آلفا رومئو

فیس‌لیفت آلفا رومئو جولیتا

آلفا رومئو از تصاویر فیس‌لیفت جولیتا، قبل از معرفی رسمی‌اش در موتور شوی ژنو، رونمایی کرده است. اولین چیزی که در نگاه اول به این مدل فیس‌لیفت جلب‌توجه می‌کند، بازنگری در طراحی سپر جلو و یک جلوپنجره جدید با بخش‌های شبکه توری است. سایر تغییرات به صورت محدود اعمال شده‌اند، امّا در همین حال، این هاچ‌بک از یک سری چرخ‌های جدید و طرح نشان‌هایی مشابه «جولیا» بهره‌مند شده‌اند.

Alfa Romeo Giulietta facelift
Alfa Romeo Giulietta facelift
تغییرات داخل کابین جزئی هستند و شامل ارتقای طراحی صندلی‌ها و بازنگری در تریم می‌شوند. همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect بهینه‌سازی شده و با قابلیت «خدمات زنده»، برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که به شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و تویتر و وب‌سایت‌هایی مانند رویترز و TomTom دسترسی داشته باشند.

Alfa Romeo Giulietta facelift
Alfa Romeo Giulietta facelift
Alfa Romeo Giulietta facelift
Alfa Romeo Giulietta facelift
در همین حال، مدل سطح بالای جولیتا ولوچه با سپرهای اسپورتی‌تر، بازنگری در طراحی لبه کناری بدنه و قاب‌های مشکی براق برای آینه‌ها همراه است. همچنین صندلی‌های اسپورت چرمی / آلکانترا، یک غربیلک فرمان با طراحی تخت در پایین، تریم فیبر کربن فاکس و دوخت متمایز قرمز رنگ، از ویژگی‌های کابین این نسخه از جولیتا هستند.

Alfa Romeo Giulietta facelift
Alfa Romeo Giulietta facelift
Alfa Romeo Giulietta facelift
Alfa Romeo Giulietta facelift
در زیر کاپوت، گزینه‌های مختلفی برای پیشرانه جولیتا پیش‌بینی شده‌اند؛ از جمله:

  • موتور ۱/۴ لیتری TB با قدرت ۱۲۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن‌متر.
  • موتور ۱/۴ لیتری TB مولتی‌ایر با قدرت ۱۵۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر.
  • موتور ۱/۴ لیتری TB مولتی‌ایر TCT با قدرت ۱۷۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر.
  • موتور ۱/۴ لیتری TB GPL با قدرت ۱۲۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن‌متر.
  • موتور ۱/۶ لیتری JTDM با قدرت ۱۲۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر.
  • موتور ۲ لیتری JTDM با خروجی‌های ۱۵۰ و ۱۷۵ اسب‌بخار.
مدل با سطح عملکرد بالای جولیتا ولوچه نیز دارای یک موتور توربوی ۱/۷۵ لیتری است که قدرتی معادل ۲۴۰ اسب‌بخار و گشتاوری معادل ۳۰۰ نیوتن‌متر به همراه دارد. این در حالی که این گشتاور در حالت «اور بوست» به ۳۴۰ نیوتن‌متر می‌رسد. در نتیجه، این خودرو قادر است تا در زمانی برابر ۶ ثانیه، سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند و به سقف سرعت ۲۴۳ کیلومتر بر ساعت برسد.

قیمت‌های ایتالیایی جولیتا از ۲۲ هزار و ۲۰۰ یورو آغاز می‌شوند و به ۳۴۹۰۰ دلار برای مدل سطح بالای جولیتا ولوچه می‌رسند. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    الفا رومئو زیباست ولی به نظر من برا یه ماشین هاچ بک یه خورده قیمتش بالاس تو ایران

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. GT500

      ۹ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (60 ديدگاه)

      تو ایران همه ماشین ها نسبت به کلاسشون،امکاناتشون و… قیمتشون بالاست.
      مثلا 90 میلیون برای فیات 500 یا 88 میلیون برای اپل آسترا
      اصلا چرا راه دور بریم همین پراید…..
      $$$$$$$
      $$$$$$$
      خودت قضاوت کن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمدرضا

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    دوستان راهنمایی پلیز !

    میخام لاستیک بگیرم ، از بین ایرانی ها برای 206 صندوقدار کدوم مناسب تره ؟ میخام 185 بگیرم چون لاستیک های 205 فعلی (دانلوپ) بوش عقب ماشینو ترکوندن و مجبور به تعویض اونا هم هستم ! . ضمنا هزینه برای لاستیک خارجی هم ندارم فعلا ( خرج زیاد نتراشید ! )

    از ایرانی ها کدوم بهتره ؟ (یزد ، بارز و … ؟)

    از پاسخ ها ممنونم پیشاپیش :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. behdad

      ۹ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بارز خیلی خشکه خیلیییی
      تو ایرانیا من بارز یزد کویر داشتم یزد هم نرم تره هم قیمتش مناسبه هم زود خراب نمیشه پیشنهاد من یزده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علیرضا

      ۹ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (337 ديدگاه)

      بارز عالیه من 2سال زیر ماشینمه خیلی راضیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. نوید جهرمی

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (3685 ديدگاه)

      یزد تعریف زیادی ازش شنیدم.
      بارز عمریه و امتحان پس دادس و بیشتر ماشینای سنگین بارز میندازن بین ایرانیا. اما ب گمونم راحتی ماشینتو کم میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مهدی

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (195 ديدگاه)

    یه ماشین ایتالیایی

    واقعا دیدن ماشینهای ایتالیایی روح آدم رو رفرش میکنه
    البته به علت چندملیتی شدن شرکتها به نسبت ده سال پیش شرکتها طراحی شون خیلی داره پخته تر میشه
    کابین این ماشین به نسبت قیمتش خیلی زیباست

    فقط من یه سوال دارم ماشینهای آلمانی درسته که اوج تکنولوژی هستند، اما آیا نمیشه بهشون گفت زیبا و هنری هم هستند؟؟

    انشالله همه ی بچه های پدال یه ماشین خوب بگیرند ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Pooya_SK

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    همه چی تموم فقط قدرت موتورش کمه و اگه موتورهایی با قدرت هایی مثل ۲۵۰ یا ۳۳۰ یا ۳۷۰ اسب بود کامل میشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سینا پرواز

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (395 ديدگاه)

    ماشین خوب و پخته ای هستش و تو کیفیتش شکی نیست، اما یه ماشین باز طرفدار خودرو های هاچ بک هیچوقت گلف R رو نمیتونه با هیچی عوض کنه !!!!
    لینک عکس های گلف R 2017
    http://newcarsmodels2016.com/wp-content/uploads/2015/10/2017-Volkswagen-Golf-R-400-Rear.jpg
    http://icdn2.digitaltrends.com/image/volkswagen-golf-r-400-3-970×647-c.jpg

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. نیما

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا “محمد رضا” سلام
    منم خودم 206 هاچ بک دارم. لاستیک ایرانی مثل همونیکه خوده کارخانه میندازه یعنی بارز مدل p640 185/65/14 میندازم. راستش لاستیک های خارجی چون تقلبی زیاده ریسک نکردم سمتش برم. اما این 2 تا سایت رو جدیداً آشنا شدم که فکر میکنم معتبر هم باشن.
    یکی http://www.farhadmehr.com که نمناینده لاستیک لاسا است یکی هم http://www.kumhotire.ir
    که با مشخصات فوق، این لینک میشه: http://persiantire.com/index.aspx?Product=185/65/14%DA%A9%D8%B1%D9%87
    حالا باز دوستانی که از حرفه ای های پدال و ماشین هستن میتونن بهتر از این کمکت کنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (211 ديدگاه)

      ممنون داداش ، بنظرم همون بارز بگیرم بهتره ، غالب نظرات اینجا و چند جا که پرسیدم بارز بوده . لطف کردی شما و باقیه دوستان که نظر دادن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین باحالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Archi khan

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    فقط کاش یه فکری هم برای جا پلاکی جلو میکردن …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Archi khan

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    دوستان چرا تو سایت caranddriver تویِ محصولات آلفا مدلهای میتو و جولیتا نیست ؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi KHAN

      ۹ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (2165 ديدگاه)

      دوستان کسی اطلاعاتی در مورد سوال بالا نداره ؟!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رامین

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (28 ديدگاه)

      میتو و جولیتا در آمریکا ارائه نشده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. میلاد

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    افرین به کمپانی لیفان خیلی خوب کپی برداری کرده.لیفانx50رو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. shz

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (37 ديدگاه)

    چرا پدال فیلتر شده.شیراز فیلتره….خدا لعنتشون کنه….به پدال هم رحم نکردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. moein

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    این نمونه های که تو ایرانن همشون دنده دستین دیگه نه ولی این اتومات شده !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. امیرحسین

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    هنر ناب ایتالیایی,هم طراحی زیبایی داره و شتاب و عملکرد بالا.بخصوص تو شب طراحی داخلی خیلی اسپرت و دلرباست
    البته بعضی دوستان تو پست های قبلی که درباره آلفا رومئو بود اظهار داشتن که دیوانگیست که آدم بجای اپتیما بره جولیتا بخره!!!!من دیگه حرفی ندارم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیانوش

      ۹ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (289 ديدگاه)

      اصالت یک برند خیلی بیشتر از معیار های دیگه ارزش داره به جرات میتونم بگم با نصف قیمت شما کیفیت سری 5 بی ام دابلیو رو تجربه میکنید و یه سیستم صوتی که من تو هیچ ماشینی مشابهش رو ندیدم شعار خود الفا هم اینه که این ماشین واسه کسایی ساخته شده که شیفته ی فراری هستند ولی پولشو ندارن !!!!
      تو یه کلمه بگم مقایسه ی ماشین های اقتصادی و عامه پسند مثل ژاپنیا یا کره ای ها با الفا اصلا منطقی نیست … الفا یه لوکسه ارزونه
      شما بزار اونا با اپتیماشون حال کنن?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. امير علي

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (399 ديدگاه)

    این قراره 2017بیاد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. حميد

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خیلی خوبه با اینکه المانهای جدید طراحی مثل چراغهای کشیده رو نداره ولی خطوط زیبایی داره تازه این جلو پنجره که امضا شرکت هست خیلی قشنگ نیست و هنر میخواد بتونی یک جورایی با طرحهای امروزیی متچ کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا