اینفینیتی

اینفینیتی ESQ و تغییر نام جوک

درست است که اینفینیتی بازوی سازنده خودروهای لوکس و رده بالاتر نیسان به شمار می رود اما گاهی تنها نوآوری این شرکت تغییر نامهاست. برای نیسان جوک هم همین اتفاق افتاده و اینفینیتی آن را با نشان ESQ معرفی کرده است.

Infiniti ESQ
Infiniti ESQ
نیسان جوک مورد استفاده برای این برنامه، مدل نیسمو و با موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری با تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژر است که ۱۹۷ اسب بخار نیرو و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. برای انتقال نیرو به هر چهار چرخ از گیربکس Xtronic CVT استفاده می شود.

Infiniti ESQ
Infiniti ESQ
هنوز معلوم نیست که برای این تغییر برند، و احتمالا تجهیزات لوکس تر و با کیفیت تر، چقدر باید پول بیشتری پرداخت کرد. اما هر چه که باشد با دیدن این خودرو در خیابان خواهید گفت : اوه، جوک.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. توله جن

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    جکار اسمش داشتن بابا خدایی قیافشم نشون میده خیلی جوکه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sadjad97

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (256 ديدگاه)

      با نیسان ماکسیما هم همین کارو کردن دیگه. واقعاً هدفشون چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sadjad97

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        اسم جدید نیسان ماکسیما وقتی که اینفینیتی شد:Infiniti-I35_2004
        عکسش در سایت ها موجوده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مصطفی

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      نیان جوک طراحیش عالیه دوست عزیز ، شاید شما ماشین چینی هارو بیشتر بپسندی به هر حال از قدیم گفتن کور کور رو پیدا میکنه آب گندیده گودال رو …..
      شما یکبار ماشین رو از بیرون میبینی و میخری باید با موتورش حال کنی ، مشکل ما اینه که عکسارو نگاه میکنیم …. مطالب رو نمیخونیم
      من یه نیو ماکسیما 2014 دارم طراحیشم عالیه اما بعد از گذشت یک ماه الان با موتورش حال میکنم نه قیافش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. انزو

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      این چ کار مسخره ای بوده دیگه.!!مثلا ک چی حالا؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Japan & Germany

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    جوک قدرت موتورش عالیهههههه لامصب ، ولی این تغییر نام ها توی اینفینیتی و خروج جوک از نیسان و پیوستنش به اینفینیتی یکم آدم رو گیج میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      بدک نیست………….ولی قیافش مثل خودش جوکه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. xsajad

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    دوستان دفاعیه زیر را بخونید فکر کنم هیچ کدومشون دو تا درس درست حسابی هم پاس نکردن اخه وقتی ادم هایی مثل این ها نمیفهمند که تولید وخرید فروش بیشتر برابر با قیمت کمتر هست قیمت یک پراید هم همه میدونند اگر یک شرکت خارجی بیاد همین پراید رو تولید کنه قیمتش بیشتر از 5 میلیون نیست در هر صورت از نظر من حرفهای سایپا و ایران خودرو حق هست و امیدوارم این شرکت ها قیمتشون به راحتی هر چقدر میخواهند قیمت ها رو افزایش بدهند فقط گمرک رو ازاد کنند اون وقت ببینم ایا همین پراید رو به کمتر از 10 میلیون نفروختند به خدا عمرمون در این کشور تلف شد !!
    درخبری که خبرگزاری ایرنا مخابره کرده، اظهار نظر عجیبی از سوی سید سعید امامی دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران اعلام شده و ادعا کرده که برآوردهای دقیق کارشناسی نشان می دهد که در صورت مدیریت صحیح و ابتدایی که نیاز به برنامه ریزی حتی میان مدت نیز ندارد در خط تولید؛ ۳ میلیون در هزینه تمام شده خودروی پراید صرفه جویی فوری اتفاق می افتاد که اگر هزینه های ناشی از ریخت و پاش و یا عوارض بی ربط از آن کسر شود هزینه تمام شده پراید نه حدود ۲۰ میلیون تومان که تنها ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.
    به گزارش دنیای خودرو ، وی همچنین به پایین بودن بهره وری و ریخت و پاش ها و کیفیت پایین خودروهای داخلی اشاره کرده است.
    اگر چه موضوع کیفیت و خدمات و بهره وری مشکلی است که در تمام صنایع ایران و مدیریت دولتی و خصوصی وجود دارد و باید به آن توجه شود، اما چنین اظهاراتی که با ادعای بررسی کارشناسی مطرح و توسط یک خبرگزاری با سابقه منتشر می شود، نه تنها کمکی به بهبود شرایط تولید و صنعت نمی کند، بلکه عملا اظهار نظرهای غیر کارشناسی و نادرست را تشدید می کند و مشکلات را افزایش می دهد.
    سایپا 151،وانت پراید
    سایپا ۱۵۱،وانت پراید
    وقتی دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران چنین ادعایی می کند که قاعدتا باید به کیفیت اظهارنظرهای این انجمن توجه داشته باشد، دیگر از بقیه افراد کوچه و بازار چه انتظاری می توان داشت!
    ایشان تاکید کرده که هزینه تولید خودروی پراید، به شرط بهره وری و کاهش ریخت و پاش ها ۳.۷ میلیون تومان است.
    معنای این سخن آن است که پراید با ۱۰۰۰ دلار می تواند ساخته شود!
    برای پاسخ به این ادعا لازم است که ایشان نگاهی به لیست هزینه تمام شده خودروهای خارجی در کشورهای مختلف داشته باشند و بعد اعلام کنندکه کدام خودرو در حد پراید و با این مشخصات می تواند با ۱۰۰۰ دلار تولید شود؟
    حتی اگر قیمت مواد خام از فولاد و ورق، پلاستیک و مس و … را برآورد کنیم بازهم نمی توان چنین ادعایی داشت.
    وقتی هزینه های تامین مواد اولیه، آب و برق وگاز، حمل و نقل، کارگر و ماشین آلات و… را تنها برای تولید قطعات خودرو در نظر بگیریم، بازهم نمی توان به رقم ۱۰۰۰ دلار رسید و معلوم نیست که این اظهار نظر چه فایده ای دارد و انتشار چنین خبری جز بدبینی مصرف کننده و مشتری و احساس اجحاف بیشتری چه کارکرد و اثری خواهد داشت؟
    دبیر محترم انجمن مدیریت کیفیت باید توجه داشته باشند که بعد از خرید مواد اولیه، باید تبدیل به قطعه شود و هزاران قطعه درخط مونتاژ کنار هم جمع شوند.
    در شرایطی که ساختار شرکت های خودروسازی به خاطر دولتی بودن و کمبود سرمایه شرکت ها، نیازمند تامین منابع از بانک هاست و بانک ها نرخ سود بالا از خودروسازان دریافت می کنند و شرایط برای تجهیز منابع لیزینگ و اوراق مشارکت و… آماده نیست و به دلیل تحریم، رشد هزینه های ارزی، کمبود سرمایه درگردش، تورم، خرید نقدی مواد اولیه با ۱۲۰ درصد ارزش مواد وارداتی و…. نیاز به تامین منابع بیش از ۱۰ برابر رشد کرده و سهامداران دولتی، منابع و سود حاصل از عملیات تولید را از شرکت خارج کرده اند و انباشت نقدینگی به حداقل رسید و… چگونه انتظار دارید که پراید ۳.۷ میلیون تومان هزینه داشته باشد.
    این اظهار نظر غیر کارشناسی، حتی بدون توجه به رشد نرخ ارز و سه برابر شدن آن و هزینه های مالی تحمیل شده مطرح شده است.
    اگر در شرایط دلار ۱۰۰۰ تومانی چنین نظری داده می شد حداقل به هزینه های تمام شده در شرایط بهره وری کامل نزدیک می شد اماوقتی نرخ ارز به ۳ هزار تومان رسیده و هزینه های حمل و نقل و خرید مواد اولیه و… چند برابر شده است، براساس کدام شاخص ها و لیست هزینه ای چنین ادعایی مطرح شده است.
    لازم است که به دنبال انتشار چنین گزارش هایی، لیستی از ریز هزینه های مورد نظر انجمن مدیریت کیفیت ارائه شود تا اشکالات و نقاط قابل توجه آن بررسی شود.
    زیرا چنین نظراتی از سوی یک نهاد مدنی و انجمن مدیریت کیفیت، مورد توجه افراد غیر متخصص قرار خواهد گرفت و مصرف کننده و مشتری عادی را نسبت به بازار خودرو بدبین خواهد ساخت.
    اگر بپذیریم که قانون و عرف و احقاق حقوق مردم، تفاوت بین متخصص و مصرف کننده را مطرح ساخته، شایسته است که افراد صاحب نظر و متخصص در اظهار نظرهای خود دقت بیشتری داشته باشند و سخنان غیر مسوولانه مطرح نکنند و حداقل به لیست مورد نظر هزینه های خود اشاره کنند تا پاسخ مناسب از سوی خودروسازان را نیز شاهد باشیم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. ebi

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    4سیلندر 197 اسب بخار عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      باید ببینی مصرف سوختش چقدره و اینکه موتور چقدر تحت فشاره بعد نتیجه گیری کنی!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (221 ديدگاه)

        اتفاقا کربونادو جان توی سرعتای بالا این ماشین سوخت کمی مصرف می کنه :)
        تکنولوژی نیسان رو تو موتورسازی و گیربکس سازی خیلی قبول دارم.کارش درسته.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          درست می فرمایید . ولی به نسبت سوخت بیشتری مصرف می کنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. هادی . مرسدس بنز

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (110 ديدگاه)

    جوک ماشینه خاصیه !!به حرف هیشکی اهمیت نمیده و استوار به راه خودش ادامه میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. VAHID JINPACHI

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    موتور 1.6

    197 اسب بخار .. عالیه…

    از برند لوکس نیسان غیر از این هم انتظار نمی رفت…
    زنده باد اینفینیتی ..
    زنده باد ژاپن………………………………………………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. فرهاد

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    پدال نمیخوای از نمایشگاه شیراز یه خبر بذاری؟!؟!
    مثل این که اوپل و پروتون آورده بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ROLLS R R ROYCE

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    کوچولو و جمع و جور ه!!فقط به درد صفا سیتی می خوره!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مصطفی

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    انگار از این انسان هایی که مشکل ژنتیکی دارن. D:

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. sadegh

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    هر چی موتورش خوبه، طراحیش وحشتناکه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ehsan

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      صادق خیلی خوب در 6 کلمه توصیفش کردی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sadegh

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        داداش، منو دست کم گرفتی؟؟!

        من کارم توصیف چیزای وحشتناکه! :)

        میخوای مسئولین کشور رو برات توصیف کنم؟؟!!!! :) ;)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. احسان(احسان سابق)

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    فکر کنم طراحای نیسان برای طراحی جوک هرچی طراحی بدردنخور که میندازن تو سطل زباله باهاش جوک رو طراحی میکنن.خیلی هم شبیه لیف هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. امید

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    به جای تغییر اسم خب بیا طراحیشو تغییر بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. رضا

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    درست مثل پرادو و لکسس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. امین اریامن

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (146 ديدگاه)

    همونطوری ک تویوتا جی تی 86 با سه تا برند ساخته میشود
    تویوتا و سایون و سوبارو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    نیسان کار اشتباهی انجام داده ، چون یک برند لوکس باید طراحیش هم لوکس

    باشه و این نیسان اصلا طراحیش لوکس نیست .

    موتورش هم به وسیله توربو این قدرت رو میده . جای تعجب نداره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمدرضا

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (206 ديدگاه)

    آبروی مدل های دیگه شو برد …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. مرزبان

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا جوک ماشین شیکه و پرطرفداریه لطفا ندیده قضاوت نکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. mammad

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    خداییششش قیافش خیلی بده ه .نیسان میتونست طراحی بهتری هم داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. un4given

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    کسی منکر ارزشهای جوک نیست، فقط بحثی که هست سر اینکه چرا اومد تو برند اینفینیتی ؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. نوید (6*6)

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    از نزدیک خیلی بامزه است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. احسان

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    وقتی اینفینیتی میاد اینکار رو می کنه فکر نمی کنید دلیل خاصی داره ؟ فقط یاد گرفتید بگید شکلش زشته // عزیزم مورد پسند شما نیست چون زیبایی یک مفهوم ثابت نیست . ولی در کل حس متفاوت داشتن رو به ادم القا میکنه///در ضمن تویوتا هم یه مدل جدید داده شبیه جوک که اسمش ch-r

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سینا

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    مثل تویوتا و لکسوس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا