مرسدس بنز

طوفان کمی تا قسمتی زرد! بررسی مرسدس-ای‌ام‌جی C63 S کوپه

زمانی که ما مرسدس-AMG C63 کوپه کاملاً جدید را سال پیش در جاده‌های اروپایی تست کردیم تحت تاثیر پرفورمنس عالی و قابلیت استفاده‌ی روزمره‌ی این خودرو قرار گرفتیم. هم‌اکنون نسخه‌ی S این خودرو را آزمایش خواهیم کرد. آیا ب ام و M4 باید نگران باشد؟!

mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1
در کلام کوتاه بله! مرسدس تمامی جنبه‌های شخصیتی این خودرو را حفظ کرده و ما شاهد همان قوای محرکه‌ی عضلانی و صدایی شبیه طوفان هستیم. خودروی حاضر در این آزمایش نسخه‌ی C63 S Edition 1 است که بدنه‌ای با رنگ خاکستری مات و نوارهای زردرنگ نه چندان ظریف عرضه شده است.

mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1-02
همانند همه‌ی مرسدس‌های مزین به نشان AMG، پیشرانه‌ی خودرو بحثی مهم است. خودروی قدیمی پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی داشت که به جای آن حالا پیشرانه‌ی ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۰۳ اسب بخاری در مدل S قرار دارد.

mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1-03
سیستم اگزوز کارای AMG در این نسخه بعدی جدید به این کوپه‌ی احساس‌برانگیز بخشیده و حتی در تنظیمات نرمال نیز تغییراتی دیده می‌شود.
در شهر C63 سفت است اما ناراحتی نشان نمی‌دهد. این خودرو تندوتیز بوده و تمایل دارد تا در جاده شور و شوق پیدا کند اما با قرار دادن خودرو در حالت راحت، لذت کافی را می‌توان از سواری نرم خودرو برد.

mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1-05
اما روی دیگر سکه یعنی تیزی این نسخه‌ی AMG به روش خاص خود در جاده بازمی‌گردد. کنترل بدنه‌ی خودرو در نرم‌ترین حالت خودرو یک نمونه و سرمشق است اما با قرار دادن خودرو در حالت اسپورت پلاس شما می‌توانید لذت بسیاری زیادی داشته باشید.

mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1-04
مدل‌های قدیمی AMG اغلب به خاطر کاراکتر عضلانی‌ای که داشتند مورد انتقاد قرار می‌گرفتند اما جدیدترین مدل C63 ثابت می‌کند که مرسدس با پیچ‌ها بیگانه نیست. شاسی خودرو تضمین می‌کند که در پیچ‌ها خودرو تقریباً ثابت و تخت باقی می‌ماند. سیستم فرمان نیز به زیبایی بالانس شده و تقسیم وزن خوبی دارد و شما اعتمادبه‌نفس کافی را می‌دهد و دقیقاً به نقطه‌ای که می‌خواهید هدایت می‌شود.

mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1-06
درحالی‌که دیگر مدل‌های C کلاس از جمله AMG C43 از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جدید مرسدس استفاده می‌کنند، گشتاور زیاد C63 شرکت را مجبور کرده تا از نسخه‌ی ۷ سرعته قدیمی استفاده کند. هنوز هم تعویض‌های دنده به نرمی انجام می‌شود اما اگر درخواست‌های زیادی برای معکوس کشیدن داشته باشید، گیربکس برای یافتن دنده‌ی صحیح کمی تعلل نشان می‌دهد. گزینه‌ی تعویض دستی وجود ندارد بنابراین اگر شما می‌خواهید حسی آنالوگ داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم که سری به نمایندگی محلی ب ام و بزنید.

7mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1-07
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت مدل S برابر با ۳.۹ ثانیه است و سقف سرعت آن نیز به‌صورت الکتریکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.
اما طوری که دور پیشرانه برمی‌خیزد واقعاً احساس‌برانگیز است. برخلاف موقعیت رانندگی پایین، فرمان سنگین و اگزوز اسپورت، این کوپه احساسی شبیه یک خودروی خوش‌دست دارد. اگر شما همه‌ی سیستم‌های این خودرو را از دور خارج کنید می‌توانید شبیه مدل قدیمی برن اوت کنید اما سیستم‌ها را فعال کنید و با شادی و نشاط در سرعت‌های بزرگراهی به رانندگی بپردازید. در حقیقت در سرعت‌های ۱۱۰ کیلومتر در ساعت، خودرو احساسی شبیه C کلاس کوپه دارد بنابراین بهتر است که نیم‌نگاهی به کیلومتر شمار داشته باشید.

mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1-08
بنابراین C63 چیزی بیش از برابری با M4 از پشت فرمان است. اما در فرم سطح بالای Edition 1 شاید خیلی موردبحث نباشد. مدلی که می‌بینید قیمت ناباورانه‌ی ۷۶۹۱۰ پوندی را پیش از هر آپشنی دارد. این بها ۱۶۴۸۵ پوند بیشتر از M4 با پکیج مسابقه‌ای است. علیرغم اینکه اکثر خریداران به‌صورت شرایطی از شرکت خرید می‌کنند اما در ماه هزینه‌های بیشتری خواهد داشت.

mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1-09
این خودرو مصرف سوخت قابل‌احترام ۸.۶ لیتر در هر صد کیلومتر دارد که نسبت به مصرف سوخت ۸.۸ لیتری M4 اندکی کمتر است.

mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1-10
تجهیزات استاندارد این خودرو نیز خوب است. همه‌ی مدل‌ها دارای کیت بدنه‌ی AMG، چراغ‌های جلوی LED و سیستم اگزوز پرفورمنس این شرکت هستند. داخل کابین شما شاهد استفاده از چرم روی داشبورد و درب‌ها خواهید بود و در پکیج موتوراسپورت Edition 1 شاهد دوخت‌های زردرنگ نیز خواهید بود. این پکیج ۳ هزار پوند قیمت داشته و دیگر جزئیات آن عبارت‌اند از رینگ‌ها با جزئیات زردرنگ، آئرودینامیک مشکی اضافی و ترمزهای کربن سرامیک.

mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1-12
همانند تمامی مرسدس‌های مدرن، کابین استاندارد بسیار بالایی دارد و مواد نرم بسیاری در کابین بکار رفته و سیستم اطلاعات سرگرمی نیز استفاده‌ی آسانی دارد. با در نظر گرفتن هدف خودرو، میزان دید بد نیست اما دوربین پشتی بسیار واضح در هنگام استفاده حس خوبی ایجاد می‌کند. پکیج کمک‌راننده‌ی ۱۶۹۵ پوندی نیز می‌تواند مفید باشد. این پکیج دربردارنده‌ی دستیار تشخیص نقاط کور، تشخیص عابران پیاده و کروز کنترل اتوماتیک است.

mercedes-amg-c-63-s-coupe-edition-1-11
هرگونه نگرانی‌ای که می‌توانست با کوچک شدن پیشرانه و استفاده از واحد ۴ لیتری توئین توربو ایجاد شود با استارت چند دقیقه‌ای این خودرو از بین می‌رود. مزیت‌های این کوپه از جمله توازن و خونسردی آن نقطه‌ی قوت است. سواری فوق‌العاده‌ی خودرو در همه‌ی سرعت‌ها و کیفیت کابین خودرو،C63 را از همه‌ی رقبا جدا می‌کند.

مشخصات Mercedes-AMG C 63 S Edition 1 Coupe

قیمت: ۷۶۹۱۰ پوند
پیشرانه: ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی بنزینی
قدرت/گشتاور: ۵۰۳ اسب بخار/۷۰۰ نیوتون متر
گیربکس: ۷ سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل عقب
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۳.۹ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۵۰ کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: ۸.۶ لیتر در هر صد کیلومتر

منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. ...::: فقط لمبورگینی :::...

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    خیلی خوبه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. reza

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (309 ديدگاه)

      همیشه به این دلیل مرسدس رو تحسین کردم که بر خلاف بقیه که ماشین هاشون رو تک بعدی می سازن مرسدس ها همیشه توانایی عوض کردن شخصیت دارن….

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      با این قدرت همچین مصرف سوختی خیلی عالیه

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. akrh78

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1356 ديدگاه)

    خیلی ظاهر زیبایی داره.دوست داشتنیه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. الف.ی

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1632 ديدگاه)

    یک شاهکار دیگر…………..
    حالا صبر کنیم تا ببینیم هایپر کار بنز چطوری در می آید

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. آرین

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (59 ديدگاه)

    ممنون از آقای احمدزاده بابت ترجمه مقاله

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. شاهین

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      خواهش میکنم انجام وظیفه اس :)

      موافقم 0
      مخالفم 1
  5. M

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (227 ديدگاه)

    نسبت به قیمتش نمیارزه ، نزدیک 100 هزار دلار …. !

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Bloodhound SSC

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (66 ديدگاه)

      کلا هیچ ماشین نویی نمی ارزه!
      چون تو اکثر ماشینا تا توش بشینی و استارت اولی رو بزنی حد اقل 10 هزار دلار از قیمتش می افته!
      تو این دوره زمونه فقط ماشین دست دو .
      تو ایران اگه ماشین دست دو بخری تازه یه چیزی میاد روش !!!!!!!!!!!
      کجای دنیا اینه؟؟؟!!!!
      اما اونور اینقدر کیفیت قطعات و مونتاژ بالاست که اگه مثلا یه بنز 30 سال پیش رو بخری بازم نگاش به 100 تا گاریه وطنی شرف داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ...::: فقط لمبورگینی :::...

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      بنزه.
      خوبیش اینه که وقتی باهاش میری تو خیابون نمیبینی 10 نفر مثلش دارن !!
      بنز باید گرون باشه.
      بنز باید با کیفیت باشه
      بنز باید لوکس و با ابهت باشه.
      سلطان اشتوگارته دیگه ???

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. M

        ۲۳ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (227 ديدگاه)

        بنزه ؟؟ درسته بنزه ،ولی اونچنان خاص هم نیس ، تفکراتی که شماها دارین باعث مثلا یه c200 2012 که توی دوبی 50 ت 60 هزار درهم قیمتشه توی ایران باشه 230 میلیون تومن !! به طرف میگم آخه این همه پول بی زبون رو دادی جا یه ماشین 4 سال کارکرده که نهایتا قیمتش باید 130 تومن باشه ؟؟! … میگه بنزه بابا !! حالا طرف سواده درست حسابی هم نداره …..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          خوب اقای ام عزیز شما قیمت گذاری کن.
          ماشین 500 اسب بخار باید قیمتش چقدر باشه؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. سینا

        ۲۳ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (347 ديدگاه)

        اشتوتگارت چند تا سلطان داره؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Milad AMG

          ۱ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (186 ديدگاه)

          فقط یکی
          نه اونی که زیر پرچم بقیهس

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. ...::: فقط لمبورگینی :::...

        ۲۴ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        آقا هر کی فکر میکنه بنز پول الکی میگیره خب نخره.
        من مگه مجبورشون کردم.

        M جان شما درست نمیدونی بنز چیه.
        کوروت یا کادیلاک آخه چه دخلی به سلطان ماشین ها ( بنز ) دارن ؟؟

        حرفی نزنین که باعث خنده بشه.
        سرمایه گذارارن با سابقه و موفق و کارآفرینان ثروتمند بنز میخرن. مطمئن باش از شما خیلی بهتر میدونن چکار کنن.
        شما هر وقت پول داشتی بنز نخر. مجبورت که نکردن.

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          تموم شد ورفت
          گرون اشغال های تولید داخل که بیش از دوبرابر قیمت واقعی دارن میدن به ملت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. سینا

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (347 ديدگاه)

      Corvette Zo6 هم تو همین رنجه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. M

        ۲۳ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (227 ديدگاه)

        داداش zo6 قیمت پایه ش 79 هزار دلاره تازه همون مدل پایه یه جورایی خودش فوله …

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. asa

        ۲۳ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (569 ديدگاه)

        یک دونه کوروتو به صدتا از این بنزا نمیدم حتی مدل استینگری پای کوروت رو .در ضمن من چیزی که راجب بنز متوجه شدم اینکه ادعاش و غرور کاذبش بیشتر از اون چیزیه که ارایه میده و همین باعث شده که مرسدس برای بعضی ها مخصوصا ایرانی ها یک بت جلوه کنه در حالی که نیست و ماشین های بیشماری مخصوصا از دیار امریکا توان رقابت رو باهاش دارند و البته باقیمت خیلی بصرفه تر .، نمونش همین عشق من کادیلاک(که همه شاهد بودیم چه جوری رقبارو خرد میکرد و همه از شاستی جادوییش تعریف میکردند) یا سلطان کوروت .اگر دقت کرده باشید هم تنها جایی که امریکایی ها مقابل المان ها کم میارن نه در مهندسی و نه در کیفیت مونتاژ بلکه در کیفیت مواد بکار رفته است که اون هم با در نظر گرفتن قیمت بسبار پایین تر امریکایی ها کاملا توجیه پذیر هست .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. M

          ۲۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (227 ديدگاه)

          آخ حرف دلم رو زدی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. erfan

          ۲۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (77 ديدگاه)

          هر چقدر پول بدی اش میخوری…
          حالا شما با همون کوروت خوش باشین…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ...::: فقط لمبورگینی :::...

          ۲۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          به خدا عرفان جان مقایسه ی بنز و کوروت مثل مقایسه ی پسته و نخوده.
          هر دو جز تنقلاتن. ولی این کجا و آن کجا….
          بنز ماشین کارخونه دار ها و مهندسا و کارخونه داراست. نه ماشین جوون های که عشق سرعت و بدل کاری دارن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. ...::: فقط لمبورگینی :::...

          ۲۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          حیفت از مرسدس نمیاد با کوروت و کادیلاک مقایسش کنی ؟؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. رامکال

          ۲۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (594 ديدگاه)

          برام جالبه که همین بنزی که این قدر ازش عقده داری و میکوبیش توی آمریکا به همراه پسر عموش بی ام و رتبه های اول و دوم رو توی فروش دارند(توی رده لوکس ساز ها) بعدش هم لکسوس قرار دارد تازه این اتفاق چندین سال داره میافته.
          موندم چرا خود آمریکایی ها این قدر تو سر و کله خودشون نمیزنند تا یک کادیلاک دست و پا بکنند مگر نه اینکه هم ارزونتره و هم بهتر و هم با ابهت تر.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۴ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          افرین مجید عزیز

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      شما بگو چقدر می ارزه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Erfan

        ۲۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (43 ديدگاه)

        آخ گل گفتی مجید جان….

        کاری به کوروت ندارم ولی دیگه داشبورد خشک کامارو از لنز دوربینم میشه تشخیص داد….
        ببین صدای اگزوز چه کرده که فکر میکنن کیفیت قطعاتشون هم مثل صدا اگزوزشونه خوبه…
        اینم نداشتین چی میکردین….؟
        دل به صدا و اسب بخار نبندین…
        دوج 707 اسب بخارتونم دیدیم که 911 پوکوندش…
        و در آخر…

        The Best or nothing

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. بنزما

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همگی یه نظر شخصی یه مقدار جنجالی به کسی بر نخورده این که سی کوپست چراغ عقبش فرق داره ولی خدا وکیلی دارم میگم سی کلاس گندی به چراغ عقب سی کلاس سدان زده که هر بار این ماشین از پشت میبینم باورش سخته واسم که این یه بنزه بخدا
    باورش سخته چند بار شب پشت سی تو همت بودم تا نرسیدم کامل نزدیکش فکر کردم جیلیه همین جیلی چیه تاکسی هم شده وجدانن مقایسه کنید
    هر کی هم که فقط تو عکس دیده متعصبانه میخوا د نظر بده منفی بزنه ولی واقعا این زبون طراحی واسه اس کلاس عالی بود ولی با ابعاد کوچیکتره سی ج نداده حتی واسه ای هم شک دارم ج بده اون هنوز تهران نیمده ندید نمیشه نظر داد ولی سی کلاس نسل قبل اسپرت دوست داشتنی بود ولی سی جدید میبینی چند لحظه هنگی که با چه کلاس خودرویی طرفی!!!!!
    اینم بگم من روانی بزم
    بازم میگم نظر شخصی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ...::: فقط لمبورگینی :::...

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      جالبه !!
      C CLASS جدید واقعا عالی شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. حميد

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    من عاشق این کیت AMG هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. erfan

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (77 ديدگاه)

    شاید باورش سخت باشه ولی من 2 ماه تمام با صدای این هیولا از خواب بیداتر میشدم و شبا هم هدست به گوش با صداش میخوابیدم….
    این کوچکترین لذتی هست که میشه باهاش زندگی کرد
    حالا ببین بشینی پشت این غول “رانندگیش چه حسی بهت میده”….
    و کلاام اخر …

    the best or nothing

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. بنزما

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (505 ديدگاه)

    سلام خدمت مدیر سایت اقا کامنت بنده چی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Hami

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (31 ديدگاه)

    شاهین جان ممنون
    از طراحی بدنه معلومه امده رکورد بزنه …. ما رکورد زدیم :))))))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      ارادتمندم :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. نویدی

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (409 ديدگاه)

    با یک لیتر حجم و دو سیلندر بیشتر نسبت به M3 سدان و دو دهم ثانیه سریعتره!!!
    M3 GTS با خاک یکسانش میکنه.آئودی RS7 هم که با مشخصات فنی مشابه و شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه دیگه جای بحث نمیذاره…
    قویه ولی برتری خاصی نسبت به رقبا نداره.
    آلمان:
    ۱.پورشه
    ۲.bmw
    ۳.آئودی
    ۴.بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ...::: فقط لمبورگینی :::...

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      چه نظری !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۴ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      همشون تویه مایه هستن
      مقایسه درستی نیست بگی پورشه اول.بنز چهارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. نویدی

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (409 ديدگاه)

    از عکس پروفایلت مشخصه چرا بهت برخورد.
    بنز لوکسه ولی مستهلک و پرمصرفه.
    هیچوقت از دیدن یه بنز توی خیابون به وجد نیومدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Erfan

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (43 ديدگاه)

      مستهلکو پر مصرفو از کجا آوردی آخه؟..؟
      بهتره مقاله های مقایسه بنز و بی ام و وآئودی رو بخونی که بین این ۳ خودرو بنز کم استحلاک ترین بودو بعد اون بی ام و وبعد آئودی…
      و در مورد به وجد اومدن هم باید بگم که…
      البته کار خوبی میکنی با وجد نمیای…
      اگه تو بهر بنز بری دیگه هیچ ماشینیو نه نگاه میکنی نه سوار میشی…
      بهتره به بنز آلوده نشی…
      چون اعتیاد آوره…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. mojtabaaston

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (232 ديدگاه)

    تفاوت اس کلاس کوپه و سی کلاس کوپه جدید در چیه؟
    من هر چی نگاه کردم ظاهر یکسانی داشتن
    کابین داخلی هم تغغیر زیادی نداشت
    از لحاظ قدرت هم اس کلاس یکم جلوتر بود
    اما رده قیمتشون خیای فرق داشت
    چرا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. احمد باقری

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا محشره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا