مرسدس بنز

تیونینگ مرسدس GLE 63 AMG توسط برابوس

کمپانی تیونینگ برابوس مایل است که تمام خودروهای با نشان AMG را تیونینگ کند و این بدان معنی است که شاسی‌بلند GLE 63 هم از این سفارشی‌سازی مستثنا نیست.

Brabus Mercedes-AMG GLE 63
Brabus Mercedes-AMG GLE 63
یکی از آخرین برنامه‌هایی که به چرخه‌ی برابوس اضافه شده است مرسدس GLE است که در مدل جدید می‌توان گفت چیز جدیدی به مشخصاتش اضافه نشده است. این وضعیت در مدل کوپه GLE نمود بیشتری هم پیدا کرده است.

Brabus Mercedes-AMG GLE 63
Brabus Mercedes-AMG GLE 63
برابوس توانسته ۶۹۰ اسب بخار نیرو از موتور ۵.۵ لیتری هشت سیلندر توربوی دوقلوی این خودرو بیرون بکشد. این میزان نیرو که ۱۱۴ اسب بخار بیشتر از مدل استاندارد ۵۷۶ اسب بخاری است با اصلاحات زیاد در خودرو به وجود آمده است. اصلاحاتی که شامل توربوشارژر های جدید، کمپرسور بزرگ‌تر و پوشش‌های بازتاب گرمای طلا در لوله‌های ورودی می‌شود.

Brabus Mercedes-AMG GLE 63
Brabus Mercedes-AMG GLE 63
قطعات جدید این خودرو همچنین با روش احتراق و تزریق جدیدی همراه شده است که باعث تقویت گشتاور خروجی این خودرو شده است. با این اصلاحات پیک بالای گشتاور حالا به ۹۶۰ نیوتن متر، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو به ۴.۰ ثانیه و نهایت سرعت این خودرو به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

برابوس البته برای راضی نگه‌داشتن مشتاقان سرعت مدل دیگری را هم برنامه‌ریزی کرده است. مدلی که برابوس تدارک دیده این خودروی ۴×۴ را به یک سوپراسپرت سطح بالای با ارزش تبدیل می‌کند.GLE 63 با این پکیج از همان پیشرانه قبلی ۸۳۸ اسب بخار نیرو و ۱۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با تولید چنین نیرو شگفت‌انگیزی این شاسی‌بلند ۲۱۵۰ کیلوگرمی تنها در ۳.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سرعت نهایی این مدل هم به‌صورت الکترونیکی روی ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

Brabus Mercedes-AMG GLE 63
Brabus Mercedes-AMG GLE 63
Brabus Mercedes-AMG GLE 63
Brabus Mercedes-AMG GLE 63
یکی دیگر از اصلاحاتی که باعث بهبود عملکرد خودرو شده کیت برابوس است. این کیت فیبر کربنی شامل اسپویلر جلو، ورودی هواهای کناری، دیفلکتور یا منحرف‌کننده جریان عقب، دیفیوزر و دیگر قطعات خام کربنی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. asa

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (569 ديدگاه)

    بدون تیونینگش قشنگتر بود ولی به هر حال بازم بنزه دیگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Sina

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (811 ديدگاه)

    کیت بدنه ای که واسه ML 63 توی 2013 داده بود خوشکل تر بود…
    من بیشتر کاری که تیون کارای شخصی روی ظاهر ماشین انجام میدن و خوشکلش میکنن دوست دارم اینکه دست به موتورش میزنن و از حالت استاندارد خود تیونر رسمی کارخونه درش میارن و حداکثر فشار رو به موتور وارد میکنن اونم واسه 0.2 یا 0.4 ثانیه و این حدودا زیاد حال نمیکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. 창세기

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (402 ديدگاه)

    امروز یکبار دیگه با e63 رانندگی کردم.. لامصب عجب موشکیه، گاز نمیشه بش بدی!! فک کنم اگه با یه آونتادور درگ کنه پا به پاش بره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    عالیه. خودش که حرف نداره، برابوس هم که دیگه سنگ تموم گذاشته.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا