پورشهمرسدس بنز

درگ تایمز 2013: کاین توربوS با مرسدس G63 [ویدئو]

یک دربی اشتوتگارتی در راه است؛ ببینیم اگر کاین جوان را در برابر G-class سالخورده قرار دهیم چه اتفاقی می افتد؟ درگ تایمز بدنبال یافتن جواب این سوال است . . .

در یک طرف رقابت کاین توربو S با قیمت پایه ای ۱۴۶ هزار دلار قرار گرفته؛ جدیدترین و قوی ترین عضو خانواده کاین که کم کم وارد یکسالگی می شود. پیشرانه این خودرو ۴.۸ لیتری V8 بوده که ۵۵۰ اسب و ۷۵۰ نیوتن متر دارد. شتاب صفرتاصد آن نیز حدود ۴.۵ ثانیه است.

در طرف دیگر نسخه ۲۰۱۳ از G63 AMG ایستاده که پیشرانه ۵.۵ لیتری V8 آن ۵۳۶ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد.  شتاب G63 نیز به ۵.۵ ثانیه می رسد. قیمت پایه ای G63 نیز حدود ۱۳۵ هزار دلار است.

بر روی کاغذ ظاهرا برنده این رقابت باید کاین توربو S باشد چراکه با وزن ۲.۲ تنی اش هم بیش از ۳۰۰ کیلوگرم از G63 سبکتر بوده و هم گیربکس ۸ سرعته S-tronic آن در برابر ۷ سرعته Speed-Shift مرسدس G63 قرار گرفته. البته همه این پیش بینی ها زمانی ارزش دارند که هردو راننده هنگام لانچ بیدار باشند!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. پلاتینیوم

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    اصلا عادلانه نیست رقابت یه جوون آلمانی با پیرمرد آلمانی، باید با ام ال63 رقابت میکرد…
    Only Mercedes Benz S Class

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۶ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      فقط یه چیزی بگم…

      کاربردها فرق داره…این خیلی مهمه

      این دلیل نمیشه الان بنز شتابش کمتر بود دلیل بر بد بودنه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

        ۲۱ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        احمقانه ترین درگ ممکن…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. HASSANBMW

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (396 ديدگاه)

    کلا کاین فازش جذاب تره!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. alireza

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (95 ديدگاه)

    هرچی سرعت بالاتر بره ، مرسدس بیشتر عقب میفته و اونهم به دلیل ایرودینامیک بهتر کاین هست ! اتاق جعبه ای مرسدس هوا رو مثل یه دیوار جلوی خودش جمع میکنه :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۶ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (14 ديدگاه)

      طبق قوانین دینامیک وضعیت آیرودینامیکی فقط بر روی شتاب اولیه تاثیر دارد نه شتاب ثانویه
      به قانون سوم فیک مراجعه کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. M3 E92

        ۶ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (323 ديدگاه)

        واقعا آدم لذت میبره از این همه ذوق مهندسی سرشار!!!
        نیروی فشار هوا توی سرعت بالاتر به صورت لوگاریتمی بالا میره.. خیلی بیشتر از شتاب اولیه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. amir.t.

        ۶ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (542 ديدگاه)

        دادا ساده بحرف.ما تو درس های خودمون موندیم حالا بریم به قانون فیک برسیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. nima

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (276 ديدگاه)

    با این که هر دو المانی اند ولی کاین جذاب تره ولی بنز هم احترام خاص خودش رو داره .
    (تو دنیا فقط المانو با ماشیناش )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.این عادلانه نیست.به نظر من بنز فدای ایرودینامیک قدیمی شد.
    یالا اقل مدل G 65 AMG که موتور 12 سیلندر داره را میاوردند تا کمی اون ایرودینامیک رو جبران کنه.
    ولی باز هم جای تحشین داره که با این سن و سال شتابش زیر 6 ثانیه است.

    دوستت دارم المان.
    دوستت دارم مرسدس بنز.

    G 65 AMG

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۷ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (14 ديدگاه)

      آئرودینامیک قدیمی ؟؟؟!!!! در سال 2013!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. moein

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (893 ديدگاه)

    اصلا درست نیست
    چون پورشه قشنگ دو ثانیه زودتر از بنز شروع به حرکت میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۶ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (195 ديدگاه)

      راننده بنز اگه 2 ثانیه زودتر از راننده پورشه هم حرکت میکرد باز هم بازنده بود.
      شما انگار اعداد پایان مسابقه رو نگاه نمیکنید.

      اگه دقت کنید reaction time برای پورشه حدود 0.9 ثانیه و برای بنز 1.8 ثانیه بود یعنی زیر یه ثانیه اختلاف در استارت ( نه 2 ثانیه)
      در ضمن اگه دقت کنید در صفحه نتایج یه ستونی وجود داره به نام ET که نشون دهنده تایم با صرف نظر کردن از تأخیر شروع هست… که همونطور که معلومه پورشه 3 ثانیه سریعتره

      ستون ET+RT هم نشون دهنده کل تایم به همراه در نظر گرفتن تأخیر استارت هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. امین

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    شروعش اصلا عادلانه نبود .
    ولی G class طرف رقابت کاین توربو اس نیستا!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. jaguar

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    لانچ مرسدس بنز که افتضاح بود.
    تو سری های قبلی درگ تایمز هم این اتفاق افتاده
    با این وجود این رقابت ا اولش بی معنیه.
    چیو با چی مقایسه میکنن؟
    G63 تقریبا یه خودروی اشرافی محسب میشه و داره میره به سمت کلاسیک شدن
    ولی خب هر جور حساب کنی فاصله این پیرمرد سرحال با کاین اینقدرا هم زیاد نبود که اتفاق افتاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. fleetwood

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (274 ديدگاه)

    آیرودینامیک پورشه که بهتر از بنز هستش و سبکتر هم که هست ،هالا اینا به کنار ،راننده بنز انگار خواب بود حدود 2 ثانیه دیرتر حرکت کرد.وگرنه بنز حداقل اگه برنده نمیشد فاصله اش را میتونست کمتر بکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. km

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    اصلا قابل مقایسه نیستند جی کلاس سلطانه و باید جای کاین رنج روور می ذاشتن یا جای جی کلاس رقیب کاین ام ال عادلانه نیست تایمز معتبر نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. -jaguar-

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (38 ديدگاه)

    بنز+ کاین –

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. امیرحسین

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (72 ديدگاه)

    چرا مردسدس یکم دیر تر شروع به حرکت کرد؟بعدشم این خیلی چرت و پرت و نا عادلانه هست.به قول پلاتینیوم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محسن.د

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    منکه همه جوره طرفدار پورشه ام ولی انصافا این درگ عادلانه نبود.
    ببین پیرمرد بنده خدا رو به چه کارهایی وا میدارن :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. km

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    داداش متاسفانه G65 نداریم در کل اگه راس میگن بیان قابلیتهای آفرودشون رو مقایسه کنن اس یو وی یعنی این. همه چی سرعت و شتاب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۷ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      کی میگه G65 نداریم؟
      این AMG///:
      http://www.mercedes-amg.com/g65.php

      اینم مال BRABUS:
      http://www.brabus.com/en/raster.php?page=3&sub=2&id=3185

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. سینا

    ۷ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (217 ديدگاه)

    پورشه اگه جرأت داره با ML-800 V12 BRABUS مسابقه بده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مارال

      ۸ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (94 ديدگاه)

      مسابقه نمیده با بنز باراباس، سینا جان میدونی چرا ؟؟؟

      چون میترکه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. سینا

    ۷ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (217 ديدگاه)

    با مثلاً اگه پورشه راست میگه با G800 BRABUS WIDESTAR درگ کنه، http://www.brabus.com/en/raster.php?page=3&sub=2&id=3185
    0-100 Acceleration: 4,0 S

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. parsa

    ۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    درود برکاین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مصطفی

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    مجذوب اون عدالتشون شدم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. s.class

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (99 ديدگاه)

    افتضا بود

    اولا وقتی کاین به خط پایان رسیده بود بنز تازه دنبال سوییچ بود تا روشن کنه

    دوما کاین هم سن و سال نوه ی بنز بود

    سوما کارایی این دوتا باهم فرق داره

    چهارما ……….

    با درنظر گرفتن همه ی ایرادات بنزه که روبان خط پایان رو پاره میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا