آئودی

رفتن روی فرش قرمز با راننده خودکار آئودی

آئودی یک مدل خودران A8 L W12 در جشنواره فیلم برلین در آلمان معرفی کرده است. A8 L W12 که با عنوان «یک گام دیگر در جهت رانندگی خودکار» توصیف شده، «دنیل برول» را با خود به هتل برده و سپس به صورت خودکار، به فرش قرمز در «برلیناله پالاست» رانندگی کرده است.

A piloted driving Audi A8 L W12 brings Daniel Brühl to the red carpet
A piloted driving Audi A8 L W12 brings Daniel Brühl to the red carpet
برای تکمیل این سفر، این خودرو از مجموعه‌ای دوربین‌ها و حسگرها برای تشخیص اشیای ثابت و مسیر استفاده کرده و سپس آنها را با یک نقشه که همراه با جزئیات از مسیر پیش‌رو تهیه شده، مطابقت داده است. با این وجود، برخلاف سایر کانسپت‌های خودران دیگر که تاکنون ارائه شده‌اند، آئودی قصد داشته تا A8 L W12 به صورت یک «راننده شخصی» رانندگی کند و بنابراین، برای شتاب‌گیری و ترمز به صورت نرم و مناسب برنامه‌ریزی شده است.

Audi at the Berlinale
Audi at the Berlinale
Audi at the Berlinale
Audi at the Berlinale
به نظر می‌رسد که همه‌چیز به‌خوبی پیش رفته و متانت رانندگی آن موردتوجه «برول» قرار گرفته؛ چرا که از نظر وی، A8 همه‌چیز را به صورت کامل انجام داده است. عضو تیم توسعه فنی آئودی، اشتفان کنرش (Stefan Knirsch)، در این زمینه می‌گوید:

ما همین حالا نیز ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم خودران‌هایی با قابلیت رانندگی ایمن در پیست‌های مسابقه و همین‌طور در مسیرهای اکسپرس داشته باشیم. در «برلیناله»، اکنون می‌توانیم یک شرایط پیچیده ترافیک شهری را با حداکثر راحتی سرنشین، مدیریت کنیم.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    ولی ایران خودرو هنوز در تلاش برای تولید یک لنت ترمز با کیفیت !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. moein

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (856 ديدگاه)

      آقای محمد رضا دیگه الان تمام ایران از بچه کلاس اول تا پیرمرد پای لب گور می دونه پراید و کلیه خودروهای ایران اصلا خودرو نیستن !!! هرجا می ریم پراید امنیت نداره پژو می سوزه سمند متورش سرطانه بسه دیه حالم بهم خورد (کاری ندارم به حرفاتون ولی خودتون خسته نشدین ) آخه تاحالا با این حرفا چیزی عوض شده قیمتش اومده پایین
      به خدا مام می دونیم ایران حتی یه لنت باکیفیم نمی تونه درست کنه ولی این حرفام هیچ فایده ایی نداره همش باد هواس

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر.عارف

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (876 ديدگاه)

        من هم با شما موافقم با حرف زدن چیزی درست نمیشه باید مرد عمل باشیم تا همه چیز درست بشه از مسئولین که آبی گرم نمیشه ولی ما مردم هم اتحاد و همبستگی نداریم و در نهایت بی احترامی به خودمون نمتونیم 6 ماه ماشین نخریم تا خودروسازها مجبور به تغییر شوند. بافرهنگ بودن ، کشور پیشرفته شدن ، مطالبه حق خود و احترام به ارزش انسانی یک کشور را از نوع اعتراضها هر کشوری میتوان به راحتی تشخیص داد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. محسن

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    به درد مملکت ما نمیخوره ، یه جایی و مسیری باید باشه که حداقل قانون و داشته باشه . اینجا از آسمون هم موتوری رو سرت نازل میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. اشکان

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (81 ديدگاه)

    من الان فهمیدم دولت بازم تصویب کرده ماشین بالای 2.5 لیتری وارد نشه!!!
    یعنی یک کلمه میگن مردم ایران شما پول هم داشته باشین لیاقت ندارین ماشین خوب سوار شین!!!!
    ***

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امین

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    نه فکر نمیکنم اینطوری باشه اون بنده خدا که خودش میگه فنر سمند رو طراحی کرده و این اختراع مهم در صنعت خودروسازی دنیا رو به نام خودش ثبت کرده در تلاش فراوان همراه با مهندسین هیچی ندون ویرانخودرو و سایپا و برنامه ریزیهای دقیق برای کاستن از کیفیت ماشینهای عهد بوقی و افزایش قیمت و خالی کردن جیب مردم هستند . و ملت همچنان در انتظار روزی که بتوانند با خیال آسوده ماشین با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار داشته باشند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    دیگه هر خودروسازی سعی میکنه در زمینه ماشینهای خودران خودش، تبلیغات خاصی انجام بده، ولی هنوز خیلی جزئیات دیگه باید لحاظ بشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا