مرسدس بنز

مرسدس بنز کلاس G با کاهش وزن

بعد از ۳۶ سال از تولد مرسدس بنز کلاس G، مدل‌های ۲۰۱۶ این ماشین دچار تحولی بنیادین خواهند شد. علاوه بر تغییرات گسترده در طراحی این مدل که سالهاست با همین شکل و شمایل جعبه مانند تولید می‌شود، در بخش فنی نیز تغییرات گسترده‌ای را شاهد خواهیم بود.

یک رندر غیر رسمی از نسل آینده کلاس جی
یک رندر غیر رسمی از نسل آینده کلاس جی
مهم‌ترین نکته در بنز G کلاس ۲۰۱۶، استفاده گسترده از آلومینیوم می‌باشد که باعث می‌شود وزن این خودرو تا ۳۷۴ کیلوگرم کاهش یابد. این رقم بسیار بهتر از پیش‌بینی‌های اولیه به میزان ۲۰۰ کیلوگرم می‌باشد. در نظر بگیرید که یک مدل G550 ویژه آمریکا اکنون وزنی به اندازه بیش از ۲.۵ تن دارد. بنابراین شاهد عملکرد چابکتر و بهتری از این خودرو مخصوصا در خارج از جاده خواهیم بود. کاهش وزن در حالی اتفاق می‌افتد که عرض خودرو پهن‌تر می‌شود و بنابراین حجم و فضای مفید آن نیز افزایش می‌یابند. ارتفاع سقف نیز کاسته شده و فرم کلی بدنه آئرودینامیک تر خواهد بود. کاهش وزن و بهبود آئرودینامیک، تاثیر مثبت قابل توجهی بر روی مصرف سوخت و بهره وری خودرو خواهد گذاشت.

مرسدس بنز کلاس G
مرسدس بنز کلاس G
این SUV با کابینی مدرن و با کیفیت بالا همراه با سیستم سرگرمی پیشرفته ارائه خواهد شد.
در بخش نیرومحرکه، بنا به برخی گزارش‌ها، موتور V8 چهار لیتری توربو توسعه یافته و ۴۶۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. برای تشنگان قدرت بیشتر، مدل G63 AMG با کمک توربوشارژر دوگانه از حجم ۵.۵ لیتری موتور V8 خود، ۵۷۰ اسب بخار نیرو استخراج خواهد کرد. همچنین شایعاتی درباره یک مدل هیبرید الکتریکی شنیده می‌شود.
در حال حاضر هیچ تصویر رسمی یا طرحی که نشان دهنده شمای قابل تایید این اتومبیل جان سخت باشد، در دسترس نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. Just germany.....

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    منطقی بخوایم نگاه کنیم ظاهرش نسبت به زمان خیلی عقب افتادس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mory

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (418 ديدگاه)

      بر عکس فوق العاده زیباست
      فکر کن با این عروسک بنازی تو جاده خاکی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. خاوری

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        جیپ رنگید بنز!!!!!!!!!!!!!!!11

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. meysam

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      شیک بود، مثل اینکه قراره شیکتر هم بشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. رضا

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      وقتی جی کلاس رو میبینم فقط یاد یک چیز میوفتم: عربهای پولدار

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. towncar

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (33 ديدگاه)

        جی کلاس اولین بار برای ایران طراحی و ساخته شد اون زمان که عربها

        داشتن تو بیابون زندگی میکردن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. Hitler

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (499 ديدگاه)

      منطقی بخوایم نگاه کنیم ظاهرش خیلی از زمان خیلی جلوتره.

      تا زمانی که ذهنت برده باشد جسمت بیگاری خواهد کشید(کامیاب کبیر)

      پدال یه قابلیت بزار کامنت تصویری بزاریم(هوررررررا به ایده خودم)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. انزو

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      یه لوله بذاریم جلوش قشنگ میشه تانک.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. انزو

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (369 ديدگاه)

        اون نقره ایه فرق میکنه قیافش با قرمزه.قرمزه خوشتیپ تره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    6. ایرانی

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (612 ديدگاه)

      آخه سبک طراحیش خاصه… همه پسند نیست… ولی باید جذاب باشه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. parhamiof

      ۲۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (676 ديدگاه)

      الان برقی شده و جلو افتادست:).

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Japan & Germany

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    وااای نههههه عوضش نکنین ،قیافش از چشم نمیوفته ، توروخدا گند نزنین به طراحیش ، هوووووی مرسدس میام حالت رو میگیرما

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      کسی میدونه مرسدس جی کلاس رو بخاطر چه کسی ساخت؟!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Japan & Germany

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        بخاطر اینکه ماشینی داشته باشه که بشه باهاش رفت آفرود

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. پویا

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        به سفارش ایران در زمان محمد رضاه شاه برای ارتش ایران،ماشینی سفارش داد که بتونه در شرایط آبی و خاکی مختلف ایران کاربرد داشته باشه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Roham

        ۲ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (33 ديدگاه)

        بخاطرش رو نمیدونم…؟
        ولی به سفارش و پیشنهاد محمد رضا پهلوی طراحی و تولید شد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. slr mclaren

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (56 ديدگاه)

    اگه چهره ی آیندش اینطوری باشه بی نظیر کار شده توی طراحی.
    .
    .
    .
    بهترین یا هیچ چیز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. معین

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    بنظرم ظاهرشو تغییر ندن بهتره
    قراره یه اس یو وی باشه نه یه ماشین تجملی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یه پسل باهوش

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1135 ديدگاه)

      مشکل دقیقا همین جاست که ما تو ایران فکر می کنیم ماشین زیبا یعنی ماشین تجملی

      بعد می ریم ال نود می خریم

      کی گفته زیبایی تجمل ؟

      مگه تغییر دادن یه قوطی کبریت گنده که ادمو با اون چراغ های گردش یاد جنگ جهانی اول می ندازه تجمله ؟

      ما الان تو قرن 21 سال 2014 ایستادیم امروز هنر حرف اول می زنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Just germany...

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (264 ديدگاه)

        آفرین
        به محضه اینکه صدامون در بیاد هم میگن اصالت داره و کیفیت مهمه
        ماشین نه باید مثل کره ای هاا باشه که فقط ظاهرو چسپیدن نه مث اینکه فقط باطنو چسبیده باید ظاهر هماهنگ باشه با کیفیت داخلی.این ماشین دقیقا مث خونه ی خرابه ای میمونه که داخلش لوکس باشه.چه فایده؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. sorena scirocco

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (745 ديدگاه)

          کاملا موافقم،بیش از حد به اصالت پایبنده،میتونه مثل ماستنگ باشه،مدرن در عین حال اصیل

          هیچ وقت چراغ های عقبش رو نتونستم بپسندم بابا وا بدین دیگه حداقل گرافیکشو عوض کنین

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        من یک سوال از دوستانی که بالا نظر دادن میپرسم :

        چرا مرسدس بنز R کلاس با اینکه طراحیش به قول دوستمون مثل یک

        خرابه نیست ، اینقدر فروشش کمه که داره از سبد محصولات بنز

        خارج میشه ؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. sorena scirocco

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (745 ديدگاه)

          کلاس آر خیلی زشته،راستش من تا قبلا از این حتی نمیدونستم همچین ماشینی وجود داره،پارسال هم توقف خورده،

          تو مارکتینگ،کلاس جی و اینا همیشه مشتری خاص خودشون رو دارن معمولا از پروسه عمر محصول پیروی نمی کنند،شرکت هم برای تامین نیاز مشتریان معمولا ریسک نمیکنه،دنبال ترفیع فروش نیس، تغییرات زیادی اعمال نمی کنه، مثل دیفندر،

          البته فقط نظر شخصی بود…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          هرکسی نظری داره . اما من خیلی دوستش داشتم .

          بقیه حرفاتون هم درسته .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        با هوش جان من موافق خودروی با کیفیتم .

        حالا میخواد ال90 باشه . پروتون باشه . جیب رانگلر باشه . یا ….

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. شلبى

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    با این که اکثر مدل هاى بنز حرفى واسه گفتن نمیذارن و این کمپانى کارش حرف نداره ولى اصلا از این مدلش خوشم نمیاد، انگار تو بیست و پنج سال پیش گیر کرده مونده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      عزیزم همین تفاوتشه که خاص بودن و اصالت رو نگه داشته
      جایی گیر نکرده
      از نظرت معلومه فقط ظاهر بینی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NASSY

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        من نسل حال حاضر و ترجیح میدم به رندر بالا !!!

        G class هست و ابهتش , که توو رندر از بین رفته !!!

        کم کردن وزن و اینا عالیه اما طراحیش واقعا واقعا نسبت به نسل حاضرش عقب هست!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. شلبى

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (685 ديدگاه)

        از نظر شما اصالت اینه که ماشینا به مرور زمان هیچ تغییرى نکنن؟ پس اگه اونجورى بود الان باید مثلا ماشیناى امریکایى هم با ٣ متر کاپوت مثل ۴٠ سل پیش تولید میشدن، اون موقع دیگه نهایت اصالت بودن، ولى این سبک طراحى تو خود امریکا هم خیلى از طرفداراشو از دست داده، چون دنیا در حال تغییره، سلیقه مردم عوض میشه، نمیشه با یه روش ثابت ادامه داد
        البته این نظر من بود ، هر کسى سلیقه اى داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          حرف شما درسته اما استثنا هم داره .

          برای خیلی ها عجیبه که ماشینی با طراحیه نزدیک به 40

          سال پیش تمام استاندارد های حال رو پاس کنه .

          من نمیگم نباید تغییر میکرده ، اما هیچ ضعفی در

          طراحیش دیده نمیشه .

          کمتر ماشینهایی هستند که با طراحیه قدیمیه خود ، ان

          هم در طرح های رنگارنگ امروز فروش خوبی دارند .

          مگر غیر از اینه که جگوار به خاطر عدم تغییر در

          طراحیاش و نواوری به برشکستگی رفت ؟؟؟؟

          مگه غیر اینه که ب ام و تا قبل از ورود کریس بنگل به

          قسمت طراحیش ، نزدیک به ورشکستگی رفت و با فروش کم

          مواجه شد ؟؟؟

          مگه غیر از اینه که برند شاخی همچون میباخ به خاطر

          شباهت بیش از حد به اس کلاس به یک عامل دافعه برای

          خریدار تبدیل شد ؟؟؟

          از نظر من کوروت مخصوصا قسمت عقبش خیلی بدریخته .

          همینطور انزو . لافراری و 458 و …

          کلا ازین ماشینها بدم میاد .

          اما نمیتونم منکر محبوبیتشون بشم . همون محبوبیتشه که

          کار سازنده را سخت میکنه که کمترین تغییر ظاهری رو

          داشته باشه تا نکنه یک موقع فروشش کم بشه .

          اینهارو گفتم تا محبوبیت این ماشینو متوجه بشی که

          چقدر زیاده .

          این ماشین اگر تغییر ظاهری نکنه ، کسی ازش توقع نمیکنه .

          دقیقا مثل پورشه و ……

          چون برای مردم جا افتاده .

          اما اگر یکی دیگر از مدلهای بنز تغییر نکنه باید

          اسمون به زمین بیاد . چون توقع میره ازش

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. NASSY

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (410 ديدگاه)

          درود میلاد

          میلاد جان تغییر و … خوبه اما ابهت و شخصیت یه ماشین رو از بین بردن فاجعه اس!!!

          تا اونجای که من میدونم یکی از بهترین بازار این ماشین کشور های حوزه خلیج فارس هست , با این طراحی فکر نکنم بتونه مشتری های وفادار خودش رو باز ترغیب به خریدن کنه !!!

          جی کلاس در حال حاضر از دور که میبینیش , متوجه میشی که لوکس و اشرافی و با ابهت و …

          اما برعکس رندر بالا رو ببینید(عکس بالا منو یاد جیپ انداخت!!!!)!!!!(با عرض معذرت!)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          شدیدا باهات موافقم .

          من جی کلاس بنزو با کل نواوریهای بنز عوض نمیکنم .

          خیلی دوستش دارم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Just germany...

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (264 ديدگاه)

      دقیقا…
      برعکس gla که ظاهرش مدرنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      شلبی داداشم ؟؟؟

      ازت انتظار نداشتم .

      خداییش کجاش بده ؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. محمدرضا

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (206 ديدگاه)

      شلبی جان ایشون سلطانن :(

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Ahmad

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    یه بنزه و یه G کلاس!
    رندر مندر نکنین انقدر تورو خدا.
    یدونه شاسی بلند کلاسیک با داخلی لوکس و قدرت و عملکرد خارق العاده….
    دیگه چی میخوان خب؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    نه مرسدس بنز . ازت خواهش میکنم به جی کلاس دست نزن .

    خواهشا […]

    یک دنیاست و یک جی کلاس . عاشق اون طرحه جعبه ایی اتاقشم .

    اخه چرا خودروساز ها این کارو میکنند .

    اون از اف جی کروزر . اینم از جی کلاس .

    خدا لعنتت کنه مرسدس بنز .

    من یک چرخ جی کلاس و به اس کلاس نمیدم .

    مرگه من نزدیکه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. NASSY

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    ترجیح میدم توو همون رندر بمونه(طراحی قبل جذاب تره) !!!

    عکس پایینی خــــــــــــــــــــــــــــــــــداست :P

    اما عکس بالای واقعا ناامید کننده اس !!! :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferya

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      اتفاقا به نظر من رندر خیلی جالب شده . هم مدرنه و هم کلاسیک . مثل چلنجر و چارجر

      در کل ، سلیقه ها متفاوته ؛)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NASSY

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        Ferya , مقایسه ات توو حلقم !!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)
  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    این شعر برازنده ی منو جی کلاسمه :

    امیدوارم یک روزی بیاد که هیچ زندگی ایی به طلاق ختم نشه .

    کنار هم یه دلخوشی نداریم ، دلت میخواد کنار هم نباشیم

    با حال و روزی که من و تو داریم ، بهتره که توافقی جداشیم

    خونه نگو ، خرابه ی من و تو ، من و تو که اسیر روزگاریم

    هردوی ما کلافه از زندگی ، حوصله ی همدیگرم نداریم

    رو قلبم رو قلبه من غصه و درد و داغه ، چاره ی کار هردومون طلاقه

    من و تو از زندگی لطمه خوردیم ، اخرشم برای هم نمردیم

    شعرش برای کامران مولایی هست . خیلی قشنگه . گوش بدید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. آراز

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    بنظر من تصویر بالایی خیلی بهتره مهمترین دلیل تفاوتش خاص بودن واصالتشه وماندگاریش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. امیر

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    زیادی شبیه لندروور دیفندره…
    تازه استایلشم اصلا مال بنز نیست…
    آرمای بنزشو بکنی بذاریش جلوی یکی که این مدلو ندیده عمرا حدس بزنه که این بنزه…
    اما خب ماشین کاربردییه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      چطور ماشینی که نزدیک 40 ساله تولید میشه ، ارمش برداشته بشه ، کسی

      نمیشناستش؟؟؟ اون هم ماشینی که کمترین تغییر را در طول حیات خودش تجربه

      کرده .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (95 ديدگاه)

        عرض کردم اگه کسی این مدلو ندیده باشه با دیدنش نمیتونه حدس بزنه که این بنزه…

        آخه بنز تو طراحیش همیشه اصولی داشته و داره که تقریبا توی همه مدلاش هست اما توی این مدل هیچ اصولی از بنز دیده نمیشه.

        با دیدن این ماشین اولین چیزی که تو ذهن آدم میاد لندرووره بعدشم جیپ اما بنز…

        راستی ماشین شیخ دبی اونم با پلاک1 دبی هم همین بنزه :-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. احسان(احسان سابق)

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    این مرسدس بنز برای خارج از جاده ساخته شده.اصلا یه ماشین ارتشی هست.بنظرم موتورش خیلی عالیه اما برای یه ماشین افرود زیادیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. احمدرضا

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    شما به این ماشین مسخره میگوید قشنگ که 25 ساله طراحیش عوض نشده بعد بی ام و تکراری و بی اصالته چه جالب

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود احمد جان .

      این ماشین قابل مقایسه با ماشین های به روز دیگه نیست . حتی مدلهای دیگر

      مرسدس بنز .

      اگر باقیه مدلهای دیگر مرسدس بنز طراحیشون تکراری بشه ، من خودم اولین

      نفری هستم که میکوبمش .

      اما این ماشینها فرق دارند . مثل : دیفندر . اف جی کروزر . جیپ . جی کلاس .

      هامر . و ….

      همین ماشین هنوز داره استاندارد های اروپا و امریکا و همه جای دنیارو

      پاس میکنه . از هر نظر که فکرشو بکنی .

      با عرضه ی مرسدس بنز GL قرار بود که کلا نسل جی کلاس برچیده بشه ،

      اما هواداراش و میزان تقاضا اجازاشو نداد .

      کمتر مواقعی پیش میاد که کمپانی تحت تأثیر مشتریهاش قرار بگیره . اونم

      ازین نظر .

      نمیخوام بگم چون فروش خوبی داشته بنز به طراحیش نباید دست بزنه یا تغییر

      ایجاد نکرده ، اما هدف اصلیه این ماشین ، چیز دیگری بوده .

      اما اگر ب ام و به طراحیش دست نزنه باید بهش خرده گرفت ، نه تنها ب ام و بلکه همه ی

      برندها . ولی خب یکسری مدل ها خاص هستند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احمدرضا

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (57 ديدگاه)

        البته حرف شما درست ولی بی ام و داره از ضعف شاسی بلند های مرسدس یعنیmL مثلا نهایت استفاده رو میبرد معلومه باید این کار رو میکرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. reza

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    مدل جدیدش که هنوز کامل معلوم نیس چه شکلیه

    ولی مدلهای قبل واقعا بین شاسی بلند ها یه کلاس و فرم خاصی داره

    طراحی کلاسیک + تکنولوژی روز = G کلاس :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. PEUGEOT

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    شاید طراحی بدنه قشنگی نداشته باشه ولی قدرت موتور خیلی خوبی داره
    ماشین دشت و صحراست
    خداوکیلی هرجا بخوای باهاش بری بهت نه نمیگه
    فقط کافیه پدال گازو یه کم فشار بدی اون موقع این g کلاس بهت نشون میده چه هیولاییه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. امید

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    یکم شبیه لندروورهای قدیمی شده
    ولی بنزه ادم خیالش راحته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. سام

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلام مجدد
    در مورد این ماشین باید منتظر بود تا به بازار بیاد بعدش درباره اش نظر داد چون دیده شده که بعضی از ماشین های آلمانی تو عکسهاشون زشت به نظر میان ولی وقتی که به بازار اومدن از زمین تا آسمون با عکسشون توفیر دارن.مثل ب.ام.و سری 5 نسل قبل که از عکسهاش به مراتب زیباتر بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. احمدرضا

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    رقابت بی نظیر بهترین کمپانی آوردی ای 8 بنز اسکلاس بی ام و سری 7 واقعاً دیدنی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. ROLLS R R ROYCE

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    معلوم نیست طفلی چند روز رژیم گرفته تا انقدر شده!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. احسان

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (254 ديدگاه)

    بخدا این g کلاس نازنین با همین شکل و شمایل پر ابهتش تا آخر دنیا جواب میده
    ترخدا هر کاری میخوایین با موتور و تعلیق و فنی و تکنولوژیهاش انجام بدین ولی دست به ترکیب و چهار چوبش نزنین
    جدا از مرسدس بودن و تواناییهای فنی و آفرود بی نظیر مهمترین برگ برنده که این مدل که اون را جاودان کرده همین استایل و طراحیشه
    بیشتر دوستان که نظر منفی میدن تا بحال این مدل را از نزدیک ندیدن که متوجه بشن چقدر با شکوهه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . کاملا موافقم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. رامین

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    در جواب دوستمون اون بالا بالاها که پرسید این مدل برا چه کسی ساخته شد.این مدل به سفارش شاه ساخته شد برای شرایط 4 فصل ایران و صحراهای عظیمش که بعد عقد قرار داد ووقوع انقلاب بنز نتونست جی کلاس هارو تحویل ایران بده و ب ناچار دنبال مشتری های دیگه ای گشت که از جمله آرژانتین از اولین خریداراش بود
    حیف فقط حیف…
    (لنسر پرست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Japan & Germany

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    امیدوارم نسل جدیدش گارد داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمدرضا

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (206 ديدگاه)

    آقا میلاد عشق مشترکمونو باش …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      اره داداش .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. Alpha

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    در بعضی منابع ذکر شده روزی 5 دقیقه روندن این ماشین خطر سکته قلبی رو 98 درصد افزایش میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. hero

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    کلاس جی خیلی گرونه!!
    لندکروزر مناسبتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مجتبی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    دوستان این قضیه ی بنز و ایران چیه ؟قدیما میگفتن مقداری از سهام بنز ماله ایرانه و این حرفا داستان چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. شهریار

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (176 ديدگاه)

    عالیه..
    در عین سادگی زیباست و قدرت از سرو روش میباره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. محمد

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کسی میدونه چرا این کلاس انقدر گرونه و همه پولدارای عرب این ماشینو تو کلکسیونشون داذن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. مهدي

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_G-Class
    یه سری به این سایت بزنین نوشته که به درخواست شاه ایران ساخته شده بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا