درحالیکه تنها چند ماه با معرفی لامبورگینی تمراریو بهعنوان جانشین هوراکان فاصله داریم، در دنیای رندرها میتوانیم ظاهر این سوپراسپرت جدید را ببینیم.
لامبورگینی رسماً اعلام کرده است که جانشین هوراکان در نیمهٔ دوم سال جاری رونمایی خواهد شد. این یعنی تنها چند ماه با دیدن سوپراسپرت جدید سنت آگاتا فاصله داریم. هرچند شرکت ایتالیایی هنوز رسماً نام این خودرو را اعلام نکرده است اما طبق گزارشهای غیررسمی، جانشین هوراکان، تمراریو نام خواهد داشت. حال نیز با توجه به تصاویر جاسوسی از نمونههای در حال آزمایش این خودرو، رندرهایی طراحی شده است که میتواند نشان دهد سوپراسپرت جدید لامبورگینی چه شکلی خواهد بود.
در طرفین سپر جلوی تمراریو چراغهای ششضلعی تعبیه شدهاند که نقش دیلایت و راهنما را بر عهده دارند. بین این چراغها ورودی هوای نسبتاً بزرگی دیده میشود و در بالا هم چراغهای جلوی باریکی کار شده که با طراحی سپر هماهنگ هستند. در عقب خودرو، سر اگزوز ششضلعی بزرگی از بین چراغهای عقب بیرون آمده است درحالیکه در تصاویر جاسوسی به نظر میرسد خود این چراغها هم فرمی ششضلعی داشته باشند. چراغهای عقبی که در رندر طراحی شده شباهت چندانی با نمونهٔ واقعی ندارد اما طراحی دیفیوزر با بریدگیهای پشت چرخها نزدیک به واقعیت به نظر میرسد.
هرچند تناسبات تمراریو شبیه به هوراکان به نظر میرسد اما این خودرو روی پلتفرم کاملاً جدیدی ساخته میشود. در بخش قوای محرکه هم تا این لحظه میدانیم که جای موتور ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی قبلی را یک پیشرانهٔ V8 توئین توربوی هیبریدی خواهد گرفت. هرچند گمانهزنیهایی در مورداستفادهٔ تمراریو از همان قوای محرکهٔ اوروس SE پلاگینهیبریدی وجود دارد اما لامبورگینی قوای محرکهٔ تمراریو را کاملاً جدید و اختصاصی توصیف کرده است. فعلاً قدرت این خودرو هم مشخص نیست اما طبقه گفتهها، بیش از ۸۰۰ اسب بخار خواهد بود زیرا لامبورگینی قصد رقابت مستقیم با فراری ۲۹۶ GTB را دارد.
هنوز تاریخ رسمی رونمایی تمراریو اعلام نشده اما انتظار میرود این اتفاق در پاییز پیش رو رخ دهد. لامبورگینی در سهماههٔ نخست سال جاری ۲,۶۳۰ دستگاه خودرو به فروش رسانده که رکورد جدیدی در تاریخ این شرکت محسوب میشود. به گفتهٔ لامبورگینی، لیست سفارش روئلتو تا سال ۲۰۲۶ پر شده و تمام نمونههای هوراکان، اوروس S و اوروس پرفورمانته هم تا زمان پایان تولید فروخته شدهاند. این شرکت سال آینده به تولید نسخههای بنزینی خالص شاسیبلند خود پایان خواهد داد زیرا اوروس SE جایگزین آنها خواهد شد.
علی جردن
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳لامبورگینی اگه موتور ۱۲ یا ۱۰ سیلندر تنفس طبیعیشو بزاره کنار میشه یک خودروساز معمولی و فرقی با تویوتا سوپرا نداره لامبورگینی ۸ سیلندر!!!!
ممدشون
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳از اون حرفا بود
علی جردن
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳چندتا اصول هست که با لامبورگینی گره خورده و رعایت کردن همین اصول ها هویت لامبورگینیو تشکیل میده
فلسفه لامبورگینی:
موتور عقب بودن در عصر موتور جلو ها
موتورهای تنفس طبیعی در عصر توبوشارژرها
داشتن موتور های حجیم ۱۰ یا ۱۲ سیلندر
این سه تا نباشه فرقی با چلنجر و موستانگ و کامارو نداره
محمد
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳لامبورگینی اوروس هم موتور جلوئه هم موتورش توربوشارژ هست و هم اینکه 8 سیلندره و تازه پرفروش ترین لامبورگینی هم هست از زمان معرفی اوروس به اینور پس لطفا توهم نزنین و برای خودتون از قول شرکت فلسفه نبافین
javad-bmw
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳با رعایت این ۳ تا موضوعی که شما گفتی لامبو بعد ۶ سال ورشکست میشه و باید درش رو گل بگیرن.
تمام کارکنانش هم باید برن تو بازار روز پیاز بفروشن.
هر شرکتی چه در صنایع خودرو سازی چه هر صنف دیگه ای، همگام با شرایط تغییر نکنه،محکوم به شکست میشه.
البته که منم مثل همه ناراحتم که خودرو های بنزینی خالص دارن از بین میرن ، ولی کاری از دست هیچ کس برنمیاد.
Mercedes
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳پس با فرضیات شما تا ده سال دیگه که تمام خودروها الکتریکی میشن
کلا فقط چین و کره میمونن و بقیه هم هیچ فرقی باهم ندارن چون همه برقین
مثل این میمونه بگی لویی ویتون اگه از چرم استفاده نکنه فرقی با چرم مشهد نداره
Mercedes
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳پس با فرضیات شما تا ده سال دیگه که تمام خودروها الکتریکی میشن
کلا فقط چین و کره میمونن و بقیه هم هیچ فرقی باهم ندارن چون همه برقین
مثل این میمونه بگی لویی ویتون اگه از چرم استفاده نکنه فرقی با لباس فروشی اقا سبحان تو بازار اصفهان نداره
froG-driVer
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳رسم لامبو رو رعایت کردن جلو شبیه کانتاش جدیده عقبش هم یه ژن مورسیه الگو داره اما کاش یکم اندام عضلانی بود به نظر خیلی باریک میزنه البته اگه این که تو تصویر هست باشه🫤🫤
froG-driVer
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳در ضمن رولز رویس کالینان جدید معرفی شده درباره اش مطلب بزارید عوامل پدال 😐😐
فندق
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ایتالیایی هست ها!
ایتالیا معروفه به ظرافت در طراحی
انتظار ماسل کار امریکایی داری که از رو کاپوتش اتیش بزنه بیرون؟ و هم قد خودت باشه؟
فقط یه چیزی که مطمئنم هزار تا دیسلایک میگیرم
ولی به طرز عجیبی من هم طراحی هوراکان رو از اونتادور بیشتر دوست داشتم (بجز نسخه svj که محشر بود) و هم طراحی این تمراریو رو بیشتر از روولتو دوست دارم
ممد ژانگولر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳لامبو همیشه خوبه . از فروش بالای ماشیناش میشه فهمید چه خبره . ثبت ناماش همیشه قفله
Mercedes
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳شما تو غار زندگی میکنی؟
در جریانی تا سال ۲۰۳۰ دیگه هیچ خودروسازی حق ساخت غیر الکتریکی (درونسوز و هیبرید) تو اروپا رو نداره
میخوای بیاد التماس کنه به پای رییس اتحادیه بیفته یه دوسال بیشتر بهش وقت بدن؟
شما ها خیلی عجیبین
ایرانیا کلا تو باغ نیستن روند جهانی به چه سمتیه
FY
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳دقیقا ….. ما با اینکه نمی دونیم تو اروپا اصلا چه خبره درباره ی برند های معروف اروپایی نظر میدیم 🤔 جالبه😁
شادمهر
۱۱ مرداد ۱۴۰۳من کاری به نظرت ندارم نظره که دادی درسته از بابت می گم چون حق داری اینو بگی ولی کسی تا سال ۲۰۳۰ خبر نداره قراره چه اتفاقی بیفته و اینکه نمی دانم چرا بعضی ها از حرف حق فراری هستند و فقط بلدن با دیس لایک دادن جواب بدن در حالی حرفی برای گفتن ندارند خودرو های الکتریکی خوبن و اینکه نباید یادمون بره که خودرو های هیبریدی نسبت به خودروها الکتریکی و بنزینی برتری داره و خواهان زیادی داره هرکی پولشو نداره نخره مجبور نیستن ما به داشتن همچین ماشین هایی آرزو مونه خوب تا وقتی فرهنگ سازی نشده باشه برای خودرو های هیبرید و الکتریکی تا ابد باید حسرتشو خورد وارد کرندشون به این آسونی ها نیست ما چه مون شده فقط میگیم ماشین هایی ما تولید می کنیم بهتره ولی یه سوالی برام پیش آمد اینکه چیزی که الان گفتی حقیقت داره مدرکی هم داری که ثابت کنه.
شادمهر
۱۱ مرداد ۱۴۰۳منظورم وارد کردنشون بود.
m77
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳x55 خوبه
گوانژو هم تو فراریه
m77
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳گوانیو*
اسد
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳بله متاسفانه مالکین آلمانی ( فولکس ) تو این قضیه مقصرند و بنظرم عمدا میخوان اعتبار لامبو را خدشه دار کنند ، موتور ۱۲ سیلندر جزء ذات لامبو هست ، نباید کنار گذاشته بشه ، حداقل باید یه مدل ۱۲ سیلندر را داشته باشن ولی مدیریت آلمانی میخواد ریشه لامیو را بزنه
𝐀𝐥𝐢
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳قشنگه فقط از اون شش ضلعی رو سپرش بدم میاد
محمدهادی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳پسر خیلی رخ توپی داره
اون بادکردگی شانه عقب و گلگیر عقب با اون حفره ی معروف بشدت تداعی کننده روزهای طلایی گالاردوعه
امیدوارم با همین استایل ولی ساده تر و پرمعناتر رونملیی بشه
قدرت هم بالای ۸۵۰
وزن هم که اگه حدود ۱۳۰۰ کیلو نگه داشته بشه که اصلن ما با یک موشک تهاجم زمینی در تاریخ لامبورگینی طرف میشیم
همیشه رونمایی جانشین گالاردو برای همه نفسگیر بوده
مازیار
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳خوشبختانه تجربه نشون داده که احتمال شبیه بودن به رندر تقریبا صفره
پیام
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳طراحی جلوش یه نقدار شبیه فراری شده
Ak 47
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳این کامنتم مربوط به این مقاله نیست ولی بزارید بد نیست یه کمکی به دیگران میشه.۳ماهه منتظریم مدیران خودرو یه ثبت نامی چیزی بزاره ماشینی برداریم قسطی،توی این ۳ ماه همش سر کار بودیم زنگ میزدیم یا تلفن برنمیداشتن یا اگه جواب میدادن میگفتن معلوم نیست ثبت نامی کی هست.خداازشون نگذره هر وقتم ثبت نامی میزارن برای تیگو ۸ پرو و ماشینای گرونی که سود داره براشون هست.تف به مدیران خودرو و کلا مافیای خودرو.قرار بود x55 بگیرم از وقتی اکسل عقبش درومد از چشمم افتاد لعنت بهشون.خلاصه خواستم بگم وقتتونو تلف نکنید ما که موفق نشدیم ثبت نام کنیم نه یه جواب درستی میدن نه چیزی.درک بگیره سرشون میرم از کرمان موتور ماشین ورمیدارم یا بهمن ولی از مدیران خودرو نمیگیرم که اکسل عقبشم بی دلیل در میاد.یه جوری هم تبلیغ میکنن یکی ندونه انگار کادیلاک اسکالید تبلیغ میکنن.
الان یکی میاد مثل نوید میگه برو تویوتا ۲۰ سال کار بخر مرد حسابی تویوتا ۲۰ کار جنازش مونده دیگه اونم توی ایران با این وضع بنزین و جاده.پس نگید چرا تویوتا کارکرده نمیگیری یا کره ای ۱۰ سال کار.اصلا خرید خودرو تو ایران غیر ممکنه غیرممکن.
ARIAN
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳اگر طراحیش مثل عکس اول باشه که فک کنم هست عالی میشه. لامبورگینی با وی هشت هم هنوز یه لامبورگینیه. فقط امیدوارم خوش صدا باشه که بعدا دلمون خیلی برای v10 تنگ نشه. امیدوارم برازنده اسم لامبورگینی باشه😉
Hamid
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳یه جوری میگی دلمون برای صدای V10 تنگ نشه انگار هر روز صبح با صدای لامبورگینی 10 سیلندر از خواب پا میشی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳هوراکان که تازه اومده بود چه عشقی میکنن تا ماشینشون تحویل میگیرن ماشین جدید معرفی میشه میرن میخرنش عشق میکنن بعد اینکه خریدنش دوباره ماشین جدید معرفی میشه یعنی اینا واقعا دارن عشق میکنن هنوز پنج سال هم نشد که هوراکان اومد سریع براش جانشین درست کردن بعد بازار. ایران خودرو و سایپا و ماشینای تو ایران بعد بیست یا ده سال فوقش یه چراغ ال ای دی بزارن اسم پلاس رو ماشین بزارن حالا خوبه اسم ماشینو عوض نمیکنن!!
Mercedes
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳عشقم یه چی میگی واسه خودتا
کلا سالی ۲۰۰۰ تا ماشین تو کل دنیا میفروشه
یه جوری با ایران خودرو مقایسه میکنی اینگار بقیه دنیا کل مردم ه روز صبح پا میشن صبحونه میزنن یه لامبو سفارش میدن بعد میرن سر کار
چی میگی واسه خودت
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳اتفاقا تو خارج اینطوریه شما کشور خارج نرفتی ببینی
Mercedes
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳😌 متاسفم واست
همینطوری فکر کن
ریاضی دبیرستانو پاس نشدی من باهات بحث کنم؟
برو ببین فروش سالانه لامبو تو کشور های مختلف چقدره
یعد تقسیم به جمعیت اون کشور کن
البته بجز دبی و آمریکا
بقیه کشورا
حتما از این شبکه ماهواره ای ها هم نگاه میکنی؟ رویافروشی میکنن بهت
عشقم نصف خونه های المان زمان جنگ جهانی دوم (بعد جنگ) ساخته شدن ، سالی یدونه برج تو هر کشور اروپایی به زور میسازن ، اکثرا تو خونه های بازسازی شده چند ده ساله زندگی میکنن چی میگی تو؟
یه میامی و دبی رو تو یوتیوب دیدی یا فرضا رفتی فکر میکنی کل خارج اون شکلیه؟
امریکا و امارات استثنا هستن تو کل دنیا
اروپایی ها طبق امار خود اتحادیه بخاطر مصرف و قیمت بالای برق بالای ۹۰ درصد خونه هاشون حتی کولر ندارن حتی کشور های گرمسیر مثل اسپانیا و پرتقال و ایتالیا و فرانسه ، پنکه سقفی دارن(سرچ کن اگه انگلیسی بلدی ، خارج رفته بودی دیگه؟)
بعد فکر میکنی دولت با یارانه هر ماه واسشون یه لامبو صفر کیلومتر میفرسته نه؟
میدونی مشکل چیه
مشکل اینه صابون مالیات ۵۰ درصدی به تنت نخورده
تو خونه ۵۰ متری زندگی نکردی
مشکل امثال تو اینه که فکر میکنن کل خارج امریکا و دبیه (اونم نه هرجای امریکا ، لاس وگاس و میامی و شیکاگو)
نه عزیزم ۱۹۸ تا کشور داریم امریکا و امارات دوتاشون هستن
حالا دوست داری فکر کن من عرزشیم یا دارم از ایران دفاع میکنم یا هرچی
فکرت واسه من مهم نیست من مسئول فکر دیگران نیستم
اینارم گفتم شاید یه زحمتی به خودت بدی از این به بعد وقتی مادرتون میگن شام خوراک لوبیا داریم قبل شام کامنت بذاری پدال و ترجیحا یه تحقیقی هم راجعش تو منابع معتبر انگلیسی زبان بکنی (نه پیج رستم LA از کف قزوین یا سودابه نیویورک از شبکه …. ماهواره)
منتهی خوراک لوبیا کنتور نمیندازه که
Mercedes
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳در من جهت اطلاعات پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب یا قلب و عروق با ۱۰-۲۰ طال سابقه کار تو امریکا (نه اروپا که درامدش کمتره) سالی بین ۴۰۰-۷۰۰ هزار دلاره
این ماشین راحت ۴۰۰ هزار تا نسخه پایه ارزش قیمتیش هست (روولتو از ۷۰۰ هزار شروع میشه)
اینم تو ماشین حسابت بزن که مالیات تو امریکا در کمترین حالت تو ارزون ترین ایالت مثل تگزاس که تکس (مالیات) ایالتی نداره و صفر هست و فقط همون مالیات کشوری (فدرال) اعمال میشه ، 35 درصده ، تو ایالات هایی مثل نیویورک و کالیفرنیا 5-10 درصد مالیات ایالتی هم به طور میانگین بسته به ایالت بهش اضافه میشه یعنی میشه تقریبا تو رنج 40-50 درصد مالیات
یعنی به طور میانگین یه پزشک فوق تخصص اگه یک سال و نیم تا دوسال هرچی در میاره سیو کنه و هیچی خرج نکنه و دوماد سرخونه باشه و باباش هم خرج شکمشو بده تو امریکا دوساله میتونه هوراکان بخره (کَش منظورمه نه فایننس و لیز)
اونوقت فکر میکنی مثلا یه کارمند ساده تو امریکا هر دو سه سال یه لامبو میخره نه؟ 😂( طبق گفته خودت)
تازه امریکا بالاترین درامد میانگین رو داره
حالا برو واسه خودت فکر کن شهروندای المان همشون سه تا اوروس و دوتا سری ۷ و پنج تا هوراکان تو پارکینگشون پارکه
موفق باشی
ریپلای هم نکن نمیخونم صفحه رو میبندم بعد این کامنت چون حوصله انرژی منفی رو ندارم
Mohammad
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳دیلایت جلو مدل بی ام و شده
البته بی ام و از نوع خشمگین
Mr. gt c
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳کولینان فیس لیفت شد!!!!
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳اون چراغهای گالاردو چی میگه.البته عکسش
زیزیگولو
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳زیباست ……….. واقعاً میشه بهش گفت جانشین بر حق هوراکان ✅️💯
BMW
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳چی زده یعنی کلی یکم جلوش برام عجیب شده و جذاب
SepehrG
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳اون چراغای تقریبا ۶ ضلعی پایین واقعا خوب نیس
الف.ی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳جمله رو ببین
«لامبورگینی قصد رقابت مستقیم با فراری ۲۹۶ GTB را دارد»🔥🔥🔥
علی ولی زاده
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳امیدوارم این شکلی نباشه
اون۶ضلعی جلو رو بعید میدونم اینجوری بیاد بیرون
یجورایی وصله ناجور شده
مطمئنم که لامبو ناامیدمون نمیکنه
جرمی کلارکسون
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳طراحی های لامبورگینی جدیدا داره افت میکنه 💔
Taha Ayoobi
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳خوشگله
علی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳اینم از نوه عزیز گالاردو که لایق نامش خواهد بود
گالاردو هم پدر بزرگ شد نوه عزیز ش قدم به دنیا گذاشت خیر مقدم عرض میکنیم به لامبو
مومنی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳آقا فقط بخونید ، ببینید و لذت ببرید.
یه مشت پراید و پژو سوار و تیبا سوار داریم در مورد چه ماشینهایی نظر میدم و تازه ایرادهم کشف میکنیم.
هشت سیلندر کمه
باید ۱۲ سیلندر باشه
موتورش باید پشتش باشه نه جلوش
اونوقت الان سوییچ یه پژو یا تیبا رو طاقچه است که هدایت انداختیم با شیشه دودی و دزدگیر طرح مجیکار
به ماشینامونم میگیم سلطان و سالار و . . .
چراغ چک و چراغ abs نصفمونم روشنه . لاستیک هم ۵۰ درصد داریم.
پول کارواشم نداریم و با آب حوب ماشینمون میشوریم.
تو شیب هم میزاریم خلاص که کمتر بنزین بسوزونه
بجای اکتان هم تینر میریزیم تو باک.
زاپاسمونم پنچره و صافه
اونوقت در خصوص محصولات لامبورگینی نظریه پردازی میکنیم.
چرا فیلم مارو نمیسازن مردم از خنده بترکن؟
چقدر باحالیم
مگه نه؟
بهزاد
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳اضافه شدن استفان وینکلمن به مدیریت لامبورگینی در این چند سال باعث بهبود برند و توسعه بخصوص در LMDh و هم مارکتینگ محصولاتش شده که کاملا برعکس گذشته همگام با فراری دارن رقابتی عمل میکنن و این اونها رو شاید در آینده نزدیک همانند آئودی بعنوان سازنده به فرمول یک برسونه.
eiliya
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ولی اون چراغ های ۶ ضلعی زیر چراغ های اصلی رو کی پیشنهاد داد بزارن😐
armin
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳پول شو ندارید بخرید میاین اینجا. ک. ص. ش. ر. می گید
بابک
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳من که ازش خوشم نیومد باز حالا روئلتو حرفی برای گفتن داره
مجتبی حرفه ای
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳اونا یی که مثل من میگن تیبا۲ بهتره یاعلی