مرسدس بنز

کارلسون مرسدس بنز C63 AMG S تا دندان‌مسلح

تیونر آلمانی کارلسون تمام توان و خلاقیت خود را بکار برده تا سدان اسپرت و قدرتمند مرسدس بنز C63 AMG S را اسپرت‌تر و قدرتمندتر کرده و تادندان‌مسلح نماید. به‌روزرسانی‌هایی که در بخش پیشرانهٔ این خودرو انجام گرفته موجب شده قدرت آن به ۶۲۵ اسب بخار و گشتاورش به ۸۲۵ نیوتن متر رسد که ۱۱۵ اسب بخار و بیش از ۱۹۲ نیوتن متر نسبت به نسخهٔ استاندارد کارخانه‌ای C63 S افزایش داشته است. این امر موجب شده این سوپر سدان وحشی فقط در ۳.۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد که ۰.۲ ثانیه سریع‌تر شده است. حداکثر سرعت آن نیز به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت افزایش پیدا کرده است.

carlsson-cc63s-10

کارلسون همچنین یک کیت آئرودینامیکی را هم برای C63 S ارائه کرده است که شامل اسپویلر لبهٔ سپر جلو، فریم دور ورودی‌های هوای سپر، فلپ‌های آئرودینامیکی، دیفیوز، اسپویلر عقب و دو جفت سر اگزوز کروم مشکی‌رنگ می‌شود. البته این کیت آئرودینامیکی در دو سطح ارائه می‌شود. نمونهٔ اول ۹۹۹۰ یورو قیمت داشته و شامل اسپویلر جلو و عقب، دیفیوزر عقب و اگزوز اسپرت می‌شود درحالی‌که سطح دوم علاوه بر این موارد، قطعات دیگری را هم به خودرو اضافه می‌کند و ۱۵,۹۹۰ یورو قیمت دارد.

این خودرو همچنین مجهز به رینگ‌های جدید ۲۰ اینچی کارلسون جدید شده است که در دو نسخهٔ درخشان و تیره عرضه می‌شود. در داخل C63 S دارای پانل درها و صندلی‌های اصلی است که البته با چرم‌های آلکانترا و ناپا پوشیده شده‌اند. همچنین داشبورد و فرمان هم با چرم ناپا آبی و مشکی پوشیده شده است.

carlsson-cc63s-8

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. KING 918 ( Nemesis)

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (217 ديدگاه)

    قسمت عقب ماشین بسیار زیباست …..
    جای یه هود روی صندوق جلو خالیه …..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. X6

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (584 ديدگاه)

    این E کلاسه نه C کلاس اشتباه نگفتین !؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر دهقان

      ۲۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (689 ديدگاه)

      خیر دوست عزیز
      این C کلاسه ولی بهتون حق میدم چون محصولات اخیر مرسدس به قدری شبیه به هم شدن که تشخیصشون از هم دیگه سخته!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. mohsen.b

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (73 ديدگاه)

    اگه دویست اسب بخار دیگه هم بهش اضافه کنن بازم چون تک دیفرانسیله شتابش چندان تغییری نمیکنه و فقط زور الکی میزنه-خودرو های دریفتر این مشکل رو دارن-این خودرو هم مخصوص دریفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. matador

      ۲۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      ولی شتاب ثانویش وحشتناک میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. یوسف

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (742 ديدگاه)

    من اگه مرسدس داشتم و میخواستم بدمش دست تیونر هرگز اجازه نمیدادم روی جلو پنجره به جای آرم مرسدس لوگوی خودشو بزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    عالی بود، عالی تر شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. GOD BLESS AMERICA

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    دقیقا قصه همینه محصولات بنز بعد از تیون خود کارخونه (بخش آ ام گ) هنوز قابل رقابت با بزرگای کلاس و هم طراز خودش مثلا نسخه های وی کادیلاک نیست و حتما باید یه تیونر دوم دست به کار بشه که باز هم برای مقایسه مثلا از CTS-V به ترتیب 25 اسب بخار و 55 نیوتن متر گشتاور کمتری داره.
    بحث قیمت هم که بماند چون پول لوگوهای ستاره سه پر و آ ام گ و کارلسون رو ازتون میگیرن نه پول آپشن های واقعی رو.
    و اینطوری که حتی در برابر آلمان پرچم آمریکا بالاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Erfan

      ۲۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (43 ديدگاه)

      http://www.pedal.ir/%d8%a8%d9%86%d8%b2/%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%84%d8%b1-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3/

      دوست عزیز فعلا که خود آمریکایی ها هم دارن بنز رو به ماشینای خودشون ترجیح میدن و از کیفیت و آپشن های اون لذت میبرن….
      شما وقتی مقاله بالایی آپ شده بود کجا بودی؟؟؟

      The Best or nothing…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. silver

      ۲۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (226 ديدگاه)

      دوست من با این کامتت ثابت کردی که هیچ چیز از تیونینگ نمیدونی.
      اگر حرفی که زدی درسته ، شامل مدل های تیون شده دوج های موپار یا تیون شده های شلبی هم میشه!!!!!
      البته خاصیت ماشین های المانی اینه که یه ماشین عالی رو عالی تر میکنن
      نه مثل ماشین های آمریکایی به جای بهبود عملکرد ماشین،راحتی و استاندارد ها رو فدای چند اسب بخار بیشتر کنن که اون نیرو هم نمیتونن درست به زمین منتقل کنن و توی چند تا پیچ از رقبا عقب میمونن.در اصل آمریکایی ها میان ماشینو بهتر کنن ولی میزنن چند تا درد و مرض دیگه هم به ماشین اضافه میکنن مثل لاستیک خوره و بنزین خوره و عدم کنترل مثل دوج هلکت
      ولی آلمانی با مهندسی اش به مشکلات غلبه میکنه نه با ۲۵ اسب بخار بیشتر
      سعی کن ایمان بیاری و به راه راست هدایت شی

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا