آکورا NSX با تیونینگ لیبرتی واک

همین چند وقت پیش بود که کیت بدنه‌ی مخصوص لیبرتی واک برای فراری 488 تدارک دیده شد و حالا این تیونر معروف توجه خود را روی آکورا NSX جدید معطوف کرده است.

acura-nsx-liberty-walk-tuning-3
لیبرتی واک که در حال حاضر در فاز توسعه‌ای محصول خود می‌باشد رندرهایی از این خودرو با کیت بدنه‌ی عریض و گیرا را منتشر کرده است. در تصاویر می‌توان نمای جلوی باابهت، سپر عقب اصلاح شده به همراه دیفیوزری جدید، قوس چرخ‌های پهن‌تر و البته بال عقب بزرگ‌تر را مشاهده کرد.

acura-nsx-liberty-walk-tuning-4
اگر لیبرتی واک همچنان به سنت‌های خود وفادار بماند می‌توان انتظار داشت که این قطعات از FRP یا CFRP ساخته شده باشند. در میان بخش‌های ارتقا یافته احتمالاً سیستم اگزوز جدیدی را نیز خواهیم یافت. با توجه به تصاویر می‌توان سیستم تعلیقی با ارتفاع کمتر و حداقل یک دست از رینگ‌های بزرگ‌تر و پهن‌تر را دید.

acura-nsx-liberty-walk-tuning-2

acura-nsx-liberty-walk-tuning-1
این قطعات افترمارکتی کارایی خودرو را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند به گونه‌ای که NSX تنها در 2.7 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت رسیده و تا 307 کیلومتر در ساعت سرعت می‌گیرد. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری توئین توربو و البته سه پیشرانه‌ی الکتریکی است. خروجی کل خودرو به 573 اسب بخار و گشتاور آن به 645 نیوتون متر می‌رسد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

7 دیدگاه

  1. حسین
    سوابق: (1290 دیدگاه) ,

    قشنگه
    تو بخش فنی نمیشه کاری کرد؟

    پاسخ
    1. Parker
      سوابق: (7096 دیدگاه) ,

      سیستم این خودرو به اندازه ی کافی پیچیده هست.
      LB تیونر خوبیه. مطمئنا تکنولوژی دستکاری موتور این ماشین رو داره.
      اما مطمئن باش دست بردن تو موتور این ماشین فقط برای خریدار دردسر ساز خواهد شد.
      نیازی هم نیست. 2.7 ثانیه صفر تا 100. 307 کیلومتر حداکثر سرعت ، چی میخوای دیگه بیشتر از این ؟

      پاسخ
      1. شاهین
        سوابق: (3274 دیدگاه) ,

        سلام
        لیبرتی واک بیشتر تو کار تزیینات ظاهری خودرو هستش. من کم دیدم تو بخش فنی دست ببره. البته که بخش فنی هم کار هر کسی نیست.

        پاسخ
        1. Parker
          سوابق: (7096 دیدگاه) ,

          درسته ، اکثر ماشین ها رو به همین چیزی که در مورد NSX داریم میبینیم تبدیل میکنه.
          سبک کاریش همیشه همینطوره.

          اما در زمینه ی تیونینگ موتور ، تیونر کم سر و صدایی هست اما کارش خیلی درسته. بسیار با کیفیت و منضبط.
          جزو بهترین تیونر های ژاپن هست.

          2 نمونه از تیونیگ های که الان حضور ذهن دارم M3 E92 سوپرشارژ 650 اسب بخار و GT-R R35 با 1111 اسب بخار هست.
          هر دو برای مسابقات دریفتینگ ژاپن ساخته شدند و به پیروزی های بزرگی رسیدند.

  2. تصویر پروفایل یاسین
    یاسین
    سوابق: (289 دیدگاه) ,

    خیلی کارای این تیونر رو دوست دارم از نظر ظاهری کارای جالبی میکنه مخصوصا اون طرح سپر عقبش یه جور شیطونی کرده طرح بدنه رو البته من NSX رو تو نسخه استاندارد خیلی دوست دارم خیلی ماشین متمدنیه برای استفاده معمولی و وقتیم که میخوای باهاش خوش بگذرونی حس فوق العاده ای میده

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید جهرمی
      نوید جهرمی
      سوابق: (1712 دیدگاه) ,

      من باشم براش رنگ مات میزنم. وگرنه ظاهر الانش خیلی پلاستیکی ب نظر میاد و فقط ب درد پیست میخوره نه خیابون.

      پاسخ
  3. USA & JAPAN
    سوابق: (196 دیدگاه) ,

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
    خیلی خفن شده این سامورایی

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.