مرسدس بنز

موتور جدید AMG برای خودروی GT

درحالی که مرسدس بنز برای ورود به کلاس خودروهای اسپرت حرفه‌ای در رده پورشه ۹۱۱ توربو در حال تلاش است، به زودی مدل GT این شرکت با همین رویکرد معرفی خواهد شد. تاکنون تنها تصاویری از فضای کابین و تصاویری از بدنه استتار شده AMG GT منتشر شده بودند. اما اکنون پرده از پیشرانه این خودرو نیز کنار رفته است.

Mercedes-AMG GT engine
Mercedes-AMG GT engine
جزئیات اعلام شده از این پیشرانه مدرن حاکی از قدرت ۵۰۲.۸ اسب بخار در دور موتور ۶۲۵۰ و گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر در دور موتور بین ۱۷۵۰ تا ۴۷۵۰ دور بر دقیقه می‌باشد. این موتور هشت سیلندر V شکل، ۴.۰ لیتر حجم داشته و از توربوشارژر دوقلو بهره می‌گیرد.

Mercedes-AMG GT engine
Mercedes-AMG GT engine
این موتور با کد شناسایی M178 تنها ۲۰۹ کیلوگرم وزن داشته و از استانداردهای آلایندگی یورو ۶ نیز پشتیبانی می‌کند. میله بادامک‌های دوتایی و پیستون‌های بسیار سبک‌وزن، بهینه‌سازی سرسیلندر از جنس آلیاژ زیرکونیوم آلومینیوم برای انتقال حرارت مطلوب‌تر، پوشش دیواره‌های سیلندر از نانو اسلاید برای کاهش اصطکاک و عدم نیاز به کارتل روغن با تکنولوژی روغن‌کاری خشک، همگی از تکنولوژی‌های جدید بکار رفته در این موتور می‌باشند.

[jwplayer mediaid=”77429″] این موتور در آینده به سایر محصولات AMG از جمله C63 AMG نیز راه خواهد یافت اما برای اولین بار روی مدل GT مورد استفاده قرار خواهد گرفت که در پاییز امسال رونمایی می‌شود. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. مهدی ف

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    فک نکنم مثل پورشه موفق باشه و ایا 502اسب واسه یک موتور 8سیلندر بادوتا توربوشارژر کم نیست کاشکی AMG یک کم قدرتشو بالاتر میبرد یا تکنولوژی موتورش اینجوریه دوستان؟؟ ولی دوست داشتم با نفس طبیعی 502اسب تولیدکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      موتور 8 اونم 4L با توربو واقعا 500 اسب بخار کمه…

      اگه تنفس طبیعی بود یه چیزی…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        پویا ؟؟؟

        این چه حرفیه داداش ؟؟؟

        چرا ازین قظیه نگاه میکنید ؟؟؟

        مگه یادت نیست که مرسدس بنز قبل از فراری 458 قویترین موتور 8

        سیلندر تنفس طبیعی دنیارو زد ؟؟؟

        مگه نمیدونی که مرسدس بنز برای نسل جدید SLK موتوری رو رونمایی

        کرد و تولید کرد که تو دنیا مثل توپ صدا کرد !!!

        با شعار :

        موتور 8 سیلندر با قدرت 8 سیلندر و مصرف 4 سیلندر !!!!!!

        بذارید موتور بیاد بیرون ، عملکردشو ببینیم . یک موقع دیدی

        یک جعبه دنده ی شاهکار داره که رقیباشو لوله میکنه .

        قضاوت الان زوده .

        در ضمن اینو فراموش نکن که موتورهای یورو 6 از سال 2015 در

        اروپا اجباری میشه و مرسدس بنز این موتورهارو از نیمه ی دوم

        سال 2013 در محصولات خودش قرار داده .

        خود همین استاندارد ، نفس موتورو میگیره .

        فعلا باید صبر کرد .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          خداییش شده تا به حال شده شرکت های بزرگ مثل :

          لکسس و بنز و ائودی و ب ام و کادیلاک و …..

          طرفداراشونو نا امید کنند ؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. slr722

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1347 ديدگاه)

          میلاد چرا انقدر شلوغ میکنی؟؟؟

          میگم موتور 4L اونم با توربو 500 اسب بخار خیلی خیلی کمه…
          باید راحت بالا 700اسب بخار میگرفتن…

          مکلارن برای P1 از یه موتور 3.8L تازه 200cc کمتر از این موتور 740 اسب بخار گرفته…

          البته میدونم کاربرد ها خیلی فرق میکنه…

          اما یا باید حجم موتور کمتر میکرد.یا اسب بخار بیشتر…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. slr722

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1347 ديدگاه)

          راستی فقط ببینین 911 چقدر خوبه که…
          هم مرسدس هم مکلارن میخوان براش رقیب بیارن…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. slr722

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1347 ديدگاه)

          اره میلاد شده…

          همین بنز سر SLS واقعا رید…

          اشغال ترین سوپر اسپرت بود…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          ماشین اشغال هیچ وقت خودروی سال نمیشه .

          این همه طرفدار هم نداشت . نمیگم بی عیب بود ولی برای

          خودش قلدری بود . وایپر حریفش نشد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Mohammad XX

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (201 ديدگاه)

          SLS black خوب بود. مشکلات پایداری و هندلینگش رو هم حل کرده بودن.
          AMG GT هم احتمالا رقیب قدری میشه برای ۹۱۱ . این طور که شنیده بودم مرسدس میخواد تا جای ممکن، سبک وزن، بسازدش. باید دید چی میشه
          قدرتش هم برای این کلاس مناسبه. اگه مصرف سوخت و استحلاکش خوب باشه، دیگه نمیشه ایرادی از حجم موتور زیادش گرفت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          خود مرسدس بنز گفت که موتورش رو از sls ضعیف تر انتخاب

          کردیم .

          هیچ خودروسازی پسرفت نمیکنه . چون خودشو ضایع میکنه

          داداشم . در ضمن من شلوغ نکردم . گفتم قضاوت زوده .

          همانطور که در مورد لافراری و مکلارن پورشه 918 گفتم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. Japan & Germany

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          باهات موافقم میلاد شدید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. احمدرضا

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          Slr عزیز بنز sls یکی از پرفروش ترین چیزهای تولید شده برای آلمان بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. ali97

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (101 ديدگاه)

          میلاد جان
          شمایی که میگی وایپر حریف sls نشد فاکتور قیمت رو هم در نظر بگیر که اگه قیمت رو در نظر نگیریم sls جلوی بقیه سوپر اسپرت ها حرف چندانی واسه گفتن نداشت. باز هم من نمیدونم ایا توسط تیم معتبری مقایسه انجام شده و sls از وایپر سر بوده یا نه که اگه بوده بگین.
          اخه وایپر نصف sls قیمت داره و باز هم بسیار کار srt بزرگ بوده که تونسته با نصف قیمت یه ماشینی در حد تساوی با sls بسازه که واقعا قابل تحسینه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          خوبی داش علی ؟؟؟

          قضاوت واقعا کار سختیه . همیشه هم نمیشه به یک مطلب

          و یک مجله اعتماد کرد . نظر هرکارشناسی فرق میکنه .

          اما از نظر من نظر عموم مهمه .

          منظور من این نبود که وایپر هیچی نیست .

          اتفاقا ماشین قدری هم هست . اما از یک لحاظ بنز بالاتر

          بود . از لحاظ قیمت هم حرف شما کاملا درسته .

          این مطلب پدال و که پایین برات لینکشو میذارم در مجله

          ماشین هم خوندم . اما حرف من این نیست که از معایب

          SLS بخواهیم چشم پوشی کنیم و یا نادیده بگیریم .

          اما کوبیدن این ماشین هم کار درستی نیست . پس اونهایی

          که این ماشینو خریدن ، هیچی حالیشون نمیشده ؟؟؟

          یا حتی نویسنده های مجلات معتبر دنیا کع این ماشینو

          خودروی سال انتخاب کردن ؟؟؟

          ایا اگر همین نویسنده ها مک لارن . فراری . پورشه و …

          را انتخاب میکردند ، همین حرف هارو میزدیم ؟؟؟

          خلاصه بگم که نه کوبیدن خوبه و نه نادیده گرفتن عیوب . .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)
        13. ali97

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (101 ديدگاه)

          درسته میلاد عزیز
          حرف شما منطقیه
          من هم هرگز با این نظرم هیچ برندی رو نکوبیدم فقط میخواستم بگم وایپر نسبت به قیمتش خیی ماشینه.
          و هیچ بدی از مرسدس sls نگفتم.در ضمن من بین بنز ها از sls و sl و g class بیشتر از بقیه مدلا خوشم میاد و عاشقشونم(اما به عنوان نظر شخصی وایپر رو به sls ترجیح میدم)
          و البته طراحی sls بی نظیره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        14. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          خیلی میخوامت علی جان . حرفت کاملا منطقی هست .

          اما من به واپر میرم سراغ :

          کامارو . موستانگ . چلنجر .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        15. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          خیلی میخوامت علی جان . حرفت کاملا منطقی هست .

          اما من به واپر میرم سراغ :

          کامارو . موستانگ . چلنجر . .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. slr722

        ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1347 ديدگاه)

        امید وارم مثل SLS هندلینگش نباشه…

        SLS جلو ماشین به یه سمت میره پشتش یه سمت دیگه….خخخخخ

        از لاستیک هم که دیگه هیچی نمیگم…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          فروشش جای هیچ حرفی رو باقی نذاشت .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. volkswagen

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          باورم نمی شه یکی داره از اس ال اس بد می گه .

          تو سوپر اسپرت ها از همه عقب تر بود قیمتش هم خیلی پایین تر بود دویست هزار دلار واسه یه سوپر اسپرت خیلی کمه

          طراحی SLS طوری بود که همه خوششون میومد همه . و فروش خیلی خوبی هم داشت

          البته اینو قبول دارم که نتونست جای SLR رو پر کنه .
          SLR مثل توپ صدا کرد زمان خودش

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. volkswagen

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          البته اینو بگم هیچی 911 نمی شه حتی بنز

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. انزو

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      راس میگه بیشتر ب تنفس طبیعی میخوره تا توربو شارژ.مرسدس بنز ازت بیشتر از اینا توقع داشتم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. انزو

        ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (369 ديدگاه)

        ولی کلا خوشم میاد این مرسدس بنز فقط منتظره یه ماشین تولید بشه تو آلمان. بپره رقیبشو بسازه.میخواد بی ام باشه آئودی یا پورش.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          خب مگه چیه ؟؟؟

          ب ام و هم سری 6 4در رو برای رقابت با CLS زد .

          ائودی هم برای رقابت با CLA ائودی A3 و برای رقابت با

          CLS ائودی A7 رو تولید کرد .

          انزو رقابت بین این 3تا خودروساز به اندازه ی کوه

          اتشفشان داغه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. حسین

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      نیسان با 42 کیلو وزن 1300 cc
      400 اسب بخار گرفت …….. بقیش قضاوت با خودتون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. NASSY

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    بازم مرســـــــــدس !!!

    هیبرید هست یا بنزینی ؟؟؟!

    موتور درست میکنه مثل اب خوردن , اونوقت ما ….(یک دقیقه سکوت)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sadjad97

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (256 ديدگاه)

      “(یک دقیقه سکوت)” رو گل گفتی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. pouya

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (110 ديدگاه)

    به پای 911 توربو نمیرسه حالا توربو اس بماند .نهایتا درحد کررا s تو شتابگیری حالا ببینید کی گفتم.
    تو هندلینگم که 911 حرفی باقی نمیذاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      پویا بهتره صبر کنیم تا ببینیم چی از اب درمیاد .

      قضاوت زوده .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (244 ديدگاه)

      شاید اینطور به نظر بیاد، اما اگر از نظر ابعاد و وزن شبیه به کلاس 911 و gtr باشه به نظر که قدرت خوبی هست، ترکیب وزن مناسب، گیربکس سریع و دقیق و این قدرت موتور میتونه خیلی اتفاقای عجیبی رقم بزنه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    مرسدس بنز اعلام کرده که این ماشینش ( مرسدس بنز AMG GT ) از لحاظ

    هندلینگ و چسبندگی بالاتر از پورشه 911 است . نمیدونم بر چه مبنایی

    این حرف رو زده ، اما باید منظر ماند و دید . من فکر کنم در حد 911 باشه .

    ولی خیلی با این جملش حال کردم :

    ( استانداردهای آلایندگی یورو 6 نیز پشتیبانی می‌کند. میله بادامک‌های

    دوتایی و پیستون‌های بسیار سبک‌وزن، بهینه‌سازی سرسیلندر از جنس آلیاژ

    زیرکونیوم آلومینیوم برای انتقال حرارت مطلوب‌تر، پوشش دیواره‌های سیلندر

    از نانو اسلاید برای کاهش اصطکاک و عدم نیاز به کارتل روغن با تکنولوژی

    روغن‌کاری خشک، همگی از تکنولوژی‌های جدید بکار رفته در این موتور

    می‌باشند. ).

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. pouya

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (110 ديدگاه)

    از مدیریت محترم پدال خواهش میکنم راجع به مدل هایی که تو ایران هم هست مطلب بذارید مثلا ب ام و 528 و328 که البته از سری mگذاشتید ولی اینا رو هم بذارید عالیه.مثلا مرسدس اس ال جدید لکسوس ای اس و جی ای و ای اس 250 .911 های که تو ایرانن و…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. sadegh

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    این جمله منو داغون کرد؛ ” عدم نیاز به کارتل روغن با تکنولوژی روغن‌کاری خشک”

    ولی با تواید این ماشین عجب رقابتی پیش بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      صادق اینها چیزی نیست برای بنز .

      اگر یادت باشه یک مدت اواترمو تغییر دادم یک عکسی گذاشتم که نوشته بود :

      6.9 با پس زمینه زرد .

      در سال 1975 مرسدس بنز روی مدل S کلاس خود یک موتور 6900 سی سی گذاشت که

      286 اسب بخار قدرت داشت !!!!!!!

      کارتل این موتور در زیر صندوق عقب بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      تکنولوژی ایی که امروزه در خودروهای DTM موجود است .

      40 ساله پیش . اگر خواستی بگو علتشو برات بگم .

      به خدا چیزهایی از بنز میدونم که خودم باورم نمیشه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        911 رو جلو میزنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      صادق جان این همون مدلی است که مرسدس بنز به موتور 6.9 لیتری مجهزش کرد و

      موتورش از تکنولوژی DTM سود میبرد .

      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/1975-450_sel_6.9/

      پدال داداش زود تأییدش کن . دمت گرم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sadegh

        ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        آره میلاد، یادمه عکس آواتارتو، حالا قضیه کارتل زیر صندق عقب چیه؟؟
        ببین لامصبا 40 سال پیش چی زده بودنا!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          صادق جان اون مدل بنز از سیستم فنر بندی بادی و روغنی

          استفاده میکرد . تنظیم ارتفاع داشت . ماشین برای اینکه

          در سرعت های بالا ارتفاع خودشو کم میکرد ، کارتل رو به

          زیر صندوق عقب بردن . تا همین اینکه تقسیم وزن بهتری

          داشته باشه و هم اینکه چون موتور بسیار غول بود ،

          احتمال اینکه کارتل ماشین در سرعت های بالا به خاطر

          ارتفاع کم ماشین به زمین گیر بکنه بود ، اینکارو

          انجام دادن .

          این حرکت مهندسان بنز بیشتر قابلیت فنی و مسابقه ای

          داشت . اما خب در زمان خودش تکنولوژیه بسیار بالایی رو

          داشته . این تکنولوژی الان در خودروهای DTM استفاده

          میشه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. فرهاد

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    اینا gt زدن هیوندا هم اومده الانترا gt زده (:

    ولی انصافاً قدرتش کم نیست؟؟
    8 سیلندر و 4 لیتر و تویین توربو با 502 اسب.اگه نگیم بده خوبم نیست.
    ولی خوب بنزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      فرهاد جان چرا اینطوری به قظه نگاه میکنی ؟؟؟

      مرسدس بنز همون شرکتی است که از موتور 2000 سی سی 4 سیلندر 360 اسب بخار

      قدرت و در نسخه ی سری بلک 400 اسب بخار خروجی گرفته !!!!!!!

      به نظرت نمیتونه از این موتور بالای 650 اسب بخار خروجی بگیره ؟؟؟

      بذار این موتور بیاد ، ببین بنز و AMG برای نسخه ی سیاهش چه قدرت

      موتوری را تعریف میکنند . همین موتور برسه دست برابوس 850 اسب بخار

      خروجی میگیره .

      از یک موتور با چندین برنامه نویسی میشه چندین خروجی گرفت .

      همینطور تغییر توربو شارژر ها .

      بنز و AMG توی یک چهارچوبی کارمیکنند . میزان استهلاک رو میسنجند .

      به خاطر همینه زیاد نمیتونند مانور بدهند .

      اما وقتی شما همین ماشینو با پکیج برابوس میگیری ، منهای پول بیشتری که

      میپردازی ، گارانتیه موتور را هم از دست میدهی .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهاد

        ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (378 ديدگاه)

        بله حق با شماست
        من که گفتم بنزه پس خوبه
        ولی آخه رقیبش خیلی گردن کلفته
        بهتره صبر کنیم ببینیم چی میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          چاکرتم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. pouya

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (110 ديدگاه)

    ارادت میلاد جان بله حرف شما کاملا درسته البته بنز اگه یا اتاق سبک براش بذاره که مطمعنا شتابش خوب مبشه ولی مهم تر از شتاب به نظرم آیرودینامیکه که بنز آیرودینامیکی ترین ماشین شهری رو داره .ولی اگه بنز بخواد این موتور رو روی یه اتاق مثل اس ال یا ای کلاس کوپه یا اس کلاس کوپه بذاره فکر نکنم چیز خیلی شاخی بشه البته واقعا نمیشه پیش بینی کرد کی فکرشو میکرد هلند 5تا اسپانیا قهرمان جهان رو بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      بله حرف شما درسته .

      یکی از مشکلاتی که مرسدس بنز SLS AMG داشت لولوهای درش بود که وزن زیادی

      داشت . 80 کیلو گرم . به همین خاطر بود که عملکرد SLS سقف باز بهتر از

      مدلی بود که درهای گالوینگ داشت .

      اما این مدل جدید ، درهاش سادست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        ببخشید میخواستم بنویسم لولا ، اشتباهی نوشتم لولو .

        حواسم نبود که لولوها فقط ممه هارو میبرند .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          موتورش خیلی ضعیفه . مگر اینکه تو خواب به 911 برسه!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. رضا

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          میلاد فقط امیدوارم این مدل عقبش پاتیناژ نره!
          و اینکه مثل داداش بزرگش لاستیکای عقب رو به فنا نده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          اولا که خیلی خوش اومدی لامبو .

          منور کردی .

          دوما اینکه بنز فقط از لحاظ هندلینگ و چسبندگی گفته .

          قضاوت هم زوده .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . رضا نمیدونم چرا اینقدر گشتاور موتورهای بنز

          بالاست . هیچ ترتیب اثری هم نداده تا به الان .

          برام خیلی جالبه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. mahsa

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اسم مرسدس که میاد علاقه ی من برا درس خوندن بیشتر میشه درس بخونم کار پیدا کنم پولدار بشم مرسدس بخرم :)
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    نظر شما چیه فکرخوبیه نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Germany & Japan

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    بنز است دیگر ، تا سوار نشه آدم ، نمیفهمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. PEUGEOT

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    من که به مرسدس ایمان دارم

    هیچ وقت یه چیز بد نمیسازه

    ببین با این قدرت تونسته استاندارد آلایندگی یورو 6 رو بدست بیاره

    تکنولوژی جهان در دستان مرسسسسسسسسسسسدس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. امید

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    خوش اومدی 502.2 اسب بخار amg درود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. mahsa

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (293 ديدگاه)

    پدال چرا نظراتمنو قورت میدی
    اه حوصلم سر رفت از بس دنبال کامنت خودم گشتم من رفتم بای بای

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sadegh

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      مهسا خانم، چرا اینقد عجولی؟!

      برای ما هم از این اتفاقا میوفته، کامنتی که گذاشته میشه تا یه مدتی برای بررسی غیب میشه، کامنتایی هم که توشون از اسم سایتی استفاده شده باشه یکمی بیشتر تا تایید شدن طول میکشه، حوصله دار باشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. mahsa

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (293 ديدگاه)

    اسم مرسدس که میاد علاقه ی من برا درس خوندن بیشتر میشه درس بخونم کار پیدا کنم پولدار بشم مرسدس بخرم :)
    نظر شما چیه فکرخوبیه نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Japan & Germany

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      گذشت اون زمونه که با درس خوندن میشد پولدار شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahsa

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (293 ديدگاه)

        ای گفتی!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (488 ديدگاه)

    سلام به همه.
    همه میدونن که تکنولوژی ساخت یه موتور زمانی پیچیده میشه که قرار باشه اون موتور به ساده ترین نحو ممکن ساخته بشه.
    ینی ساده و کارامد ساختن خیلی مهمتر از پیچیده و عجیب ساختن با قدرت برابره
    البته کارایی موتورای بنز تضمین شدس ولی باید دید روغنکاری خشک این موتور چه مزیتی داره و به صرف اینکه یه کار غیر معمول انجام شده شایسته تحسین نیس
    کارایی مهمه نه عجیب بودن
    در کل میشه گفت بنز تو ساخت موتورای اسپرت خیلی چیره هس و موتورای 12 سیلندر اون واقعا معرکه ان(تو پاگانی هویرا از V12 بنز استفاده شده)
    ولی این تکنولوژِی مسلما منجر به بزرگتر شدن واتر پمپ و رادیاتور و غیره خواهد شد چون درسته که از عناصر خاصی جهت انقال بهتر حرارت استفاده شده ولی باعث دفع حرارت تولیدی از موتور نمیشه و اینکه هرچی دمای موتور بالا بره تولید CO2 و HC میاد پایین ولی تولید NOX میره بالا پس وقتی استاندار یورو 6 رو پاس کرده خیلی حرفه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      داداش چیشده نوشتی دوستدار فولکس واگن ؟؟؟

      چاپلو تو که به خون فولکس و بنز تشنه بودی !!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Japan & Germany

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        ما طرفدارای ژاپن همه ی خودروساز هارو دوست داریم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (488 ديدگاه)

        درود.
        وقتی دیدم اون ائودی بیچاره که اومده بود واسه پورشه خوش امد بگه(در اصل اومده بود شاخ شونه بکشه)
        اونجوری نابود شد.
        گفتم بیام یه حالی به شما المانی دوستا بدم یه وخ دپسردگی نگیرید :)
        راستی پدال تو پست خوش امدگویی ائودی مذکور گفتی باید تا 24 و 25 خرداد منتظر نتایج مسابقات باشیم ما منتظریما قربون دستت زودتر ترتیبشو بده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. محمدعلی

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    بنزه دیگه چی میشه کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. مجتبی

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    خداییش یه ثانیه فکر کنین تا پنجاه سال دیگه شرکت های سوپر اسپرت لگن سازی ما با این سیاست های چپاول مشتری میتونن یه همچین موتوری طراحی کنن.عمرا .عرب های […] بغل گوشمون امثال لندکروز و میبرن صحرا نوردی میزنن به تپه های شنی بخندن و ما با بیش از 3000سال فرهنگ وتمدن و هوش سرشار که مدعیشیم تو پرایدمون موندیم .قشر متوسط….فکر کنین این مفهوم چقدر نسبیه توکشور ما چه معنایی میده به کیا میگن و جاهای دیگه به کیامیگن ……تا انحصار نشکنه فقط باید ببینیمو بخونیمو کف کنیم همین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ESI

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    من که نمیتونم تا پائیز صبر کنم شما رو نمیدونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Alpha

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    ببینیم جلوی گودزیلای نیسمو حرفی واسه گفتن داره یا نه !

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا