هیوندای

هیوندای جنسیس با نام جدید تحت برند جنسیس

اشتیاق هیوندای برای ورود به بازار خودروهای لوکس و پرمیوم، سرانجام منجر به معرفی برند مستقل «جنسیس» شد و این خودروساز کره‌ای، مسیر خودروسازانی چون نیسان، هوندا و تویوتا را در پیش گرفت.

2017 Genesis G80
۲۰۱۷ Genesis G80
پس از آغاز راه برند جدید جنسیس با مدل G90، اکنون هیوندای در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل امریکای شمالی در دیترویت، مدل جنسیس خود را که با ظاهر زیبا و جذاب خود، پایه‌گذار نامگذاری برند جدید بود، به همراه آورده و عنوان جدید G80 را برای آن انتخاب کرده است.

2017 Genesis G80
۲۰۱۷ Genesis G80
2017 Genesis G80
۲۰۱۷ Genesis G80
البته G80 را نباید با یک «مدل جدید» اشتباه گرفت؛ چرا که همان هیوندای جنسیس سدان قبلی است که تحت نام «جنسیس» قرار گرفته و تبدیل به برادر کوچکتر G90 شده است. در همین حال، این خودرو همان ویژگی‌های قبل را حفظ کرده و دارای طراحی‌های ظاهری، شرایط راحتی داخل کابین و قیمت‌گذاری یکسان با «هیوندای جنسیس» است.

2017 Genesis G80
۲۰۱۷ Genesis G80
Hyundai Genesis
Genesis Interior
گذار از «هیوندای جنسیس» به «جنسیس G80» قرار است که در تابستان سال جاری میلادی و با مدل سال ۲۰۱۷ اتفاق بیفتد. البته به نظر می‌رسد که G80 تفاوت زیادی با مدل کنونی ۲۰۱۶ جنسیس سدان نداشته باشد، ولی در عین حال، مقامات هیوندای از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد برند جنسیس در نمایشگاه اتومبیل نیویورک در ماه مارس خبر داده‌اند. هیوندای همین حالا هم ارائه یک مدل کوچکتر جنسیس G70 سدان، و همین‌طور یک سدان اسپورت و یک شاسی‌بلند لوکس را تأیید کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۳ دیدگاه‌ها

  1. mds

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (402 ديدگاه)

    عاشق جی هشتادم، دیوونشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hitler

      ۲۴ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      واقعا لوکسه یه نگا به کلید بالابر پنجره هاش بکنین،یاد پراید می افتم
      لوکس
      خخخ جمع کن بابا
      با اینکه عالی پیشرفت کردن،ولی لوکس و کره دو کلمه متضادن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohammad

        ۲۴ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (24 ديدگاه)

        آخه چرا کسی نمیگه که اینا اول کارشونه؟یه جوری میگن مرسدس اس (به طور مثال) که انگار از همون اول ماشیناشون مثل الان بود!
        همین که به اینجا رسیدن یعنی یه پیشرفت بزرگ.
        وقتی میان برند جنسیسو جدا میکنن یعنی میخوان به طور ویژه روش کار کنن و قاعدتا پیشرفت میکنن.
        بعله همین الان از اتاق فرمان اشاره میکنن که از طرف رولز رویس به شما یه پیشنهاد شده برای طراحی کلید بالابر پنجره!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mds

          ۲۵ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (402 ديدگاه)

          آقا هیتلر یعنی به نظر شما من این ماشینو نخرم؟
          خوب پس پیشنهاد شما چیه؟ تویوتا آوالون؟

          باشه جمع میکنم فقط خواهشم میکنم منو نزن، من خیلی میترسم..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. علی

          ۲۵ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (6 ديدگاه)

          بنز اس از همون اول لوکس و بی نظیر بوده
          اولین ایربگ بنز
          اولین abs بنز
          اولین رهیاب ماهواره ای بنز
          اولین رادار بنز
          اگه میخوای بدونی 10 سال دیگه چه امکاناتی به ماشین های کره ای افزوده میشه برو بنز کلاس s سال رو نگاه کن
          مثل سال 2005 که بنز مجهز به سیستم رادار بود و الآن اپتیما 2015 تازه این اپشن رو داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Hitler

          ۲۹ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (499 ديدگاه)

          لوکس یعنی نه تنها کلیدا بلکه تمامی اجزا با نهایت ظرافت و تجمل ساخته بشن،شما یه نگا بکن،اگه حس لوکس رو بهت القا کرد بعد بیا حرف بزن
          بعد میاین میگین واییییی ماشین لوکس کره ای رقیب بنز اس500با نصف قیمت.کی میادبنزو بخره
          بعدشم کامنتت هی لایک میخوره که آره با نصف قیمت یه آلمانی یه لوکس کره ای صاحب میشی.
          ولی،آلمانی کجا،کره ای کجا
          یکبار گفتم بازم میگم،پیشرفتشون قابل تحسینه،ولی آلمانی یه چیز دیگس

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. فرزاد

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (201 ديدگاه)

    من یه چرخ این رو به هزار تا بی ام دبیلیو نمی دم!…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AHMADREZA

      ۲۴ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      دیروز شهر ماشین (محل حضور تمام نمایشگاه های ماشین بودم اونجا هر ماشینی که بخوای هست از رولزرویس تا پراید) اتفاقا همین g80هم بود چندین تا اما من حس کردم که واقعا ب ام و سری 7 و e کلاس سر تر از اینن فقط باید یه جا با هم دیدشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. خسته شده

      ۲۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (623 ديدگاه)

      چرا؟ این چی داره که ب ام و نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. mohsen

      ۲۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      شما نمیخوای دس برداری که عادت ما ایرانیاس با یه مورد تصمیم کلی میگیریم اقا من بی ام وه داشتم خرج برداشت پس نتیجه میگیرم بی ام وه ماشین نیست ….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. رضا

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (242 ديدگاه)

    هنوز کره ای ها با قیمت بالا ارزش خرید ندارند چون فاصله شون با ژاپن و آلمان خیلیه پس فقط آلمان و ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سپهر

      ۲۴ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (37 ديدگاه)

      اختلاف قیمتشونم خیلی زیاده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. احسان آرسنالی

      ۲۴ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      افرادی مثل تو هستند که وضعیت خودروی ایران رو اینجوری کردند. فکر میکنید فقط دو سه تا خودروساز وجود دارند و بقیه کشک اند.
      خوب بنز و فولکس و بی ام دبیلیو و جنرال موتورز و فورد و بقیه سرآمدها اوایل ضعیف بودند.
      رشدی که پایدار و آهسته نباشه محکوم به شکست هستش. نمونه اش لوتوس که یه رشد انفجاری داشت اوایل قرن بیست و یک و حالا کجاست !!؟ ورشکست و بی پول ولی تویوتا کجاست از یه چمن زن شد برترین خودروساز جهان. چرا فکر میکنید مردم ژاپن از مردم کره جنوبی باهوش تر و سخت کوش تر هستند؟ فعلا که بازار محصولات دیجیتال و کشتی سازی رو قبضه کردند بقیه اش رو هم میگیرند البته نه به صورت مطلق بلکه به صورت منطقی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علي

        ۲۴ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (969 ديدگاه)

        باهات موافقم در مورد خودرو ساز ورشکسته لولوتوس که گند زد و محصولاتش خیلی افتضاحه و الان هم ته جدوله.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. رضا

        ۲۴ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (242 ديدگاه)

        من در مورد زمان حال صحبت می کنم دوست عزیزاینو به یه آدم بی سواد هم بگی می فهمه که ماشین آلمانی و ژاپنی بهتر از کره آیه بعضیا همچین از کره جانبداری می کنند انگار مال باباشونه. والا من کاره ای در ایران خودرو نیستم که مسبب عقب ماندگی صنعت خودرو سازی باشم. عامل عقب ماندگی دولتی بودن صنعت در ایران است عزیز دل

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. علی

        ۲۵ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (6 ديدگاه)

        اگه خودرو سازی ایران یک درجه سعود میداشت حق با تو بود ولی نه این که از تولید خودرو آمریکایی رسیدن یه پراید ایران با بنز قرار داد مشارکت در ساخت داشت الآن چی داره نه فکر منه نه فکر شما فکر جیبشه مهم هم نیست چند نفر تلف بشه مهم اینه که سود داشته باشه مثلا قیمتش رو بزارن 20 میلیون بعد ضبطش رو بدزدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. yas

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (68 ديدگاه)

    ورود به این قسمت از بازار خودرو برای هر کارخونه ای سخته.تویوتا هم زمانی که دهه هشتاد میلادی لکسوس رو معرفی کرد خیلی ها گفتن اسیایی ها نمیتونن تو این بازار موفق شن و یا با بزرگای این بازار رقابت کنن و میگفتم کسی برای اسیایی ها اینقدر پول نمیده اما با سیاست درست در همه موارد(قیمت طراحی کیفیت و …)تونستین تا الان دووم بیارن و با لندروور و بنز و …مقایسه بشن.البته یادمون باشه برای این که بتونن مقایسه بشن نزدیک به بیست سال طول کشید اما الان از بزرگان صنعت خودرو های نیمه لوکس و لوکس هست.جنسیس هم وقت میخواد و این وقت هم فک کنم به بیست الی سی سال برسه اما در عوض سی سال دیگه جنسیس هایی داریم با طراحی های پخته تر و مرغوب تر.یجورایی جا افتادن تو این بازار از خودرو برای هر کارخونه ای وقت میخواد و سیاست درست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. king 918

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    چی میشد پایین ترین سطح ماشین تو دنیا این قدر امکانات و کیفیت داشت دیگه خبری از ویرانخودرو و سایپا و تمام اشغال هایی مثل اینا نبود ………
    ادم با کمترین درامد و پول یه همچین ماشینی داشت حالا با پول بیشتر لامبو و پورشه و…. میگرفت .
    یعنی فکر کن چی میشد ……………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بهزاد

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    وضعیت اواخر دهه ی 80 و حضور آسیایی ها در کلاس لوکس با وضعیت کنونی تفاوت های بسیاری هست ، به این دلیل که به علت نبود رسانه های گسترده امروزی معرفی محصولات و نشان دادن اون سختی بیشتری داشت و زمان زیادی طول میکشید تا مشتری با یک برند جدید آشنا بشه، ولی امروزه یک محصول بعد از معرفی ظرف مدت کوتاهی توسط رسانه ها به مردم معرفی میشوند و همینطور تست و ارزیابی.
    فراموش نکنیم برندهایی مثل رنج روور ، ولوو ، جگوار، کادیلاک و… در خطر فراموشی و سقوط قرار داشتند و با تغییر ساختار و مدیریت تازه نفس دوباره به مسیر رشد بازگشتند و نشان دهنده ی این هست که اگر محصول خوبی بسازی میتونی ذهنیت خریدار را دوباره بازسازی کنی و هیوندای اگر بتونه در مسیری که برای جنسیس ترسیم کرده ذهنیت خوبی ایجاد کنه چه بسا بتونه راه 20 ساله را در 5 سال طی کنه.
    البته ممکنه در اولین گام کم و کاستی هایی باشه اما این شرکت میتونه در دراز مدت جنسیس را به تکامل برسونه و فقط یک مشکل بزرگی که سد راه این شرکت هست، سایرین دست پری در زمان کنونی دارند و سبد محصولاتشون تکمیله.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Ali

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    بزار لوکس بسازن عقده ای نشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۲۴ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (100 ديدگاه)

      شرکت تحته مالکیت شما چی میسازه ? جنگنده و فضاپیما ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. ahmad

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (659 ديدگاه)

    ما پنج سال زودتر از اینا شروع کردیم به خودروسازی
    بعد الان اونا دارن از برند لوکس جنسیس رونمایی میکنن
    ما از آریسان و ساینا!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. پویان

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (54 ديدگاه)

    اسم گذاریش که تقلید از اینفینیتی ه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. moein

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    هرکاری کنه زیر آلمانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محسن

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا عجیب نیس انقد ارم جنسیس شبیه استون مارتینه؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. احمد باقری

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    دوست عزیزمون خیلی عالی گفت، رشد باید مداوم و با سرعت مناسب باشه، نه اینکه یکبار انفجاری و بعد خداحافظ.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. کامران

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (83 ديدگاه)

    خیلی ساده هست موضوع هر چیزی کارکتر خودشو داره
    کیا و هیوندای حرفی واسه گفتن به بنز و بی ام و ندارن
    بنز و بی امو حرفی برای لامبورگینی و فراری و بوگاتی ندارن
    هر چیزی جای خودشو داره ، تو فرهنگ ایرانی خیلی قشنگ به کسی که میخواد از کسی تقلید کنه و نمیتونه میگن جواد…..
    مثل این میمونه من تیپ خودمو با دیوید بکام مقاسیه کنم.
    جنسیس هم هرکاری کنه آقا جواد ماشین هاست…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. hosein

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    بیرونش بهتر از داخلش طراحی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. خسته شده

    ۲۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (623 ديدگاه)

    یعنی واقعا کابین اینو با ب ام و مقایسه کنید کسی که اینو بیشتر از ب ام و قبول داره رک و پوسکنده بگم عقل نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. MjM

    ۲۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (718 ديدگاه)

    زنده باد هیوندای و کیا……..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی

    ۲۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    خودرو فقظ آلمانی همین هیوندا که خیلی ها باهاش حال میکنن مگه فاجعه سال 2007 تا 2010 رو یادشون نمیاد که تمام آزرا ها با یک فشار روی موتور موتور میگرفت که همین کره ای ها دست به دامن bmw شدن تا یک موتور براشون طراحی کنه بعدشم اسمش رو گذاشتن موتور سبز الان جنسیس مدل های 2010 با 306 اسب بخار قدرت از یه 328 کوچولو میخوره واقعا جای خجالت داره که یک ماشین اسپرت کوپه از یک سدان کوچک بخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Hamid reza

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چقدر کیف میده این ژاپنیا و المانیا دارن از پیشرفت کره ایها میسوزن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. منصور

    ۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام. فرق بین کره با چین هر چقدر باشه تفاوت ژاپن با کره نیز همونقدره. ژاپن و علی الخصوص تویوتاشون مغز خودروسازی جهانن. بقیه کشورها اندام و دست و پاشن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا