پورشه

تیونینگ بهتر از GT2-RS برای صاحبان پورشه 911 GT2

در شرایطی بسیار نادر اگر شما یک پورشه ۹۱۱ GT2 دارید و از عملکرد خودروی نسل ۹۹۷ خود راضی نیستید، و بسیار علاقه مند به مدل ۹۹۷ GT2 RS قدرتمندتر می‌باشید که فقط ۵۰۰ دستگاه از آن تولید شده است، اعضای O.CT یا OK-ChipTuning پکیجی را برای شما آماده کرده‌اند که خودروی شما را قدرتمندتر خواهد کرد.

O-CT Porsche 911 GT2
O-CT Porsche 911 GT2

این پکیج که با نام Club Sport یا به صورت مختصر CS شناخته می‌شود، بر روی موتور شش سیلندر توربوشارژردار ۳.۶ لیتری که نیروی خود را به محور عقب منتقل می‌کند تمرکز می‌نماید، و علاوه بر اضافه کردن بسیاری از چیزها، یک سیستم اگزوز مسابقه‌ای با نام Akrapovic به صورت کامل با منیفولد ها و کاتالیست های اسپرت، یک ECU جدید و اینترکولرهای اصلاح شده که از GT2 RS گرفته شده‌اند را اضافه می‌کند.

O-CT Porsche 911 GT2
O-CT Porsche 911 GT2

آن‌ها می گویند که این آپگریدها ۱۴۸ اسب بخار نیرو به استاندارد GT2 (یعنی ۵۲۳ اسب بخار) و ۵۹ اسب بخار به مقدار نیروی GT2 RS ( یعنی ۶۱۲ اسب بخار) اضافه کرده و خروجی کلی را به ۶۷۱ اسب بخار نیرو و گشتاور حداکثری را به ۸۸۰ نیوتن بر متر افزایش می‌دهد.

O-CT Porsche 911 GT2
O-CT Porsche 911 GT2

بر اساس اطلاعات این شرکت، خودروی اصلاح شده‌ GT2 CS سرعت صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۸.۴ ثانیه پر کرده (GT2: 11.5 ثانیه – RS: 9.4 ثانیه) و سرعت صفر تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۲۱.۳ ثانیه پر می‌کند. (GT2: 33 ثانیه – RS: 26.7 ثانیه)
خودروی GT2 CS در ۵.۲ ثانیه سرعت خود را از ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت افزایش می‌دهد (GT2: 7.8 ثانیه – RS: 5.9 ثانیه) و برای افزایش سرعت خود از ۱۰۰ به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت فقط به ۱۸ ثانیه زمان نیاز دارد، که ۵ ثانیه سریع‌تر از RS می‌باشد.

کامل کننده‌ی این پکیج رینگ‌های ۱۹ اینچ سبک آلیاژی Ultraleggera جدید همراه با تایرهای Dunlop SP Sport Maxx و باله‌ی عقب GT2 RS با چراغ‌های ترمز LED می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    فقط پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    0-200 8ثانیه!!! 300-0 21.3 ثانیه!!! دیگه چی بگم!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پژمان

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (296 ديدگاه)

      0 تا 200 = 8.4 ثانیه البته با دستکاری و تقویت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امید برتر

        ۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (15 ديدگاه)

        ماشین های ایرانی تازه تو ۱۰ثانیه به صدکیلومترمیرسن!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. من

          ۵ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (249 ديدگاه)

          منم قبول دارم ماشینای شبه ایرانی مزخرفن ولی دیگه بین سوپر اسپرت و اسپرت و ماشینای معمولی فرق هست!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

        ۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        محض اطلاع میگم: نسل جدیدش “بدون دستکاری و تقویت” 160-0 ش فقط 7.5 ثانیه ست!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          ولشون کن آقا محسن !!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. توفیقی

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    دیگه این قدیمی شده.جدیدهاشو تیونینگ کنند.این 911 نسل قبل.جدید که اومد قدیم رو شوت میکنن تو سطل آشغال

    فقط نمونه جدید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یارو.فقط المان . فقط فولوکس

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (290 ديدگاه)

    زیباست . خیلی از این ماشین با اصل و نصب خوشم میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      ا؟ یارو ؟؟؟ تو هم آلمانی شدی ؟؟؟!!! یا بودی من خبر نداشتم ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        یارو رفیق قدیمیه ماست.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (290 ديدگاه)

          اره من از قبل المانی بودم فقط نمی نوشتم . دمتون گرم بچه ها حال می کنم میام پدال

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. امین

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (433 ديدگاه)

      بابا دمتون گرم پدالو متحول کردین. دیگه دست کمی از فروم نداره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    من دوست ندارم پورشه ی تیونینگ شده بخرم.

    چون ذات خود پورشه اسپورت هست.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      میلاد حرف دل منو زدی ;-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. مهدی

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    یه سوال
    آیا تیونیگ برای ماشین (اتاق ماشین) ضرر داره؟
    منظورم اینکه به بدنه و اتاق فشار وارد میکنه؟
    یه ماشین چه شرایطی برای تیونیگ کردن باید داشته باشه؟
    سپاسگذارم
    مهدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امیر

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (59 ديدگاه)

    اتفاقا پورشه ها هر قدر از عمرش بگذره ارزشش بیشتر می شه البته این خاص پورشه نیست و بقیه خودروسازهای با اصالت هم ماشین هاشون این خاصیت رو دارن.البته پورشه ۹۱۱ جدید هم فوق العاده ست و نمیشه ازش به راحتی گذشت…
    قابل توجه توفیقی عزیز که ظاهرا همشهریه و مثل ما هر روز صبح با صدای ماشین های منطقه آزاد ارس از خواب بیدار میشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مسعود

    ۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا این قیمت GT2 چنده ما کشتیم خودمونو نزده بود جایی؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا