ایستگاه خبر

ثبت‌نام طرح نقدی خودروهای فرسوده

به گزارش «دنیای اقتصاد» شرایط پیش ثبت‌نام طرح بدون جایگزین (نقدی) در بهار ۹۱ اعلام شد؛ طرح بدون جایگزین خودروهای فرسوده از دو طریق اینترنتی و حضور در مراکز اسقاط صورت می‌گیرد و صاحبان خودروهای فرسوده از مدل ۵۶ تا ۶۸ می‌توانند در این طرح شرکت کنند . . .

معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور اعلام کرد کسانی که برای اسقاط خودروهای خود، از دو راه مراجعه حضوری به مراکز اسقاط خودرو و یا ثبت نام اینترنتی اقدام کنند، ارزش گواهی اسقاط بیشتری را نسبت به کسانی که بعد از این تاریخ اقدام به ثبت نام کنند دریافت خواهند کرد.

مبلغ ارزش گواهی اسقاط خودروهای فرسوده عبارتست از: از مدل ۱۳۵۶ تا ۱۳۵۸، یک میلیون تومان؛ از ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۲ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان؛ از مدل ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۴ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان؛ مدل‌های ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۸ نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری می‌شوند.

امسال اولویت اسقاط کردن خودروها با طرح‌های بدون جایگزین است. صاحبان خودرو همزمان با ثبت‌نام در طرح نقدی خودروهای فرسوده باید یک حساب جاری جام بانک ملت افتتاح کنند تا پس از استعلام شماره ملی دارنده این حساب، مبلغ خودرو به حساب شخص واریز شود.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام اینترنتی به آدرس WWW.NOSAZIN.NET مراجعه کنند؛البته ثبت نام اینترنتی از هفته دوم اردیبهشت‌ماه ۹۱ امکان پذیر است.

مالکان خودروهای فرسوده برای ثبت نام از هر دو راه مراجعه حضوری و اینترنتی می‌توانند اقدام کنند که برای این کار باید پلاک منطقه‌ای (ایران) یا گواهی تسجیل از راهور ناجا را داشته باشند. همچنین داشتن سند قطعی به نام مالک خودروی فرسوده و یا وکالت بلاعزل از مالک هم ضروری است. صاحبان خودرو درصورت داشتن هر گونه سوال و یا مشکلی با معاونت نوسازی ناوگان تماس حاصل نمایند:

۰۲۱-۸۸۵۴۹۴۲۰
۰۲۱-۸۸۵۴۹۴۲۱
۰۲۱-۸۸۵۴۹۴۲۲
۰۲۱-۸۸۵۴۹۴۲۳

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پول واریزی ضرف چه مدت به حساب ریخته میشود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمدتقی سبزی

    ۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پس مدلهای قبل ازسال56چی میشن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام و خسته نباشید.لطف کنید بررسی کنید که چرا سایت ثبت نام طرح نقدی خودروهای فرسوده باز نمی شود.با تشکر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. amir

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خودروی پیکان مدل ۷۷ قیمتش چقدر هست؟ مگه این مدل جزو خودروهای فرسوده محسوب نمیشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا