مرسدس بنز

شیرجه عمیق: مرسدس در تدارک سدان AMG GT4

به‌تازگی رندر و یا عکس‌هایی از یک مدل ۵ در و اسپرت منتشر شده که مزین به یک ستاره در جلوپنجره و شبیه به یک روح وحشی به نام مرسدس بنز AMG GT است. میان منابع خبری مختلف بر سر چیستی این مدل اختلاف وجود دارد. گروهی عقیده دارند این نمونه رندری اولیه برای نسل جدید مرسدس بنز CLS 2018 است. گروه دیگر اما این فرضیه را رد می‌کنند و از یک تغییر راهبرد در عرضه محصولات مرسدس خبر می‌دهند. گفته شده این رندرها همان مدل معروف AMG GT4 است که مرسدس قصد دارد به‌زودی آن را به بازار معرفی کند. در حال چه مرسدس بخواهد نسل نوینی از خودروی محبوب CLS را عرضه کند و چه قصد کرده باشد تا مدلی جدید از گروه AMG معرفی کند فرقی نمی‌کند. مهم این است که این رندرها تأیید می‌کند که مدیران و طراحان بنز همچنان بر مشی نوین خود در طراحی محصولات مرسدس اصرار دارند. البته گویا رأس کمپانی بنا به دلایلی در تولید این مدل تردیدهایی دارد.

Mercedes-AMG GT4 Rendering
Mercedes-AMG GT4 Rendering
این خودروی ناشناس که با کد X290 نام‌گذاری شده یک کوپه ۴ در و ۴ سرنشین است. X290 طراحی خیره‌کننده‌ای دارد و اگر به تولید نرسد آن‌قدر زیبا هست که در رثای آن اشک ریخت! این مدل که شباهت آشکاری به پورشه پانامرا دارد احتمالاً برای رقابت رودررو با این ابرخودروی آلمانی و مدل گرن کوپه بی‌ام‌و تهیه و تدارک دیده می‌شود. احتمالاً به خاطر محدودیت‌های موجود این خودرو به یک مدل تولید محدود با مجموعه‌ای تجهیزات انتخابی و یک موتور قدرتمند که مربوط به مدل CLS است روانه خط تولید گردد.

Mercedes-AMG GT4 Rendering
Mercedes-AMG GT4 Rendering
درباره طراحی این مدل هم نکاتی وجود دارد. فرم افقی خطوط در جلوپنجره جای خود را به خط‌های انبوه، کرومی، کشیده و عمودی داده است که پشت ستاره مرسدس بنز جا خوش کرده‌اند. ورودی هوای سپر جلو نیز از فرم مواج موجود در طرح‌های اخیر مرسدس فاصله گرفته و تیز برآمده شده، البته کلیت بدنه همان فرم کلی اتاق AMG GT است که کشیده و پهن شده و چراغ‌ها به‌ویژه در جلو اندکی تیز شده‌اند. همچنین بدنه خودرو با آلومینیوم ساخته می‌شود.

Mercedes-AMG GT S
Mercedes-AMG GT S
احتمالاً برای مدل پایه از ۵ موتور مختلف ازجمله موتورهای ۲.۹ لیتری دیزلی مرسدس با حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ اسب قدرت، یک موتور ۶ سیلندر توربوشارژ با ۴۵۵ اسب بخار قدرت مجهز به یک موتور الکتریکی ۲۰ اسبی، و درنهایت موتور v8 و توربو مرسدس بنز با ۵۵۷ یا ۵۸۵ اسب بخار قدرت استفاده می‌شود. مرسدس بنز در صورت قیمت‌گذاری این مدل، احتمالاً آن را در میان مرسدس CLS و AMG GT قرار می‌دهد. قیمتی که مرسدس برای این مدل در نظر گرفته ۱۲۰ هزار دلار است.

برمبنای برنامه‌ریزی AMG، این برند می‌خواهد تا سال ۲۰۱۸ به مرز فروش سالانه ۶۵ هزار دستگاه خودرو دست یابد.

منبع: automobilemag

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۶۶ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (255 ديدگاه)

    اگه تولید شه باید با پانامرا مقایسه شه و قطعا پانامرا رو قورت میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Jon Snow

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (147 ديدگاه)

      صبر کن نسل جدید پانامرا رونمایی بشه
      اون وقت میفهمی
      کی
      کی رو قورت میده
      only germany

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AliZeus

        ۱۷ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (420 ديدگاه)

        چنان میگه قورت انگار داره بنزو با هیوندای مقایسه میکنه! :/
        داداش پورشه واسه خودش غولیه، محض اطلاع…

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. کیان

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1412 ديدگاه)

      دوستان به دور از تعصب طرفدارای بنز قبول دارین جلوش مخصوصا جلوپنجره و چراغها آدم خیلی خیلی یاد مازراتی میندازه ؟!!

      http://www.netcarshow.com/maserati/2014-ghibli/1024×768/wallpaper_01.htm

      http://www.netcarshow.com/maserati/2013-quattroporte/1280×960/wallpaper_01.htm

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید جهرمی

        ۱۷ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (3688 ديدگاه)

        ب نظرم جلو پنجره مازراتی با چراغ ولوو
        شبیه ترکیب این دوتاس

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. محمد زمانلو

        ۱۹ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (134 ديدگاه)

        راست گفتی ! مرسدس می تونست به جای استفاده از خطوط عمودی همانند مازراتی ، از خطوط افقی خمیده ، مانند جلو پنجره هایی که تا الان تو مدل CLS و حتی S Class استفاده کنه . ممکنه قبل از رونمایی رو بدنه و حتی پیشرانه یه سری اصلاحات کوچیکی انجام بدن . ولی در کل طراحی جذاب و دوست داشتنی داره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. ali2240

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (513 ديدگاه)

      من طرفدار پروپاقرص برند مرسدس و پورشه ام اما انصاف خوب چیزیه
      توی عکس اول اگه دماغه خودرو حذف بشه همه متفق القول میگن این یه پانامراس
      مرسدس اگه بخواد این رندر با همین خطوط رو تولید کنه بدون شک باید گفت یه کپی از پانامرا تولید کرده که اصلا این کار در شان و اندازه ابربرند مرسدس نیس
      اما بی صبرانه منتظر یه رقابت جدید تو این کلاس هستم چون خیلی خیلی سخته تاج پادشاهی رو از رو سر پورشه پانامرا برداشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .
        دماغه بلند در مدل های دهه 40 و 50 مرسدس بنز بوده و ربطی به پانامرا نداره .
        دماغه بلند مشخصه ماشین های اسپرت بنزه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ali2240

          ۱۷ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (513 ديدگاه)

          میلاد جان منم گفتم خدمتتون اگه تو عکس اول دماغه حذف شه بقیه قسمتها دقیقا پانامراس. دماغه که هیچ بحثی توش نیس متعلق به مرسدسه و واقعا هم زیباس

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حسین

          ۱۸ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (248 ديدگاه)

          میلاد جان شاید باورت نشه از اون لحظه ای که عکشو دیدم میدونسم یکی بالاخره این جملرو میگه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. سجاد

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (72 ديدگاه)

      مسخره ست . . .
      پانامرا هم مثل این مسخره ست!
      این ماشینهای اسپرت چهاردر مال آدمهای زن و بچه داریه که بین ماشین اسپرت و خونوادگی موندن!!!
      .
      من بجاش یک سدان میان قیمت در کنار یک اسپرت میان قیمت رو ترجیح میدم .
      تازه شاید تهش یه چیزی هم اضافه اومد!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. peyman.german

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (81 ديدگاه)

      طراحیش بسیار بسیار زیباست.
      اما بنز کلا اصالت طراحیش رو زمین گذاشته و باسرعت به سمت رویکرد جدیدی میره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. sAMG

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (74 ديدگاه)

      (((اگر به تولید نرسد آن‌قدر زیبا هست که در رثای آن اشک ریخت!)))……….اگه تولید نشه من میمیرم!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. M5

        ۱۷ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (294 ديدگاه)

        با تعصب کامل این طراحیش چه ربطی به مازراتی داره؟؟؟
        خدایش بنز اصالت خودشو داره
        دوستان نظر بی ربط ندن!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسین

          ۱۸ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (248 ديدگاه)

          M5 قطعا حق با شماس

          موافقم 0
          مخالفم 0
    7. zippo

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (248 ديدگاه)

      دقیقا کپی از روی پورش زده مرسدس بنز اونم خیلی ناشیانه
      ولی خوب این کجا و ان کجا
      مقایسه پورش با مرسدس مثل مقایسه هواپیما با فرغون میمونه

      میدونم طرفدار های بنز ناراحت میشن ولی پورش اونقدر خاص و عالی هست که اصلا هیچ انتقادی به اون وارد نیست

      مرسدس در برابر پورش فقط میتونه عقب وایسه و با حیرت و حسرت به پورش نگاه کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Infinite

        ۱۷ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (452 ديدگاه)

        جناب zippo
        شما یک فکری به حال این طرز نگرش‌تون بکنید.
        باور کنید خوب نیست…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. سجاد

        ۱۸ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (72 ديدگاه)

        اینجوری که تو حرف میزنی احتمالاً بخشی از سهام پورش بنام باباته . . .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    8. E 36

      ۱۸ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (918 ديدگاه)

      بنز افتاده به روزگار کپی کاری ، اون از GLE که انگار رو X6 کاربن انداختن اینم از این پانامرا و 6 گرن کوپه و مازراتی و ولوو !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    9. ZIPPO

      ۱۸ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (248 ديدگاه)

      فکر کنم اینن کپی کاری که مرسدس بنز از پورشه زده کار بخش و کارخونه مرسدس بنز در چین باشه .واقعا یک عقبگرد کامل برا مرسدس بنز بود این حرکت . دوستا ن متعصب چشماتونو باز کنید اگه شما اون قسمت دماغه رو حذف کنید با پورشه مونمیزنه
      حالا اگه بیچاره هیوندای این کارو کرده بود همه دادشون هوا بود
      بالا خره مرسدس هم دل داره طراحش حوصله نداشته گفته پورش رو کپ بزنم به زحمت نیوفتم
      حداقل میدادن چینی ها بهتر کپ میزدند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۱۸ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (248 ديدگاه)

        من هم مانند نویسنده محترم شمارو دعوت میکنم تا در رثای این طراحی خیره کننده اشک بریزید

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ساسان.م

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (338 ديدگاه)

    به این میگن یه رقیب درست حسابی واسه پانامرا
    ولی تو این موارد پورشه سره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مصطفی

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    تا حالا ندیده بودم که بنز به تقلید از کارخانه های دیگه ماشین بزنه که دیدیم !!!!! تا چندسال پیش همه از بنز تقلید میکردند حالا بنز خودش داره تقلید میکنه!!! این یک نقطه افول در کمپانی مرسدس بنز است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Archi KHAN

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2165 ديدگاه)

      تو کلاس suv کوپه
      به تولیدات مشابه پس از بی ام و x6 یه نگاهی بکن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (137 ديدگاه)

        یعنی چون که ب ام و x6 رو ساخته دیگه هر کسی suv کوپه بسازه یعنی کپی کرده؟؟؟
        عجبااااا????

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Reza :: nur Deutschland :: nur der Mercedes

        ۱۷ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        تولیدات مشابه؟!؟!؟!
        ببخشید پس بنز هم وقتی اولین کوپه چهار در (CLS) رو معرفی کرد بقیه نباید میساختن؟
        آئودی، جگوار، بی ام و و پورشه اینا همه تقلید کارن که وارد این کلاس شدن؟!؟!؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. جی تی ار

        ۱۷ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (459 ديدگاه)

        نه خیر دوست عزیز بنز هم برا اولین بار سدان چهار در کوپه رو زد بعد از اون هم بی ام و وآىودی تواین کلاس وارد شدند اما هیچ شباهتی در بین طراحی های این سه مدل نبود جز اینکه هرسه چهار در کوپه بودند. اما کپی کاری های GLE از نسل قبل X6 انکار ناپذیره.
        متاسفانه کسی اومده هدایت تیم طراحی مرسدس رو بدست گرفته که به هیچ وجه لیاقت این برند عظیم رو نداره. شباهت ها و تقلید های غیر قابل کوپه های اخیر بنز از پورشه نیز گواه این سخن است…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .
          عزیز من شما برای مرسدس بنز یک شاسی بلند کوپه طراحی کن ببینم چجوری طراحی میکنی ؟؟؟ببینم جور دیگه میشه طراحی کرد ؟؟؟؟؟
          خوبه یک نگاهی به سان یانگ اکتیون و هوندا کراس تورر بندازی . جور دیگه نمیشه طراحی کرد .
          میخوای شما برو جای طراحش .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. AHMADREZA

          ۱۷ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1022 ديدگاه)

          شما که میگی gle cope شبیه x6
          بزار ببینیم داخلش که اصلا شبیه نیست و بنز فضاش بیشتره بعنی بزرگترین مشکل x6 حل شده پشتش هم شبیه اس کلاس کوپه هست و جلوش هم با زبان طراحی مرسدس من موندم کجاش شبیه x6 هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. جی تی ار

          ۱۷ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (459 ديدگاه)

          میلاد خان من طراح نیستم. من می بینم که کمپانی های مختلف کلاس های متفاوت ایجاد کرده اند. سپس دیگر کمپانی ها هم وارد آن کلاس شده اند و اینقدر شباهت بین آن مدل ها دیده نشده است. راجع به همین مدل این مطلب هم صادقه. به غیر از چراغ ها و قسمت جلو کلا انگار پانامرا است. بی ام و یا آىودی هم می تونستند یه مدل کپی CLS بزنند بعد میومدن میگفتند که مگه میشدجور دیگه زد? چطور الآن GLC COUP تو کلاس X4 هست ولی کلی باهم فرق دارن? چون واگنر یه بار تجربه کرد و تونست کمی از خلاقیت خودش استفاده کنه. اما باز همبویی از اصالت بنز کبیر نبرده. باز هم میگم این طراح اصلا درحد مرسدس نیست.
          من از بچگی عاشق بنز بودم ولی…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. ارمان

          ۱۸ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          GTR عزیز منم فکر میکنم که x6 یه فرمت بدنه جدید و کاملان خاص خود BMW هست فکر میکردم کمپانی ها خودشون رو خراب نمیکنن که این مدل رو تولید کنن , حق با شماست به هر حال عموم جوامع این رو حس میکنن, در واقع x6 از 2009 داره تولید میشه اگه بنز 2010 gle رو معرفی میکرد اینقدر حساسیت به وجود نمیومد
          با این حال از واژه تقلید استفاده نمیکنم اما فکر کنم تو عموم میگن بنز یه ماشین زده شبیه x6 همون!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .
      با گستردگی و تنوع محصولات و ایجاد کلاس های خودرویی جدید ، هر خودروسازی سعی میکنه تا سهم بیشتری از بازار داشته باشه . این حرکت تقلید نیست .
      الان رقابت بسیار جدی و قوی بین مثلث آلمانی ( آئودی . مرسدس بنز . ب ام و ) هستش . وقتی هر یک ازین برندها یک مدل و یک فرم بدنه خاص رو معرفی میکنند ، و میبینند که فروش بالایی داره ، رقیبان هم به فکر تولید اون محصول میروند . اما استثنا هم داره . مثلا در محصولات آئودی یک مدل داریم به نام ALL ROAD که فروش بالایی نداشت . میبینید که نه بنز و نه ب ام و سراغ اون مدل نرفتن . اما X6 ترکوند . CLS ترکوند . CLA ترکوند . I8 در نوع خودش ترکوند . و ….
      الان مرسدس بنز میخواد در کلاس A یک ماشین کوپه و سقف باز داشته باشه . گفته ها حاکی از آن است که میخواد با همکاری یا بدون همکاری آئودی رقیبی برای آئودی TT بسازه . احتمال هم داره کدش بشه :SLA .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (6525 ديدگاه)
      2. ارمان

        ۱۸ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1307 ديدگاه)

        میلاد جان البته بنز در کلاس ال رود ماشین داره در بنز سری ماشینهای شوتین بریک shooting brak هر کلاس واسه خودش ال رودی محسوب میشن البته Mercedes Benz E Wagon هم هست که شبیه الرود هستن اما فقط شبیهن اما احتمالا بنز تو این کلاس قدیمیتر بوده .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (6525 ديدگاه)
      1. sAMG

        ۱۷ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (74 ديدگاه)

        حرفت سنده میلاد جون.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حسین

        ۱۸ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (248 ديدگاه)

        واقعا حرف شما متینه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. Mercedes-Benz

      ۱۹ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (30 ديدگاه)

      با احترام به نظر آقا مصطفی
      ولی توی این مدل هیچ گونه تقلیدی انجام نشده. این یه ماشینیه توی مدلی از طبقه بندی خودرو ها، توی کلاس Fast Back جای داده میشه. یادمون باشه مرسدس یه فست یک قوی مثل CLS رو تولید کرده!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Kian

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    خوشگله
    واقعا خوشگله

    این بنظرمن بیشتر شبیه GT هست تا CLS
    ولی کاملا در کلاس سری ۶ گرن کوپ و پانامراست

    خیلی دوست دارم مقایسه و رقابتشون رو ببینم

    بنظرمن از همین حالا مشخصه M6 گرن کوپ پیروزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Kian

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    درسته
    شاهد دوتا تقلید بودیم
    یکی مدل GLE Coupe که کپی کاملی از X6 هست که خیلی هم زشت تر در اومده

    یکی هم این
    ولی این خوشگله واقعن ????????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .
    حدود 2 ماه پیش رندرهای این مدل درز کرد . اما به احتمال زیاد رقیب پورشه پانامرا خواهد بود . یک مدل دیگر از مرسدس بنز هم هست هنوز تاییدیه نگرفته ، هایپر کار مرسدس بنزه که گوردون واگنر مخالفه محصولی باشه که موتور وسط باشه .
    مرسدس بنز SLS AMG GT هم نسخه های دیگری داره که در آینده رونمایی میشه . نسخه برقی آن میشه رقیب ب ام و i8 . نمونه هیبرید داره . یک مدل GT3 و یک نمونه سری بلک که قطعا بالای 600 اسب بخار قدرت داره . نکته اعجاب انگیز این مدل موتور خوفناک 4لیتری جدیده که قابلیت های بسیار بالایی داره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AHMADREZA

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      میلاد زنگ بزن دیتر بهش بگو به واگنر بگه اگر هایپر کار تولید نکنی اخراجت می کنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza :: nur Deutschland :: nur der Mercedes

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      در مورد هایپرکار جدید لازمه چند نکته رو بگم
      اول اینکه احتمال داره که هنوز روی ساختار انتقال قدرت بحث باشه
      طبق طرح اولیه AMG ماشین یک خودروی موتورعقب بوده …موتور به احتمال زیاد 8 سیلندر و به احتمال کمتر 12 سیلند خواهد بود (M158 که روی هوایرا نصبه محتمل تره)
      قدرت خام موتور بالای 800 و با جمع دو موتور الکتریکی به بالای 900 و احتمالا 1000 خواهد رسید
      گوردون واگنر با طراحب موتور میانه مخالفت کرده و بر ساخت خودروی موتور جلو تاکید کرده که باید برای این کار گیربکس به عقب رونده بشه اما AMG هم گفته تطبیق 4MATIC-S با همچین ساختاری برای یک سوپر اسپورت امر راحتی نخواهد بود به همین دلیل هم واگنر پیشنهاد یک خودرو با ساختار RWD رئ داده که گیربکس در عقب ماشین باشه و در عوض دوتا موتور الکتریکی به چرخ های جلو متصل باشند
      در مورد مشخصات به احتمال زیاد شتاب زیر 3 ثانیه و سرعت نزدیک به 200 MPH در نظر گرفته شده و اصلی ترین رقیبش پورشه 918 (و ایضا مکلارن P1)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Reza :: nur Deutschland :: nur der Mercedes

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      در مورد هایپرکار جدید لازمه چند نکته رو بگم
      اول اینکه احتمال داره که هنوز روی ساختار انتقال قدرت بحث باشه
      طبق طرح اولیه AMG ماشین یک خودروی موتورعقب بوده …موتور به احتمال زیاد 8 سیلندر و به احتمال کمتر 12 سیلند خواهد بود (M158 که روی هوایرا نصبه محتمل تره)
      قدرت خام موتور بالای 800 و با جمع دو موتور الکتریکی به بالای 900 و احتمالا 1000 خواهد رسید
      گوردون واگنر با طراحب موتور میانه مخالفت کرده و بر ساخت خودروی موتور جلو تاکید کرده که باید برای این کار گیربکس به عقب رونده بشه اما AMG هم گفته تطبیق 4MATIC-S با همچین ساختاری برای یک سوپر اسپورت امر راحتی نخواهد بود به همین دلیل هم واگنر پیشنهاد یک خودرو با ساختار RWD رئ داده که گیربکس در عقب ماشین باشه و در عوض دوتا موتور الکتریکی به چرخ های جلو متصل باشند
      در مورد مشخصات به احتمال زیاد شتاب زیر 3 ثانیه و سرعت نزدیک به 200 MPH در نظر گرفته شده و اصلی ترین رقیبش پورشه 918 (و ایضا مکلارن P1) خواهد بود البته شاید با توجه به پرفورمنسش بشه با لافراری هم قیاس بشه
      زمان عرضه هم (در صورت تایید ساخت) نهایتا 4 سال دیگه اعلام شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. The Best Or Nothing

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (56 ديدگاه)

    اگه تولید بشه عالی میشه
    در ضمن زیباییش یه طرف اون موتور 6 سیلندر 455 اسبیش یه طرف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. davood

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    با نظر مصطفی کاملا موافقم.تا عکس رو دیدم خصوصا نیمه عقب منو یاد پانامرا انداخت.بنز کلا تعصبات خودشو طرفداراشو گذاشته کنار.و از نظر طراحی داره سقوط آزاد میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .
      در مدل SLS AMG GT هم همه گفتن نمای عقب شبیه پورشه هستش . اما وقتی این سوال رو از سر طراح SLS AMG GT پرسیدن ، گفت ما اینقدر پیشینه داریم که از کسی تقلید نکنیم . نمای عقب مدل های SLS از گالوینگ الهام گرفته . همینطور بقیه جاهای بدنه . بعد چندین از این دو مدل که کنار هم بودند گذاشت که پایین برات لینک هاشو میذارم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. davood

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    در ضمن قسمت پشت و چراغاش شبیه بعضی مدلهای پژو هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احمد باقری

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    اگه مرسدس بخواد کاری بکنه، هیچ برندی خصوصا پورشه جلودارش نیست. واقعا مرسدس یک شاهکاره، فقط طراحی جلو و کابین محصولات مرسدس رو ببینید که از طراحی قورباغه ای، کسل کننده و افتضا محصولات پورشه چقدر جلو است. دیگه بقیه اش بماند. تمام عمر فقط گفتن پورشه و هندلینگ بی نظیرش، انگار که بقیه ماشینا هندلینگ ندارن. اینکه ارتفاع ماشین رو اونقدر بیاری پایین که بچسبه به آسفالت و بعد بگی به به چه هندلینگی که نشد حرف حساب.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۱۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (199 ديدگاه)

      آقا اینقد کارشناسانه نظر ندید که از سطح درک بچه ها بالاتر باشه:
      اینکه ارتفاع ماشین رو اونقدر بیاری پایین که بچسبه به آسفالت و بعد بگی به به چه هندلینگی که نشد حرف حساب.
      ما کی میخوایم این کلمه ی تقلید رو از ذهنمون پاک کنیم اگه با معیار مقایسه ی بعضی دوستان باشه که لندکروز و جنسیس کوپه هم ی شباهت هایی دارن، این که نشد حرف!
      این ماشین (amg gt4) با معیار های هر نوع سلیقه ای زیباست!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. AHMADREZA

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    همه رو می خوره مثل همیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مهرداد فراهانی

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (36 ديدگاه)

    ممنون جناب شاوردی عزیز
    فوق‌العاده هست یک شاهکار دیگه از مرسدس
    وقتش بود مرسدس یه رقیب درخور برای پانامرا عرضه کنه.
    ارادتمند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. شایان

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    ههههه کمتر از چند دقیقه و کلی نظر به این میگن مهم بودن و با ارزش بودن الحق که با ارزش ترین برند اتومبیل دنیایی مرسدس بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سامان از تبریز

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    یه لحظه پانامرا تو ذهنم تداعی شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. بهنام

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (79 ديدگاه)

    از جلو مازراتی
    از عقب پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Ferrari

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. سعید

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    اونی که این رندر رو درست کرده بیش از حد شبیه به پانامراش کرده مخصوصا نمای جلوش رو،فکر نکنم محصول تولیدی اینقدر شبیه به پانامرا بشه

    http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/07/mercedes-amg-gt4-rendering-rear-three-quarter.jpg
    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2016-amg_gt/800×600/wallpaper_46.htm

    http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/07/mercedes-amg-gt4-rendering-front-three-quarter.jpg
    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2016-amg_gt/800×600/wallpaper_22.htm

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. mahdi-GM

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (38 ديدگاه)

    بزارید کنار این حرفا رو هی شبیه اینه شبیه اونه. بنز خود بنزه از هیچ ماشین دیگه ای هم تقلید نمیکنه
    در ضمن ماشین زیبا و فوق العاده ایه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ALiHidden

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    ی رقیب برای پانامرا من پانامرا رو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. هادی

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    کجاست اون چهره همیشه خندان بنز ؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Reza :: nur Deutschland :: nur der Mercedes

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    دوستان گلم؟
    از رو رندر چطور فهمیدین پرفورمنسش از پانامرا بهتره یا بدتر؟!؟!؟!
    بگین ما هم بدونیم………..والا…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. mahdi

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود
    فوق العاده زیباست
    تصویری از نمای داخلی و فرم و تجهیزات نداده ؟
    توی این کلاس پورشه با ارائه مدل پانومرا خیلی خوب کار کرده
    عکس العمل مشتریان و بازار نسبت به این مدل بنز باید جالب باشه
    باید به تولید برسه و به بازار وارد بشه
    خیلی جالبه شاید تا چندی پیش پانومرا خودش رو یه مدل قدرتمند توی این سبک میدید (بحث اصالت سبک و مدل نیست) اما شرکتهای دیگه دارند توی این سبک (مدل) ماشین ارائه میکنند
    واقعا جالب و مهیجه
    رقابت شدید چند ژرمن قدرتمند (کسان دیگه وارد نشوند این آوردگاه خیلی بزرگه جای برای کوچکترها نیست این یه مبارزه واقعیه از سرزمین ژرمن هاست)
    سپاسگزارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. نوید جهرمی

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3688 ديدگاه)

    جی تی که عملا اعلام شد رقیب 911 هس.
    اگه این مدل هم بخواد تولید بشه یا رقیب پانامراس یا مدل کوچکتری که قراره تا سال 17 معرفی بشه.
    ب هر حال حیفه که فقط طرح آزمایشی باشه و ب مرحله تولید نرسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. رضا

    ۱۸ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    اگه قرار باشه همچین چیزی تولید بشه من که حتما به پانامرا ترجیحش میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Amir

    ۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مرسدس هیچ وقت ماشینی نمیزنه که مشتری ازخریدش پشیمون بشه این یکی هم از همون مرسدسایی هستش که تاریخ سازن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا