تویوتا

به‌روزرسانی تویوتا کراون برای بازار ژاپن

تویوتا تصمیم گرفته سدان پریمیوم اندازه متوسط خود را برای ورود به دهه‌ی هفتم دوران حیاتش دستخوش تغییراتی کند که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان پیشرانه توربوی جدید با پاشش مستقیم سوخت، رنگ‌بندی‌های تازه و بسته امنیتی ITS (برای اولین بار در دنیا) را نام برد. کراون که از سال ۱۹۵۵ در ژاپن عرضه می‌شود در نسل کنونی سه نوع مختلف به نام‌های سری اَتلِت (Athlete)، سری رویال (Royal) و سری ماجِستا (Majesta) دارد. به‌روزرسانی جدید بیشترین تغییر را در اَتلِت و رویال ایجاد می‌کند، گرچه ماجِستا هم از آن بی‌بهره نخواهد بود.

Toyota Crown 2016
Toyota Crown 2016
ویژگی‌های کراون اَتلِت فیس‌لیفت به شرح زیر است: پیشرانه جدید ۲ لیتری که مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت و توربو شارژر با اِسکرول (Scroll) دوقلو است و سر سیلندرش از منیفولد اگزوز یکپارچه‌ی خشک‌شونده توسط آب سود می‌برد. جلوپنجره طرح مِش (Mesh) دارد و تا انتهای سپر جلو کشیده می‌شود که خود این از عناصر طراحیِ تازه‌ی سپر است. چراغ‌های جلو و روز تاب از نوع LED هستند و چراغ‌های عقب طرح حلقه‌ای دارند. داخل اتاق نوارهای تزئینی از جنس عقیق دیده می‌شود و برای مدل‌های دارای توربو رنگ اختصاصی آبیِ پراشا (Prussia) هم قابل سفارش خواهد بود.

Toyota Crown 2016
Toyota Crown 2016
Toyota Crown 2016
Toyota Crown 2016
پیشرانه مذکور ۲۳۲ اسب بخار در ۵,۲۰۰ تا ۵,۸۰۰ دور بر دقیقه و ۳۵۰ نیوتون‌متر بین ۱,۶۵۰ تا ۴,۴۰۰ دور بر دقیقه تحویل می‌دهد. در ادامه‌ی آن جعبه‌دنده ۸ سوپر ای‌سی‌تی (۸ Super ECT) و سامانه استارت/استاپ (به‌صورت استاندارد) قرار می‌گیرد. مصرف سوخت هم بر اساس آزمایش JC08 به میزان ۷.۴۵ لیتر در یک‌صد کیلومتر است.

Toyota Crown 2016
Toyota Crown 2016
Toyota Crown 2016
Toyota Crown 2016
بعد از اَتلِت نوبت به سری رویال فیس‌لیفت می‌رسد. سپر بازطراحی شده، جلوپنجره پایین‌تر آمده و نوار کرومی از مرکز تا کناره‌هایش ادامه پیداکرده و مه شکن‌ها را در بر گرفته است. درون اتاق پنل‌ها طرح مشبک دارند و در کنار چوب کاری‌ها و جزئیات سیاه و قهوه‌ای حس خوبی القا می‌کنند.

Toyota Crown 2016
Toyota Crown 2016
Toyota Crown 2016
Toyota Crown 2016
تویوتا این بار هنر بیشتری به خرج داده و ۱۲ رنگ مختلف با پوشش خود بازیاب (Self-Restoring) ارائه می‌کند که دارای فناوری خود ترمیمی (Self-Repair) برای خط و خش‌های کوچک هستند. برای اتاق هم سه رنگ جدید سفید، سیاه و طلایی به‌منظور ترکیب شدن با رنگ بدنه در نظر گرفته‌شده است.

Toyota Crown 2016
Toyota Crown 2016
تویوتا کراون فیس‌لیفت اولین خودروی تولید انبوه دنیاست که سامانه کمکی رانندگی‌اش از فرکانس اختصاصی ITS استفاده می‌کند. این بسته که با نام ITS Connect شناخته می‌شود از فرکانس مرسوم ITS کشور ژاپن (۷۶۰ مگاهرتز) برای دریافت و اشتراک‌گذاری داده‌های مخابره شده توسط سازمان‌ها یا خودروهای دیگر بهره می‌برد؛ همچنین شامل یک سری فناوری‌هایی می‌شود که بنایشان بر پایه ارتباط بین خودرو و سازمان‌ها (V2I) و نیز ارتباط خودرو با خودروهای دیگر (V2V) نهاده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    عالی و شیک معرکست

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. فواد

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (291 ديدگاه)

      من قدیمیه اینو سوار شدم اون موقع غولی بود برا خودش حساب اینو بکنین. موندم چرا فقط برا ژاپن؟

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. علی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    عالیییییییییییییییییی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. امین

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    این مارکش فرق میکنه
    برند جداییه آیا ؟ مثل لکسوس یا چیز دیگه ای؟
    جریان چیه دقیقا

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. یوسف

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (742 ديدگاه)

      تویوتا کراون انحصارا برای بازار داخلی ژاپن تولید میشه و از جنگ جهانی دوم به این طرف خودروی رسمی امپراتور ژاپن و خانواده سلطنتی محسوب میشه و بسیاری از دولتمردان برجسته ژاپن از این خودرو به عنوان خودرو رسمی و تشریفات استفاده میکنند.
      نشان تاج هم به این علت در این خودرو استفاده میشه و البته این خودرو برای مردم عادی هم قابل خریداریه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امین

        ۱۸ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (25 ديدگاه)

        مرسی از توضیحات کامل
        استفاده کردیم.

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. Archi KHAN

        ۱۹ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (2167 ديدگاه)

        بازم به ژاپن
        یعنی خودروی امپراتور و خانواده سلطنتی و دولتمردان برجسته شون یکیِ
        و خودروی تشریفات شون برای مردم عادی هم قابل خریداریه

        قابل توجه بعضیا ………………………………………………………………

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. javid

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (93 ديدگاه)

      لوگوی قبلی تویوتا همین تاجه بوده که هوز هم روی کروان میشه دید اگه به کرولا های قدیمی هم نگاه کنید جلشون تاج هست
      یه سوام واسه خودم
      مگه ین ماشین انحصاری واسه ژاپن نیست پس چرا تو عراق پره از کروان

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. luis

        ۱۹ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        دوستان عزیزان دلبندان تویوتا کروان برای عموم جهان بوده اگر چه الان فقط در ژاپن تولید میشه تویوتا سنتری یا ترجمه اون تویوتا قرون یا قرن ها مخصوص خانواده سلطنتی هست که یک کلاس فوق لوکس هست مثل رولز رویس و بنتلی و مدل رویال اون بالغ بر 500 هزار دلار قیمت داره لطفا به ویکیپیدیا مراجعه کنید کراون یک سدان لوکس معمولیه و خط مرز بین تویوتا و لکسوسه و در واقع لکسوس ال اس 400 در سال 1989 ادامه دهنده و پدچم دار تویوتا کراون و الهام گرفته از تویوتا کراون بود برای بازار جهانی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. سامان اذری

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    خداییش خیلی خوشگله
    پرستیژش هم خیلی بالا هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امیر

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (233 ديدگاه)

    ضایع.صد رحمت به النود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ali ayat

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    به شدت زشت هست هیچ زیبایی داخلش نمیبینم حالا کار ندارم توش میشینی حال میکنی
    تویوتا جان سونی یه برند ژاپنیه که از خیلی وقت پیش تو بازار هست یه زمونی جوری کار میکرد که رقیب ندااشت الان تو سال پیش شد برند چهل و پنجم از لحاظ ارزش برند اونوقت سامسونگ کره ای داشت دستگاه شیرینی میزد شد هفتم آره خلاصه اینجور هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فواد

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (291 ديدگاه)

      گلم تویوتا 4 سال بهترین برند خودروسازی (به لحاظ فروش) هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ali ayat

        ۱۸ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (716 ديدگاه)

        چهار سال بعدش؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mohammad_boss429

        ۱۸ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (87 ديدگاه)

        شبیه خودروهای چینی شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. احسان(احسان)

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    معمولا خودروی لوکس یا اسپرت برندهای متوسط و ارزان قیمت با لوگوی خاص خودش ساخته میشه.برای مثال کروت واسه شورولت و فورد جی تی برای فورد و سنتنیال برای هیوندای و …
    اینکار برای این هست که مشتری بدونه برای خودرویی مثلا 60 هزار دلار پرداخت می کنه که لوگوی یک خودروی 20 هزاردلاری روش نیست.
    ظاهرا که تویوتا کراون رو توی چین و ژاپن میفروشه و موتورهای قابل سفارش این خودرو مشترک با سدان های متوسط لکسوس هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. datsun

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3477 ديدگاه)

    رقیب ژاپنیش نیسان فوگا هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احسان

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (314 ديدگاه)

    تو ایران هم قدیمیاش هست با این که ماشین مدل ۱۳۶۸ هستن خیلی اپشن داره مثل کیلومتر دیجیتال! دو کولر با قابلیت تنظیم مجزا برای جلو عقب دوتا یخچال صندلی های جلو اینه ها چهار شیشه برقی گیربکس اتوماتیک اور دار و….درکل ماشین کم نظیریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. sina

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    کراون های قدیمی که هنوزم ترو تمیزشون یلیه واسه خودشون نرم و پرشتاب این دیگه جدیدشه عجوبس!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Ali Reza

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (101 ديدگاه)

    بالاخره یه طراحی دلچسب از تویوتا دیدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. m.elecworld

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    تویوتا چند تا مدل داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dawood

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (44 ديدگاه)

      N تا!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. امیرحسین

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    دوستی از برتری کره ای ها در مقابل ژاپن گفته و از سونی مثال آورده.فکر میکنم گذاشتن دو دستگاه تلویزیون سونی و سامسونگ در کنار هم و کیفیت برتر سونی جواب این دوست هست
    سایت پدال بررسی تویوتا 2005 رو گذاشته،شما تشریف ببرید و بخوانید تا برتری دستتان بیاد
    برای هزارمین بار،در هیچ کجای دنیا فروش بالا دلیل بر کیفیت و قابلیت فنی نیست.برای مثال فیلمهایی که در آمریکا مورد تمسخر قرار میگیرن و بهشون “تمشک طلایی” میدن اکثراً فیلمهایی پرفروش بازار هستن.در ایران هم بررسی ها نشون داده اغلب محصولات پرفروش کیفیت و استاندارد پایینی دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dawood

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (44 ديدگاه)

      اینی که میگی در همه موارد صادق نیست مثلا آیفون چون پرفروشه بده ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فواد

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (291 ديدگاه)

      لطفا از لفظ ” هیچ کجای دنیا” استفاده نکنید. خداییش چند جای دنیا رفتی و چند جا کار تحلیلی انجام دادی و اصلا منبعت برا این حرفا چیه؟ خدارو شکر همه کارشناسن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۱۹ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        برای هزارمین بار،در هیچ کجای دنیا فروش بالا دلیل بر کیفیت و قابلیت فنی نیست
        کسایی که این حرفو میزنن، دقیقا کسایی هستن که وقتی با سند و مدرک و بحث کارشناسای ماشین ثابت میشه که مثلا فلان مدل فولکس از فلان مدل تویوتا یا بنز و بی ام و از لکسوس خیلی بهترن، سریع میرن سراغ امار فروش و میگن تویوتا پرفروشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. luis

          ۱۹ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          بله عزیزم و فقط کارشناسای دنیا ت سایت کار اند درایور هستن و دوستان عزیز در سایت جی دی پاور یه مشت بقال هستن که با رشوه گرفتن به لکسوس هر ساله رای میدن هیچی ملاک نیست نه ارزش برند نه فروش برند نه اول بودن در ثبت اختراع در سال گذشته نه ….. فقط کار درایور ملاکه چون اون میگه همه دنیا باید خفه شن و بگن چشمکار درایوری که 11 همین سایت پر بیننده دنیاست و فقط چارتا مهندس از خاور میانه میرن روش و حال میکنن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. کیارش

          ۱۹ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          لوییس جان کاملا مشخصه که از اینکه لکسوس همواره تو کار اند درایور شکست میخوره به شدت ناراحتی
          الان کی از کار اند درایور حرف زد ؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. ali ayat

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (716 ديدگاه)

      هه تو الانو میبینی تویوتا سال ۲۰۰۵ببین دستت بیاد؟؟!!!؟
      تویوتا خداییه اصلا همیشه خوبه ببین مدل۲۰۱۰رو نچ نچ آخ چه چیزیه آشغاله کره ای چیه اونا
      برای منی که مکانیکم و رشتمم مکانیکه میفهمم این حرفا چیه و پایش چیه
      اصلا هیچی در مورد همین کاربراتور پراید میدونی مداراشو دیدی مقایسه کردی الان کارشناس غرب شدی؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. real

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    برادر من قبول کن که کره ای ها خیلی پیشرفت کردن و سرعت پیشرفتشون هم خیلی زیاده و ادامه داره ولی فعلا در کل مخصوصا تو خودروسازی از ژاپنیا عقبن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali ayat

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (716 ديدگاه)

      آفرین حرف منم همینه پیشرفت بالاس اما هنووز عقبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. نوید جهرمی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    اولش ک تیترش رو ندیده بودم فک کردم یه ماشین چینی دیگس.
    چرا همون لکسس رو نمیان یه نسخه ویژه برای ژاپن بزنن؟ هم قیافه بهتری داره هم جافتاده و شناخته شدس.
    ب هر حال ماشین جالبیه. از بیرونش خیلی خوشم نیومد. اما داخل خودرو از بقیه تویوتاها بهتره. اگه از این مدل الگو بگیرن خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. mds

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (402 ديدگاه)

    طراحیش در مقابل جنسیس و سنتینیال مثل جکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. RETOLEX

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    در زمینه تکنولوژی که حرفی برای گفتن نذاشته .
    از نظر طراحی هم باید بگم یکی از با اصالت ترین تویوتا ها هست حتی طراحی داخلی ماشین مثلا اون دوتا مانیتور .
    طراحی هیوندای ازرا و سنتیال کاملا کپی از دو نسل مختلف این ماشین هست . حتی جناب اس کلاس جدید یه کپی از این ماشین هست اینم از مدرک ( چون میخوام هر چه زود کامنتم رو بخونید لینک مدرک رو در یه کامنت دیگه مینویسم که برای تائید میره . منتظرش باشین :) )
    راستی خواهشن زودددد جوش نیاین که مدرک رومیفرستم الان .
    راستی نویسنده های عزیز عکسهای بهتری از این ماشین بذارین اینکه شد جریان همون لندکروز جدید اول گفتن زشته بعد گفتن خوشکله . عاشق نمای عقب این ماشینم بااون اگزوزاششششش :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیارش

      ۱۹ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      جک سال
      اس کلاس کپی از تویوتاس :)))))
      برادر من فعلا که لکسوس داره خودشو به اب و اتیش میزنه تا بتونه یه کم از تکنولوژیای اس کلاس رو کپی کنه واسه نسل بعدی ال اس

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۱۹ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        http://www.pedal.ir/متفرقه/اختراعات-و-نوآوری‌های-صنعت-خودرو/comment-page-1/#comment-319308
        جک سال کامنت های توهه خوب این مقاله رو بخون نه یه بار بلکه 10000 بار اولین در ثبت اختراع در دنیای خودرو تویوتا موتور کورپریشن بوده و هست اینم دلیلش و لینکش و …. نرو لینک از کار درایور بزار و بگو این دلیلش کره از پنیر گرون تره ربطی به کار درایور نداره گل پسر اگه تو کار درایور بنز سره تو جی دی پاور 8 پله عقب تره لکسوسه تویوتایی که تو ثبت اختراع در خودرو همیشه اوله به استناد لینکی که برااااااات دادم هیچ نیاز به کپی از هیشکی نداره صد بار گفتم دو باره هم میگم ترویج و توسعه یه اپشن کپی نیست اگه کپیه پس بنز جون شما هم کولر و شیشه برقی و اینه برقی و قفل مرکزی و…..رو از امریکا تقققققققققلید کرده جی پی اس و سلول سوختی رو از تویوتا قلیییییییید کرده و…….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۱۹ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          لکسوس تو ثبت اختراع اوله ؟؟
          :))))
          اره برا همینه که تکنولوژی بنز اس از مجموع تکنولوژی کارخونه های ژاپنی بیشتره
          الان مثلا همه تکنولوژی های بنز اس ایده لکسوسه
          ولی نمیدونم چرا هنوز لکسوس داره خودشو به اب و اتیش میزنه که تکنولوژی بنز اس 2015 رو بتونه نصفش رو تو ال اس 2030 بذاره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. کیارش

          ۱۹ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          لوییس جان چرا اون جا که لینک گذاشتم لکسوس ال اف ای در برابر بنز اس ال اس هیچ حرفی نداره جواب ندادی؟؟ اونا که دیگه لینک کار اند درایور نبود
          نکنه اونا هم نا معتبرن؟؟
          اها راست میگی همه سایتای ماشین نا معتبرن فرمایشات تو معتبره
          :))))))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. کیارش

          ۱۹ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          اره بنز از تکنولوژی لکسوس استفاده میکنه
          مثلا بنز تو مدل اس کلاس 2014 تکنولوژی های لکسوس ال اس 2050 رو به کار برده

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. RETOLEX

        ۱۹ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        خوبه حالا عکس رو فرستادم .
        چشم های من مشکل داره یا شما !!!؟؟؟
        نه تنها چراغها بلکه فرم شیشه های بغل

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. RETOLEX

        ۱۹ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        مث اینکه خبر نداری مرسدس بزرگوار تکنولوژی از همین لکسس کپی میکنه و به اسم خودش هم به ثبت رسونده !!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. dawood

          ۱۹ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (44 ديدگاه)

          دادش RETOLEX اگه می خوای اسم کپی رو بیاری حرف از بنز نزن حالا چرا اینو می گم چون بنز مخترع ماشینه پس نتیجه می گیریم کل شر کتا دنیا از رو بنز کپی کردن حتی تیوتا.بنز فقط از یه چیز کپی کرده اونم چیه معلومه یه موتور رویه درشکه گذاشته ینی از رو درشکه کپی کرده وی درکل خالق موتوره وسلام

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. RETOLEX

          ۱۹ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          مشکل اینجاس این تکنولوژی به اسم بنز جایزه گرفته .
          مثه اینکه به تویوتا بگی مخترع ماشین !!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  18. احمد باقری

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    با اینکه طراحی خیلی خوب و درست و حسابی داره، نمیدونم چرا در خیلی از بازارها عرضه نمیشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. dawood

    ۱۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    RETOLEX حرفت منطقی بنظر میرسه ! تسلیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Miki

    ۶ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اونی ک لینک عکس فرستاده از کراون قدیمی ک گفته شبیه اس کلاس هستش
    برو یکم تحقیق کن لااقل ی جستجو کن آیا اس کلاس های قدیمی هم این شکلی نبودن منظورم؟؟
    اون چراغا هم زاویه ها چراغ کلا فرق میکنه
    اگ اونجوری ک تو میگی باشه بنتلی و آستون مارتین هم بود فک کنم از بنزای قدیمی کپی کرده :’) چراغ دوقلوهاش
    خلاصه اینجا نمیشه خوب ثابت کرد تا بفهمی لکسوس الان یکم ب خودش هویت داده قبلا کلا اسکی از بنز بود!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ebrahim

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من عراق سوار یکیشون شدم مدل 2000 بود حجم موتورش 2200یا 2400 .
    الله اکبر به این ماشین . به والله اصلا صدای بیرون و موتور تو ماشین نمیومد و اصلا متوجه نمیشدی که ماشین رو دست انداز رفته . شتابش هم فوق العاده بود پا که رو گاز میزاشت راحت 160 پر میکرد . ماشین مدل 2000 بود ولی 2 تا ایربک و شیشه ها برقی و …. داشت .
    مدل جدید در عراق وجود نداشت مانند 2010 به بالا .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا