مرسدس بنز

استتارهای اخیر مرسدس شکار دوربین‌ها و رسانه‌ها

در چند روز اخیر مرسدس بنز نسخه‌های جدیدش را برای تست به خیابان‌ها فرستاد که این امر منجر به جاسوسی عکاسان و پخش عکس‌ها در رسانه‌ها شد.

C کلاس کابریولت

نسخه جدید C کلاس قرار است قبل از پایان سال جاری رونمایی شود و فروش آن در سال ۲۰۱۵ آغاز می‌شود. C کلاس کابریولت یا همان سقف جمع شونده که گویا همان مدل کوپه آن است با هدف رقابت با BMW سری ۴ کروکی در حال آماده‌سازی می‌باشد.

2015 Mercedes-Benz C-Class Cabriolet
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C-Class Cabriolet
با توجه به شایعات به دست آمده، C کلاس کروک همانند BMW سری ۴ از یک سقف هاردتاپ بهره برده است، مرسدس گزارشی بر مبنای اینکه موتور این نسخه نیز همان موتورهای نسخه سدان باشد ارائه نداده است. با این حال، گویا در آفریقای جنوبی خریداران شانس بهتری دارند که دسترسی به مشتقات قوی‌تر موتور داشته باشند.

2015 Mercedes-Benz C-Class Cabriolet
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C-Class Cabriolet
در نمونه اولیه از این خودرو می‌توان محل قرارگیری آینه‌های جانبی بر روی درب به جای ستون A را ببینید که با مدل سدان تفاوت دارد که ظاهر اسپرت تری به خودرو بخشیده است. و انتظار می‌رود چراغ‌های عقب، سپرها و جلوپنجره نیز کمی با نمونه سدان تفاوت‌های جزئی داشته باشد.
انتظار می‌رود C کلاس کروک با کد W205 C در نمایشگاه پاریس امسال رونمایی شود. پس تا ماه سپتامبر منتظر می‌مانیم.

S کلاس کابریولت

گویا مرسدس قصد دارد با نسخه S60 قدیمی با کد W111 با نام Fintail به روی گل سرسبد محصولاتش دستی بکشد و نسخه S کلاس کابریولت را دوباره احیاء کند. شایعات و عکس‌های جاسوسی نشان از این دارد که سقف این مدل همانند Fintail پارچه ای باشد.

2016 Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
۲۰۱۶ Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
S کلاس کابریولت برای کسب کیفیت مرسدس بنز به سواحل فلوریدا فرستاده شده و سخت مشغول تست و آزمایش‌های مختلف رانندگی می‌باشد.
بنا به شواهد به دست آمده S کلاس کابریولت در دو مدل S500 استاندارد با موتور V8 4.7 لیتری توربو دوقلو و S63 یا S65 AMG عرضه خواهد شد.

Mercedes S65 AMG
Mercedes S65 AMG
۲۰۱۵ MLC

تنها چند روز از رونمایی مدل مفهومی ML کوپه با نام MLC در نمایشگاه پکن نگذشته بود که مرسدس بنز نمونه اصلی آن را راهی مأموریت کرد تا پس از قبولی در تست‌های در نظر گرفته شده وارد خط تولید انبوه شود. این مدل هم برای رقابت با BMW X6 تولید شده است که با وجود استتار سنگین به‌روشنی می‌توان MLC را تشخیص داد.

2016 Mercedes-Benz MLC 63 AMG
۲۰۱۶ Mercedes-Benz MLC 63 AMG
پلت فرم اصلی MLC همان‌طور که از نامش پیداست از M کلاس گرفته شده است ولی گویا از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود. مرسدس سعی خود را کرده تا این خودرو تهاجمی‌تر جلوه دهد. از دریچه‌های بسیار بزرگ هوا در سپر و جلوپنجره، کاملاً می‌شود به این موضوع پی برد.
MLC با چاشنی معروف مرسدس یعنی AMG عرضه خواهد شد. در قسمت عقب یک باله بزرگ و اسپرت توسط AMG نصب می‌گردد که به دلیل استتار بسیار شدید، سخت قابل دیدن است. در زیر سپر نیز چهار اگزوز ذوزنقه شکل به صورت دوبل در دو طرف دیده می‌شود.

2016 Mercedes-Benz MLC 63 AMG
۲۰۱۶ Mercedes-Benz MLC 63 AMG Interior
داخل کابین هم طبق برنامه پوشیده شده ولی در همین حد هم زیبایی و وقار یک شاسی‌بلند کوپه را به خوبی القا می‌کند.
مانیتور بزرگ، دریچه‌های بزرگ تهویه، فرمان اسپرت با شیفتر تعویض دنده، کیلومتر شمار اسپرت و در کل طراحی داشبورد بسیار جوان پسندانه، مدرن و پخته طراحی شده است که به خوبی حس اسپرت بودن را به سرنشینان القاء می‌کند.

AMG engine
AMG Engine
خبرهای شنیده شده حاکی از آن است که MLC از یک موتور V6 3.0 لیتری توربوی دوقلو با قدرت ۳۳۳ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور، و یک موتور V8 5.5 لیتری با قدرت ۵۱۸ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر استفاده خواهد کرد. قدرت این کوپهٔ زیبا توسط یک گیربکس دابل کلاچ هفت سرعته اتوماتیک به چهار چرخ منتقل می‌شود.

مرسدس MLC نیز اوایل سال آینده در ژانویه ۲۰۱۵ در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی “دیترویت” معرفی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Ahmad..F12

احمد نیشابوری، دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار، علاقه‌مند به تکنولوژی و خودرو

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. خودروي ملي انحصار ملي

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    بنز عزیز تو استتار هم نشی نمیتونن از روت کبی بزنن جون کبی هم بزنن شبیه یه کاریکاتور میشه. دقیقا مثل کیا ابیروس!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. خودروي ملي انحصار ملي

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    مدل جدید ماشینای ایران اصلا استتار نمیشن دوستان میدونید جرا??? جون این خودرو سازهای […] ما میفرستنشون زیر با ملت بعد عیب و ایراداشو در میارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. خودروي ملي انحصار ملي

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    خدایا نمیشه یکی از این موتورای خوشکلشو بدزدی بندازم زیر سمندمون آرزو بر جوانان عیب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      ببخشید کسی میتونه بگه استنار چیه؟مفهومشو بگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۸ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        استتار یعنی پوشاندن . پوشیده شدن .

        چند نوع استتار داریم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. خاوری

          ۲۸ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          میلادجون معلومه دوره سربازیت خیلی خوب بوده..استتار رو یادته…
          اگه گفتی فرق بین استتار و اختفا چیه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ahmad..F12

          ۲۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          یادمه دو روز تو بیابون پشت بوته موته ها به سروکلّمون گِل میزدیمو علف ملف آویزون میکردیم که همین استتار و اختفارو بهمون آموزش بدن
          هرکی یادشه لاییییییک برا اون دوران

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. رامتین

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    در سدان بنز با بی ام و تقریبا یکی هستند. سری 3 بی ام و بهتر از C کلاس و Eکلاس کمی بهتر از سری 5 هست و سری S مرسدس با سری7 جدید بی ام و در یک رده هستند. در SUV بنظر موفقیت و جذابیت بی ام و بهتر بوده، خصوصا فروش X3 و X5، گرچه از نظر فنی، مرسدس در شاسی بلند عالی کار کرده است.
    در زمینه اسپورت، بیشک سری های M بی ام و بهتر از Sکوپه، SL هستنند و در اتومبیلهای رودستر برتری سری 6 بی ام و به وضوح بهتر از C کروک یا محصولات دیگرش است. بنابراین با در نظر گرفتن تمام مطالب فوق و همچنین قرارگیری بی ام و در جایگاه دوم اتومبیلهای دنیا (مرسدس سوم بوده) ، در کل خودروسازی BMW کمی برتر از BENZ خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      بله رامتین جان فرمایش شما درست ولی نمیشه بنز رو هم دست کم گرفت.بنز در کوپه و شاسی بلند کم اورده ولی بنز به قول فوتبالیا یه سری فروارد هایی هم برای خودش عرضه میکنه.به عنوان مثال سری میباخ یه فروارده.یا مثلا sl65 برای خودشون یه فروارد هستند.ولی بی ام و رقیبی تا اونجایی که من میدونم برای میباخ عرضه نکرده و بنز برای رقابت با خودروسازی مثل بنتلی عرضه کرده.ولی بی ام و فقط مارکش برای رقابت با مرسدس درست شده.
      اگر من غلط گفتم یا کس دیگه ای بهتر میدونه لطفا بگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۸ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        مک میسل جان ب ام و صاحب برند رولزرویس است و به جرأت میتوان

        گفت که موفق ترین عملکرد رو در بین خودروهای سوپر لوکس داشته .

        ( میباخ و بنتلی )

        اما ازینپس باید ببینیم کفه ی ترازو به سمت چه خودروسازی

        سنگینی میکنه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. امیر

        ۲۸ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (95 ديدگاه)

        ب ام و رولس رویس رو داره که از مایباخ سر هست :) حداقل تو فروش…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۸ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          تکنولوژی هایی که در میباخ بود رو در رولز و بنتلی به

          من نشون دادی ، من حرفت رو قبول میکنم .

          حرف شما فقط در حد همون حداقل درست است .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. علي

          ۲۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (108 ديدگاه)

          اگر واقعا میباخ این همه تکنولوژی داره که رولزرویس یا ماشینای دیگه ندارن پس چرا میباخ کمتر میخرن ؟‌
          فکر نمیکنم برای این سوپر لوکس ها که خیلی از سران کشور ها اقدام به خریدش می کنن قیمت مهم باشه
          شک ندارم که رولزرویس حتی اگر تکنولوژی هاش کمتره که اونم نظره شماست و هر نظری محترم بازیم به برند های دیگه ترجیح داده میشه و بیشتر میخرن
          در ضمن اینم بدونین که وجود جدید ترین امکانات و تکنولوژی ها لزوما موجب رفاه یا حتی بهتر بودن یا شدن یک خودرو نمی شود هرگز !!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      رامتین جان این نظر شما بود و قابل احترام .

      اما شما چطور به این نتیجه رسیدید که بنز خودروساز سوم است و ب ام و دوم ؟؟

      خودروساز اول چه برندی است ؟؟؟

      اگر بنز خودروساز اول بود هم این سوال و میپرسیدم . چون هنوز هیچ کجای

      دنیا نتوانسته اند به این مطلب پاسخ روشنی بدهند .

      به نظر من فقط میشه مقایسه ی محصول به محصول کرد . در یک محصول بنز

      بهتره و در محصول بعدی ب ام و .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahdi

        ۲۸ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        درود میلاد جان
        توضیحت جامع بود
        بین بنز و بی ام دبلیو تفاوت چندانی نیست
        هر دو با کیفیت و لوکس هستند
        بستگی به نظر خریدار داره
        BMW جوان پسند هست
        البته خودم بنز رو میپسندم
        توی BMW هم جدیدا شاهد تغییرات زیادی بودیم
        انتخاب بین این دو صرفا بستگی به سلیقه داره
        باید از چیزی که میخری خوشت بیاد و باهاش خوب باشی
        سری 3 با کلاس C فرقی ندارند
        سپاسگزارم
        مهدی (فرزند کوروش)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حسين

        ۲۸ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        درود. میلاد جان باهات موافقم و البته فکر میکنم حتی تو مقایسه محصول به محصول هم گاهی نظرات داورا با هم اختلاف زیادی داره. نمونش مقایسه سری 7 و Sکلاس. که خود من در مقالات مختلف، دیدم که نتایج مختلفی بیان شده بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۸ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . دقیقا مهدی جان .

        مثل اینکه بگی پیتزا خوشمزه تره یا کباب برگ ؟؟؟

        خب معلومه جفتشون .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۸ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        بله حسین جان . قرار نیست که همه کارشناس ها یک نظر واحد داشته

        باشند ، اتفاقا این تفوت هاست که تجربه ی ادمو بالاتر میبره و

        راحت تر میتونی برند و محصول مورد علاقت رو انتخاب کنی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. مهدی

      ۲۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      در دو مورد اول حق با شماست ولی درمورد سری 7 و کلاس اس کاملا برعکس بود حرفتون. دیگه کاملا واضحه که کلاس اس سردمدار خودروهای لوکس بوده و هست.
      در مورد شاسی بلندها مرسدس از لحاظ فنی بسیار بالاتر از بی ام و بوده وهست ولی از لحاظ فروش شاید حق با شما باشه.
      ضمنا بی ام و هیچ خودروئی در کلاس اس کوپه و همچنین اس ال نداره که بخواد با اونها رقابت کنه. نمیدونم این رو از کجا درآوردین. و ضمنا سری 6 کوپه رقیب کلاس سی در رودستر؟ این دو گروه زمین تا آسمون باهم فرق دارن. تقریبا در 80 درصد بررسی هائی که من دیدم سری 3 ام بهتر از کلاس سی آ ام گ بوده ولی سری 5 و 6 در مقابل کلاس ای آ ام گ مغلوب بودن مخصوصا مدل 2014.بنابراین با توجه به اینکه بی ام و هیچ خودروئی در کلاس مرسدس اس ال و اس کوپه و کلاس جی و کلاس جی ال و مرسدس اس ال اس نداره میشه بفرمائید چطور نتیجه گرفتید بی ام و شماره 2 دنیا هست؟ بنظر میرسه اطلاعات شما ناقص و کاملا درهم و برهمه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. hero

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    چه موتورهای خفنی!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حسین احمدی

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    قبول کنید که بنز خیلی جلوتراز این دنیاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Saeed.shariati

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (477 ديدگاه)

    به نام علی
    واقعا این استتار کردن ماشینا واقعا خودش هنره
    این کلاس اس کابریولت واقعا آخر ماشین هم از نظر زیبایی هم از موتوری به این استدلال ماشین خوبیه که:
    عاغا مگه تا حالا مرسدس بنز ماشین بد هم ساخته؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    اگر مرسدس بنز از اون تکنولوژیه اوشن درایو در این ماشین استفاده کنه ،

    دنیارو تکون میده . وااااای که چه تکنولوژی ای بود .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mahdi

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود
    راستش من بیشتر جذب عکس AMG Engine شدم
    به عنوان Backgruond desktop گذاشتم
    عکس قبلی Engine نیسان جی تی آر بود که خیلی خوشم اومده بود و هست
    حالا عکس بعدی چی باشه بستگی به درج مطلب پدال داره
    در کل باعکس Engine موافقم اونم از نوع AMG
    سپاسگزارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      پس به وبلاگمم یه سر بزن مهدی جان
      http://ahmadneyshaburi.blogfa.com/post/2

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahdi

        ۲۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        درود احمد جان
        وبلاگ خوبی داری
        ادامه بده
        با اجازت چندتا از عکس های انجین و ….. رو برمیدارم به عنوان عکس دسکتاپ
        سپاسگزارم
        مهدی (فرزند کوروش)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۲۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          داداش اصن کلاً از ریشه بردار ماله خودت ;-)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mahdi

          ۲۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (623 ديدگاه)

          درود احمد جان
          داداش ارادت دارم
          عزیزی
          سپاسگزارم
          مهدی (فرزند کوروش)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. carbonado aventador

          ۲۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          وبلاگت خیلی جالبه!!!
          به کارت ادامه بده موفق و سربلند باشی!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Ahmad..F12

          ۳۰ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          ممنونم کربونادو جان لطف داری

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    از دوست عزیزم احمد جان هم تشکر ویژه دارم بابت مطلب خوبش و اینکه خیلی

    روان و ساده و گویا نوشتی . موفق باشی .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      خواهش میکنم میلاد جان
      شما لطف داری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    اگر در اس کلاس کوپه تکنولوژی مرسدس بنز اوشن درایو به کار گرفته بشه ،

    اون موقع است که باید بنز رو پرستید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    اگر این خبر واقعیت داشت و جامه ی عمل به خودش میگرفت چی میشد !!!!!!!!!!!!!!!

    تکذیب مذاکرات ادغام فیات کرایسلر با فولکس واگن

    فیات کرایسلر گزارش یک مجله آلمانی درمورد مذاکرات ادغام این شرکت با فولکس واگن را تکذیب کرد.

    مجله آلمانی منیجر روز پنجشنبه در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشت: فردیناند پیچ، رییس هیات مدیره فولکس واگن با مالکان فیات کرایسلر در مورد خرید بخش یا همه این گروه که امسال از ادغام دو خودروساز ایتالیایی و آمریکایی تشکیل شد، مذاکراتی داشته است.

    سخنگوی فولکس واگن که بزرگ‌ترین خودروساز اروپاست، این خبر را تکذیب کرده و اظهار کرد: در حال حاضر هیچ پروژه ادغام و خریدی در برنامه این شرکت وجود ندارد و در عوض این شرکت به افزایش بهره‌وری در سراسر گروه معطوف شده است.

    شرکت اکسور که در فیات کرایسلر 30 درصد سهم دارند همانند این شرکت هر گونه مذاکرات ادغام را تکذیب کرد با اینهمه به دنبال انتشار این خبر ارزش سهام فیات کرایسلر 5 درصد صعود کرده و به 7.98 یورو رسید.

    مارتین وینترکورن، مدیرعامل فولکس واگن در مارس اعلام کرده بود این خودروساز 18 میلیارد یورو نقدینگی دارد اما هیچ برنامه‌ای برای توسعه گروه از طریق خرید شرکت‌های دیگر نداشته و در عوض به دنبال یک پارچه کردن شبکه 12 برندی خود است.

    مدیریت ارشد فولکس واگن به جای مذاکره در مورد توسعه بیشتر نگران این مطلب هستند که رشد سودآوری مطابق با رشد مستمر اندازه این شرکت نبوده است از این رو در حال اجرای یک برنامه جدید برای بالا بردن میزان بهره‌وری هستند که شامل کاهش هزینه 5 میلیارد یورو در سال در برند خودرو سواری این شرکت است.

    بر اساس گزارش رویترز به نقل از منابع آگاه، احتمال زیادی وجود دارد که فولکس واگن برای دارایی‌های فیات مانند مگنتی یا آلفا رومئو به جای کل این شرکت پیشنهاد دهد با وجود این که یکی از اعضای هیات مدیره فولکس واگن اظهار کرده که 20 عضو این هیات در مورد خرید فیات هیچ گفت و گویی نداشته اند.

    مجله منیجر در گزارش خود عنوان کرده بود که فولکس واگن امیدوار است از شبکه توزیع آمریکایی کرایسلر برای کمک به حل مشکلات خود در بازار این کشور استفاده کند.

    فیات در ابتدای سال 2014 کنترل کامل کرایسلر را به دست گرفته و هفتمین گروه خودروساز بزرگ جهان را تشکیل داد و قصد دارد شرکت یکپارچه شده “فیات کرایسلر اتومبیل” را اواخر امسال در نیویورک به ثبت رساند.

    واااااااای . اون نقدینگی فولکس واگن تو حلقم . اگر فیات رو میخرید ،

    فراری هم زیر مجموعش بود . همینطور مازراتی .

    این مطلب و خوندم هنگ کردم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۲۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      میلاد جان قربونت برم 1/2 کامنت های این پست رو شما گذاشتیا!!!!!!
      در ضمن آلفا رومرو(رومئو)را از قلم انداختی!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. علی

    ۲۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    عکس اخری که موتورهاروردیفی قراردادن توروخداتمیزی کارخانه رونگاه کن ازکلنیک داندانپزشکی ماخیلی تمیزتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      عکس هایی تمیز تر هم بود ولی این عکس مربوط به این موضوع میشد فقط برا همین اینو گذاشتم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. Amin

    ۲۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    فکر نمیکنم mlc بتونه بهتر از x6 باشه ابهتى که x6 داره هیج بى ام و وماشین دیکه اى نداره شاسى بلند هاى بى ام و از بنز بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      شب دراز اسسسسسسست…..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. hossein

    ۲۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (55 ديدگاه)

    مرسدس جان تو خودت سلطانی تو همه کلاسا.این یه کلاسو میذاشتی واسه بی ام و!!گناه داشت!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا