ایستگاه خبر

امگرند GC9 مدل 2016 در راه ایران

شرکت جیلی بعد از موفقیت‌های پله به پله و همچنین حصول دانش مهندسی و طراحی از شرکت ولوو، اینک به بازارهای بزرگ‌تر و محصولات رده‌بالاتری می‌اندیشد. حضور در کلاس خودرویی سدان های متوسط خانوادگی با خودرویی چون GC9 نشان از این راهبرد جدید و متهورانه دارد. ازاین‌جهت که این کلاس خودرویی شامل معروف‌ترین و پر رقیب‌ترین خودروها می‌شود.

 Geely GC9

Geely GC9
از سویی جیلران به‌عنوان واردکننده رسمی محصولات این شرکت، تصمیم گرفته تا این خودرو را نیز به‌عنوان پرچم‌دار محصولات خود در سال ۲۰۱۶ در ایران عرضه نماید.

 Geely GC9
Geely GC9
جیلران هم‌اکنون برای خودروهای جیلی مدل ۲۰۱۴ خود شرایط فروش کم‌نظیری فراهم ساخته که باید سرمشق سایر شرکت‌ها نیز قرار گیرد. شرایطی که کمترین سود همراه با اقساط مناسب و پیش‌پرداخت اندک در آن لحاظ شده و جذابیت زیادی برای خریداران دارد.

 Geely GC9
Geely GC9
گفته می‌شود مراحل مربوط به اخذ مجوز واردات خودروی سدان GC9 تا حدود زیادی به انجام رسیده است. این در حالی است که پیش‌تر و با توجه به اخذ مجوز واردات امگرند ۸ و واردات نمونه‌ای از خودرو مذکور که اطلاعات آن در گمرک به ثبت رسیده گمان آن می‌رفت که شاهد ورود این خودرو به سبد محصولات جیلران باشیم اما گویا این شرکت قصد دارد به پشتوانه خودرو امگرند ۹ که دارای طراحی جدید و فوق‌العاده‌ای است به رقابت جدی‌تر با رقبای خود بپردازد.

 Geely GC9
Geely GC9
گفتنی است امگرند ۸ خودرویی کلاسیک در ابعاد یک خودرو بزرگ خانوادگی است که ازلحاظ آپشن و امکانات در سطحی لوکس قرار گرفته است. قرار بر این بود که نسخه ۲.۴ لیتری این خودرو وارد بازار ایران شود.

 Geely GC9
Geely GC9
در مقابل امگرند ۹ که سرآمد طراحی در خودروهای جیلی بشمار می‌آید و زمان کمی از رونمایی آن نیز می‌گذرد، اولین خودرو طراحی شده توسط تیم طراحی مشترک جیلی و ولوو است.

 Geely GC9
Geely GC9
این خودرو با ابعاد بزرگ، جزو خودروهای خانوادگی بشمار آمده و ازلحاظ آپشن، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. سیستم پارک خودکار، پدال‌های تعویض دنده در پشت فرمان، سیستم حافظه صندلی-فرمان -آینه‌ها، سقف شیشه‌ای (پانورامیک)، رادار، سنسورهای پارک همه‌جانبه، ترمزدستی برقی و… نوید از یک خودرو لوکس و رقابتی گرم را به مشتریان می‌دهد.

Geely GC9
Geely GC9
با توجه به خودروهای موجود بازار کشور، خودرو امگرند ۹ پس از ورود با قیمتی مناسب می‌تواند رقیبی سخت برای خودروهایی همچون سوناتای LF، اپتیما و دیگر خودروهای مشابه بازار باشد.

Geely GC9
Geely GC9
مشخصات جیلی GC9
موتور V6 با حجم ۳.۵ لیتر ۲۴ سوپاپ:
قدرت پیشرانه: ۲۷۵ اسب‌بخار در دور موتور ۶۲۰۰
گشتاور: ۳۲۶ نیوتن‌متر در دور موتور ۴۷۰۰
شتاب صفر تا صد: ۷.۵ ثانیه
بیشینه سرعت: ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت

موتور ۱.۸ لیتری توربو چهار سیلندر:
قدرت: ۱۶۳ اسب‌بخار رد دور موتور ۵۷۰۰
گشتاور: ۲۵۰ نیوتن‌متر در دور موتور ۴۵۰۰
گیربکس ۶ سرعته خودکار
بیشینه سرعت: ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت: ۸.۲ لیتر در صد کیلومتر
استاندارد آلایندگی: یورو ۵
ابعاد (طول-عرض-ارتفاع): ۴۹۵۲-۱۸۶۱-۱۵۱۳ میلی‌متر
فاصله بین دو محور: ۲۸۵۰ میلی‌متر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. سامان

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یادمه وقتی یه موبایل نوکیا میخریدیم وقتی میدیدیم شارژرش چینیِ ناراحت میشدیم که چرا شارژرش چینیه.موبایل خراب میشد ولی شارژرشو برای موبایل بعدی استفاده میکردیم. حالا دیگه آیفن هم تو چین ساخته میشه. این و گفتم تا بدونید که چین خیلی پیشرفت کرده خودروسازیشم همینطور. ولی چون تازه تو این عرصه اومده باورش البته فقط برا ما ایرانیها سخته. اولا باید بدونید خودروهای تولید چین به اروپا و امریکا هم صادر میشن .مثلا خود همین جیلی حتی مدلهای پایین ترش تو آمریکا و اروپا هست میتونید تو گوگل سرچ کنید.حالا از جیلی بگم کیفیت جیلی و ام جی یه سر رو گردن بالاتر از تولیدات دیگر چین هستش. و این مدل جیلی cg9 که بنام بوروی نامگذاری شده خودرو سال چین شده . من خودم تو روسیه سنپترزبورگ و فرودگاه مسکو جیلی امگراند 7 دیدم به وفور. این در حالی بود که تو این دوشهر مثل دبی. پر بود از خودروهای لوکس امریکایی اروپایی ژاپنی کره ای و چینی. حالا سیاست بازرگانان ایرانی تا حالا این بوده که سفارش بدترینها رو از چین تو همه کالاها بدن به گردن تولیدکنندگان چینی نیندازیم لطفا. من تو دبی این خودرو رو دیدم بسیار بسیار زیبا با کیفیت و لوکس هست.امیدوارم قیمتش طوری باشه که رقابت کنه با محصولات مشابه کره ای. که بتونم یدونه شو بخرم.
    عزیزان من 3 ساله جیلی امگراند دارم برادرم سراتو داره کاش از اون بپرسید کدومش از هر نظر بهتره. این عربهای راحت طلب که همیشه معروفاً به خو ش نشینی. بی حکمت نیست که خیلی استقبال کردن از جیلی. البته یه خوبی هم داره که مستقیم وارد میشه و دست ایرانیها توش نرفته و مونتاژ نمیشه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. رضا

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    آفرین به دوست عزیزم سامان
    یکی از همکارام از این جیلی ۲۰۱۳ داره
    ماشین ۴۵ میلیونی لامصب خیلی خوش رکابه
    خودروی ملی ما هم یه سال میرونی دراش صدا هیولا میده
    خلاصه به قول اون مردی که گفت: از ماست که بر….

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. محسن

    ۲۴ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لطفا اطلاعات سایت را به روز کنید .این دو خودرو که کلی راجع بهش تبلیغ کردید بلاخره کی به بازار میاد.اصلا میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امین

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    جیلی gc8 یا gc9 ایا وارد میشه؟؟
    جیلی ماشین خیلی خوبیه چرا شرکت اینقدر ضعیف کار میکنه؟؟؟!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امین

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بنده مطمئن هستم اگه نسخه gc8 و gc9 وارد بشه استقبال خوبی ازشون میشه.
    حالا کی وارد بشه معلوم نیست.؟؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امین

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واسه این دیدگاهها یه جواب بدید.
    متشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. پرویز

    ۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    البته در اینکه چین در مسیر توسعه قرار داره هیچ شکی نیست و پر واضحه که کیفیت خودروهای تولیدیشون هنوز در سطح پایینی قرار داره البته در مقایسه با تولیدات روز دنیا مثل خودرو سازان اروپایی و امریکایی نه در مقایسه با ایران خودرو و سایپا مطمئنا در چند سال آینده کره رو هم پشت سر میزارن و به سطح اول دنیا میرسن و این کارو با سرمایه گذاری سنگین روی مدیریت ،منابع انسانی و همکاری با طراحان بزرگ دنیا و انتقال دانش فنی در حال طی کردن هستن و برای اینکار تمام تلاش ممکن رو میکنن و در حال حاضر چین یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودرو از نظر تیراژ تولید در دنیاست و بسیاری از کمپانی های بزرگ تو این کشور خط تولید دارن و این نشانه میده که دارن راه درستو طی میکنن نه مثل خودرو سازان وطنی که با رانت و بازار اختصاصی و اجحاف در حق مصرف کننده هنوز بعد از نزدیک به چهل سال نفهمیدن که (فهمیدن که اینطوری به نفعشونه) مسیرو اشتباه میرن و البته که مقصر اصلی سیاست های غلط اقتصادی و تصمیمات اشتباه در حوزه صنعت که هزینش از جان و مال مردم پرداخت میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا