مرسدس بنز

اولین تجربهٔ رانندگی با مرسدس بنز CLS 2015

از سال ۲۰۱۱ تا به حال دومین نسل از مرسدس CLS چرخهٔ زندگی همانند رولرکستر داشته است! زمانی که برای اولین بار عرضه شد، طراحی جذاب و گیرای آن بسیار مورد توجه بود اما چندی نگذشت با آمدن خودرویی زیباتر، فانتزی‌تر و دینامیک‌تر یعنی آئودی A7 ورق برگشت. چندی بعد نیز هر دوی این خودروها تحت‌الشعاع معرفی BMW سری ۶ گرن کوپه قرار گرفتند. حالا پس از حدود ۴ سال حضور در بازار، بنز آمده است تا آب رفته را به جوی باز گرداند.

2015 Mercedes Benz CLS400
۲۰۱۵ Mercedes Benz CLS400
برای این که درک کنید CLS جدید چگونه در اینگل اشتاد و مونیخ اعلام جنگ کرده است باید نگاه عمیق‌تری داشته باشید. از نظر تزئینی،CLS جدید فقط چراغ‌های جدید جلو، نمای جلوی پایین‌تر، جلوپنجره و نمای عقب بازنگری شده را دریافت کرده است. نگاه‌ها به سوی بهبودهای انجام شده بر روی این خودروی زیبا جلب می‌شود و به نظر می‌رسد که خودرو ظرافت بیشتری را دارد. تغییرات نمای داخلی نیز سبک بوده و در این میان می‌توان به اضافه شدن غربیلک فرمان جدید و نویگیشن شناور بنز و نمایشگر سرگرمی اشاره کرد. روی هم رفته به نظر می‌رسد که این تغییرات چندان نمی‌تواند آئودی و BMW را نگران سازد. اما اینجاست که می‌گوییم عمیق‌تر نگاه کنید!

2015 Mercedes Benz CLS400
۲۰۱۵ Mercedes Benz CLS400
شاید بزرگ‌ترین تغییر در زیر کاپوت نهفته است. با اذعان به این نکته که رقبا مدل‌های کم‌مصرف‌تر شش سیلندر را پیشنهاد می‌کنند و مصرف‌کننده‌ها نیز آن‌ها را دوست دارند، بنز CLS400 جدید را با یک موتور ۶ سیلندر توئین توربو معرفی کرده است. این موتور خوبی است و همان موتوری است که سال گذشته در E کلاس تست شده است. موتور ۶ سیلندر تورک بیشتری دارد و نیروی خود را تقریباً به صورت خطی و در دورهای بالاتر ارائه می‌کند. این موتور قدرت کافی را برای اکثر مصرف‌کننده‌ها فراهم می‌کند البته باید گفت که این موتور شبیه هیولاهای ۸ سیلندر توئین توربوی موجود در CLS550 و CLS63 AMG نیست اما بسیار سریع و در عین حال نرم و روان است. صدای موتور خیلی به گوش نمی‌رسد و در اصطلاح غرغر نمی‌کند زیرا که یک موتور برای عملکردهای بالا نیست به همین خاطر است که بنز آن را ساکت و آرام نگاه داشته است.

2015 Mercedes Benz CLS400 Engine
۲۰۱۵ Mercedes Benz CLS400 Engine
دومین تفاوت کلیدی، سیستم تعلیق با فنرهای فولادی در CLS400 است در حالی که مدل‌های دیگر سیستم تعلیق بادی دارند. در حالت Comfort تفاوت محسوسی در سواری بین این مدل و مدل CLS550 با سیستم تعلیق بادی وجود ندارد. سواری خودرو نسبتاً نرم و راحت است و بسیاری از عیوب جاده را خنثی می‌کند. خودرو در پیچ‌ها اندکی کج می‌شود اما باید گفت که حرکات بدنه به خوبی تحت کنترل هستند. با وجود فرمان سریع و منطقی و پاسخ مناسب پدال گاز، CLS400 به عنوان یک سدان لوکس پیچ‌ها را به خوبی طی می‌کند. اوه ما را ببخشید! باید گفته شود “چهار در کوپه”!

2015 Mercedes Benz CLS400
۲۰۱۵ Mercedes Benz CLS400
با کمترین تغییرات شما عیناً می‌توانید حدس بزنید که سواری CLS550 نیز به همان خوبی مدل قبلی خواهد بود. البته موتور ۸ سیلندر توئین توربو قدرت بیشتری دارد و صدای بهتری را تولید می‌کند. گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک CLS550 که مختص این خودرو بوده نرم‌تر است و به نظر می‌رسد که بهتر از نمونهٔ ۷ سرعتهٔ قبلی با موتور ارتباط برقرار می‌کند. در مقایسه با CLS400 به نظر می‌رسد که این گیربکس سریع‌تر عمل می‌کند.CLS550 با دارا بودن سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم مزیت بزرگی را نسبت به CLS400 به دست آورده است. در حالت اسپرت این سیستم تعلیق می‌تواند ثبات و سختی بیشتری داشته باشد و سواری استوارتری را ایجاد کند البته این کار باعث نمی‌شود که خودرو حالت ناملایم و خشن پیدا کند. با استفاده از این سیستم تعلیق همچنین حرکات بدنه در سر پیچ‌ها قدری کاهش پیدا می‌کند. روی هم رفته قدرت اضافی و سیستم تعلیق بادی، از این خودرو یک سدان اسپرت شکیل و آراسته می‌سازد. لازم به گفتن نیست که این خودرو بهتر از CLS قبلی است.

2015 Mercedes Benz CLS 63 AMG S 4MATIC Interior
۲۰۱۵ Mercedes Benz CLS 63 AMG S 4MATIC Interior
اگر کارایی و هندلینگ عالی مدنظر شماست،CLS63 AMG همان چیزی است که شما احتیاج دارید. موتور ۸ سیلندر توئین توربوی آن حتی قدرت بیشتری را تولید می‌کند. نتیجهٔ استفاده از چنین موتوری این است که شما دوست دارید با هر بار فشردن پدال گاز به جلو پرتاب شوید! همانند دو مدل دیگر به نظر می‌رسد که این مدل نیز با استفاده از گیربکس ۷ سرعتهٔ اتوماتیک بهتر از قبل عمل می‌کند. سواری خودرو حتی در حالت راحت نیز با ثبات است و در حالت اسپرت این سختی و استحکام بیشتر نیز می‌شود. هندلینگ خودرو به لطف استفاده از سیستم تعلیق و فرمان با عملکرد بالا به طور قابل‌توجهی بهتر از CLS400 یا CLS550 است. این خودرو همانند یک سدان اسپرت شایسته احساس می‌شود.CLS63 AMG پیچ‌ها را با سرعت و دقت و همراه با کنترل حرکات بدنه و چسبندگی شگفت‌انگیزی طی می‌کند. این‌چنین هندلینگ و چسبندگی را باید در استفاده از سیستم ۴matic AWD و تایرهای تابستانی جست‌وجو کرد. ترمزهایی با اندازهٔ بشقاب غذا (!) و کالیپرهای بزرگ به‌آسانی و در هر سرعتی خودرو را بدون کوچک‌ترین مشکلی متوقف می‌کنند.
زمانی که شما همانند یک فرد جوان رانندگی نمی‌کنید هر ۳ مدل برای هر رفت‌وآمدی راحت هستند. داخل کابین ساکت و آرام است، صندلی‌ها راحت‌اند و سواری آن نیز حتی در مدل AMG خوب است.

Mercedes Benz CLS 63 AMG S 4MATIC
Mercedes Benz CLS 63 AMG S 4MATIC
آخرین تکنولوژی Comand به همراه سیستم سرگرمی و نمایشگری با گرافیک بهتر و عملکردهای بیشتر در این خودرو نمایان هستند. متأسفانه نرم‌افزار سیستم سرگرمی این خودرو پیچیده‌تر از مدل قبلی است و برای انجام برخی کارها باید منوهای بیشتری را جست‌وجو کنید. حرکت در بین منوهای مختلف نیز کمی پیچیده و سخت است. اما سایر فنّاوری‌های به‌کاررفته عملکرد بهتری دارند.CLS جدید آخرین تکنولوژی‌ها را از E کلاس به ارث برده است. این بدان معنا است که تمامی امکانات از کروز کنترل تطبیقی گرفته تا ترمز اضطراری اتوماتیک و سیستم حرکت بین خطوط همه و همه در اختیار شما هستند. فنّاوری‌هایی که بر پایهٔ استفاده از دوربین و رادار هستند در مواقع ترافیک و حرکت سپر به سپر بسیار مفید و سودمند هستند.

Mercedes Benz CLS 63 AMG S 4MATIC
Mercedes Benz CLS 63 AMG S 4MATIC
با وجود مدل‌های متنوع، قیمت پایهٔ مناسب، گزینه‌های کاراتر موتور، نمای ظاهری جذاب و فنّاوری‌های به‌روز،CLS جدید آماده است تا گوی سبقت را از آئودی و BMW برباید. CLS ممکن است که نتواند رقبا را به طور کامل از میدان به در کند اما این قدرت را دارد که مشتری‌های مردد و دو دل را به سوی خود بکشاند. در پایان باید گفت بنز شاید نتواند دو رقیب قدر خود را ناک اوت کند اما به این آسانی‌ها هم پا پس نخواهد کشید.
مشخصات فنی و قیمت
مدل: CLS400/CLS550/CLS63 AMG
مشخصات موتور: ۸ سیلندر توئین توربو ۴.۶ لیتر/۶ سیلندر توئین توربو ۳.۰ لیتر
قدرت و گشتاور موتور: ۵۸۵ اسب بخار/۴۰۲ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتن متر تورک/۳۲۹ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتن متر تورک
شتاب صفر تا ۹۶: ۳.۷ ثانیه/۵.۱ ثانیه/اعلام نشده
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر در صد کیلومتر): ۱۳/۱۱.۷/اعلام نشده
قیمت:۱۰۶.۵۰۰ دلار/۷۳.۲۰۰ دلار/ اعلام نشده

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. فواد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (291 ديدگاه)

    مرسی داش شاهین ای ول. کلا با طراحی CLS خیلی حال میکنم خیلی قشنگه اون منحنیش. خدایی مثل هیچ ماشینی نیس. مدل ۲۰۰۷ الانم از کنارت رد شد سرت رو کاااااامل میچرخونه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. vahid jinpachi

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    همیشه cls رو دوست داشتم و عاشقشم …….

    چون از بغل شبیه موشکه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. vahid jinpachi

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (847 ديدگاه)

      فکر نکنید که فقط بخاطر { از بغل شبیه موشکه….} دوستش دارم …

      cls اولین چهار در کوپه جهان است و همیشه در قلب من جای داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      آخ چشای این سگ داره….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مهران72

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    ClS?
    چراغ نسل قبلش فوق العاده بود! لامصب سگ داشت
    چرا عوضش کردن!!
    ولی این کلاس خیلی ماشینای خوشتیپی داره
    چه بنز،چه بی ام و و چه آئودی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      اتفاقاً بد هم نشده
      ولی آره واقعاً چشاش سگ داره بدجورم آدمو میگیره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. فواد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (291 ديدگاه)

    البته آقا شاهین شما استادی ها ولی فکر کنم CLS از سال ۲۰۰۵ تولید شده ولی شما نوشتی ۲۰۱۱. البته من حدس میزنم ها مطمئن نیستم. دوستان راهنمایی کنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      مخلصم فواد جان
      داداش نسل دومش از 2011 هستش.
      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. vahid jinpachi

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (847 ديدگاه)

        شاهین جان مطلبی درباره ی بررسی اینفینیتی q50 بذار….

        دمت گرم……گلم

        ارادت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          سلام وحید جان
          داداش جدیدترین مطلبی که از Q50 پیدا کردم یه تست بلند مدت ازش هستش که به امید خدا ترجمه اش میکنم و تقدیمت میکنم.
          این هفته البته یه کم سرم شلوغه ولی سعی میکنم برسونم.از دوستان هم اگه مطلب خاصی مد نظر دارن بگن،در حد توانم در خدمتتون هستم
          ارادتمندم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Ahmad..F12

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        شاهین جان مطلب زیبایی بود ممنون

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          ممنون احمد جان،شما همیشه به من لطف داشتی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. زیگما

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    همیشه یه جنتلمن cls میخره
    آخر کلاسه
    نیازی به تعریف کردن ازش وجود نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. I love Germany and Porsche

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    همه چیز از این شروع شد. ( منظورم کلاس خودرو های چهار در کوپه است ) و حالا در مدل جدیدش یعنی آپدیت جدیدش قیافه ظاهریش بهتر هم شده , و یه جورایی بهت میگه برو کنار وگرنه نابودت می کنم. درکل تمام نسل های cls خوب بودن و این هم همین طور ولی من با نمای داخلیش مشکل دارم یه خورده حس قدیمی بودن رو میده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. vahid jinpachi

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    زیگما دلم برات یه ذره شده ؟؟؟

    کم پیدایی زیگما جون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      در خدمتیم عزیز
      تابستانی خاطر انگیز با پدال خواهیم داشت انشال..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    خیلی عالی . تکنولوژی هاش نسبت به نسل قبل بیشتر شده . اما مسئله که در مطلب مادر

    بهش اشاره نشده ، چراغ های فوق العاده این نسل است . فقط کافیه ویدئوشو در

    اپارات ببینید .

    من به شخصه با نسل اول CLS بیشتر حال میکردم . کلا وحشتناک بود . جسور .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2025 ديدگاه)

      میلاد جان محض اطلاعت سیستم جدید چراغ های مرسدس بعنوان پیشرفته ترین تکنولوژی روشنایی جهان مطرح است واز تمام رقبا مثل آئودی و BMW پیشی گرفته و مرسدس تو این مورد واقعا عالی کار کرده نمیدونم چرا مرسدس بخوبی در مورد این سیستم اطلاع رسانی نکرد!!! من هم به دوستان پیشنهاد میکنم ویدئو این سیستم رو در آپارات یا یوتوب مشاهده کنن

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      جدی میگی مهران ؟؟؟ یعنی از لیزر هم بهتره ؟؟؟

      بابا دمش گرم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2025 ديدگاه)

        به جان خودم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. BMW4ever

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    CLS نسل اول سال 2004 معرفى شد که خیلى ترکوند اون زمان خیلى ماشین با ابهتى بود اما نسل دومش که اومد دیگه همه چى عوض شد این جدیده بد نیست اما به خوبى اون قبلیش از نظر من نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. mehran911

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2025 ديدگاه)

    cls همیشه خوب بوده هم از لحاظ فنی هم ایرودینامیک و طراحی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. datsun

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    آفرین به مرسدس سلطان خودرو سازی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ramin

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عاشقشم چون اولین سدان لوکس بازار که با کلاس کوپه تولید شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ALi Reza

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (101 ديدگاه)

    درود
    آلمانی ها کارشون عالیه!!
    یکی از دلیلاش مدیریت سریعترین خودرو ساز ها مثل لامبورگینی و بوگاتی…..مقرونه به صرفه ترین ها مثل خود فولکس واگن…و لوکس ترین ها مثل بنتلی و رولز رویس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ASTON MARTin

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    تو فضای داخلش فقط فرمونشه که کشته منو :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. عسگری

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    اون اوایل که تازه تو تهران اومده بود وقتی میدیدمش فکر میکردم بعد از این ماشین، خودرو قشنگتری هم قراره بیاد؟، نمیدونم سرعت رسوب ما تو این کشور خیلی زیاده یا سرعت اوج گرفتن اهالی خارجه؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. احمدرضا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    cls جدید عالیه خیییلی توپه چراغاش با تکنولوژیش تو حلقم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  17. امیرحسین

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (239 ديدگاه)

    آقا شاهین نشاالله تجربه ی خودتو بنویسی . . .

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      ممنونم امیرحسین جان
      امیدوارم شما هم یه سلطان(اس کلاس) بگیری. 3>

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (27 ديدگاه)

        پس sls من چی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. دکتر داریوش

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    این مدل از بنز با این تیپ و طراحی،اونم سری ۲۰۱۵ با این اصلاحات تکنولوژیکی و کیفیتی دیگه هیچ حرفی باقی نمیزاره!!واقعا دلم می خواد بدونم از چیزی میشه ایراد گرفت!! طراحی بیرونی و درونی،از کیفیت ساخت و متریال،از تکنولوژی استفاده شده .یعنی این دیگه خودرویه که میشه گفت آآآآآآآخرشه!!!!!حقیقتا داشتن شعور انتخاب این خودرو یه موهبتیه که خدا نصیب خریدارش کرده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. سام

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    خیلی بنزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مرتضی

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    1: یکی از نا شناخته ترین های بنزه در عین حال بهترین های بنز!!! یعنی تا میگی بنز همه یا کلاس سی یا کلاس اس یادشونه و خوب میشناسن اما این دوستداشتنی رو کمتر
    2: بی شباهت به کلاس ای نیست (داشبورد)
    3: اون حالت سینی مانند زیر سپر جلوش نمیدونم چرا برام جالبه! و میخوام بدونم فلسفش جز زیبایی و ضریب ایرودینامیک و….. چیه؟؟
    4: عکاسش اصلا حرفه ای نبوده ولی دوربین خوبی داشته!!! یعنی خوش شانس هم هست!! حتما برای یه مجلست نه خود بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ABBAS

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام رفقا من از مشهدم تو ماریان سرویس مرسدس بنز کار میکنم رشته تحصیلیم کارشناسی مکانیک خودروست خیلی وقته تو پدالم و از امروزم میخوام دیدگاه بزارم.CLSترکیبی از کلاس sوEیعنی بهترین نقطه قوت این دوتا کلاس گرفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. just 323

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    واقعا این ماشین با آدم حرف میزنه .. ولی به کمی پشت فرمون این ماشینا نشستن آدمو وسوسه میکنه کدوم دگمه رو بزنه و هر لحظه منظر یه اتفاقه جدید باشه .. دمشون گرم ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. omid

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    این نوع نمایشگرهایی که حالت تبلت دارند و جدیدا روی مدل های مرسدس نصب میشه شاید در مدل های با طراحی داخلی جدید مثل کلاس C , A قشنگ باشه ولی اصلا به طرح داشبورد این مدل نمیخوره و به نظرم یه نقطه ضعف توی طراحی این نسله.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  24. Farzin

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    مر30 داداش شاهین!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. پیکان جوانان

    ۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    بلاخره یه رقیب قدرتمند به سمت پورشه پانامرا خیز برداشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. سید محمد. M

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با این که من طرف داره bmw هستم اونم از نوع سر سختش ولی خدایی انصافا این کلاس از بنز(CLS) واقعا حرف نداره ‘اصلا کاری با زیره کاپوتش و موتورش ندارم’ همین طراحی بدنه و چراغای عقبش خیره کنندس و جلوشم به اندازه ی خودش زیباست’
    یادمه وقتی برای اولین بار دیدمش شب بود فقط به چراغای عقبش زل زده بودم’ماشین مشکی بود و با اون چراغاش نه تنها من فک کنم همه رو مجذوب خودش کرده بود’

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محمدرضا DR

    ۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    شاهکار مرسدسه این ماشین هیچی ازsکم نداره
    راستی 2015این ماشین چرانمیاد ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. DR

    ۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    شاهکار مرسدسه این ماشین هیچی ازsکم نداره
    راستی 2015این ماشین چرانمیاد ایران ؟؟؟!!’

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    یادش بخیر یه زمانی شاهد چنین طراحی های زیبایی و چشمگیری بودیم و درموردشون میخوندیم. ولی حالا آدم رغبت نمیکنه پست هارو باز کمه از بس که طراحی ها بی روح، شبیه و کسل کننده شدن…

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا