آلفا رومئو

تصاویر تازه از کابین آلفا رومئو جولیا

به یاد دارید که کمی بعد از معرفی رسمی آلفا رومئو جولیا تصاویر و طرح‌های غیررسمی زیادی در اینترنت از طراحی داخلی آن به چشم می‌خورد، اما عکس‌هایی که به‌تازگی منتشرشده‌اند جزئیات کامل‌تری را به نمایش می‌گذارند.

Alfa Romeo Giulia interior unofficial photo
Alfa Romeo Giulia interior unofficial photo
در نخستین نگاه متوجه می‌شوید که تقریباً تمامی فضای داخلی جولیا مدل کوادری فولیو با چرم مشکی‌رنگ و فیبر کربن پوشیده شده و تنها دوخت چرم‌ها با رنگ سفیدِ خود روشن جلوه می‌کنند؛ برای مثال صندلی‌های اسپرت دارای پوشش فیبر کربنی در قسمت پشتی خود هستند و در دیگر قسمت‌ها نیز چرم مشکی و آلکانترا به همراه دوخت سفیدرنگ خودنمایی می‌کنند.

Alfa Romeo Giulia interior unofficial photo
Alfa Romeo Giulia interior unofficial photo
کنسول جلو حول یک نمایشگر بزرگ لمسی شکل‌گرفته است. پایین‌تر از آن نیز دو خروجی سامانه تهویه هوا و دکمه‌های تنظیم آن برای راننده و سرنشین کناری به‌صورت مجزا قرار دارند.

Alfa Romeo Giulia interior unofficial photo
Alfa Romeo Giulia interior unofficial photo
فرمان بسیار زیبا و دل‌نشین طراحی‌شده و پوشش آن با بقیه اجزا تفاهم کامل دارد. دکمه روشن و خاموش کردن پیشرانه نیز روی سمت چپ آن تعبیه‌شده که سبب دوچندان شدن حس تهاجمی راننده می‌شود.

Alfa Romeo Giulia interior unofficial photo
Alfa Romeo Giulia interior unofficial photo
در کنسول مرکزی نیز یک دسته‌دنده جمع‌وجور ولی دوست‌داشتنی دیده می‌شود که با پانل فیبر کربنی و دکمه‌های دوار سامانه تعلیق و سامانه سرگرمی احاطه‌شده است. در عقب این مجموعه نیز دکمه‌ای دیده می‌شود که به‌احتمال‌زیاد دکمه ترمزدستی (ترمز پارک) می‌باشد. در انتها نیز دو خروجی هوا مخصوص سرنشینان عقب تعبیه‌شده که با دیدن آن به یاد خودروهای لوکس خواهید افتاد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. فرید

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (179 ديدگاه)

    طراحی داخلیش بینظیره یه ماشین کاملا اسپرت و دوستاشتنی ولی با صندلی هاش خیلی حال نکردم دیگه خیلی اسپرتش کرده شبیه ماشینای رالی شده و خوب کنسول و داشبوردش خیلی زیباست

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. امیر مرادی

      ۳۰ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (113 ديدگاه)

      دنده اتومات نیست چرا؟؟؟؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. RETOLEX

        ۳۰ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        چون برای لذت بردن ساخته شده

        زنده باد دنده دستی

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. مهدی بدیعی

        ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        دنده دستی بهتره
        چون دست خودته و سرعت بیشتر و قدرت دنده دستی بیشتره اکثر ماشین های اسپرت دنده دستی هست

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. نوید جهرمی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    کاش بیرونش هم ب زیبایی داخلش بشه.
    اسپرت بودن از اجزاش میباره و همین که بشینی تو ماشین آدرنالینت خونت میره بالا.
    داخلش که خوشم اومد. اما بیرونش با تصاویری که دیدم حال نکردم و از 159 بیشتر خوشم میومد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مروت

      ۳۰ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (57 ديدگاه)

      اختیار دارین، بیرونش هم آخر طراحی اسپرت بود. من که با هردوتاش خیلی حال کردم. هر چند که به قول معروف«دست ما کوتاه و خرما برنخیل»

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. AHMADREZA

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    کلا از آلفا خوشم نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ALI.Q

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (124 ديدگاه)

    به نظرتون تو ایران چه قیمتی میشه ://
    زیر 200 یا بیشتر !!؟!؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ALiHidden

      ۳۰ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (332 ديدگاه)

      مطمئن باش بالای 200 تا قیمت میخوره

      وقتی سانتافه بالای 200 تاست دیگه از آلفا چه انتظاری میشه داشت….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مروت

      ۳۰ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (57 ديدگاه)

      داداش وقتی جولیتا ۱۷۰ تومانِ ، اینا باید حدود ۳۰۰ به بالا برآورد کنی. هرچند از ته دل آرزو می‌کنم قیمتی داشته باشه که قابل خرید باشه، البته اگر قانون منع واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ برداشته بشه و دلالای محترم بتونن بیارنش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مهدی بدیعی

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خیلی بیشتره چون 321 تا راه میره تازه فیبر کربن و … هست
      جولیتا 200 معلومه این بیشتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مطمئن باش خیلی بیشتر از 200 میلیون میشه. وقتی توی ماشینی فیبر کربن به کار بره و نام آلفا رومئو روش باشه قیمتش خیلی بیشتر میشه. ای کاش گزینه دنده اتومات رو هم داشت و هر کس دوست داشت دستی و هر کس دوست داشت اتومات سفارش میداد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Infinite

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (452 ديدگاه)

    به فرمان ماشین دقت کنید:
    http://preview.netcarshow.com/Mercedes-Benz-C-Class-2015-1600-53.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امیرحسین

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    خداوندا….
    ***
    چرا هیچکدوم از وارد کنندگان ماشین های اروپایی تیم قوی اقتصادی و فنی ندارند که بتونند بازار رو دست بگیرند؟؟؟
    آلفا موتور اگر ماشین ها رو با قیمت مناسب و یا با شرایط فروش بلندمدت اقساطی عرضه میکرد میتونستیم از کیفیت اروپایی لذت ببریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. رامتین

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3041 ديدگاه)

    صحبت از قدرت بالای 400 بود از این خودرو. باز بعضی دوستان میگن قیمتش 200 میشه؟
    یکم بابا فکر کنید. قیمتش بالای 600 خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. bab

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    بعضیا توهم دارنا جولیا تو رده سری 3 و بنز سی هستش بیاد اینجا قیمتش دور 400 تاب میخوره وسلام حالا تا 480 بره تو فول اپشنش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. RETOLEX

      ۳۰ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      سری 3 و سی کلاس ؟؟؟؟!!!!!!!

      برو در مورد قدرت. سرعت و کلا موتور این ماشین یه چیزی بخون
      این ماشین 320 کیلومتر میره شتابش هم فک کنم زیر 4 ثانیه باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. armin

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (421 ديدگاه)

    پشتیه صندلیشم فیبر کربنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. RETOLEX

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    الفارومئو 4C قدرتش از جولیا کمتره
    سرعت 4C از جولیا کمتره و همچنین شتابش هم کمتره
    4C کیفیت جولیا رو نداره
    4C نصف اپشن های جولیا رو نداره
    در کل 4C خیلی کمتر از جولیا هست ولی قیمتش بیشتر از 750 میلیون هست
    پس اگر جولیا وارد ایران بشه ( که به خاطر حجم موتور امکان نداره ) قیمتش از مرز یک میلیار رد میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Infinite

      ۳۰ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (452 ديدگاه)

      دوست عزیز در ایران ظاهر متفاوت هم ملاکه… (!)
      4c ظاهر متفاوتی داره.
      به برچسب قیمت i8 در ایران یک نگاهی بندازید…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. RETOLEX

        ۳۰ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        حالا هرچی
        اینجا دارن میگن ماشین 200 میلیون تو ایران قیمت می خوره یا 400 میلیون .

        کم کمش میشه 700 میلیون قیمتش میشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. Erfan

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (246 ديدگاه)

    خدایا من خراب این ماشینم. به قول ایتالیایی ها: Mi piace davvero
    تمام محصولات آلفا عالین اما دیسکو ولانته یه چیز دیگس :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Behnam

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (133 ديدگاه)

    دکمه استارتم گذاشته رو فرمون که به راننده حس لانچ کنترل بده :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. MjM

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (720 ديدگاه)

    از نظر ظاهری که حرف نداره….باید بیاد و گاز بده تا معلوم شده چی تو چنته داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا