تصاویر جاسوسی نسخه پیکاپ دو کابین مرسدس G کلاس

اولین بار دقیقاً یک ماه پیش بود که G واگن طویل شده در لنز دوربین عکاسان صنعتی جای گرفت و در آن زمان باور بر این بود که این خودرو یک G کلاس با فاصله‌ی بیشتر بین محورها است. هرچند حالا خیلی مطمئن نیستیم زیرا این خودروی تست جدید باعث می‌شود بیش از آنکه با نسخه‌ی کشیده‌ی G500 4×42 طرف شویم، با پیکاپی دو کابین روبرو شویم. به نظر می‌رسد مرسدس برنامه‌هایی برای افزایش تعداد اعضای خانواده‌ی G کلاس دارد. با این وجود احتمالاً باید تا سال 2018 و برای دیدن این عضو جدید خانواده صبر کنیم.

2018-mercedes-g-class-4x4-pickup-spy-photo
امر مسلم دیگر فرم جعبه‌ای خودرو است که خوشبختانه کماکان در G کلاس دیده خواهد شد. اگرچه طراحی خودرو نسبت به تغییر چندانی نکرده اما برخی تغییرات عمده در زیر پوست خودرو صورت گرفته است. در این نسل جدید کاهش وزن حداقل 200 کیلوگرمی را شاهد خواهیم بود اما باید برای تأیید این خبر منتظر بمانیم. اگر این موضوع صحت داشته باشد، با در نظر گرفتن اینکه G کلاس جدید حدود 10 سانتی‌متر پهن‌تر از مدل 463 کنونی است آن موقع کاهش وزن صورت گرفته بسیار احساس‌برانگیز خواهد بود. مدل 463 حدوداً از دهه‌ی 90 میلادی در بازار حضور داشته است.

2018-mercedes-g-class-4x4-pickup-spy-photo-05
انتظار می‌رود نسخه‌ی G63 پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5.5 لیتری بای توربوی خود را از دست داده و از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری بای توربویی که پیش از این در دیگر مدل‌های پرفورمنس AMG استفاده شده سود ببرد. مدل تاپ G65 با پیشرانه‌ی 12 سیلندر خود در میدان حضور خواهد داشت. از دیگر پیشرانه‌های در دسترس برای G کلاس می‌توان نسخه‌ی دیزلی را نام برد که احتمالاً پیشرانه‌ی 6 سیلندر خطی کاملاً جدیدی خواهد بود. این پیشرانه که با کد OM 656 شناخته می‌شود امسال در S کلاس فیس لیفت معرفی خواهد شد و قدرت خروجی بیش از 313 اسبی خواهد داشت.

2018-mercedes-g-class-4x4-pickup-spy-photo-03
نسخه‌های عادی مرسدس G کلاس جدید احتمالاً در نمایشگاه فرانکفورت سال جاری معرفی خواهند شد و از اواخر سال جاری یا اوایل سال 2018 به فروش خواهند رسید.

2018-mercedes-g-class-4x4-pickup-spy-photo-04

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

14 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل محمد باقر
    محمد باقر
    سوابق: (27 دیدگاه) ,

    میدونم خیلیا ترجیح میدن به جای این رپتور بگیرن با یکی یا دوتا ماشین دیگه! اما من از خودم مطمئنم که اگه می تونستم بخرم چشم بسته و بدون فکر کردن رو گزینه ها بالاترین مدل اینو با تمام آپشن های لازم انتخاب می کردم! عشق است G-class ❤

    پاسخ
    1. Parker
      سوابق: (7742 دیدگاه) ,

      دوست عزیز قیمت این ماشین 3 برابر رپتور هست…
      کسایی که رپتور رو ترجیح میدن در واقع مجبورن که ترجیح بدن !!
      پول خرید G class رو فقط 1 درصد جمعیت کشوری مثل امریکا دارند…
      وگرنه هیچ کس از خیر همچین ماشینی نمیگذره…

      پاسخ
      1. Parker
        سوابق: (7742 دیدگاه) ,

        قیمت F150 معمولی = 39/000 دلار
        قیمت رپتور = 50/000 دلار

        قیمت G class معمولی = 150/000 دلار
        قیمت G class AMG جی 65 = 222/000 دلار

        پاسخ
      2. تصویر پروفایل محمد باقر
        محمد باقر
        سوابق: (27 دیدگاه) ,

        میدونم من گفتم کسایی که ترجیح میدن به جای این رپتور بگیرن “با” یکی یا دوتا ماشین دیگه! یعنی نه فقط رپتور. که اگه پولشو داشته باشن ترجیح بدن به جای G-Class چند تا ماشین دیگه بگیرن.

        پاسخ
      3. he
        سوابق: (31 دیدگاه) ,

        قیمتش انچنان گرون نیست همش 100.000 دلاره البته مدل پایه اش

        پاسخ
  2. یاس ی
    سوابق: (178 دیدگاه) ,

    جی کلاس عشقه لعنتی.
    بزرگترین آرزوی من بعد از سلامتی و آرامش اینه که روزی را ببینم که به نرخ جهانی بتونیم توی ایران ماشینهای روز دنیا را سوار بشیم.

    پاسخ
  3. رامکال
    سوابق: (424 دیدگاه) ,

    سلطان.
    عشق فقط یک کلام مرسدس بنز است والسلام.

    پاسخ
  4. audi sq7
    سوابق: (78 دیدگاه) ,

    واقعا من موندم بنز این همه پول و سرمایه از کجا میاره!!!!!!!!
    طراحی و ساخت و مونتاژ این همه مدل ماشین واقعا هزینه بر هستش هم از نظر مالی و هم زمانی. فقط کافی یک نگاه به گستردگی محصولات بنز بندازید، از کامیون گرفته تا فرمولا 1 حضور داره و همیشه هم جزء بهترینها بوده
    یک نگاه به این بندازید هزینه ساختش یک میلیارد دلاربرآورد شده
    http://shahraraonline.com/news/66322
    الحق که شعار the best or nothing برازندشه

    پاسخ
  5. sevlan
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    عاشقشم به مولا، خدایا یعنی میشه قبل مردنم سوارش بشم و بعد بمیرم ،ای شکرت!

    پاسخ
  6. silver
    سوابق: (126 دیدگاه) ,

    موتور v12 ؟؟؟؟!!!!!!
    با این ترکیب وزن و اکسل هایی که در مرسدس یونیماگ شاهد بکارگیری و قدرت نماییشون بودیم (مرکز چرخ ها و شفت پلوس ها در راستای هم نیستن ،بلکه با ابتکار مهندسین شفت پلوس حدود ۲۰_۳۰ سانت بالاتر از مرکز رینگ نصب شده و این باعث میشه ماشین بتونه راحت از روی هر مانعی رد بشه بدون اینکه اکسل به جایی گیر کنه یا به گل بنشینه)و موتور ۱۲ سیلندر این ماشین تقریبا هیچ حریفی در آفرود نخواهد داشت.
    درود بر مرسدس…

    پاسخ
  7. us army
    سوابق: (98 دیدگاه) ,

    همه میدونن پدر آفرود جیپ بعد این اگسل پورتاله و ماله جیپ رانگلر سفارش موپار داره هاموى H1 فابریک داره

    پاسخ
    1. silver
      سوابق: (126 دیدگاه) ,

      دوست من احساس میکنم میای تو کامنتا دنبال یه چیزی میکردی ولی نمیدونم منظورت چیه .
      بله لفظی که بیشتر بچه های آفرود باز استفاده میکنن دف پرتال هستش .
      دف پرتال رو دهه ۵۰ رو یونیماگ پیاده کردن ،قدیمیتر از اون بنده ندیدم (شایدم اولینش روی ماشینای نظامی روس ها بوده ،ولی نمیدونم کدوم قدیمی تر هست .)اگر موردی قدیمی تر شما میدونید به اشتراک بگذارید اطلاعات بنده و دوستان بالا بره
      ،بعد از اون چند تا خودرو ساز دیگه هم ازش استفاده کردن چون کار آمد بود ،بنده هم نگفتم فقط و فقط بنز استفاده کرده،گفتم از یونیماگ گرفته شده.
      کسی هم نگفت جیپ اولین خودرو آفرود نیست ،به قول شما همه میدونن.ک سی از جیپ نامی نبرده
      دلیل اینطور موضع گرفتن شما رو متوجه نمی شم.

      پاسخ
  8. Bavaria
    سوابق: (552 دیدگاه) ,

    نود درصد به اصطلاح شاسی بلند ها بعد از دیدن این بنز باید برن توبه کنن که حتی فکر کردن شاسی بلند هستن

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.