مرسدس بنز ویتو تاکسی در لندن

پس از آزمایش مرسدس بنز ویتو تاکسی جدید توسط راننده‌های تاکسی، این خودرو در بریتانیا انجام‌وظیفه خواهد کرد.

2017-mercedes-benz-vito-taxi-london-1
ویتو که توسط بخش ون‌های مرسدس بنز توسعه یافته به خاطر پیشنهادی خاص با هزینه‌ی 206 دلاری در هر هفته در دسترس بوده و البته بدون هیچ‌گونه سپرده‌ای و با پرداخت 19523 دلاری و اقساط 48 ماهه نیز می‌توان صاحب خودرو شد.

2017-mercedes-benz-vito-taxi-london-2
استیو بریج مدیر ون‌های مرسدس در انگلستان می‌گوید:

ما می‌دانیم که انجمن تاکسی لندن منتظر ما بوده تا ویتو تاکسی جدید را روانه‌ی بازار کنیم. ون قبلی ما از زمان عرضه در سال 2008 تاکنون بیش از 3 هزار دستگاه فروش داشته است.

با توانایی حمل 6 نفر و دسترسی کامل توسط ویلچر، مرسدس بنز ویتو تاکسی از پیشرانه‌ی دیزلی پاکی بهره برده که استاندارد آلایندگی یورو 6 داشته و قدرت 136 اسب بخاری آن از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استاندارد به چرخ ها منتقل می‌شود.

2017-mercedes-benz-vito-taxi-london-3


این خودرو به فرمان پذیری اکسل عقب مجهز بوده و دایره‌ی گردش 7.62 متری دارد. همین امر به خودرو اجازه می‌دهد تا در خیابان‌های لندن مانور پذیری بالایی داشته باشد. علاوه بر این ویتو تاکسی برای بهبود مصرف سوخت با تکنولوژی استارت/استاپ عرضه شده و در هر دو طرف درب‌های کشویی برقی، سیستم تهویه و… دارد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

9 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل Nima
    Nima
    سوابق: (972 دیدگاه) ,

    کاش حداقل یه عکس از داخلشم بود!
    تاکسى فضاى داخلیشم مهه

    پاسخ
  2. حسین
    سوابق: (1313 دیدگاه) ,

    تو ایران هم بود خوب بود!
    ۶۰میلیون پیش پرداخت و بقیه اش ۴۸ ماهه!

    پاسخ
  3. kasra
    سوابق: (58 دیدگاه) ,

    خیلی اعصاب خرد کنه.
    فکرشو کن بیش از 200هزار دلار پول بدی اس 65 یا اس600 مایباخ بخری بعد همون نشان که روی یه تاکسی درپیت هست رو ماشین لوکست هم باشه. فاجعس

    کاش مرسدس یه بخش جدید تاسیس کنه، و کلا کلاس های Sو Sمایباخ و GLS و G و CLS رو ببره تحت اون برند که با یه نشان دیگه باشه، مثلا با نشان مایباخ.
    عکسش هم خوبه، که مدل های بدرد نخورش مثل این ون ها و سایر مدل های ارزون قیمت رو ببره تحت یه برند و نشان دیگه، و بنز رو واسه مدل های سطح بالا بزاره.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل محمد باقر
      محمد باقر
      سوابق: (27 دیدگاه) ,

      مدلا های بدرد نخور؟! 😐
      ببخشیدا ولی با توجه به قیمت و کارایی و میزان فروش، این مدل ها خیلی هم بدرد بخور تر هستن! همه دنیا که پولدارا نیستن! اتفاقا به نظر من اینکه محبوبیت مرسدس بیشتر شده بخاطر مدل های ارزون تره. من خودم حتی وقتی یه ون قدیمی مرسدس ببینم خیلی خوشم میاد و ترجیح میدم آرم بنز رو همه جا ببینم! در ضمن با توجه به امتیازات و فروش اس کلاس، کاملا مشخصه افراد زیادی مثل شما فکر نمی کنند.
      و لطفا از این به بعد سعی کن نظرت رو بدون اینجور کلمات بگی:(تاکسی درپیت-مدل های بدرد نخور)، اصلا جالب نیست. بنز طرفدار زیاد داره و این حرفا ناراحت کنندست و واقعیت هم نداره.
      ……….
      راستی دوستان پدالی اگه خواستید آهنگ Purple از ThiDaniel خیلی قشنگه، تازه توش مرسدس هم داره p:

      پاسخ
      1. kasra
        سوابق: (58 دیدگاه) ,

        شما ادبیات چند شدی؟
        بدرد نخور و درپیت اصطلاح از سطح پایین بودنه. واضح نیست که رده اس 65 با رده A کلاس و این ون یکی نیست؟ اگه واستون واضح نیست دیگه حرفی ندارم ولی یه فکری واسه خودتون کنید حیفید.
        این تاکسی واسه عموم مردمه و انتخاب یه ماشین واسه تاکسی به این معنیه که این ماشین زیادم خاص و لوکس نیست. (تو رو خدا الان نگی خب تاکسی امارات پالاس رولزرویس فانتومه یعنی فانتوم خاص و لوکس نیست؟)
        مرسدس خیر سرش لوکس سازه اصلا نباید چنین چیزی بسازه که واسه تاکسی استفاده بشه.
        اگه قرار بود همه به پول درآوردن فکر کنن خب رولزرویس و بنتلی هم تاکسی میساختن که خیییییییلی هم از فانتوم و مولسان پرفروش تر میشد. ولی چیزی هست به نام اصالت و شخصیت، شخصیت یک بنز بالا تر از اینه که تاکسی باشه و هر کسی بتونه سوارش بشه، اتفاقا به نکته خوبی اشاره کردید، ((همه که پولدار نیستن)) درسته، همه پولدار نیستن. همه هم نباید بتونن مرسدس بنز سوار شن.
        اینم بگم که فقط یه طرفدار مرسدس که طعم مرسدس رو چشیده میتونه بگه واسه مرسدس افت داره که تاکسی بسازه پس منو متهم نکن که ضد بنز هستم. (نگرانم ازم بپرسی دیتر زیچه هم طعم بنز رو نچشیده که اجازه داده مرسدس تاکسی بسازه؟ …)

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل محمد باقر
          محمد باقر
          سوابق: (27 دیدگاه) ,

          راستش ادبیاتم خوب بود ولی به ما درپیت و بدرد نخور اینطور که شما گفتی یاد ندادن شما به بزرگی خودت ببخش!
          بعد میشه شما از خودت تعریف درست نکنی؟ شما الان به یکی که ماشینش سطح پایینه تو روش میگی ماشینت بدرد نخور یا درپیته؟ متاسفانه بعضی ها یاد گرفتن حرفی که قبول دارن رو به عنوان سند قرار بدن و هر کی قبول نداشته باشه بهش بر چسب بی سوادی بزنن! به نظرم شما باید یه فکری به حالت بکنی نه من! من قبول دارم که رده اس با ای یکی نیست ولی باور دارم که مشکلی نداره با یه آرم باشن هر دوتاشون! طرفداراشم که بیشترشون مشکلی با این قضیه ندارن و بنز روز به روز پر طرفدار تر میشه. بنز بنزه و تو هر زمانی خود شرکت و طرفداراش تعیین می کنن که چجوری باشه که الانم همینجوریه! پس چرا حرف شما باید درست باشه که هر کسی نباید بنز سوار بشه؟ این فقط نظر شماست! نه واقعیت! همین. شما میگی ((فقط یه طرفدار مرسدس که طعم مرسدس رو چشیده میتونه بگه واسه مرسدس افت داره که تاکسی بسازه)) ولی راستش شما اولین نفری هستی که من دیدم طعم بنز رو چشیده و همچین نظری داره.

    2. Madjid R8 V12 TDI le Mans
      سوابق: (7769 دیدگاه) ,

      .
      مطمئنم بنز تا ابد کاری که شما گفتی رو انجام نخواهد داد
      خیالت راحت باشه.
      130 ساله به تاسیس یک برند ارزون فکر هم نکرده.
      برعکس برند های گرونی مثل مایباخ و AMG تاسیس کرده یا خریده. و در این ماشین ها هم از ستاره ی سه پر استفاده میکنه.

      من یک طرفدار واقعی بنزم.
      تا حالا خودم بنز نداشتم. اما شاید 10 بار سوار شدم . از E تا C و CLS.

      از کسایی که سوار ماشینشون شدم همین سوال رو پرسیدم که از دیدن آرم بنز روی خاور ناراحتید یا نه ؟
      حتی یک نفر هم ناراضی نبوده.
      اتفاقا چند نفر دیدن آرم بنز رو روی کامیون و خاور و آمبولانس ، نشان دهنده ی قدرت و کیفیت دایملر میدونستند.

      شما هم اگر ان شالله روزی بنز بخری ، از این بابت ناراخت نخواهی بود.

      پاسخ
  4. ناشناس
    سوابق: (216 دیدگاه) ,

    جالبه والا. وقتی نوبت مرسدس میشه، همه میگن خیلی خوبه که تاکسی هم می زنه. اصن دوست داریم که آرم بنز رو روی تاکسی و کامیون و … ببینیم. اما وقتی نوبت تویوتا میرسه برمیگردن میگن اه اه اه آدم مگه خله پولشو پای کمری یا کرولایی بده که تاکسیه. تعصب خوبه اما نه اینجوریش. اتفاقاً منم خوشحال میشم ببینم برند محبوبم تاکسی شده و این یه افتخار بزرگ برای یه شرکته که ماشیناش تو کشورهای مختلف تاکسی بشن. دلیلشم واضحه. چون ماشینی باید تاکسی بشه که کیفیت و قابلیت اطمینانش بالا باشه. یه مطلبی چند وقت پیش خوندم راجع به همین موضوع تاکسی شدن برندهای معروف. درنهایتم گفته بود اگه دنبال یه برند باکیفیت و طول عمر بالا هستین ببینید ماشین های کدوم برند تو خیلی از کشورها تاکسی شده. تاکید میکنم تو چندین کشور نه یکی دوتا کشور.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل محمد باقر
      محمد باقر
      سوابق: (27 دیدگاه) ,

      نظرتون درباره کیفیت کاملا درسته. راستش منم مشکلی با تاکسی بودن تویوتا ندارم و خیلی هم خوبه! انقدر تویوتا دوست دارم که حاضرم اینهمه پول بیشتر بدم ولی از فرودگاه با تاکسی تویوتا برگردم. و قبول دارم اونایی که می گن بنز تاکسی باشه خوبه ولی تویوتا نه، متعصب هستن.

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.