اوپل

اوپل ایزیگنیا، یک پیشنهاد آلمانی

در سال‌های اخیر سیاست جنرال‌موتورز بر این بوده است که با نزدیک کردن محصولات زیرمجموعه‌هایش به یکدیگر تا حد ممکن از هزینه‌های تولید کاهش دهد. در همین راستا، بسیاری از محصولات زیرمجموعه‌های جنرال‌موتورز یا به طور کاملاً مشابه تولید شده‌اند و یا از اشتراکات فنی بسیاری برخوردار می‌باشند. بر اساس همین سیاست، برخی از مدل‌ها در مناطق مختلف جهان تنها با نام‌های متفاوت تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به بیوک رگال اشاره کرد که در آمریکای شمالی و چین با همین نام، در آلمان با نام اوپل ایزیگنیا، در انگلستان با نام واکسهال اینزیگنیا و در استرالیا با نام هولدن اینزیگنیا شناخته می‌شود.

Opel Insignia 2016
Opel Insignia 2016
اخیراً این خودرو تحت برند اوپل در لیست مجاز برای واردات به کشور ما قرار گرفته است و پیش‌فروش آن توسط “توان خودرو جی” آغاز گردیده است. درنتیجه تصمیم گرفتیم که مروری بر ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی آن داشته باشیم.

Opel Insignia 2016
Opel Insignia 2016
در ابتدا لازم است اشاره کنیم که خودروهای بیوک در آمریکا خودروهایی نیمه لوکس محسوب می‌شوند و فاصله بین خودروهای اقتصادی مانند شورولت و همکلاسان کره‌ای و ژاپنی و خودروهای لوکسی مانند کادیلاک و برندهایی مانند مرسدس بنز و BMW را پر می‌کنند. به همین ترتیب، اوپل اینزیگنیا یا همان بیوک رگال، در بازه قیمتی خودروهایی مانند نیسان ماکسیما و فولکس‌واگن پاسات CC قرار می‌گیرد.
قدرتمندترین پیشرانه اوپل اینزیگنیا، یک موتور ۲.۸ لیتری توربوشارژ است که به دلیل ممنوعیت واردات خودروهایی با حجم موتور بالاتر از ۲۵۰۰ سی‌سی، امکان ورود به کشور ما را ندارد. درنتیجه نسخه دو لیتری توربو جهت واردات انتخاب شده است.

Opel Insignia 2016
Opel Insignia 2016
همانند سایر خودروهای آلمانی، با تغییر بوست توربو توان خروجی موتور تغییر می‌کند و درنتیجه این موتور دو خروجی ۲۲۰ و ۲۵۰ اسب بخاری را تولید می‌کند که خوشبختانه نسخه قدرتمندتر به کشور ما وارد می‌شود. همان‌طور که ذکر شد، این موتور توانایی تولید ۲۵۰ اسب بخار در دور موتور ۵۳۰۰ دور بر دقیقه و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در بازه دور موتور ۲۴۰۰ تا ۳۶۰۰ دور بر دقیقه را تولید می‌کند. این گشتاور توسط یک جعبه‌دنده ۶ دنده اتوماتیک به هر چهار چرخ اوپل اینزیگنیا منتقل می‌شود و باعث می‌شود که حداکثر سرعت آن به ۲۵۴ کیلومتر بر ساعت برسد. این در حالی است که مصرف سوخت این خودرو تنها ۸.۳ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.

Opel Insignia 2016
Opel Insignia 2016
در طراحی این خودرو سعی شده است که وقار و تجمل در کنار ویژگی‌های مدرن در کنار یکدیگر قرار داده شود تا همان‌طور که از خودروهای این کلاس انتظار می‌رود، آن را به گزینه‌ای ایده آل برای خانواده‌ها تبدیل کند. طراحی اوپل اینزیگنیا اصولی و جذاب است و کیفیت کابین و متریال به کار رفته در آن قابل تحسین می‌باشد. برای راحتی هر چه بیشتر رانندگان، سیستم تعلیق هوشمند تطبیقی و قابلیت انتخاب وضعیت‌های رانندگی در حالات اسپرت، مسافرتی و شهری برای این خودرو در نظر گرفته شده است. اوپل اینزیگنیا همچنین مجهز به قفل دیفرانسیل الکتریکی ELSD می‌باشد.

ارگونومی و کیفیت متریال به کار رفته در کابین اوپل اینزیگنیا در نشریات معتبر به عنوان نقاط قوت این خودرو در برابر رقبا عنوان شده است و دسترسی به آپشن ها در این خودرو به راحتی امکان‌پذیر است. هرچند که فضای پای سرنشینان عقب در مقایسه با سایر همکلاسان به نظر ناکافی می‌رسد، اما صندلی‌های این خودرو راحتی بسیاری را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورند.

Opel Insignia 2016
Opel Insignia 2016
Opel Insignia 2016
Opel Insignia 2016
در بررسی‌های مختلف، هندلینگ و قدرت ترمز اوپل اینزیگنیا از طرف کارشناسان مورد ستایش قرار گرفته است. راحتی خودرو و طراحی خوب این خودرو نیز از جمله نکات مثبتی بوده است که سایت‌های خودرویی به آن اشاره کرده‌اند. از طرف دیگر، فضای عقب ناکافی از نکات منفی این خودرو در دیدگاه سایت‌های خودرویی بین‌المللی بوده است و برخی از سایت‌ها قدرت نسخه پایه (که خوشبختانه به کشور ما وارد نخواهد شد) را کافی ندانسته‌اند.

اوپل اینزیگنیا لیستی در خور از امکانات ایمنی و رفاهی را ارائه می‌دهد که عبارت‌اند از:

  • انتقال قدرت ۴*۴
  • ۸ ایربگ شامل بالشتک‌های جلو، پرده‌ای، جانبی در عقب و جلو
  • ESP سیستم کنترل پایداری، ABS سیستم ترمز ضدقفل، سیستم توزیع الکتریکی نیروی ترمز EBD، سیستم ترمز موتور TC، ترمز پارک الکتریکی
  • رینگ ۱۸ اینچی
  • جعبه‌دنده اتوماتیک
  • رادار جلو
  • دوربین ۱۳۰ درجه عقب
  • دیسک ترمز ۱۷ اینچی
  • کروز کنترل هوشمند
  • دوربین دید عقب و نمای محیطی با دید ۱۳۰ درجه
  • حس‌گرهای پارک جلو و عقب
  • سامانه ناوبری
  • نمایشگر اطلاعات هوشمند خودرو
  • قفل مرکزی
  • ریموت کنترل
  • سیستم ورود و استارت بدون کلید
  • فرمان تلسکوپی با تنظیم الکترونیکی
  • دکمه‌های کنترلی روی فرمان
  • عملکرد حساس به سرعت
  • تهویه مطبوع دوگانه
  • حس‌گر کیفیت هوا به همراه فیلتر
  • ورودی هوا برای سرنشینان عقب
  • سیستم صوتی
  • نمایشگر تمام لمسی ۸ اینچی
  • ۶ بلندگو مجزا
  • تلفن بلوتوث
  • ورودی AUX و USB
  • موس هوشمند با قابلیت تشخیص حروف انگلیسی
  • تنظیم برقی صندلی‌های جلو
  • گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو
  • کمربندهای پیش کشنده سه‌نقطه‌ای
  • پشت‌سری‌های فعال در هنگام تصادف
  • جایگاه مخصوص صندلی کودک
  • شیشه‌های سولار
  • سانروف
  • شیشه‌بالابرهای برقی دارای حس‌گر مانع
  • آینه‌های جانبی حساس به نور ANTI GLARE
  • رادار چراغ‌ها
  • چراغ‌های جلو هوشمند به خطوط جاده و خودروهای عبوری از روبرو و فضاهای باز
  • چراغ‌های زنون با تنظیم اتوماتیک بازه نور
  • دارای شیشه‌شوی چراغ‌های جلو
  • حس‌گر باران
  • خروجی ۱۲ ولت
  • حس‌گر فشار باد لاستیک‌ها
  • قابلیت تاشوندگی ۶۰*۴۰ صندلی‌های عقب
  • بدنه کاملاً گالوانیزه ضدزنگ
  • برف‌پاک‌کن یخ‌زدا جلو
  • قابلیت دسترسی به محفظه صندوق‌عقب
قیمت و شرایط بازار:
توان خودرو جی، اوپل اینزیگنیا را با قیمت ۲۷۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می‌رساند. در این شرایط که رقبای این خودرو مانند ماکسیمای جدید و فولکس‌واگن پاسات CC در کشور ما حضور ندارند و حتی همکلاسان ارزان‌قیمت‌تری مانند هیوندای آزرا و تویوتا آریون نیز به واسطه حجم موتور امکان واردات به کشور ما را ندارند، اوپل اینزیگنیا می‌تواند گزینه‌ای لوکس برای خانواده‌های پردرآمد باشد.
هرچند که نبود نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش مناسب در کشور ما می‌تواند نقطه ضعفی برای این برند باسابقه باشد که قطعاً خریداران را در انتخاب اوپل اینزیگنیا دچار تردید خواهد کرد، اما نباید فراموش کرد که اینزیگنیا یک خودروی باکیفیت و ساخت آلمان است که میراث درخشان ده‌ها ساله بیوک رگال را پشت سر خود دارد و از این نظر فاصله‌ای آشکار با رقبای کره‌ای و ژاپنی خود دارد. همین مسئله باعث شده است که اوپل اینزیگنیا دومین خودروی پرفروش اروپا در کلاس خود (بعد از فولکس‌واگن پاسات) لقب بگیرد و خود را به عنوان یک خودروی خانوادگی پرطرفدار مطرح کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علیرضا رحیقی

کارشناس ارشد مهندسی برق و نویسنده مقالات خودرویی

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (255 ديدگاه)

    اصلا با این قیمت نمیارزه باید منتظر نماینده اصلی اوپل در ایران ماند این ها همش یه مشت وارد کننده طمعکار هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (70 ديدگاه)

      طراحی داخلی و بیرونیش بیشتر شبیه ماشینای توی رنج قیمت 150 میلیونه این ماشین هر چه قدر هم خوب باشه ولی با این قیمت در برابر بنز و بی ام و یا لکسوس حرفی برای گفتن نداره خدمات پس از فروشی هم که در کار نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Car Designer

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ماشین خوبیه…
    ولی با خرج های زیاد توربو تو ایران اون هم با بوستی کا این داره همون بهتر که مال قشر پر درامد بمونه…
    واس ما ها نی…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. احسان(احسان)

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    ظاهر خوبی داره و از لحاظ فنی هم مشخصات خوبی داره اما 271 میلیون برای این ماشین که احتمالا با توجه به شرایط خدمات پس از فروش مشتری اول و اخرش خودت باشی ریسک بزرگی هست و احتمالا کسی که انقدر پول داره میتونه کمی دیگه هم بذاره روش یدونه سری 3 بخره که هم کلاسش بالاتره و هم مشتریش بیشتره و خدمات پس از فروش بهتری تو ایران داره البته هم هزینه هاش بیشتره
    یکی از مسخره ترین قانون ها ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سی سی هست که معلوم نیست از کجاشون دراوردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ZIPPO

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (248 ديدگاه)

    287 میلیون از طرف نمایندگی قیمت خودرده
    واقعا اصلا نمیارزه با این قیمت خیلی گرونه
    ادم میره 220 کادنزا میگیره
    یا 230 تویوتا اریون میگیره
    البته اگه بخوای صفر بخری
    دسته 2 هم که کلی گزینه هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. edris

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (108 ديدگاه)

      zippo داداش زشته این ماشینو با کادنزا مقایسه میکنی
      آریون هم با اینکه ماشین خیلی خوبیه ولی به پای این نخواهد رسید. البته هم کادنزا هم اوریون نوشون وارد نمیشه :)

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. امین

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    اگه یه پولدار بی درد بودم بدون شک میخریدمش
    خدماتشم مهم نبود… لامصب مرگ نداره دورگه آلمان و امریکا

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. BMW ///M

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    زیبا، کاربردی و خوب و یکی از انتخاب های خوب در این بازه ی قیمتی البته در اروپا و نه در ایران.
    ۲۷۰ میلیون واقعا نمی ارزه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. کمیل

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (94 ديدگاه)

    همه میدونیم ماشین خوبیه. {جا داره یادی بکنیم از روزگاری که اپل اومگا، آسترا و کورسا تو خیابونا آقایی میکردن!} ولی با این پول میشه لکسوس IS250 F یا بی ام 328i 2014 یا حتی 528 کم کار کرد 2014 خرید! اصلا به این قیمت نمی ارزه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. edris

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    به نظرم می ارزه حتی با این قیمت. من اگه داشتم تردید نمیکردم. یکی بیاد بگه مزیت لکسوس is250 نسبت به این _به جز خدمات پس ازفروش و بازار خرید_ چیه. همش چسبیدین به چهارتا برند خزش کردین :/

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (70 ديدگاه)

      شما برو این ماشینو بخر بعد دوسال باید برای فروختنش به گریه بیفتی از نظر شما خدمات پس از فروش و بازار خرید چیز مهمی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. edris

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (108 ديدگاه)

        این ماشین امتحانشو پس داده تو دنیا. بخرمش امکان نداره بفروشمش !!
        موقع فروششم نگران نباش مشتری خاص خودشو داره فروش میره

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. Opc

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      افرین ادریس متاسفانه یه سری نمیدونن اوپل چه سواری و امنیتی داره وکیفیت اصلا با هیچی ماشینی نمیشه مقایسش کرد .

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. احمد باقری

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه، ولی قیمتش مثل همیشه توی ایران بالاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. usa &japan

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (216 ديدگاه)

    خداییش خیلی با کلاسه
    فردا 405 رو نصف قیمت میدم تا پس فردا ایشالله اینو میگیرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Hamid

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    ظاهرش که عالیه. آپشنی هم نیست که نداشته باشه. حالا چرا بعضیا میگن نمیارزه نمیدونم.
    من که اینو به 100 تا جنسیس 250 میلیونی ترجیح میدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. سیاوش

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (185 ديدگاه)

    با سلام
    کَسی میدونه شتابش چنده
    از نظر عددی قدرت و. گشتاورش فوقالعادس
    از موتورهای ۲.۸بی ام دبلیو قویتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. saeid

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (163 ديدگاه)

      شتابش تقریبا 8 ثانیه است .موتورش واقعا عالیه . جالب تر از همه 2 دیفرانسیل بودنشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Nima

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (1658 ديدگاه)

        عزیز با کمی تحقیق به این نتیجه از شتاب رسیدم 7.3

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سیاوش

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
          سوابق: (185 ديدگاه)

          اگه اینطور باشه که خوب نیست
          باتوجه به ارقام قدرت و. گشتاور من گفتم شتابش در. حد. همین موتورهای ۲.۸ بی ام دبلیو هست
          یعنی ۶ثانیه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Opc

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      بله من تست شتابه اون مدلی که تو ایران هست رو دیدم ۶.۷ یا ۶.۸ سه بار تست شد بار یوم یادم نیست ویدیو هاشو تو یوتوب ببینید اونا که موتوشرش ۲ توربو ۲۵۰ اسب بخار قدرت داره
      ولی مدل opcکه حرف ندا ه ۳۵۰ اسب

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. moein

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    بچه آمریکا و آلمان چه شود
    قدرتشو از باباش به ارث می بره
    دقت و کیفیت و تکنولوژیش رو از مادرش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. saeid

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (163 ديدگاه)

    یه عده انتظار دارن یه برند آلمانی رو با قیمت یه کره ای بخرن . اونم این ماشین که تا حدودی لوکس محسوب میشه در ضمن ماشین 2 دیفرانسیله. شما انتظار دارین قیمت این ماشین با کره ها و ژاپنی های غیر لوکس یکی باشه؟خوب معلومه این قیمتش خیلی بالاتر از کره ها ست. مطمئنا ماشین خیلی خوبیه از هر نظر . مخصوصا موتور پر قدرت توربوش با مصرف کم و کیفیت بالاش فقط مشکلش تو ایران نمایندگی و خدماتشه.
    امیدوارم باز کسی پیدا نشه بگه این برند آلمانی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SS

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (731 ديدگاه)

      اگر منظورتون به بنده بود باید به اطلاعتون برسونم که گفتم آلمانی ها این برند رو به عنوان یک برند (کاملا) آلمانی قبول ندارن و نگفتم شرکت آلمانی نیست. خودم ماشین های اپل در ایران رو (کورسا و موکا) به تمام هم رده هاشون ترجیح میدم و به هیچ وجه منکر کیفیت و اعتبار این برند نیستم و میبینید که اپل در آلمان هم فروش بسیار خوبی داره اما یک برند خالص آلمانی نیست چرا که این شرکت زیر مجموعه جنرال موتورز هست و در صحبت های مسئولین شرکت های خودروساز آلمانی مثل فولکس واگن و … هم میتونید ببینید که این برند رو جزو مثلث خودروسازهای آلمانی به حساب نمیارن
      در مورد اپل موکا هم که گفتم مهندسی آلمانی نداره و ساخت آلمان هم نیست روی حرفم هستم چرا که موکا یک مدل ری بج شده از شورلت هست و در کره جنوبی تولید میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. zonda R

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    @.F
    خودروی زیبا و دوست داشتنی هست که از مزایاش دودیفرانسیل بودن اون هست و البته خاص بودنش در بازار
    متاسفانه با این قیمت به رقبای المانی و ژاپنی لوکس برخورد سهمگینی میکنه
    بنز e200 2014 ;l کم کارکرد bmw 528 2014 ;l کم کارکرد 328 و البته es is لکسوس
    که در امریکا در سگمنت کادیلاک قرار میگیرن نه بیوک
    با سپاس از جناب رحیقی گرامی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا رحیقی

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (593 ديدگاه)

      ارادتمندم دوست گرامی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. mehran jj

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    قدرتش که خوبه دودف هم هست اتاقشم خوبه امکاناتشم که خیلی زیاده خوب تو ایران چی ارزششو داره که گیر دادین به این بیچاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. behnam

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    pedal inghad az in mashin tarif kardi ye lahze fek kardam az vared konandash ye poli daryaft kardi!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Nima

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    اوپل امگا برگشته
    واقعا با دیدنش یاد اسطوره یعنی امگا افتادم
    اوووف کاش خود رگال بیاد با دهه ها عظمت(بخصوص کوپش)
    تازه کیفیت برند بیوک از همه آمریکایی ها بالاتره (رتبه 3 پس از تویوتا و پورشه)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. داریوش

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان لطفا ماشین آلمانی رو با کره ای مقایسه نکنید. با این همه تنوع آپشن؛ کیفیت ساخت و دو دفرانسیل بودنش قیمتش خیلی هم بالا نیست. ولی با این مورد که دست دومش سخت فروش میره موافقم . تو این بازار ایران بعد از یک سال حد اقل 50 تا ازش کم میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. محمود

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی قیمتش بالاست تو ایران همه چیز انحصاریه یک جوری قیمت گذاری میشه که یک وقت خدایی نکرده آب تو دل دیگر وارد کننده ها تکون نخوره قیمت جهانی این ماشین رو هر جور حساب کنید به ۲۷۱ میلیون نمیرسید معلوم نیست چند درصد گمرکی بریدن و چند درصد میخوان سود کنن رقابت در ایران معنایی نداره همه چیز مافیاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. اريا

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من همین ماشین رو در چین دارم البته بیوک رگال مدل ٢٠١۴ و ١۶ هزار تا کار کرد اگر به تومان ٧۵ میلیون بتونم بفروشم راضی هستم نمیخرن واقعا قیمت ٢٧٠ میلیون ظلم هست به این مردم ولی با توجه به رقبایی که داره در ایران باز هم ماشین با کیفیت تری هست در مقابل ماشینهای کره ای و ژاپنی هم کلاسش .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Opc

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اوه اوه دوستان اصلا اوپل رو با کره ای ژاپنی … مقایسه نکنید اوپل امگا ۶ سیلندر اتوماتیک که برا سال ۹۵ هم هست وقتی دوستانه بنز و بی ام و سوار نشستن پشتی خودشون گفتن که سواریش بهتره کلیم اپشن داره یعنی ۴۰ ملیون سواری خودرویه ۱۵۰ ملونی میگری تا نشینید نمیدونید اون موقعست که دیگه اصلا با این خودرا هایه بی کیفیت کره ای اوپل رو مقایسه نمیکنید .خیلی می ارزه این اینسینگنا فقط وقتیوسواری و اون حسه ایمنه که داره رو ببینی با بنزو بی ام و هم مقایسه نمینیدش چه برسه با تویتا …. اینجور ماشینا

    موافقم 0
    مخالفم 1
  23. Opc

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دوستان وارداتش ممنوع شد متاسفانه بخاطره قدرت زیاده موتورش با همین مدل ۲۵۰ اسب بخارش .e250 مدل ۲۰۱۵ رو زد تو شتاب .
    و دو دفرانسیل بودنشو فراموش نکنید .از جمله ماشینهایه سدانی که من میشناسم تو ایران و که دو دف هستن اوپل کالیبرا. سوبارو لگاسی و همین اینزیگنیا هستش که قابلیت دف لاک به صورت الکتریکی رو هم داره
    و ماشینی که رده دوم رو در فروش داره شک نکنید معرکس
    چون همین تجربه رو رو امگا داشتیم که اونم پرفروشتیرن بوده در زمانه خودش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. امير

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این قانون مسخره ٢۵٠٠ سی سی رو کی می خوان وردارن … دیگه حالم داره بهم می خوره؟!!! سری ٧ مجوز ورود داره و لوکس حساب نمی شه ولی ماشین هایی مثل جنسیس و … لوکس حساب می شن …. اینجا هیچی قانون نداره ؟!!؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. پی آر

    ۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کیفیت ماشین امریکایی برتره از المانی . بعضیا که میگن کاملا المانی نیست بدونن اینجوری بهتر هم هست چون جنرال موتور پشت سرشه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا