مرسدس بنز

برنامه‌های مرسدس برای ساخت وانت میان سایز و لوکس

در حالی که احتمالاً آخرین وانت یا پیکاپ مرسدس، همان خودروی شش چرخ G63 AMG 6×6 بود، این شرکت برای ورود جدی‌تر به این حوزه تا پایان این دهه یعنی قبل از سال ۲۰۲۰، در حال برنامه‌ریزی می‌باشد.

Mercedes-Benz pickup rendered
Mercedes-Benz pickup rendered
خودروی وانت مرسدس در اندازه متوسط و یک وسیله حمل‌ونقل مدرن و لوکس خواهد بود.
اطلاعات خاصی از این خودرو هنوز در دست نیست اما برای طرفداران برند لوکس مرسدس، ورود به این حوزه جای نگرانی ندارد زیرا مرسدس سال‌ها در حوزه خودروهای تجاری فعالیت داشته و این موضوع صدمه ای به شهرت و اعتباران به‌عنوان سازنده خودروهای لوکس وارد نکرده است.

Mercedes Pickup Truck
Mercedes Pickup Truck
وانت مرسدس در محدوده ظرفیت یک تن خواهد بود که ۳۰۰ کیلوگرم بیش از یک وانت شورولت کلرادو می‌باشد و به صورت مستقیم آن را در رقابت با تویوتا تاکوما و نیسان فرونتیر قرار می‌دهد.

Mercedes Pickup Truck
Mercedes Pickup Truck
ایمنی، راحتی، سیستم انتقال نیرو و ارزش، اولویت‌هایی است که مرسدس در این خودرو به دنبال آنهاست. اگر این خودرو در آمریکا ساخته شود، شاید بتواند محبوبیت بالایی نیز به‌دست آورد. هرچند نمی‌توان انتظار داشت که خودروهایی چون فورد F-150 یا سیلورادو را بتواند در فروش شکست دهد.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 by Mansory
Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 by Mansory
وال استریت ژورنال از منابعی، اعلام کرده که وانت مرسدس توسط نیسان ساخته خواهد شد و به احتمال زیاد روی پلتفرم نیسان ناوارا قرار می‌گیرد اما از موتورهای ۴ و شش سیلندر خود مرسدس استفاده خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. AliZeus

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (420 ديدگاه)

    وانت لوکس :D
    مثلا پشت یه وانت 50 هزار دلاری، باری بزنی که کلا ارزشش 2 هزار دلار باشه !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mostafa&S

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (318 ديدگاه)

      خوبی بی ام و نسبت به مرسدس بنز اینه که کامیون و تریلی و اتوبوس و ون و … نمی سازه بی ام و فقط سواری میسازه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مصطفی

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (226 ديدگاه)

        شایدم عیب ؟!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. Mostafa&S

          ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (318 ديدگاه)

          عیب نیست داداش این برمی گرده به سیاست یک شرکت آدم وقتی بنز سوار میشه هزار تا کامیون و مینی بوس و تریلی دورش میبینه که آرم بنز روشه ولی بی ام و و پورش فقط سوارین…

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .
          اتفاقا این اعتبار و تخصص بالای مرسدس بنزه که شما اعم از هلی کوپتر و قایق و …. دور و برت میبینی . کار هر کسی نیست هندل کردن این
          موفقیت ها .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          درود
          دقیقا قبل از خوندن خط آخر میخواستم بگم احتمالا با همکاری نیسان ساخته میشه
          چن نکته رو اشاره کنم:
          اول اینکه خدا انگار این دایملر آگ و رنو-نیسان رو جفت هم ساخته…اصلا لامصبا تو هر کلاسی به هم میخورن…همکاری گسترده و مطابقت سیاست های این دو خودروساز واقعا حیرت انگیزه! شاید حتی زیرمجموعه های یک گروه خودروسازی هم در این ابعاد همکاری نداشته باشند.
          نکته دوم اینکه بنز با ورود به بازار پیکاب میتونه سبد محصولاتشو تقریبا کامل کنه که تنوع محصولات در چنین خودروسازی واقعا بی نظیره
          نکته سوم اینه که مسلما بنز برنامه ویژه ای برای تولید در بازار آمریکای شمالی مخصوصا با کمک برند های زیرمجموعه Daimler Trucks North America خواهد داشت…بازار هند هم یقینا هدف بسیار مهمی برای خطوط تولید این خودرو خواهد بود
          فراموش نکنین بنز همیشه همه رو قافلگیر کرده
          انتظار ندارم که حریفان قدر رو شکست بده اما خیلی به عملکرد خوبش امیدوارم
          دایملر یکی دو سال پیش اعلام کرده بود که تا پایان 2020 ، 18 محصول جدید به سبد بنز اظافه خواد شد که تا حالا چن تاش رو شده
          AMG-GT
          C Coupe
          S کانور
          ,و البته این پیکاپ
          همچنین مدل جدیدی که در کلاس هایپرکار ها ساخته میشه و قراره با 918 و P1 رقابت کنه که احتمالا سال بعد اخبار زیادی ازش خواهید شنید وی اینم بگم هنوز اختلافات زیادی در مورد عملکردش هست مخصوصا اختلافات بین واگنر و مرسدس-آ ام گ

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mehdi

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        شایعاتی هم در مورد اینکه bmw هم میخواد وانت بسازه هست و اینکه هیچکدام از مدیرانش هم تکذیبش نکردن :|

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. matin

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (233 ديدگاه)

        بنز برای طراحی وانت میتونه به خودروساز های ما هم یه سری بزنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    به نظر من اصلا نام و برند مرسدس با نام وانت اصلا جور در نمیاد.
    یه جورایی انگار مرسدس میخواد ارزش برندشو پایین بکشه.
    از میلاد عزیز خواهشمندیم که به این موضوع رسیدگی و نتیجه ی ان را با یک کامنت در همین مطلب رسیدگی کند.
    میلاد جان،این قضیه رو ماست مالی نکنیا!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد★فقط GM★فقط کامارو

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      کسری جان داداش مرسدس که پس از گذشت نسل های متوالی برا خودش اعتبار کسب کرده به همین راحتی از دستش نمیده و بعدشم مگه مشکل دارن خودشون برندشونو زیر سوال ببرن.
      ناراحت نشی ها کسری عزیز اما از اون حرفا بودا!!!
      ساختن وانت اعتبار شرکت مرسدس رو میاره پایین؟الان برخی از بزرگترین کمپانی های جهان افتخار میکنن به وانت هاشون مثل فورد و جنرال موتورز که از غول های خودروسازی اند.
      ارزش یک برند اگر به خاطر یه دلیل مشخص بخواد حفظ بشه با کیفیتش حفظ میشه که مطمئنا کیفیت مرسدس زبانزده!نه به خاطر وانت که الان به جرأت میشه گفت یکی از کاربردی ترین وسایل نقلیه ی مردمه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        ببخشید الان دوج رام که غول وانت ها هستش از ارزش برند دوج کم نکرده؟
        اگه کم نکرده پس چرا دوج چارجر هم که لوکسه و به قول شرکتش فلانه و بیثاره و میتونه با مرسدس بنز ای کلاس رقابت کنه،پس چرا هیشگی حتی تو خود امریکا هم اونو نمیخره؟
        برای اینکه خود امریکایی ها هم فکر میکنند فقط کمپانی دوج غول بی شاخ و دمی مثل رام1500 تولید میکنه.
        درسته وانت کاربردیه ،ولی اصلا پلت فرم وانت به لوکس بودن نمیاد.
        همه وانت رو برای بار زدن میخرن،اصلا از اول هم نام و پلت فرم و همه چی وانت بر اساس بار زدن ساخته شد.
        اگر مطمین نیستی میتونی بری ویکی پدیا،بزنی وانت،انوقت اینکه وانت برای چی ساخته شده و برای چه هدفی درست شده میاد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حسین

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود بر شما :)
      همونطور که توی متن هم اشاره شده گروه دایملر حتی با نام مرسدس هم خودروهای تجاری تولید کرده و ورود به حوضه پیکاپ در مغایرت با سیاستهای کمپانی مرسدس بنز نیست. از طرفی خیلی از آمریکاییها وانت رو به خاطر چند منظوره بودنش میخرن نه به خاطر حمل بار. پس در نتیجه خیلیها دوست دارند که یک وانت راحت و لوکس سوار بشن و حتی ممکنه اونو به مدلهای سدان و SUV ترجیح بدن.
      حتی ب ام و هم یک M3 وانت ساخته بدون اینکه به ارزش برندش لطمه بخوره. (در مورد ب ام و باید بگم که برنامه دقیقی برای تولید وانت اسپرت نداره اما شایعات کمرنگی در حال زمزمه هستش)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شلبى

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (685 ديدگاه)

        اتفاقا حسین جان در اکثر جاهاى دنیا به غیر از ایران بیشتر ماشین رو بر اساس استفاده و نیاز خریدارى میشه
        اگه جنرال موتورز و فورد وانت درست میکنن این کار رو تحت عنوان زیر مجموعه هاى لوکسشون انجام نمیدن و براى سالیان زیاد که دارن وانت تولید میکنن
        البته اسکالد در نسل قبلش وانت داشته اما این کار معمول نیست و به ندرت انجام میشه
        بنز هم که ماشیناى بار تولید میکنه،ویژگى هاى لوکس بودن رو در اونا تا حد زیادى کاهش میده و خیلى از ماشیناى کارى که تولید میکنه مثل همین مرسدس بنز pickup truk که عکسشو اینجا گذاشتن اصلا لوکس نیستن چون کاربرى و هدفشون یه چیز دیگس
        در کل هدف این کارو درک نمیکنم، چرا کسى که میخاد پول یک ماشین لوکس با امکانات زیاد رو هزینه کنه این همه شاسى بلند لوکس و شاسى بلنداى خود بنزو ول کنه بره وانت بخره؟؟!! و وقتى رفت این وانت لوکس رو خرید هزینه هاى معمول در ماشیناى لوکس رو که زیاد هم هستن مخصوصا در ماشیناى المانى خرج یه وانت کنه!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسین

          ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          درود. شلبی جان حرفت درسته اما در متن هم اشاره شده که این وانت لوکس خواهد بود پس در نتیجه هدفش غیر از باربری چیزای دیگه هم میتونه باشه. به نظر شما مردم امریکا در باربری ها کار میکنن که این همه وانت میخرن؟ در پست “هیوندای سانتا کروز برای کار زندگی و تفریح” هم این جمله اومده: «به گفته هیوندای این یک کراس اوور برای زندگی ماجراجویانه شهری است. خودرویی همه‌کاره که برای حمل و نقل بار “نیز” مناسب است. البته این همان الگویی است که بسیاری از مشتریان آمریکایی به دنبال آن هستند.» و این نشون دهنده نیاز بازار به این رده از وانت هاست، کلاسی که در اون وانتها برای زندگی شهری ساخته شدن. دقیقا مثل اتفاقی که برای SUVها افتاد و علاوه بر نمونه های آفرود مثل G کلاس، نمونه های کراس اوور شهری با قابلیت آفرود کمتر هم تولید شدن و به خاطر توانایی بالا و جادار بودن مورد استقبال قرار گرفتن

          نمیدونم، شاید همین استفاده ای که اینجا از تویوتا هایلوکس ( به عنوان یک وانت گرون) میشه، اونجا از این وانت بکنن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          با نظر شلبی کاملا موافقم.
          لایک

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        دوست عزیز حسین عزیز،خودت داری میگی در امریکا،ایا اصلا بنز به امریکا صادر میشه و ایا اصلا بنز در امریکا فروش داره؟
        جواب این سوال نه هستش و فقط هم مردم امریکا+گروه های تروریستی از کمپانی های معتبر وانت خریداری میکنند.
        مطمینا هم مرسدس نمیاد با فروختن وانت به گروهک های تروریستی اعتبار خودشو زیر سوال ببره،در ضمن کسی وانت لوکس نمیخواد.
        همه وانتو برای جنگ و یا بار زدن میخوان
        برای همین میگم که لزومی نداره که مرسدس بنز وانت بزنه،اونم وانت لوکس.
        تو اروپا مردمشو هم بکشی وانت نمیخرن.
        بازار مرسدس هم فقط تو اروپاست.
        من فقط حرفم اینه که مرسدس بنز به جای اینکه پولشو صرف وانت طراحی کردن بکنه،میتونست باهاش یذره به وضعیت مایباخ سر و سامون بده و یا یه کمپانی خریداری بکنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسین

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          درود. مک میسل جان آخه چرا میگی بنز توی آمریکا فروش نداره؟ آمریکا یکی از مهمترین بزارها برای بنزه (نمیگم مهمترینه). بنز هم به تعداد زیاد به امریکا صادر میشه و هم در امریکا سایت طراحی و کارخانه تولیدی داره.

          بعدشم به نظر شما تویوتا با گروههای تروریستی قراداد بسته که این همه وانت تویوتا دستشونه؟ کلی آدم خلافکار ثروتمند میشن و رولز رویس میخرن، چیزی از ارزش رولزرویس کم نمیشه که!!!

          شناسایی نیاز بازار و حتی ایجاد یک نیاز جدید در بازار هم یکی از ترفندهای کمپانی ها برای افزایش سود هستش.نیاز به وانت برای زندگی شهری هم میتونه یکی از این نیاز ها باشه که بنز و هیوندای درش قدم برداشتن و ب ام و هم شااااااااااید قدم برداره

          راستی من چون برات جواب گذاشتم، دیگه بهت دیس ندادم. ناراحت نشی از دستما ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          درود .
          کی گفته که مرسدس بنز بازارش تو امریکاس؟
          سالیانه فقط9 هزار دستگاه به ایالات متحده(تاکید میکنم ایالات متحده نه خود قاره امریکا)صادر میشه.
          الان حال لینک گذاشتن ندارم،ساعت12 نصفه شبه
          فردا برات لینک هم میذارم از ویکی پدیا که امار صادرات بنز به امریکا چقدر کمه و اصلا بازار مرسدس بنز اونجا نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          ببخشید9 هزار تا نه،90 هزار تا در سال2012
          نصفه شبه خستم تایپم داغونه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. mehdi

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (158 ديدگاه)

      منم با نظر مک میسل جان موافقم.این کار از خاص بودن این برند کم می کنه.مثلا مازراتتی اصلا رازی نیست حتی سدان معمولی بزنه چه برسه به وانت.ولی تنها چیزی که به ذهنم میاد بنز می خواد راه تویوتا رو در پیش بگیره و هر مدلی بسازه و هدفشم افزایش تولید می تونه باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        درود. داش مهدی مقایسه بنز و مازراتی در این زمینه چندان درست نیست. مازراتی یک برند خاص ساز هستش. اما بنز به عنوان اولین تولید کننده انبوه خودرو، در اکثر کلاسهای تجاری و شخصی و خدماتی اتومبیل تولید میکنه و تولید وانت هم چیزی از ارزشش کم نمیکنه. مطمئن باش بنز هیچ اشتراکی در این زمینه با تویوتا نداره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          حسین عزیز،خودت یکذره فکر کن،این کار کمی بی معنی هستش و میتونه به بنز ضرر بزنه مثل پروژه مایباخ.
          اخه بنز که تو امریکا که فروشی نداره،بیشتر مردم اونجا وانت میخرن
          تو اروپا هم که کسی که 50 هزار یورو پول داره نمیاد وانت لوکس بخره،مغز خر نخورده که!با همون 50 هزار یورو میره یه ای کلاس میخره.
          تو خاورمیانه هم که کلا گروه های تروریستی وانتای سگ جون میخوان و وانت لوکس به دردشون نمیخوره.
          افریقایی ها هم که بیچاره ها با اون ثروتشون ادم حساب نمیشن و 1 قرون پول ندارن خرج خودشون بکنن.
          روسیه هم که کلا ماشین نمیرخن از اروپایی ها
          اسیای شرق هم خودشون وانت دارن
          امریکای جنوبی هم بازار ماشینای المانی رونق نداره.
          دیگه کجای دنیا بنز میخواد فروش بکنه این وانت لوکسشو؟
          مریخ؟
          من در کل میگم بنز به جای اینکه پولشو بریزه دور،میتونست خرچ کارای دیگه ای بکنه.
          ایام به کام

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. صادق

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          درود کسری جان

          داداش فروش بنز توی آمریکا خیلی خوبه!

          بهترین خودروی میان رده ی بازار آمریکا CLA بود
          فروش بنز توی سال 2013 نسبت به 2012 حدود 22 درصد رشد داشت

          آمریکا برای بنز و پورشه از مهمترین بازارهاس.

          اگه اشتب نکنم بنز سال 2014 حدود 1میلیون 600 هزار دستگاه فروخت که نزدیک به 350 هزار تاش توی فقط آمریکا بوده

          اونوقت با این اوصاف بنز توی آمریکا فروش نداره؟!؟!؟!؟!؟!؟

          اصلا یه چیز دیگه کسری
          یعنی مسئولین بنز (با سابقه ترین کمپانی خودروسازی) خودشون حالیشون نیست برای جایی که فروش ندارن محصول نزنن؟؟!

          داداش مطمئن باش اگه محصول میزنن یعنی فروش دارن

          ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. باربد★فقط GM★فقط کامارو

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          کسری جان داری تند میری دیگه!!!
          برو ویکیپدیا ببین وانت چیه دیگه چه صیغه ایه داداش؟
          دوج رام که شما ازش صحبت میکنی تو موتورترند بهترین وانت انتخاب شده بود میدونی چه قدر فروش داره؟کسری تمام صحبت های شما مخالف آماره!
          دوج چارجروکسی به خاطر لوکس بودن نمیخره به عنوان یه ماسل چهار درب اسپرت میخره که از پرفروش ترین اتومبیل های پلیس هست تو آمریکا.موتور هلکتی که تو چارجر و چلنجر به کار بردن 707 اسبیه!!!!
          هیچ جا دوج چارجر رو با عنوان luxury نمیخرن.
          کسری جان شما کابین این خودرو ها رو ببین بعد فکر کن مردم تو آمریکا فقط برای حمل بار میخرن یا چیزای دیگه هم پشتش هست؟؟؟

          http://itrelease2016.com/wp-content/uploads/2015-Dodge-Ram-interior-610×457.jpg

          http://www.carpicturesites.com/wp-content/uploads/2015/01/Chevy-Silverado-2015-Interior-1500-LTZ-Z71-Autoshow.jpg

          http://image.motortrend.com/f/roadtests/trucks/1401_2015_ford_f_150_first_look/64912306/2015-ford-f-150-interior.jpg

          به نظرت مردم آمریکا این خودرو ها رو برای رفاه و آسایش هم نمیخرن؟
          همین دلایله که باعث میشه پرفروشترین وانت های آمریکا باشن و هیچ شرکتی نتونه حالا حالا ها رکورد فروششون بزنه.شورولت کلرادو هم تو موتور ترند برگزیده شده بود.اینا دلایل کمیه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          صادق جان مثل اینکه یادت رفته بنز نمیدونم چه مدلی رو ولی تو لینک زیر هست نام مدلش تو امریکا در سال 2011 در امریکا همه فراخوان شد و باعث شد در سال2012 فقط بنز90 هزار تا فروش داشته باشه در سال2012 اونم فقط در خود کشور امریکا.
          دیگه عصر خودرو رو که قبول داری!
          این نوع سی کلاس ها در سال2010-2012 در امریکا نقص فنی داشته است
          http://www.klach.ir/ShowNews/1758-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85+%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86+%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3+%D8%A8%D9%86%D8%B2+%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3+C+

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          باربد عزیز.
          قبول دارم تو امریکا نه بلکه کل دنیا فروش وانت بالا هستش،ولی هیچ کس وانت رو برای لوکسی نمیخرتش.
          یا برای افرود یا برای باز زدن و یا برای جنگ که در این کار ها از وانتهای سگ جون کمک میگیرن.
          اصلا خودت همین عکسایی که دادی،وانتاش یا فورد یا شورلت.
          و اینها هم ماشینهای سگ جونی هستن،ولی ماشینی که لوکسه،نمیرن باهاش افرود که پدر موتور و اتاق در بیاد.
          تا حالا شما دیدی کسی وانت لوکس تولید کنه و اون فروش بره؟
          معلومه که نه!
          بی ام و یه وانت تولید کرد با امکانات بالا و موتور پر قدرت.
          تا حالا من عکسشم ندیدم بس که فروش نمیره.
          من برای همین هم میگم وانت لوکس زدن معنی نداره و مرسدس داره پول خودشو میریزه تو جوب.
          هر موقع لینک پیدا کردی که یه وانت با امکانات بالا و موتوری ظریف در کل دنیا زیاد فروش بره و امار فروشش از100 هزار تا در کل جهان هم بالاتر بره
          انوقت من حرف شمارو قبول میکنم و ازت معذرت هم میخوام که به قول خودت زیادی تند رفتم.
          ولی راه دور نرو.
          پدر اینترنتو هم در بیاری همچین تیتری توش پیدا نمیکنی چون اصلا هیچ کس به جز چند تا شرکت محدودد وانت لوکس تولید نکرده.
          ایام به کام

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. مک میسل

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          درود صادق جان.
          بنز توی 2012 تو کشور امریکا 90 هزار تا فروش داشت
          توی2013 150 هزار تا فکر کنم
          توی 2015 هم 350 هزار تا نه 215 هزار تا فروش داشت تو کشور امریکا نه تو قاره امریکا.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. مک میسل

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          ببخشید توی 2014 215 هزار تا فروش داشت.
          نه تو2015.
          اشتباه لپی بود:)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. farzam

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      وقتی بنز میگه قراره یه وانت لوکس و سریع باشه اولین چیزی که به فکرم رسید این بود
      ۱-موتور سری جی کلاس به خاطر گشتاور (میدونید دیگه که گشتاور برای باربری و کشش بهتره و اسب بخار برا سرعت و شتاب)
      ۲-و تگه بخاد اوضاع خیلی لوکس کنه میتونه از اینتریور یکی از ماشین های کوپش بکار ببره.

      اگه این جوری شه فک شبا خوابشو ببینم اگه خیلی خوب باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. سعید

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    مرسدس بنز که همه چیز میسازه،یه وانتم روش :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یه پسر

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    وانت لوکس !!
    چه کاربردی می تونه داشته باشه ؟
    حالا مرسدس دست به خاکستر هم که می زنه طلا میشه
    اما جدا از این پست چرا بعضی ها تو بازار ایران بالای 50 میلیون پول به وانت می دن ؟؟؟
    :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمدرضا

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    بنز ارزشش رو نمیاره پایین بلکه داره تنوع محصولات رو زیاد میکنه بعضی ها هم مثل برادر من عاشق وانت های لوکس هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. [مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      بنز میخواد راه تویوتا رو در پیش بگیره احمد رضای عزیز؟
      مسلما نه!
      راستی من میخواستم سن شمارو بپرسم؟
      اگر مقدور نیست اینجا بگید،برام پیام خصوصی بفرستید
      ایام به کام

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. F-Mustang

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقعا حیفه واسه مرسدس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مجتبی

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (56 ديدگاه)

    من در مورد این مطلب نظر خاصی ندارم ولی بنزبایید اینو بدونه وانت بودن ولوکس بودن دو معقوله جدا از همه نمیگم همه میخوان با وانتهای فورد یا با وانتهای داجشون بار بکشن اما حداقل یک کمی از نظر طراحی و قدرت بدنه به این فکر هستن که اگه قرار بود یه ون یا کانکس دنبال خودشون بکشن ملت بهشون نخندن.تازه این رو هم در نظر بگیرید قیمت خیلی مهمه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. رامکال

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (594 ديدگاه)

    بسیار بسیار زیباست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. افشین

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ببخشید اون وانت سفیده چه مدلی بود ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. شهریار

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (176 ديدگاه)

    وقتی بنز میگه یه مدل با کلاس جدید رو میخواد بسازه میسازه ، خوبم میسازه…بنز همیشه در حد اعلا کار میکنه ..در ضمن خودشون کارشناسانی دارن که تحقیق میکنند ..و مطمئن باش اول میان میسنجن که آیا بازار فروشی داره یا نه و مدلهای فروش رو شبی سازی میکنند….المانهای مختلف رو در نظر می گیرند بعد دست می زنند به تبلیغ …اونم چند سال قبل از تولید..که ذهن ملت با مدل یا کلاس جدید کاملا آشنا باشه ..هزار تا ترفند به کار می برند تا بازار رو تشنه مدل یا کلاس جدید بکنند
    خلاصه اینکه اونا اگه بخوان کاری انجام بدن، میدن..و اینکه وانت بودن یه خودرو حتما باعث نمیشه کار یه وانت رو بخوایم ازش بکشیم …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا