نیسان

تصاویر غیررسمی فیس‌لیفت نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷

فیس‌لیفت نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷ در حال انجام تست در کالیفرنیا مشاهده شده است. این خودرو که در نگاه اول نشان می‌دهد که از بسیاری از عناصر مدل قبلی استفاده کرده، ولی با این حال برخی اصلاحات جزئی ممکن است در زیر این پوشش استتار پنهان شده باشند. در حال حاضر، چندان تفاوتی در مدل جدید دیده نمی‌شود، امّا به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب جدیدی در این خودرو استفاده شده‌اند.

Nissan GT-R 2017 Rendered by INDAVDESIGN
Nissan GT-R 2017 Rendered by INDAVDESIGN
Nissan GT-R 2017 Rendered by INDAVDESIGN
Nissan GT-R 2017 Rendered by INDAVDESIGN
در نقطه کنونی، اطلاعات کمی در مورد این مدل وجود دارد، ولی هیروشی تامورا (Hiroshi Tamura) مدیر برنامه نیسان GT-R اخیراً از برنامه‌هایی برای بهبود هندلینگ خودرو، کیفیت سواری و سطح نویز، لرزش و خشونت (NVH) خبر داده است. در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که مدل جدید مجهز به تنظیمات متفاوت در سیستم تعلیق، یک تجدیدنظر در سیستم فرمان و متریال‌های اضافه برای عایق صدا باشد.

2017 Nissan GT-R spied
۲۰۱۷ Nissan GT-R spied
«تامورا» همچنین به این موضوع اشاره کرده که این کمپانی علاقه دارد جایگاه سطح بالایی برای GT-R در بازار خودرو داشته باشد و بنابراین این خودرو، «البته نه یک خودروی تجمّلی، بلکه یک مدل پرمیوم واقعی» خواهد بود. برداشت‌ها از این گفته می‌توانند ابهامات زیادی داشته باشند، ولی «تامورا» می‌گوید که GT-R اگویست ادیشن، نمونه‌ای مناسب از چیزی است که باید انتظار آن را داشته باشیم. این مدل خاص از GT-R در سال ۲۰۱۰ معرفی شده و دارای امکاناتی چون طراحی چرم داخلی پرمیوم، یک نشان “Wajima Maki-e” بر روی غربیلک فرمان و یک سیستم صوتی Bose با تنظیمات مخصوص نسبت به «موقعیت رانندگی هر راننده» بوده است.

2017 Nissan GT-R spied
۲۰۱۷ Nissan GT-R spied
موتور دو توربوشارژر ۳/۸ لیتری V-6 برای مدل جدید GT-R نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، البته اینکه چه تغییراتی در عملکرد آن صورت گرفته، هنوز دقیقاً مشخص نشده است. این موتور در حال حاضر، قدرتی برابر ۵۴۵ اسب‌بخار در مدل استاندارد دارد و در نسخه «نیسمو» این قدرت به ۶۰۰ اسب‌بخار می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. BMW ///M

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    جی تی آر ماشین خوبیه و از نظر مردم هم بهترین سوپراسپرت ژاپنی است.
    ولی دیگه باید بجای فیس لیف یک مدل کاملا جدید و بهبود یافته نسبت به نسخه ی قبل درست کنن، دلیل برای حرف هام هم ویدیوهای تست های جی تی آر با ماشین های دیگه هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۱۳ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (3047 ديدگاه)

      شک نکنیم با اختلاف بهترین سوپر اسپرت ژاپنی، لکسوس lfa است. اصولا طراحی، جنس بدنه و آیرودینامیک lfa در برابر gtr بسیار برتره. فاکتور قیمت اصلا اینجا ملاک نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. BMW ///M

        ۱۳ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (398 ديدگاه)

        من طبق نظر سنجی ها گفتم که مردم جی تی ار رو بهترین سوپراسپرت ژاپنی می دونن.
        در ضمن LFA بی نظیره و همتا نداره. ولی در کلاس ماشین سوپراسپرت و حتی جی تی هم قرار نمی گیره و در کلاس اسپورت قرار داره که مردم و حتی من هم می گم سوپراسپرت هست. تا اسپورت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. shahab

          ۱۸ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (647 ديدگاه)

          lfaخیلی سطح بالاتر از GTRهستش ینی اصلا قابل قیاس نیستن اینا

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ds

      ۱۴ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (41 ديدگاه)

      واقعا این نیسان GTR اومده روی هرچی خودروی اروپایی ازجمله پورشه و فراری و لامبورگینی رو کم کرده .با 3.8لیتر شتاب 2.6 ثانیه معجزه است پورشه با 8 سیلندر و فراری و لامبورگینی با12 سیلندر وچند تا توربوشارژ به گردش هم نمیرسند
      این ژاپنیا واقعا دست آلمانیا رو از پشت بستن. ولی فیس لیفت تکراری ویکنواخت از نیسان بعیده .تکرار مکررات کار bmw است که 50 ساله خودروهاشو با کمی خط ونشان اضافی وتغییر گوشه و زاویه چراغ باهمان طراحی یکنواخت وقدیمی تولید میکنه .نیسان باید از شکست bmw در بازار جهانی درس بگیره !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. BMW ///M

        ۱۴ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (398 ديدگاه)

        تکرار مکرر کار بی ام و هست در ۵۰ سال با کمی تغییر در ظاهر، جان!؟
        شما طرح هایو ماشینهای بی ام و رو تو ۱۰ سال گذشته نگاه کن چقد از نظر ظاهری متفاوت ولی با حفظ اصل طراحی ساخته شدن و آمار فروش و آمار رضایدمندی مشتری ها رو هم در ۱۰ یا به قول خودت ۵۰ سال نگاه کن ببین چه مقدار از مردم در جهان راضی چه مقدار ناراضی هستن از بی ام و و محصولات خودرویی آلمان.
        در ضمن نیسان و بی ام و کلا مقایسه ی صنعت خوروسازی آلمان با ژاپن درست نیست چون هر کدوم سبک خاص خودشون رو برای ساخت ماشین دارن.
        حرف زیاد دارم ولی زیادی طولانی میشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حمید

        ۱۴ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        دوست محترم
        این عبارت رو گوگل کنید تا ببینید جی تی ار در حال غیر تیون شده هیچ حرفی برای زدن نداره
        bmw m5 stock vs gtr stock

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حمید

          ۱۴ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          به عنوان مثال، فیلم درگ جی تی ار. مک لارن، و پورشه 911 توربو اس رو تو سایت car.ir که لینکش پایین همین صفحه هست رو نگاه کن تا ببینی جی تی ار اخر شده
          این تست هم توسط یه نشریه موتور اسپرت که بسیار معتبره انجام شده و همه خودروها غیر تیون هستن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Carbonado Aventador

        ۱۴ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        بابا خیلی باحالی…
        فراری و لامبورگینی با چندتا توربو شارژ؟؟؟؟
        خخخخخ
        فراری
        لامبورگینی
        توربوشارژ
        :) :) :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. داود

          ۱۶ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (41 ديدگاه)

          خیلی جالبه هنوز خیلیها نمیدونن فراری ولامبورگینی توربو شارژ و سوپر شارژ داره بعد میان درمورد gtr نظر میدن .
          دوستانی که میگن توربوشارژ ندارن بعنوان مثال فراری gtb tc 488
          یعنی چی؟ باحجم موتور 3.9 شتاب 3 ثانیه باز هم به نیسان 2.8 ثانیه نمیرسه
          البته دوستان باسواد میدونن ولی برای یه سری باید بگم tc مخفف turbo charge میباشد

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. Carbonado Aventador

        ۱۴ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        gtr شتابش 2.6؟؟؟
        والا نیسمو که بهترین مدلش بود شتابش 2.8 بود…
        اصا باشه 0-100 2.6…
        0-300 نیسان بیش از 4 ثانیه از 488 .آونتادور . f12بیشتره….
        یعنی اون موقعی که یه فراری به 300 میرسه نیسان دوربر 250 هست…
        بدو تا برسی…اصا هیچ موقع نمیرسی!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. REZA

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (225 ديدگاه)

    gt-r از لحاظ فنی فوق العاده است اما ظاهرو قیافه ش خوب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ghost

      ۱۴ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (168 ديدگاه)

      من عاشق طراحی ساده اما اسپرت جی تی آرم !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. AMIR REZA

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همیشه تو درگ ها تن رقیبارو میلرزونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۱۳ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      درسته…
      ولی تنها مشکلش اینه که تو دورموتور بالا کم میاره…!
      تو سرعت های بالا هم ضعیف عمل میکنه…
      نیسان باید واسه این دوتا فاکتور هم فکر بکنه که ماشینی واقعا هیولا از اب دربیاد!!!!
      فقط 0-100 مهم نیست!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. king 918

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    زشت یا بد قیافه نیست برای یه ماشین با این عملکرد ظاهرش خیلی بزرگ و حالت ماشین های قدیمیه و انگار بزرگ شده ی نیسان اسکای لاینه یعنی هر کی در مورد جی تی ار اطلاعاتی نداشته باشه فکرش هم نمیکنه همچین توانایی داشته باشه ……..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Nissan...Japan

      ۱۳ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (208 ديدگاه)

      جی تی ار بخاطر طراحی حال حاضرش که در عین سادگی جذابه فن های زیادی پیدا کرده و به همین دلیل خیلی توی فیس لیفت ها محتاطانه عمل میکنه و تغییراتی که انجام میده توی ظاهر زیاد مشخص نیست درست مثل سری ۹۱۱ پورشه.ولی احتمالا وقتی نسل بعدیش بیاد دیگه به کل ظاهرش شبیه هایپر کارها بشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. مهرداد شیدایی

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    برای فیس لیفت یک ماشین با این سابقه و افتخارات، بایستی خیلی دست به عصا حرکت کرد. من با این فیس لیفت موافقم و ازش خوشم آمد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. فرید آبادان

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (308 ديدگاه)

    نیسان شرکت محبوب ایرانی هاست .تو بازار جهانی هم قیمتاش نسبت به بقیه شرکت ها و کیفیتی که داره واقعا عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. USA & JAPAN

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (216 ديدگاه)

    عاشق این گودزیلام لامصب GTR حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. moein

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    به نظر من خیلی خوشگل شده خدا کنه شایعات حقیقت داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sina

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    لامصب تو تستای درگ تایمز این گودزیلا چه عملکردی از خودش نشون داده فوق العادس???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۱۳ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      تو درگ تایمز یه سره با لامبورگینی کل داره….
      یه روز این رکوردو میزنه . فردا هوراکان رکوردشو میزنه!!!!!
      تا اخرین باری هم که خبر دارم فعلا رکورد 1/2 مایل دست هوراکان هست…
      خودم سعی میکنم حدالمکان درگ تایمز رو دنبال کنم!!!!
      :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Hamid

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    طراحی ارایه شده توسط ایندیودیزاین (دوتا عکس اول) خیلی زیباتر و پیشرفته تر از نمونه ی آزمایشیه. من که هیچ تغییری نسبت به مدل قبلی نمیبینم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ارمان

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    به نظر من هیچ نیازی به فیس لیفت نداره همینجوری خیلی دوست داشتنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. m7

    ۱۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    GT-R جزو معدود ماشین هایی هست که هرچقدر تیونینگ بشه جواب میده
    نمونش gtr spe هست که نینجا h2r رو می خوره.
    در صورتی که تو همون درگ نشون میده نینجا بو گاتی ویرون رو می گیره.
    1350 اسب و 2.8 شتابش
    نمونه ی دیگر هم black edition 2015 هست که در کیش هم اوردنش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. میلاد

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان GTR اول 6 سیلندر همه میدونن حجم موتور واقعا به نسبت فرای و لامبورگینی ومگلارن پایین این درست ولی قرار نیست این با لامبورگینی مقایسه کنی به نظرم نیسان بی نظیرچرا وزن نیسان 1740 کیلو 200 کیلو از لامبورگینی اونتادور بیشتر 400 کیلو از مکلارن بیشتر حالا حساب کن تو شتاب پابه پای اینا میره که کلیپ های زیادهم درموردش هست حالا شما حساب کنی وقتی میخواهی از ماشینی که با سرعت 60 کیلومتر درحال حرکت سبقت بگیری خب شتاب مهم نه حداکثر سرعت اون که ارزش داره درست همه سوپر اسپرت ها شتاب عای داره ولی نه تو این رنج موتور بعدش قیمت نیسان 100 هزار دلار کجا 700 هزار دلار لامبورگینی کجا خب معلوم نیسان مناسب تره قیمت برای همه مهم بعدش مصرف سوخت عالی موتور کوچک باقدرت بالا ولی مصرف به مرراتب کم تر درمقابل بقیه رقیب ها مطلب بعد موتورنیسان جلومثل پیکان باخودتون میگی چه ربطی داره درست نیسان 4 چرخ محرک ولی قدرت محرک هاش مثل اونتادورنیست اونتادور میتونه دریفت کنه و درجا دورخودش بچرخه که کلیپ هم داره ولی نیسان نمیتونه قدرتی که جلوش تو لید میکنه خیلی کم تر از عقب اگر دقت کنید تو پیکان وقت پا تون تا ته میزارید روی گاز باید یه قعطعات درگیربشن تا قدرت به چرخ عقب برسه مثلا گاردون خودش یا دف عقب باعث میشه انرژی ازدست بره یا کم بشه نیسان موقع لانچ ببینید وقتی میخواد حرکت کنه چرخ جلو مثال 30درصد عقب 70 پس توجه کنید اگر قدرت واقعی موتور نیسان مستقیم یا به چرخ جلو و عقب منتقل بشه نیروش بیشترمیشه مثل پورشه ک موتورش یه جورایی وسطه ولی با این حال که قدرت خیره کننده ای داره با این حالی که قدرت گشتاورش به مراتب پایین تر از پورشه هست نیسان اگر اصولی بخواهی حساب کنی با پورشه قابل قیاس یا مکلارن 8 سیلندر با فراری 8 سیلندر یا اونتادور 12 سیلندر با فراری F12 مقایسه بشه درست ؟ نه که بوگاتی با نیسان این مشکل همه هست وقتی بوگاتی نیسان میبره همه میگن خاک برسره نیسان اونجا باید بگی خاک برسره بوگاتی 16 سیلندر وزن 1850 کیلو و 4 توربو شارژ تا 100 کیلومتر با نیسان پا به پا میره!!!! فقط دریک کلام نیسان GTR بی نظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا