مرسدس بنز

مرسدس بنز GLA، کامپکت اما توانمند

مرسدس بنز در نمایشگاه اتومبیل شانگهای ۲۰۱۳، از کانسپت GLA رونمایی کرد و تنها چند ماه بعد، مدل تولیدی GLA به‌صورت رسمی در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۳ به جهان معرفی شد. این کراس‌اوور از آن زمان تاکنون هر روز بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد، بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا یک بررسی کلی از مدل ۲۰۱۵ این کلاس داشته باشیم.

2015 Mercedes-Benz GLA Class
۲۰۱۵ Mercedes-Benz GLA Class
طراحی
جلوپنجره عریض چراغ‌های کشیده روبه بالا و کاپوت عضلانی ظاهری خشن، ارعاب آمیز و درعین‌حال جذاب به GLA داده است. ظاهر کلی آن نشانه‌هایی از طراحی هاچ‌بک محبوب A-کلاس را در خود دارد اما GLA تا آنجا که به طراحی مربوط می‌شود بیش‌ازحد تخیلی نیست، اما این نکته غیرقابل‌انکار است که از طراحی پرشوری برخوردار است. به‌خصوص در پوشش نسخه AMG.

2015 Mercedes-Benz GLA Class
۲۰۱۵ Mercedes-Benz GLA Class
کابین
خصیصه معمول آلمانی‌ها در این خودرو هم به چشم می‌خورد و در کابین ترکیبی از چوب و چرم بر روی داشبورد، استفاده‌شده است علاوه‌براین استفاده از تریم کروم در پانل‌های درب زیبایی خاصی ایجاد کرده است. صفحه‌نمایش در بالای داشبورد قرارگرفته است و در کنار دریچه‌های گرد تهویه هوا فضایی مدرن در داشبورد ایجاد کرده است. حتی کابین هم به‌خوبی نمایش‌دهنده هویت اصیل مرسدس بنز است.

2015 Mercedes-Benz GLA Class Interior
۲۰۱۵ Mercedes-Benz GLA Class Interior
مهندسی
‌GLA به‌عنوان یک SUV جمع‌وجور از ابعاد  ۴۴۱۷ میلی‌متر طول،  ۱۸۰۴ میلی‌متر عرض و ارتفاع ۱۴۹۴ میلی‌متر، بهره می‌برد و از تجهیزات خوبی هم بهره برده است. برخورداری از سیستم صوتی فوق‌العاده ۴۵۰ واتی HARMAN KARDON با ۱۲ بلندگو ازجمله یک اسپیکر بأس (ساب ووفر) و تقویت‌کننده DSP-9 کانال، فقط یکی از امکاناتی است که ارائه می‌دهد.

2015 Mercedes-Benz GLA Class
۲۰۱۵ Mercedes-Benz GLA Class
زیر کاپوت چه خبر است؟
موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری همراه توربوشارژ که در قلب GLA ۲۵۰ قرار گرفته قدرتی معادل ۲۱۱ اسب‌بخار همراه گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند و آن را از طریق یک گیربکس دوکلاچه ۷ سرعت اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. داشتن سرعت‌بالای ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت و پر کردن ۰ تا ۱۰۰ در ۷.۲ ثانیه برای یک کراس‌اوور مناسب به نظر می‌رسد. اما شاهکار AMG باقدرت ۳۶۰ اسب‌بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن‌متر شمارا در ۴.۸ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ می‌رساند و خُب این عالیه!

جمع‌بندی
مرسدس بنز GLA یک کراس‌اوور جذاب است. اگر بخواهیم رقبای هم‌رده آن را نام ببریم باید بگوییم که GLA 250 رقیب جدی برای لکسس NX و آئودی Q3 است. اما در مورد رقبای GLA 45 AMG بهتر است از شما بپرسیم؟ آیا رقیب درخوری برای آن سراغ دارید؟


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    جلوش خوبه عقبش بده داخلش افتضاهه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سیاوش

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (163 ديدگاه)

      جلو خوب عقب خوب داخلش خوب

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرهاد

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (43 ديدگاه)

      دبستان املا رو تک ماده کردی اره ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مجید

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    داخلش افتضاهه!!!! واقعا که متاسفم .فرقش با c200 2015 چیه ؟ مگه اون بهترین داشبورد انتخاب نشده .همین طوری یه چیزی نگو فک کنم اطلاعاتت کمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. The Best Or Nothing

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (56 ديدگاه)

      آخه برادر من داخل C-Class 2015 کجا و داخل این کجا
      همین طوری یه چیزی میگی ها فک کنم اطلاعاتت کمه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Danial

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (466 ديدگاه)

    میگن اوووف (چه بنزیه) همینه من که خوشم اومد درضمن با 2 لیتر 360 اسب گرفتن لعنتیا چه کار کردن با انجین خدا میدونه دهنه توربو شارژ رو صاف کردنا… واقعاً دمشون گرم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. جواد

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    ائودی و بنز به سمت داشبورد لوکس با طراحی خلوت و ساده رفتن لکسوس هم همین رویه رو داره من که با این سبک طراحی حال میکنم امیدوارم bmw زودتر یه تکونی به خودش برای طراحی داخلی بده مثلا از داشبورد ساده شده و لوکس i8که نسخه مدرن همین داشبوردهای مورد استفاده هست الهام بگیره دیگه عالی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علي رضا

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (229 ديدگاه)

    داخلش خیلی قشنگه…کی میگه زشته؟ چرخاش هم خیلی بزرگه…در کل زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. فرزين

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بهترین سایت ایرانی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. MOHAMAD TBAG

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (147 ديدگاه)

    اون وقت میان میگن طراحی داخلیه bmw تکراریه :|

    در کل بنزه دیگه فوق العادس …..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احمد باقری

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    جلو عالی ، عقب عالی، کابین عالی، بالا عالی، پایین عالی، چپ عالی، راست عالی،
    عالی عالی
    دیگه چی میخوای تو حالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sajjad

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من میخوام nx200 بخرم و نمیخوام بیشتر از این هزینه کنم
    ولی این بنز واقعا دلمو برد
    به نظر شما توی ایران قیمت این ماشین چقدر ممکنه باشه؟
    اگر داخل ایران نباشه باتوجه به موتورش فکر کنم خیلی زود داخل کشور ببینیمش
    منتظر این ماشین بمونم یا nx بخرم؟
    اطفا راهنمایی کنید,ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. reza

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      الان داخل ایران هست ، نسخه معمولیش
      حدود 350 اما amg فک کنم بالای 400 باشه که من فقط یه دونه ازش دیدم اونم منطقه ازاد انزلی بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Archi Khan

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2165 ديدگاه)

      سجاد عزیز برو nx را بخر فعلا حالشو ببر،
      چیزی که هیچ قیمتی براش نیست عمره عمرررر…
      آی عالم اینا بزارن این بیاد ایران ، نیاد ایران و صد داستان دیگه
      بعدشم اگه اومد عوضش کن ، مطمئنا ضرر میدی اما حالشو بردی !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sajjad

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (4 ديدگاه)

        archi khanحرف شماهم درسته به احتمال زیاد همین nx رو بخرم
        ممنون از راهنماییت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Archi Khan

          ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2165 ديدگاه)

          ایشالله خیرشو ببینی.
          یادت باشه ، دنیا رو به جلو جریان داره !

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. حمید

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (199 ديدگاه)

    واقعا برای افرادی که میگن طراحی داخلش بده متاسفم.ای عده افراد میشینن 4 تا عکس میبیند از تو اینترنت میگن طراحی بده در صورتی که مطمئنا تو عمرشون بنز ندیدن.طراحی واسه من که از نزدیک دیدمش عالی،با کلاس و با کیفیت بود .به آقای sajjed هم بگم اگر واقعا. راست میگی و بودجت 400 تومنه،صبر کن تا این مدل بیاد چون من با نمایندگی بنز صحبت کردم و گفتن تابستون میخوان مدل های جدید بنز رو بیارن.صبر کن بیاد،بعد برو نمایشگاه سوارشون شو یکم باهاشون رانندگی کن و بعد از تست، با هرکدوم که حال کردی همون رو بخر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi Khan

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2165 ديدگاه)

      برادر من یعنی چه به اقای sajjad هم اگه راست میگی و بودجه ات…
      مثلا یکی به شما بگه اگه راست میگی و با نمایندگی بنز صحبت کردی و اونا این جواب را بهت دادن…
      فکر نمیکنی یه کم بیانش زشته اینجوری ؟؟!!
      (البته برای همه ی ما مسجله که شما با نمایندگی بنز صحبت کردین و اونا این را گفتن!!!! )

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. sajjad

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      حمید جان دلیلی نمیبینم که بخوام دروغ بگم
      اگر متوجه شده باشی من تازه بااین سایت اشنا شدم و کاربر جدید هستم
      چون قصد خرید داشتم به پیشنهاد یکی از دوستان بااین سایت اشنا شدم تا ببینم ماشین دلخواهم چه خصوصیاتی داره و یکم بابقیه ماشین ها آشنا بشم که برحسب اتفاق این مقالرو خوندم و شیفته ی این ماشین شدم
      حالا دقیقا نمیدونم چیکار کنم خیلی از این بنز خوشم اومد ولی به نظرم قیمتش بیش از 400 درمیاد که من متاسفانه نمیتونم پولشو پرداخت کنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید

        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (199 ديدگاه)

        اقایsajjed دلیلی نداره دروغ گفته باشی، اما خیلی ها بقیه رو با این سوالاشون سر کار گذاشتن.اگه بودجت واسه خریدnx که 380 تومن خرید و فروش میشه اون 20-30 ملیون واست سخته که پرداخت کنی؟بعد خودتم باید همونطور. که گفتم با هر دو مدل رانندگی کنی والا نظر بقیه چه اهمیتی داره مثلا من بگم لکسوس بخر اما میشینی داخلش باهاش رانندگی میکنی باهاش حال نمیکنی یا بر عکس ممکنه همین اتفاق با روندن یه ماشین دیگه بهت دست میده به Archi khan هم بگم که خیلی باهوشی! که منظورم از صحبت با نمایندگی بنز شرکت ستاره ایران بود نه آقای دیار زتچه!!!! بعد اگر باور نداری برو خودت از ستاره ایران سوال کن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Archi Khan

          ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2165 ديدگاه)

          نه بابا این چه حرفیه
          شما اگه بگی با خوده آقای مرسدس بنز :-) هم ملاقات کردی همه باور میکنیم !!!
          در ضمن اینکه میگی خیلیا بقیه را سر کار گذاشتن ، شما علم غیب داری که متوجه میشی !
          در ثانی سرکار گذاشتن و این حرفا و برخوردها ماله آدمهای ناراحته.
          که متاسفانه شاید هم کم نباشن و شما از اون لحاظ گفتین.
          اما شما بنا را بر صداقت همه دوستایی که اینجا هستن بزار داداش

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. سعید

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    از همه نظر عالیه.

    این قیمتهایی که براش نوشتین یکم عجیبه،شاید دلار استرالیا باشه!!!
    چون قیمتش تو بازار آمریکا اینه:
    GLA250 : $ 31,300
    GLA45 4MATIC AMG : $ 48,300

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مسعود

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (72 ديدگاه)

    آقا این چوب رو داشبوردش کجاست ، من نمیبینم یا نداره؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (199 ديدگاه)

      ;آقا مسعود چوب جزو گزینه های سفارشی هستش که هر بنز به جز کلاس A تریم های داخلی مختلف شامل چوب و کربن و الومینیوم رو ارائه میده مثلا تو کلاس s چوب های گرونتر و قشنگتری نسبت به مدل های دیگه داره.بعد این نکته رو بگم که آنقدر به چوب و این چیزها دقت نکنین آدم که واسه ی یه تنه درخت ماشین نمیخره که مثلا من قبل از این که هوندا اکوردمون رو بخریم تو عکسهاش فکر میکردم تریم داشبوردش چوبه ولی بعد سه چهار روز فهمیدیم طرح چوبه نه چوبه واقعی خب چیزی عوض شد مگه؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. Lamborghini REVENTON

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    بچه ها کسی می دونه آقای (زیگما) کجاست؟ آیا حالش خوبه یا نه؟
    چون ایشان یکی از با سابقه ترین عضو های سایت هستند.
    لطفاً اگه کسی می دونه جواب بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجتبی (ساروی )

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (551 ديدگاه)

      زیگما زندست و هروقت درمورد ماشینای امریکایی مطلب میاد نظر میده خصوصا جی ام و بازهم خصوصا شورلت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. رامکال

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (594 ديدگاه)

    سلام دوستان من توی اهواز تا حالا به غیر از کلاس ام ال بنز یک بار هم یک بنز بسیار زیبای سیاه رنگ دیدم که پشتش نوشته بود gl250 حالا که اومدم این مقاله رو خوندم به شک افتادم که من به اشتباهgla250 رو جی ال 250 خوندم یا اون یک چیز دیگه بود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. (((RETOLEX(((REZA

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    نمی دونم چی بگم !!!!!

    داخلش افتضاه !!!!!!!!!!!

    چند وقت بود بعضی ها به امریکایی ها گیر میدانن بعد ژاپنی ها و حالا المانی ها !!!!!!!1

    وقتی دیدم به طراحی 911 و نمای داخل همین gla و همینطور داشبورد بی ام و گیر میدن . داشتم دیوونه میشدم دیووننننننننننننه

    یه بار اومدم گفتم کرولای امریکایی واقعا طراحی بدی داره . یه بلایی به سرم اوردن که چند وقت پدال نیومدم . میگفتن نمی تونی این ماشینو تو رویاهم سوار شی میای ازش ایراد میگیری

    یه روز از اصالت میگین یه روز از تکراری بودن
    یه روز از تکنولوژِی میگین یه روز از عملکرد
    یه روز از کیفیت میگین یه روز از زیبایی
    یه روز از اپشن میگین و …………
    .
    .
    .
    .
    به خدا نمی تونم چیزی بهتون بگم
    فقط اینو میگم طراحی داخلی gla مثل بسیاری از بنز های دیگه هست و از نظر من مخصوصا مثل نسل قبلی c class هست که یکی از بهترین داشبورد های دنیا هست

    نمونه بارز اون افراد
    david
    فرید
    رهگذر
    احمد رضا
    .
    .
    .
    :|

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رهگذر

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (353 ديدگاه)

      چرا الکی جو میدی؟ من کی از داشبورد مرسدس بد گفتم؟؟ یه دیوانه هست همیشه به بنز بد میگه بخصوص وقتی مرسدس مقام میاره داغ دلش تازه میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (((RETOLEX(((REZA

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        بیخیال داداش

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مایکل جکسون تریلر

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      آقای رتولکس به نمونه بارز اون افراد باید اسم آقا فرهاد را هم اضافه کنید . چون جاشون در این فهرستها خیلی خالیه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. رامکال

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (594 ديدگاه)

    راستی درباره اون مطلب پدال که در مورد کلاس سی ال اس نوشته شده بود میخواستم مطلبی رو بگم که متاسفانه دیر شد به خاطر همین حرفم رو این جا توی یک پست دیگه از بنز میگذارم.
    چند وقت پیش که از رستوران با برادرم به خونه بر میگشتم دیدم از دور صدای غرش یک ماشینی میاد که شبیه به صدای ماشین هایی مثل موستانگ و کامارو نبود اما به هر حال صدای بلند جذاب و گیرایی داشت یکم که دور شدم دیدم که از دور پارک یک مرسدس بنز سیاه رنگ داره نزدیک میشه شکلشو که دیدم حدس زدم که باید سی ال اس باشه خوشبختانه همون اطراف روبروی یک خونه ایی که پارک کرد رفتم از پشتش مدلشو خوندم.
    و فهمیدم که حدسم درست بود.یک cls فکرکنم 350 بود و اگر اشتباه نکرده باشم پلاک ملی هم بود حالا نمیدونم قیمتش به پول ما چقدر میشه؟ شما نمیدونید؟
    یک شب هم با یکی از دوستام داشتم قدم میزدم که یکی دیگشونو (تقریبا خاکستری رنگ)دیدم . به غیر این ها c200 آ ام گ هم توی اهواز پیدا میشه و البته همینطور اس 550 و احتمالا مدل های دیگه ایی که من به چشمم ندیدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. رامکال

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (594 ديدگاه)

    این نکته رو هم اضافه بکنم که تعداد بی ام و ها توی اهواز زیاد تر از بقیه لوکس ساز هاست.
    توجه بکنید که منظور من هیوندایی-کیا/تویوتا/فولکس واگن نیست.
    و در ضمن کل محصولات بی ام و رو حساب کردم.
    یه چیز جالب در مورد کامارو بهتون بگم که اوایل خیلی کامارو زیاد بود بعدش یهویی بالای 90 درصدشون آب شدن رفتن توی زمین ولی تا دلت بخواد موستانگ هست
    حالا جالب تر از همه این ها اینه که اوایل یه چند تا لکسوس به خصوص مدل rx میدیم اما حالا به جرات میتونم بگم که به زور یکیش رو هم نمیتونم توی خیابان ها ببینم.البته من خود تویوتا رو در نظر نگرفتم به خصوص مدل rav 4 که زیاد شده.
    در کل منظورم اینه که چیزی که من میبینم دقیقا عکس اون چیزی که دوستان با آب تاب بهش اشاره میکنند یعنی این که با توجه به آب و هوای اهواز که خیلی به ماشین فشار میاره و بعضی ها دم از کیفیت لکسوس میزنند نه تنها نباید از تعداد لکسوس ها کم میشد بلکه باید روز بروز بیشتر هم میشدند ولی این گونه نیست و در درجه اول بی ام و خیلی زیاد و بعدش هم به دلیلی که متوجه نمیشم موستانگ جای کامارو رو گرفته و خودش رو به رتبه دوم رسونده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. رامکال

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (594 ديدگاه)

    یک چیز خیلی خنده دار دیگه ایی هم که از بعضی از دوستان میشنوم این است که خودروهای آلمانی به ویوژه بی ام و استهلاکشون بالاست و روغن سوزی دارند و دائم توی تعمیر گاه ها هستند.
    قسم میخورم که من تا حالا بنز و بی ام و توی تعمیر گاه ندیدم و لی جلوی چشمم همین دو ماه پیش توی عید یک کامارو برای حل مشکل تنطیم نور چراغ هاش به تعمیر گاه اومده بود.
    حتی من تویوتا هم دیدم که توی تعمیر گاه خوابونده باشنش.
    و وقتی هم که یک بنز یا یا بی ام و از کنارم رد میشه خوب به صداشون دقت میکنم و میبینم به نرمی از کنارم رد میشن(مثلا همین c200 amg )و اثری از خشک بودن و خرابی درشون دیده نمیشه .برعکس چیزی که بعضی ها میگن موتور ها شون صدا میده و نرم نیستند در سرعت های پایین که از کنارت رد میشن صدای خفیفی و در حد همون لکسوس ها و تویوتا ها به گوش میرسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (43 ديدگاه)

      داداش منتظر حمله دوستان به ظاهر کارشناس باش
      حرفت کاملا درسته
      من یکی از دوستانم که شدیدا ماشین باز بود و البته ژاپنی باز،رفت کانادا واسه ادامه تحصیل
      از اونایی بود که میگفت ژاپنی مرگ نداره بی ام و خرجش زیاده و اینا
      یه بار که داشتم باهاش صحبت میکردم تو وایبر بحث ماشین شد
      گفت اینجا خیلی کم ماشین ژاپنی میبینی
      اونایی هم که مال هستن مهاجرایی هستن که خبر ندارن اوضاع چه جوریه
      میگفت تویوتا و لکسوس بیشتر از 4-5 سال دووم نمیارن و میپوسن
      حالا یه مشت ندید پدید یه چیزی افتاده تو دهنشون لکسوس کیفیت داره
      خودشون تا حالا هیچ ماشین درست حسابی از نزدیک ندیدن مطمینم ندیدن
      سورس حرفاشون چرندیات یه سری سایت به ظاهر مطالعه کیفیت هست
      من دوست خودم بی ام و داره
      از سری سه های 2005
      تا حالا هیچ خرجی نکرده واسش هیچی
      جوری هم باهاش رانندگی میکنه که اگه چیزی غیر از بی ام و باشه به عناصر سازنده تجزیه میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مایکل جکسون تریلر

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا فرهاد باز هم که ندیده و نشناخته نظر دادی . مشکلت با آمریکاییها کم بود . ژاپن هم اضافه شد ؟ جوری میگی : تویوتا و لکسوس بیشتر از ۴-۵ سال دووم نمیارن و میپوسن . هر کی از وضع آب و هوای کانادا خبر نداشته باشه فکر میکنه آب و هواش مثل برزیل گرم و مرطوبه . اون جایی که بدنه ماشینا میپوسن در آب و هوای گرم و مرطوبه که حتی بدنه بنز و BMW هم سالم نمیمونه . چه برسه تویوتا و لکساس . ولی در آب و هوای کشورهایی که نزدیک قطب شمال قرار دارند بدنه ماشینها نمیپوسه بلکه یخ میبنده و این سرما حتی به پیشرانه و داخل کابین هم سرایت میکنه . وقتی خودت نظراتت کارشناسانه نیست چرا به دیگران تذکر میدی ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Mamas

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (113 ديدگاه)

          حاجی توی هوای سرد و مخصوصا مناطقی که برف زیاده احتمال پوسیدگی بدنه ماشین بیشتره چون اگه دقت کرده باشی گل (gel) به ماشین میچسبه و همین باعث پوسیدگی سریع تر میشه، برای همین همیشه توسیه میشه توی زمستون بیشتر ماشین و زیر شویی کنین ، چون به هر حال آب خشک میشه اما گل میمونه رو بدنه . البته برای ماشین های سطح بالایی همچون پراید و امثالهم خیلی فرقی نداره کلا زیاد نشورین که بعد 3 سال ماشین می پوسه میره پی کارش :))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مایکل جکسون thriller

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقای Mamas باور کنید هیچکدام از حرفهایی که در نظرم خواندید از خودم درنیاوردم . چون مطالب مختلفی درباره پوسدگی بدنه خودروها در آب و هوای گرم و مرطوب خواندم و تابحال حتی یک کلمه هم درباره اینکه گل{gel} باعث پوسیدگی بدنه میشود نخوانده بودم . بگذریم . دستت درد نکنه و ممنون بابت توضیحاتی که دادید .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. فرهاد

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          مایکل جان جدی دارم میگم مطمینم هیچی از ماشین حالیت نیست فقط ادعا داری
          برو یه نفرو پیدا کن تو کانادا ازش بپرس بعدش خودت شرمنده میشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. فرهاد

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          کی مجبورت کرده راجع به چیزایی که نمیدونی اظهار نظر کنی ؟؟
          اولا رطوبت کانادا خیلی زیاده و رطوبت کاری به دما نداره
          درصد بخار اب موجود تو هوای کانادا زیاده و این واسه ماشین بده
          دوما به خاطر یخ بندان های شدید همیشه یه ترکیبی رو سطح جاده ها و خیابوناشون میریزن ( که یه پودر قرمزه) واسه جلوگیری از یخ زدن و خیلی وقتا هم نمک
          به خاطر همین ماشینا خیلی زود میپوسن البته به جز المانیا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. مایکل جکسون thriller

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقا فرهاد چرا میگی چیزی حالیم نیست ؟ این چه طرز حرف زدنه ؟ مگه اینجا چاله میدونه ؟ وقتی فرق چاله میدون و یک سایت خودرویی را نمیدانی چرا حرف خودروهای مختلف را میزنی ؟ آیا یکبار فقط یکبار گفتم چیزی حالیت نیست ؟ من هرچقدر بی مغز و بی سواد باشم انقدر حالیم هست که سایت خودرویی را با چاله میدون اشتباه نگیرم . برو یکی از نظراتم را پیدا کن گفته باشم ادعایی دارم اونوقته که از پدال میرم و هیچوقت به این سایت برنمیگردم . خودت هم باید بری کانادا و از یه نفر بپرسی بدنه آلمانیها میپوسه یا نه بعدش شرمنده میشی . من کی گفتم چیزی نمیدونم ؟ منظورت از بخش دوم حرفات اینه که تابحال حتی یه ماشین آلمانی هم در آب و برفی نپوسیده ؟ معلومه که در کشورهای نزدیک قطب شمال ماشینای آلمانی پوسیده . اگه هم ماشینای آلمانی نپوسیدن به خاطر این نیست که توسط بنز یا bmw یا آئودی یا … ساخته شدند . بلکه دلیلش به مراقبتهای خوب و رسیدگی بالای مالکان خودروهای آلمانی برمیگرده و این موضوع نگهداری صحیح در مورد غیر آلمانیها هم صدق میکنه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مایکل جکسون thriller

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا فرهاد کیفیت لکساس موضوعی است که طی بیش از بیست سالی که از تاسیس این برند میگذره ثابت شده و خیلیها حتی آلمانی بازهای سایت پدال از کیفیت ساخته های تعریف و تمجید میکنند . همه افراد چه در سایت پدال و چه در سایتهای مجلات و سایتها و فرومهای خودرویی حتما شناختی از کیفیت لکساس داره که ازش حرف میزنه و این موضوع زیاد هم پیچیده نیست و خیلی راحت میتونی درباره کیفیت لکساس تحقیق کنید . تویوتا برند لکساس را روی پایه های کیفیت ساخت بالا بنا کرده و اگر این برند کیفیت نداشت همان سال اول و دوم عرضه اش در آمریکا شکست میخورد و تا الان دوام نمی آورد . قبلا هم چند بار توضیح دادم که کیفیت ساخت بالا منحصر و محدود خودروسازان خوشنام و قدیمی آلمان نیست و اگه این موضوع منحصر به آلمانیها بود هیچ خودروساز غیر آلمانی به خودش اجازه نمیداد با این برندها رقابت کند . برای رقابت با آلمانیها یکی از فاکتورها همین کیفیت ساخت بالاست که دیگران بهش احتیاج دارند . در ضمن توی این مدتی که توی پدال فعالیت میکنی بعید میدونم کسی ندید بدید خطابت کرده باشه . پس چرا توهین میکنید ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرهاد

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          خب فک کنم فهمیدی که چرا تو اب و هوای کانادا پوسیدگی بیشتره
          راجع به لکسوس من نمیگم اشغاله و مثل پراید و فلان
          ولی راجع به لکسوس افسانه سرایی شده منظورم بین ایرانیاس
          لکسوس کیفیتش در برابر بنز و بی ام و بیشتر نیست
          برو بی ام و های 2005 رو با لکسوس مقایسه کن
          ببین کدوم سرحال تر مونده ؟؟
          طرف اومده میگه بی ام و استهلاکش بالاس ( 99درصد کسایی هم که این حرف رو میزنن حتی استهلاک رو نمیتونن درست بنویسن )
          لکسوس خرجش کمه ؟؟ واقعا لکسوس خرجش کمه ؟؟ جدا تا حالا لکسوس از نزدیک دیدید ؟؟
          ایرانیا فقط حرف میزنن
          طرف هیچی راجع به ماشین نمیدونه اظهارنظر میکنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. فرهاد

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          حالا جدا از بحث ژاپن و المان و امریکا، اینجا سایت خنده داریه خدایی :)
          طرف اومده میگه بنز و بی ام و خراب نمیشه به خاطر شرایط نگهداریشه
          پس لکسوس هایی که شما ادعا میکنید خراب نمیشه هم به خاطر شرایط نگه داری و استفادس
          پس لکسوس کیفیت نداره :)))))
          حرفاتون ته خندس خدایی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. مایکل جکسون تریلر

          ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقا فرهاد چرا بر علیه خودروهای آمریکایی و تویوتا و لکساس موضع میگیری و آنها را با یک چوب میرانی ؟ اینهمه توهین به این خودروسازان دلیلش چیه ؟ اگه با این خودروسازان مشکل ندارید پس چرا این خودروسازان را مسخره میکنید ؟ فکر کردی ما که قراره مثلا بی سواد و بی عقل باشیم و اصلا وابدا اینگونه نیستیم نمیدانیم میخوای آلمان را بالاتر از کشورهای مختلف جلوه بدی ؟ به تنهایی که نمیتوانید این کار را انجام بدهید ولی اگر از دانشجویان و اساتید دانشگاهت هم کمک بگیری باز هم نمیتوانی خودروهای غیر آلمانی را بدون مهندسی و تکنولوژی و پوسیده و … جلوه بدهید . در ضمن درباره قضیه پوسیدگی بدنه حرفهای آقای mamas را بیشتر قبول دارم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. David

          ۱ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (17 ديدگاه)

          خدمت این دوستان عزیز عرض کنم که این دوستمون فرهاد توی فیسبوک هم کارش همینه و با اسم های کوروش شاپورنژاد. وحید شاپور نژاد و حسام احمدی زاده تووی فیسبوک هم مشغول به همین فعالیت های تخریبی هستش.ایشون همون شخصی هستن که تووی پست چند وقت پیش به ادمین توهین کردن.خدا رو شکر که لکسس با عملکرد و کیفیت فوق العادش شده سوهان روح واسه امثال این شخص ! فعلا که این آقا جز توهین کار دیگه ای بلد نیست.ادمین لطفا کامنتم رو منتشر کن که دوستان بشناسن این آقا رو

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. David

          ۱ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (17 ديدگاه)

          اتفاقا اون چیزی که در موردش به صورت بچه گانه ای افسانه سرایی شده برند های آلمانی هستن که جز یه اسم واقعا دیگه هیچ حرفی واسه گفتن ندارن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. بهزاد

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2372 ديدگاه)

        در بازار کانادا در سال 2014 بیش از یک میلیون و 700 هزار دستگاه ماشین عرضه شده که تقریبا از لحاظ آماری و سلیقه شبیه بازار آمریکاست و شرکت های آمریکایی در اونجا حدود50درصد بازار را در اختیار دارند و شرکت های ژاپنی حدود 34 درصد سهم دارند.
        و مابقی هم در اختیار کره ای ها و آلمانی هاست.
        پس با دیدن آمار و ارقام متوجه میشیم که آماری که توسط فامیل در وایبر و… ارایه میشه به جز دروغ و فرافکنی و ندیدن ماشین ژاپنی در اونجا ارزش دیگری نداره و فقط خوراکی برای بحث های بی پایه هست.
        در مورد پوسیدگی و عدم دوام کافی هم اگر آماری موثقی هست لینک بدید تا نشان بده حرف شما درسته وگرنه این صحبت ها فاقد ارزشه و جنبه ی غیر علمی داره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. آرش

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    خیلی خیلی خیلی ببخشید این سوال رو اینجا میپرسم،هرچی سرچ کردم نتیجه نگرفتم
    دوستان چراغ چک ماشین من (سمند EF7) روشنه و خطای سنسور ضربه میده،ماشین هیچ مشکلی از نظر عملکرد نداره،تایم ماشین هم درسته،موتور هم طبیعی کار میکنه،یه بار سرسیلندر رو تراش دادم،حالا میگن بخاطر اونه که چراغ چک روشنه،خواستم ببینم از اساتید کسی ایده ای داره؟
    بازم عذر میخوام بابت سوالم.ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. اسماعیل

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    صفر تاصدش 7.2و اسب بخارش 211 و بی ام وه ایکس 6 پورشه کاین رنجرور اسپرت اینا چه قدرتی دارن اونایی که میگن بنز از چه نظر میگن بابا دقت کنین احساساتی نباشین لظفا بنز خوبه فقظ میخاد تقلید کنه همین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      یکی با سه نظر میاد یه حرفیو میزنه که… اصلا ولش کن اونوقت یکی هست با n هزار نظر اونم کارشناسی و دقیق که همه قبولش دارن … اونم ولش کن گفتم که پدال یه موقعی بهترین سایت بود الان عمرا اگه باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. رضا

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    ایراد خاصی نمیشه ازش گرفت چون یه مرسدسه
    فقط تو دل برو نیست اونقدرا. حداقل واسه من یکی
    من ایکس4 رو بهش ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ALi Reza

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (101 ديدگاه)

    برای یه SUV کامپکت یکم زیاده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. (((RETOLEX(((REZA

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    چرا اینقدر جو میدین
    برادر عزیز من تویوتا 3 کارخانه در کانادا داره ( کاری به واردات تویوتا و لکسس به کاندا که از 9 کارخانه تویوتا در امریکا نداره . 12 کارخانه تویوتا فقط در امریکای شمالی )

    من نمی خوام همش دم از jd power بزنم و این اولین باری هست که با استفاده از jd power از تویوتا و لکسس دفاع میکنم
    همون کانادایی ها jd power رو با نام quality list یا یه چیز مثل این میشناسن که به معنی لیست کیفیت هست
    در این لیست لکسس و تویوتا همیشه اول هستن
    اصلا جی دی رو قبول ندارین . اون مطلب ماشین های قابل اطمینان که از یاهو بود رو چی میگین . در اون مطلب تویوتا و لکسس اول و دوم بودن

    قابل اطمینان ترین و همینطور با کیفیت ترین ماشین دنیا بعد از 5 سال میپوسه!!!!!!!!

    عمو من یه پژو پارس داره و در یکی از کوهستانی و سرد ترین و پر بارش ترین شهر های ایران زندگی میکنه و بعد از 7 سال هنوز اون لگنش زنگ نزده . بعد میایین میگین تویوتا زنگ میزنه !!!!!!

    طرفدار تویوتا و لکسس وماشین ژاپنی هستم چون با چشم خودم دیدم یه کرولا بعد از 10 سال چه قدر سالم موند . ماشین پدرم بود خودم تو این 10 سال با چشم خودم دیدم که این ماشین چه قدر با کیفیت هست

    قبوللللللللللل تویوتا در کانادا و ایران خیلی خیلی کم یاب هست !!!
    امریکا رو چی میگین که جز بزرگ ترین بازار های ماشین دنیا هست
    و تویوتا در اونجا جز پر فروش ترین ها هست

    بی ام و پر خرج و …….. نیست
    بی ام و در ایران مشکل داره که قطعات با قیمت های نجومی و بسیار کم یاب هستن

    از روی احساساتتتتتتتتت کامنت ننویسین
    لطفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. بهزاد

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    فرهاد جان آمار و ارقام فروش پشت پراید نشستن در نمیاد و کاملا رسمیه و متاسفانه شما و دوستت کلا در عالم هپلوت سیر میکنید و کذبیاتی که اینجا تحویل میدهید ارزشی نداره.
    بهتره به مباحث اصلی پرداخته بشه و اگر موردی راجب مطلب که مرسدس هست دارید بیان کنید تا دوستان و کاربران استفاده ای ببرند و دست از این خاطره نویسی یا سر کوچه ایستادن و شمردن لکسوس های اهواز بردارید تا در فضای دوستانه به نقد ها و تعاریف پرداخته بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجتبی(ساروی)

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (551 ديدگاه)

      فرهاد خیلی توهین امیز نظر دادی .من اصلا کاری ندارم حق با کیه .ولی اصلا از کامنتات خوشم نیومد یه دیس لایک بزرگ بهت میدم .درضمن دوستت مگه محقق ماشین تو کاناداست ؟رفته امار گرفته ؟شاید تو شهری که زندگی میکنه یا اصلا تو محله ای که زندگی میکنه تویوتا و لکسوس کمه.جنابعالی میگی ایرانیا فقط حرف میزنن خودت کجایی هستی ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. مجتبی(ساروی)

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (551 ديدگاه)

    فرهاد حرفای خودت هم ته خندست .تو چیزی از ماشین حالیت میشه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما بریم یکی رو تو کانادا پیدا کنیم ازش بپرسیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالت خوبه ؟؟؟این همه مجلات ماشین و سایت های معتبر ماشین و امار های تایید شده ی جهانی رو ول کنیم بریم تو کانادا یکی رو پیدا کنیم ازش بپرسیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا گلی به گوشه ی جمالت درسته همدیگه رو نمیبینیم ولی ادم با هموطنش با این لحن صحبت نمیکنه چیزی حالیت نیست چیه ؟؟؟؟این چه مدل حرف زدنیه بلد نیستی کامنت بزاری یه خورده کامنت های بچه هایی مثله شاهین میلاد باربد صادق وخیلی از دوستای دیگه رو بخون یاد بگیر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (43 ديدگاه)

      اون چیزی رو که به چشمش دیده بازگو کرده
      نظر شماها هم اصلا مهم نیست در حدی نیستید که نظرتون مهم باشه
      طرف رفته با چشم خودش دیده از بیست نفر پرسیده بعد اومده گفته منم حرفش رو بازگو کردم
      خب بهزاد جان مشخصه کی تو عالم هپروت سیر میکنه
      اون تجربه کرده اون دوستمون هم که اهوازی بود تجربه کرده
      ولی شماها فقط یه سری ماشین باز نما هستید که دایره اطلاعاتتون محدود میشه به چهارتا سایت الکی مثل همین سایت
      مهم نیست تو که تا حالا ماشین خوب از نزدیک ندیدی چی فک میکنی
      مهم اون دوست منه که قسم میخورد پوسیدگی لندکروز ( چیزی که ایرانیا بهش میگن حضرت) که 4-5 سال از تولیدش میگذشته رو با چشم دیده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مایکل جکسون thriller

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا فرهاد دوباره که توهین کردی ؟ هدفت از توهین و فحش دادن به دیگران چیه ؟ اگه هدفی نداری پس چرا همش داری بی ادبی و بی احترامی میکنی ؟ اینجا سایت خودروییه . نه محل خطاب کردن دیگران با اصطلاحاتی مثل : بی عقل و مغلطه و بی سواد و خیالبافی و حالیت نیست و مهم نیستید و بچه دبیرستانی و خیالباف و اراجیف و برخی توهینهای دیگه . تا الان کی رو دیدی که با توهین توی یه سایت دووم بیاره و به کارش ادامه بده ؟ جواب این سوالم مثل روز روشنه .اون هم اینه که هیچکس تابحال در هیچ نقطه از ایران و کشورهای دیگه این کار رو انجام نداده و از این به بعد هم نخواهد داد . من حاضرم از خواب و خوراکم بزنم ولی حاضر نیستم ببینم به دیگران که از کاربران قدیمی این سایتند و بیش از 4 سال در این سایت فعالیت میکنند و برخی هم جدید هستند بی احترامی کنید . همه کاربران پدال { چه آنلاین و چه اشخاصی که عضو نیستند } ماشین باز هستند و وصله ای هم مثل ماشین باز نما حتی با چسب چوب هم به پیشانیشان نمیچسبه و این اصطلاح را تحت هیچ شرایطی قبول ندارند . اگه فکر میکنی روی هوا حرف میزنم از تک تکشان بپرس که ماشین باز هستند یا ماشین باز نما . دایره اطلاعات ما محدوده ؟ از کجا میدونی محدوده ؟ مگه تحقیق کردی ؟ مگه از کسی اطلاعات و آمار گرفتی که از محدود بودن دایره اطلاعات ما حرف میزنی . دیدی زورت به آمریکاییها نمیرسه گیر دادی به پدال ؟ هر چقدر سعی و تلاش کنی نمیتونی به این راحتی سایت پدال را الکی جلوه بدی . راستی لندکروزر از بهترین خودروهای ساخت تویوتاست و هم توی ایران و هم توی کشورهایی مثل استرالیا و .. افرادی که مالکش هستند از تواناییهاش صحبت میکنند . در این زمینه بهتره تحقیق کنی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        درود
        فرهاد جان اولا من یه طرفدار دو اتیشه المانی ها مخصوصا سلطان مرسدس! هستم
        تا حالا کلی هم با ژاپنی باز ها سر همچین مسایلی بحث کردیم
        از جمله همین اقا بهزاد و چند تا از دوستان دیگه
        دقت کن میگم بحث نه دعوا
        نه کل کل
        نه توهین و …
        ما اینجا جمع شدیم که دور هم چهارتا چیز یاد بگیریم
        حالا فامیل شما اومده گفته من اینجا ژاپنی کمتر میبینم
        خب باید ببینی فامیل شما کجا زندگی میکنه و چه شرایطی بوده و غیره
        وگرنه با حرف اقا بهزاد موافقم ژاپنی ها درصد چشمگیری از فروش در بازار امریکای شمالی رو دارن
        چه امریکا چه کانادا
        دوم اینکه اینجا اطلاعات افراد محدود به سایت نیست و خیلی ها خیلی مسایلو که بقیه از سایت میخونن به صورت عملی تجربه کردن و هرکی در یه زمینه ای
        اینجا نظر همه افراد مهمه و باید احترام گذاشت
        چه فردی که میاد میگه فقط فلان ماشین و غیره که الان شاید اطلاعاتی نده ولی داره سلیقه شخصیشو بیان میکنه….چه فردی که با اطلاعات مفید در مورد بحثی صحبت میکنه که اون دیگه بیشتر قابل احترامه
        پس لطفا این الفاظ مثل در حدی نیستین و اهمیت ندارین و … رو به کار نبرین
        حداقل برای اینکه بقیه رو نسبت به ماشین مورد علاقتون بدبین نکنین
        ممنون

        موافقم 0
        مخالفم 0
  26. بهزاد

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    کدوم تجربه؟!
    ماشین از کنارش رد شده احساسش بهش گفته ماشین داخلش کاملا نرمه!
    اگر 24 ساعت شبانه روز وقت بزاری و سر کوچه وایسی مگر میشه آمار فروش خودرو در یک شهر و استان را با قاطعیت تمام اعلام کنی و یک شبه خودروهای به روز از شهر را محو شده اعلام کنی و بگی تجربه کردم!
    آمار و ارقام و تجربه ی دوست شما در عالم واقعی اپسیلونی درست نیست و بیشتر شبیه توهمه و نمیدونم که یک انسان چطور اینقدر بیکار هست که از صبح تا شام در خیابان ها ماشین هارو میشماره و حافظش آنقدر خوبه که پلاک هارو در ذهنش ثبت میکنه تا آمار درستی رو روانه اذهان کنه!
    آمار و ارقام شوخی بردار نیست و این وصله هارو نمیشه بهش چسبوند و جاهای بهتری برای خالی شدن هم هست.
    با دروغ گویی نمیشه به هدفی رسید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهاد

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (43 ديدگاه)

      بهزاد جان به مغلطه کردن افتادی :) کاملا مشخصه از حقیقت حرصت گرفته و داری داغون میشی جوش نزن واسه پوستت خوب نیست
      تو از خونه میری بیرون کار داری خیلی راحت چنتا چی رو متوجه میشی
      اول اینکه پراید از همه بیشتره بعد پژو و اینا
      میفهمی ماشین امریکایی خیلی کمه ( به دلیلش کاری ندارم مثال میزنم )
      تو واقعا از خونه میری بیرون اینا رو نمیفهمی ؟؟
      بعد بری تو یه سایت خارجی بگی تو تهران ماشین امریکایی نیست یارو باید بیاد بگه داری چرند میگی ؟؟
      بعدم میگم یارو چند مورد پوسیدگی امثال لندکدوز و اینا رو دیده ،چرا نمیخوای قبول کنی دوست من ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. شایان

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      اگه ایشون دارن دروغ میگن پس تموم حرفهایه شما هم دروغه تهمت زدن هم کار درستی نیست فقط تجربشونو گفتن شما چرا حرص و جوش میخوری من گفتم بازم میگم لکسوس و تویوتا و هر اسباب بازیه کره ای و ژاپنی که وجود دارن آشغالن آشغال

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مایکل جکسون thriller

        ۱ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        اگه آقا فرهاد حقیقت و تجربشون را گفتن پس حرفهای آقای دیوید درباره bmw سری 5 هم واقعیته . http://www.pedal.ir/%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%B3/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%B3-es350-%D9%85%D8%AF%D9%84-%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B5 . /

        موافقم 0
        مخالفم 0
  27. شایان

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    طرف اومده همچین از تویوتا و لکسوس حرف میزنه که انگار هیچ ماشینی دیگه به پایه این دوتا آشغال ساز نمیرسه برید جمع کنید بابا من گفتم بازم میگم لکسوس تویوتا و هرچی اسباب بازیه کره ای هست آشغالن آشغال حالا هی بگید فلان شد بیسار شد چیزی عوض نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مایکل جکسون thriller

      ۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      آقا شایان برید جمع کنید بابا یعنی چی ؟ هنوز یاد نگرفتی یک سایت خودرویی محل بکار بردن اصطلاحات رکیک نیست ؟ مگه اینجا چاله میدون یا سایت لاتها و خلافکاراست ؟ مگه کسی چیزی پهن کرده که بخواد جمعش کنه ؟ وقتی فرق چاله میدون و سایت خودرویی را نمیدونی چرا اظهار نظر میکنی ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. David

        ۱ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (17 ديدگاه)

        شایان ! تویوتا اگه آشغال بود هیچوقت به عنوان با ارزش ترین برند صنعت خودرو انتخاب نمیشد ! در ضمن تازه ترین رتبه بندی Consumer Reports خدمت شما ! جسارت میشه رتبه ی همه برند ها رو نگاه کن ! رتبه ی اول بهترین برند, لکسسه .حتی کیا هم از این ب ام و شما بهتر شده .برید خجالت بکشید

        http://www.newsday.com/classifieds/cars/consumer-reports-best-and-worst-car-brands-in-2015-include-lexus-mazda-and-toyota-1.10387053

        موافقم 0
        مخالفم 0
  28. فرهاد کرمستجی

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (254 ديدگاه)

    سلام
    تجربه شخصی بنده میگه لکسوس کم هزینه تر هست، اما نمی دونم این حرف بنده عمومیت داره یا خیر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. حمیدرضا

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من که موندم. اینترادو رو می بینم عاشقش میشم جی ال رو می بینم عاشقش می شم اکس چهارو می بینم عاشقش میشم حالا هم این ولی حدود چهار سال حتما یه ماشین باید بخرم
    در ضمن من تو یه سایتی خوندم رو شیشه رانندش مثل توی فیلما نقشه و این جور چیزا می یاره …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا