دوج

دیترویت 2014: SRT وایپر با پکیج GT

جدیدیترین پکیجی که آمریکایی ها برای SRT وایپر تدارک دیده اند، Grand Touring نام داشته که بزودی برای مشتریان قابل سفارش خواهد بود . . .

GT Stryker Green SRT Viper
GT Stryker Green SRT Viper

پکیج GT شامل هر آن چیز مختصری است که SRT وایپرها در ظاهر و باطن آنرا ندارند مانند چرمهای ناپا برای کابین، سیستم کنترل پایداری ۵ حالته و تعلیق جدید DampTronic با ۲حالت مختلف ساخت Bilstein آلمان. البته وایپری که به دیترویت آمده بود، کیت بدنه آیرودینامیکی جدیدی شامل جزییات کربنی و باله بزرگ عقب را هم داشت که هنوز کمپانی وجود آنها در نسخه نهایی تایید نکرده است.

 

اما بزرگترین ویژگی پکیج GT را باید رنگ سبز جدید منحصربه فردش دانست که کمپانی آنرا با نام Stryker Green معرفی کرده؛ این رنگ هم برای نسخه های پایه ای SRT وایپر و هم برای مدل های GTS آن قابل سفارش است. همچنین فرآیند رنگ آمیزی خودروها طبق ادعای کمپانی کمتر از ۸ ساعت خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. carbonado aventador

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (4461 ديدگاه)

    رنگ سبز بیشتر شبیه افعی اش کرده . خیلی زیباست!!!!!!!!!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۲۶ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      پدال گازش تا ته فشار بدی
      وای پسر
      افعی برمیخیزد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Saied

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    دلم خون شد :) حال میده باهاش کورس بزاری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. توفیقی

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    واقعا قیافه چرتی داره.درسته از لحاظ فنی خوبی ولی قیافه حال به هم زنی داره.
    […]

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. carbonado aventador

      ۲۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      توفیقی نمی دونم چرا بعضی وقتا می خوام یه چیزی بهت بگم . دیگه از این زیباتر چی می خواهی!!!!!!!!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. km

      ۲۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (679 ديدگاه)

      تو از کانسپت بیریخت کیا کلی تعریف و تمجید می کنی بعد به این میگی چرت؟ جالبه!!

      موافقم 2
      مخالفم 0
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      من وایپر و بیشتر از کوروت هم دوست دارم و هم قبول دارم.

      کوروت پشتش خیلی بد ریخته.

      ((( ایران و المان )))

      ((( المان : مهد خودروسازی دنیا )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Kurosh

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    حیف… .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. توفیقی

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    شورلت کوروت ZO6 جدید خیلی خوشگلتر و زیباتر از اینه.
    قیمتشم از این ماشین حاصل ازدواج فامیلی مناسبتره.

    کوروت لایک
    وایپر دیسلایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن.د

      ۲۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      درسته که کوروت جدید، طراحی مدرن تری داره ولی درعوض وایپر بیشتر اصالتش رو حفظ کرده و به نوعی، امریکایی تره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۴ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        باهات موافقم محسن جان.

        هرچند من موستانگ و چلنجر و کامارو و چاجر و بیشتر از همه

        قبول دارم.طراحیشون باحاله.

        قیافشون خیلی خشنه.

        راستی محسن جان توجه کردی که سیستم کنترل پایداری 5 حالته و

        تعلیق جدید DampTronic با 2حالت مختلف ساخت Bilstein المان

        هست !!!!

        ((( ایران و المان )))

        ((( المان : مهد خودرو سازی دنیا )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. carboado aventador

      ۲۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      کوروت از وایپر اسکی رفته . مرد باشید الکی دیس ندید . تصاویرشون رو با هم مقایسه کنید!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. *عرفان*

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    پدال جان چرا بعضی از نظراتو یهو پاک میکنیییییییی؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. کافر مقدس

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    من 2سال پیش یه وایپر گذر موقت دیدم . بقلش که واساده بودم تا کمرم بود ماشین! وقتی اینجینش روشن شد . .. . .. دیگه کرمام ریخت !

    Who Hitted My Koork? !

    این با این مشخصات فنی چی میتونه باشه!!!

    خدایا از خلقت آمریکا ممنوم ازت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهدی تورانی از گنبد کاووس

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    نهه زیاد خوب نیست چهره معمولی داره ابوهت نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احسان(احسان سابق)

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    ماشین داره میگه:نزدیک بشی نیش میزنم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۲۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      میگه نزدیک بشی جای دسر می خورمت!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. شروین

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (515 ديدگاه)

    وایپر واقعا شاهکاره…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. توفیقی

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    میلاد کجای کوروت زشته.هم طراحی داخلیش هم خارجیش زیباتر از اینه.

    حالم از هودهای رو کاپوت وایپر به هم میخوره.
    هود کوروت خوشگلتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad XX

      ۲۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (201 ديدگاه)

      به نظر منم کوروت از وایپر قشنگ تره. هم توی این نسل، هم نسل قبلیشون.
      از نظر موتور هم کوروت بهتره. دوج برای وایپر همش موتور حجیم 8400 سی سی! با مصرف سوخت بالا (تقریبا 16 لیتر در سیکل ترکیبی) به کار می بره. اما کوروت از 6200 سی سی استفاده میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۲۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        بله کوروت 480 اسب بخار هست و وایپر 2014 قدرتش حدود650 اسب بخار است!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. carbonado aventador

      ۲۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      اگه معنی viper رو می فهمیدی اینجوری نظر نمی دادی!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. esi

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    دوستان دنیا فقط وایپر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. بنده خدا

    ۲۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.مک لارنmp4…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محمد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    مثل افعی سمی تو جنگل های آمازون می مونه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مصطفی

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا