مرسدس بنز

رد انگشتان منصوری روی جی کلاس مرسدس‌بنز

مرسدس‌بنز کلاس G یک خودروی همه‌کاره است که می‌تواند در مواقعی، به عنوان سوپرماشین در یک مسیر مستقیم عمل کند؛ حداقل «منصوری» دارای چنین نظری است. در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت امسال، این تیونر آلمانی از مدل «گرونوس بلک ادیشن» که یک کلاس G عریض‌تر با بدنه فیبرکربنی و ویژگی‌های عملکردی بالاتر است، رونمایی کرده است.

Mansory Gronos Black Edition
Mansory Gronos Black Edition
این خودرو که به تعداد ۶ دستگاه محدود شده، بر اساس نسخه سرسخت G63 AMG ساخته شده است و به لطف گل‌گیرهای فیبرکربنی قابل‌توجه خود، عرض بیشتری پیدا کرده است. البته چون منصوری تجهیزات ساخت قطعات فیبر کربین خاص خود را دارد، این تنها گل‌گیرها نیستند که از مواد کمپوزیت تشکیل شده‌اند. تمام کیت بدنه برای وزن کمتر و در عین حال، صلبیت بیشتر، از فیبر کربن استفاده کرده است و تیونر آلمانی سعی کرده که با استفاده از یک طرح رنگ مشکی مات و پوشش فیبر کربن، نظر همه را به خود جلب کند.

Mansory Gronos Black Edition
Mansory Gronos Black Edition
Mansory Gronos Black Edition
Mansory Gronos Black Edition
وقتی استفاده از رینگ‌های ۲۳ اینچی، یک گزینه منطقی برای تکمیل این پکیج تیونینگ باشد، باید تصور کنید که منصوری چه کار عظیمی برای این خودرو انجام داده است. این چرخ‌ها به رنگ زغالی و با طراحی «اسپایدر» همراه هستند و در تایرهایی با ابعاد ۳۰۵/۳۵R23 پیچیده شده‌اند.

چراغ‌های جدید در جلو و تغییرات جلوبندی بدنه کلاس G، از جمله مواردی است که منصوری را از دیگر تیونرها متمایز می‌کند. ممکن است طراحی برش خورده و با خطوط شکسته برای هر کسی خوشایند نباشد، ولی نتیجه کلی دارای حالتی منحصر به فرد است و با طراحی زمخت و تیزگوشه خودروی استاندارد فاصله دارد.

مطمئناً «گرونوس» به عنوان محصولی از منصوری تنها برای نمایش ساخته نشده است؛ چرا که در زیر پوسته خود، دارای یک موتور ۵/۵ لیتری V8 با المان‌های مسابقه‌ای واقعی است که ۸۲۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور حداکثر آن به صورت الکترونیکی به ۱۰۰۰ نیوتن‌متر محدود شده است. البته منصوری هنوز اطلاعات رسمی در مورد عملکرد این خودرو ارائه نکرده، ولی می‌توان انتظار داشت که این نسخه سفارشی از G-واگن نیز شرایطی نزدیک به نسخه برابوس از این مدل داشته باشد.

در داخل کابین، منصوری می‌گوید که تنها از بهترین نوع چرم و آلکانترا استفاده کرده است؛ ولی در همین حال، کنسول سفارشی ساخته شده از جنس فیبر کربن نیز بسیار فریبنده است. این کنسول، شرایط تازه‌ای برای داشبورد ایجاد کرده، ولی تا اندازه‌ای دارای یک طراحی قدیمی است. در هر حال، منصوری بهترین تلاشش را برای طراحی کابین نیز انجام داده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. شایان

    ۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    قیمتش چقدر باشه خدا میدونه فکر کنم بالای یک میلیون باشه احتمالا

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. AliZeus

    ۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (420 ديدگاه)

    جزو معدود تیونینگ هایی که از لحاظ ظاهر به دلم نشست…مخصوصا رنگ مشکی مات و اون چارتا نور افکنش…

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. سامان اذری

    ۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    تو ترکیه یه جی کلاس دیدم چندتا عکس انداختم
    بعد دیدم صاحبش اومد یکم باهاش حرفیدم گفتم من تو فیس بوک برا طرفداران مرسدس بنز عکس میگیرم و اونجا به اشتراک میزارم
    اونم ماشین رو باز کرد رفتم نشستم توش
    بخدا فکر میکردم دارم خواب میبینم
    تودوزیش قهوه ای روشن بود صندلی هاش خیلی نرم بود
    کلا یه حال اساسی. داد بهم

    موافقم 3
    مخالفم 0
      1. AliZeus

        ۵ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (420 ديدگاه)

        یاشاسین آقا سامان…ساغول :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. شایان

        ۵ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        زیباست ممنون آقا سامان یه عکس از خودتم میگرفتی خب ببینیمت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سامان اذری

          ۵ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (3197 ديدگاه)

          اینم خودم

          http://s2.img7.ir/cesWm.jpg

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شایان

          ۵ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          به چه خوش تیپ چشم نخوری یه وقت

          موافقم 0
          مخالفم 0
    1. محمد رحیمی

      ۵ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (23 ديدگاه)

      به به…به به…خوشا به سعادتون آقا سامان…انشاءالله که یکی یدونه میخریم اوضاع که درست شد…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان اذری

        ۵ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        من کوچیک تک به تکتونم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. آرمااااان

      ۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      کارش بیسته،رو هر ماشینی دست میزاره از درون به بیرون توش دستکاری انجام میده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. MjM

    ۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (718 ديدگاه)

    شاهکار دیگری از منصوری… منصوری جز تیونرهای برتر دنیاست که کلیه قطعاتشو خودش تولید میکنه غیر از لاستیک!
    دمت گرم کوروش منصوری

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ashkan

      ۵ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (376 ديدگاه)

      عجیبه منصوری با این پرسنل و…. قدرت ساخت خدرو هم داره
      ولی خودروسازهای ما با این جمعیت کارمند و حمایت دولتی هنوز نمیتونن بعد 50 سال خودرو تولید کنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MjM

        ۶ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (718 ديدگاه)

        میتونن…..نمیخوان!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. sina

    ۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    وای فکر کنین تمام ایرانی هایی که تو ایران نیستن داخل ایران بودن یکیش همین کوروش منصوری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Carbonado Aventador

    ۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4461 ديدگاه)

    با اینکه همه ی تیون هات عاااالی هستن…
    ولی هیچ کدومشون کربنادو نمیشه!!!!
    درود بر تو کوروش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی شیک و پر ابهت شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. علي

    ۳۰ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    دقت کردین چی گف؟…منصوری تیونر آلمانی
    ***

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ali

    ۱۸ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من یک دونه از این خودرو تو ایران اوردم مشکی داخل کرم 2016 مصرفش خیلی. بالاست صدی هلو هوش 25 ولی 20 سال ماشینه اپشن هاشم عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا