بنتلی

برناتو؛ نام مدل جدید اسپورت بنتلی

بنتلی برناتو احتمالاً عنوان مدل کوپه جدید ۲ در از این خودروساز لوکس بریتانیایی است. این موضوعی است که در گزارش «اتو اکسپرس» آمده است. «برناتو» که برای مدل ۲۰۱۹ درنظر گرفته شده، قبلاً در قالب کانسپت بنتلی EXP 10 اسپید ۶، توجه بسیاری را در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۵ به خود جلب کرده است.

 Bentley EXP 10 Speed 6 concept
Bentley EXP 10 Speed 6 concept
این گزارش همچنین از این موضوع خبر می‌دهد که نام‌های «برناتو» و «بنتیگا»، دو سال پیش به صورت عنوان‌های تجاری توسط بنتلی ثبت شده‌اند. «برناتو» از نام رئیس هیئت مدیره سابق بنتلی، وولف برناتو (Woolf Barnato) الهام گرفته شده است؛ کسی که علاوه بر این سِمَت، سه سال پیاپی نیز در فاصله سالهای ۱۹۲۸ تا ۱۹۳۰، برنده رقابت‌های ۲۴ ساعته لمانز بوده است.

 Bentley EXP 10 Speed 6 concept
Bentley EXP 10 Speed 6 concept
در حالی که صحبت‌ها از ارائه یک کوپه شاسی‌بلند بنتلی در آینده، در کنار بنتیگا است، نام «برناتو» احتمالاً بیشتر برای یک کوپه اسپورت مناسب خواهد بود. مدل دو سرنشینه برناتو مطمئناً جثه کوچکتری نسبت به مدل چهار سرنشینه بنتلی کانتیننتال GT کوپه خواهد داشت، ولی در عین حال، به عنوان یک نسخه اسپورتی‌تر از این گرند تورر مطرح می‌شود. همانند مدل‌های نسل آینده کانتیننتال و فلایینگ اسپور سدان (و همین‌طور پورشه پانامرا)، انتظار می‌رود که برناتو بر اساس ساختار ماژولار MSB-F گروه فولکس‌واگن ساخته شود.

bentley-exp-10-speed-6-concept-5
احتمال یک نسخه تمام‌الکتریکی از این مدل اسپورت جدید ۲ سرنشینه نیز وجود دارد. اگر چنین مدلی با چراغ سبز روبرو شود، می‌تواند در کنار پورشه میشن E مراحل توسعه خود را ادامه دهد. این مدل می‌تواند با نسخه‌های سطح بالای تسلا مدل S سدان به رقابت بپردازد.

bentley-exp-10-speed-6-concept-6
نسخه تولیدی از کانسپت بنتلی EXP 10 اسپید ۶ همراه با بنتیگا و مدل آینده کوپه شاسی‌بلند می‌توانند به این خودروساز بریتانیایی کمک کنند تا به هدف خود در سال ۲۰۲۰، یعنی فروش جهانی ۲۰ هزار دستگاه در سال برسد. این در حالی است که آمار فروش بنتلی در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در حدود ۱۱ هزار دستگاه بوده است.

Bentley-Continental-GT-front-3

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. مهدی 911

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (459 ديدگاه)

    خدا وکیلی کابین اس کلاس کوپه از این زیباتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. king 918

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      داخلش خییییییلی شبیه 918 شده ………
      اما در کل فوق العادس خیلی ازش خوشم اومد ……

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد حسین

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (204 ديدگاه)

        اتفاقا استون مارتین رو تداعی میکنه . ضمناً با نظر آقامهدی 911 موافقم…

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Elemento

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      منم از رنگ سفید در کابین اس کلس بیشتر خوشم میاد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مرتضی

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      طراحی بیرونیش عالیه .
      کم کم بنتلی داره از قیافه قوطی کبریتی خارج میشه.
      رولز رویس هم بهتره این راه رو دنبال کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. یو اس اس اینترپرایز

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      واقعا زیباست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. فقط انگلستان

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    نه خیر کابین بنتلی لوکستر و زیباتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خوب طراحی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Elemento

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    به نظر من به هدفش میرسه. بنتلی در اروپا خیلی پر طرفداره. فراری عمده ی فروشش در آمریکاس و البته در کل هم در بقیه ی جاها برند پر فروشیه. لامبورگینی عمدتا در آمریکای شمالی و خاورمیانه و تا حدودی آسیای شرقی خوب میفروشه ولی اروپایی ها برای سوپراسپرت های تجملی همیشه اتومبیل های سنگین و با وقار و در عین حال سریع مثل بنتلی یا رولزرویس رو ترجیح میدن. در اروپا ماشینای جیغ مثل لامبورگینی زرد یا فراری قرمز که توجه زیادی جلب میکنن و به همه پیام دعوت برای کورس های خیابونی میدن اونقدر طرفدار ندارن و پورشه(911)، بنتلی، رولزرویس و آودی (R8)با ساخت همچین خودروهایی نشون دادن هدفشون اروپاست و میخوان نبض این بازار بزرگ رو داشته باشن. در المان شما اگه در لاین سرعت تخت گاز بری 75درصد خودرهایی که میان پشت سرت چراغ میدن همین 911 یا AUDI R8 و گاهی بنتلی هستن. بنتلی برند پرسابقه و آینده داریه و داشتن این شرکت در زیر پرچم فولکس واگن برای آلمان افتخار خیلی بزرگیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خسته شده

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (623 ديدگاه)

      یه برندیه که دست پروده آلمانی هاست و این مهمترین شاخصشه مطمئنا بدون آلمانی ها الان اسمشم یک دهم کاربرهای این سایت نمیشناختن
      Elemento اینکه یه برندی که در حال نیستیه بیادزیر پرچم فولکس خودش بزرگترین افتخار میتونه براش باشه رویه چه حسابی اسمه آلمان و میاری وسط؟ افتخار برای آلمان یعنی چی دقیقا آلمان اونقدر بزرگ هست که کلا فولکس توش به حساب نمیاد فولکسی که این همه برند داره با اینکه پردآمدترین شرکت اتومبیل سازی دنیاست ولی در برندینگ به اون چهار غول مطمئنا نمیرسه شماهم اسمه آلمانو کنار هرچیزی نیار مطمئنا برای آلمان افتخاری نیست چون اونقدر برندهای قوی و افتخار دارن که حضور بنتلی به چشم نمیاد که بخواد افتخاریم باشه و این افتخار برای بنتلیه که زیر مجموعه پردرآمدترین شرکت دنیاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. علي

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    طراحی بیرونش ی جورایی الهام گرفته از حیوانات ماقبل تاریخ یا سمندر میمونه . ولی در کل از شرکت فولکس ممنونیم که این شرکت رو نجات داد و تبدیلش کرد به سبک جدید و مشخص با آینده ایی درخشان.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. great britain

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      علی فولکس هم از ایوان هرست بریتانیایی و کلا بریتانیایی ها ممنونه به خاطر شهرتی که الان دارن.و همینطور پیشرفت های تکنولوژیکی و جهانی کردن نامه این برند.(فولکس واگن)
      اون چند سالی که بریتیش ها باعث پیشرفت فولکس شدن.به مانند اون چند سالی هست که هیتلر باعث پیشرفت آلمانی ها شد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. بنتلی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    دوست عزیزelemento،خوب رنگ داخل خودرو ک آپشنه!میشه برا هر خودرویی سفید انتخاب کرد_مهدی 911عزیز،نظر و سلیقه شما محترمه ولی بنز اس کلاس کوپه باید با کانتیننتال مقایسه بشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بنتلی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    علی بس کن دیگه،این کانسپت جایزه طراحی برده بعد تو میگی شبیه سمندر میمونه!.الان مثلا جگوار لندرور یا ولوو ک زیر مجموعه فولکس نیستن کارشون لنگ مونده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (969 ديدگاه)

      بنتلی باز از رو تعصب ، نخونده جواب دادی؟!! الان راجب بنتلی داریم صحبت میکنیم مگه مقالرو کامل نمیخونی. چشم اگر به جاگوار و لندوور رسید از مالکان هندی و چینی تشکر میکنیم . (تاتا موتور و جیلی)
      خوبه؟ راحت شدی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        اتفاقا درست خونده. حرفشم کاملا درسته. در مورد رنگ هم درست میگه. رنگ رو میشه سفید سفارش داد. من از فرمون این بنتلی خیلی خوشم اومد.مثل فرمون بوگاتیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. بنتلی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    علی صدبار گفتم،باز هم میگم،گیر دادن ب ملیت سهام دارا بچه بازیه! امروزه دیگه همه شرکتای بزرگ جهانی شدن و ممکنه سهامدارا و مهندسا و طراحاشون از هر کشوری باشن،نمونش مدیر عامل شرکت بزرگی مثه گوگل ک دومین شرکت باارزشه و ارزشش خیییلی بیشتر از فولکس و تویوتاس .البته جزء سهامدارای گوگل هم هس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. بنتلی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خسته شده عزیز چرا بدون آلمانی ها پیشرفت نمیکرد؟الان جگوار لندرور و ولوو مگه پیشرفت نکردن؟اونا هم با کمک آلمان بوده؟قطعا اینطور نیس!جگوار زمانی ک زیر مجموعه فورد بود برا کاهش هزینه های فورد مجبور ب استفاده از پلتفرم فورد بود و پیشرفت زیادی نکردولی وقتی زیر مجموعه تاتا شد فقط با استفاده از حمایت مالی تاتا تونست ب سرعت پیشرفت کنه و پلتفرم و موتور خودشو تولید کنه.اینو برا نمونه گفتم،منکر کمک های فولکس ب بنتلی نیستم ولی این فقط برا کاهش هزینه های مصرفی خودشه،استفاده از موتور وپلتفرم مشترک در زیر مجموعه ها ک این موضوع تو زیر مجموعه های فیات کرایسلر و جنرال موتورز وجود داره.اگه بنتلی ب ی شرکت هندی هم فروخته میشد باز هم پیشرفت میکرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ارمان

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    چه طراحی چشم نوازی مخصوصا داخلش حرف واسه گفتن زیاد داره این یه چیزی بین بنتلی و استون مارتینه که یه چیز زیبا ساخته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. نوید جهرمی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3685 ديدگاه)

    قبل از معرفیش گفته بودن بنتلی یه کوپه اندازه 911 قراره بزنه. نمیدونم برنامش چی شد.
    بنتلی و لینکلن سر اسم کانتیننتال با هم به مشکل برنخوردن؟ نمیدونم چرا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا