»» وانت باردو

وانت باردو در حقیقت همان وانت پیکان یا پیکان وانت است که با تغییراتی روی قوای محرکه برای کاهش مصرف و آلودگی روبرو شده است.

bardo

کارایی
نوع موتور : I.C. Engine- four stroke
حجم موتور : 1598 cc
تعداد سیلندر : 4
نسبت تراكم : 7.8:1
قدرت موتور : 49 KW @5000 rpm
حداكثر گشتاور : 104 N.m @3750rpm
سیستم سوخت رسانی : انژکتوری پاششی MPFI
نوع سوخت : بنزین (87 عدد اکتان)
تعداد سوپاپ : 8
سیستم احتراق : double ignition coil
استاندارد حد آلایندگی : Euro II
سیستم سوخت : انژکتوری
حداكثر سرعت : 137 km/h

مصرف (لیتر در صد کیلومتر)
میانگین مصرف خارج شهر : 8.53 لیتر
میانگین مصرف داخل شهر : 12.54 لیتر
حدآلایندگی گاز مونوكسید كربن با وجود مبدل كاتالیزوری : 2.2 gr/km

گیربکس
كلاچ :صفحه خشک منفرد
گیربكس (جعبه دنده ) : دستی
دیفرانسیل : هیپویید

ظرفیت
باك بنزین : 45لیتر
روغن موتور (با فیلتر ) : 10W40
دیفرانسیل : 85W90 or EPS90
روغن گیربكس : 10W40 or 20W50
ظرفیت آب سیستم خنك كننده خودرو : 7.2 لیتر

وزن (kg)
وزن تقریبی خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی : 1008 کیلوگرم
حداكثروزن مجاز با سرنشین : 1625 کیلوگرم
حداكثر بار خالص روی محور عقب : 936 کیلوگرم
حداكثر بار خالص روی محور جلو : 570 کیلوگرم

سیستم الکتریکی
نوع وتوان باتری : 12 V 60 Ah
ولتاژ: 12 ولت
سیستم شارژ: آلترناتور
دینام : 14 V 65 A
استارت : 0.9 کیلو وات
واحد كنترل الكترونیكی : siemese

سیستم فرمان
جعبه فرمان : جعبه فرمان نوع F
تعداد دور چرخش قفل به قفل فرمان : 3.2±1.5mm
قطر دایره چرخش خودرو : 11.2m

سیستم ترمز
ترمز جلو : دیسکی – هیدرولیک

ترمز عقب : کاسه ای – هیدرولیک

ایمنی
وضعیت سوئیچ
وضعیت كمربند ایمنی
سیستم سوخت خودكار قطع سوخت در مواقع اضطراری
چراغ اخطار تمام شدن لنت ترمز
آینه داخلی دید در شب (قابل تنظیم)

نمای داخلی
صندلی راننده ساخت مهرکام پارس
وضعیت جلو داشبورد ساخت مهرکام پارس
رنگ تزئینات داخلی مشکی
نوع تودوزی پارچه تار و پودی
مبدل كاتالیست اگزوز Accocat
وضعیت سیستم تهویه بخاری و هواکش
سنسور اكسیژن دارد
سیستم تهویه هوای قابل تنظیم دستی

نمای خارجی
ابعاد (mm)
طول خودرو : سپر تا سپر 4332 mm
عرض خودرو از آینه های جانبی : طول سپر 1613 mm
ارتفاع خودرو : 1419 mm
فاصله دو محور : 2502 mm

تجهیزات
رنگ بدنه : سفید
كلاس : وانت
نوع برف پاك كن : ساخت شرکت آتی موتور
وضعیت سپرجلو با روکش آب کروم و یا روکش مشکی
وضعیت سپرعقب با روکش آب کروم و یا روکش مشکی

01
Sep
2009

46 دیدگاه

  1. سلام من 2 سال پیکان وانت داشتم مزخرفه توش که اصلا جانداره مچاله میشی مصرف سوختشم دورغ صنعتی میگن 13لیتر میخوره قدرت نداره کولر نداره سواریش صفر خیلی خشکو بد 600کیلو بیشتر بارش کنی جلو بلند میشه از 70کلیومتر بیشتر نمیشه بری اگر یک تن بار بزنی اطاقش از پشت ستون ترک برمیداره چون شاسی نداره درکل میشه گفت اشغال ولی وانت مزدا 2000 عالیه کولر داره مصرفش 8لیتره قدرتش خوبه خیلی نرمه

  2. خدا لعنت کنه باعث بانیشو که یه عمر پول جم کنی بد هزارتا ترس داشته باشی وانت بخری یا نخری اونم برای کار نه تفریح!

    • اشغاله و الوده کردنش اندازه
      یه لوکومتیوه

    • خجالتم خوب چیزیه
      بس کنید تولیده این به اصطلاح لگنو

  3. خداییش تقار ملی همینه دیگه یا باید کارخانه کار درست انجام بده یا فکر دزدی از جنسش باشه که عموما […] راه دوم رو انتخواب میکنن

  4. اینو نخریم بریم پراید وانت بخریم حتما
    شکله قورباقه میمونه آخه چیه این ماشین فکر نکنم بتونه 300 کیلو بار ببره

    • خیلی خیلی داغونه، ولی قیافه معصومی داره آدم دلش براش می سوزه،آخه دیگه تولید نمیشه.آخی؛ حیوونی!!!

  5. چاره ی نیست .از وانت پراید که بهتره.وانت نیسان که شده 32 تومان وواسه ما فقیر فقرا ماشین خوبیه .من ثبت نام کردم قرار بگیرمش.وانت مزدا که شده 40 تومان .یه وانت من دراوردی درست کردن به نام کارا که موتور روا با بدنه مزدا. بهترین انتخاب تو این رنج قیمت وانت پیکان است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن بصورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیر اخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط و تبلیغاتی پذیرفته نمی شوند. برای تفییر آواتار خود می توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.


تورهای لحظه آخری