مرسدس بنز

تولید کلاس سی 2015 در آمریکا

سرانجام مرسدس بنز C کلاس مدل ۲۰۱۵ هم وارد خط تولید شد. این خط تولید واقع در کارخانه شهر تاسکالوسا است که در غرب ایالت آلاباما آمریکا قرار دارد.

این خودرو برای فروش در آمریکا و کانادا، همین پاییز وارد بازار می شود. این نسخه بسیار شبیه به نسخه های اروپایی است اما با این تفاوت که تنها دو موتور می توان برای آن سفارش داد:

  • موتور توربوشارژ ۲ لیتری چهار سیلندر که می تواند حدود ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.
  • موتور توربوشارژ ۳ لیتری V6 به همراه ۳۲۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ نیوتن متر گشتاور.

 

Mercedes Tuscaloosa plant
Mercedes Tuscaloosa plant

رییس کارخانه تاسکالوسا مرسدس می گوید: افراد زیادی از تیم ما، هفته ها و ماه های زیادی را در آلمان برای بالا بردن معلومات خود درباره C کلاس و تکنولوژی مونتاژ کردن آن سپری کردند. یک تشکر ویژه به این تیم شایسته و پرانگیره، ما در حال حاضر به طور بسیار مطلوب آماده نوشتن فصل بعدی داستان موفقیتمان هستیم. ساخته شده توسط مرسدس بنز در آلاباما.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۶ دیدگاه‌ها

  1. PEUGEOT

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    مرسدس همیشه موفق بوده
    مرسدس نماد کیفیت وتکنولوژی در جهان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Japan & Germany

      ۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      چه فروشی بکنه این نسل تو ایران

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۲ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        مرسدس و خودرو های المانی همیشه پیشتاز

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    در یک مطلبی خوندم که استفاده از لامپ های زنون و لیزری در امریکت ممنوعه .

    اما در این عکس ها میبینم که چراغ های ماشین زنو است . چطوریه ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      میلاد من هم شک کردم به این موضوع سر مطلب چراغ های آئودی
      رفتم یه تحقیقی کردم متوجه شدم به خاطر برخی از مسائل ایمنی استفاده از برخی چراغ های “لیزری” در خودرو ها در امریکا ممنوعه و این ممنوعیت شامل چراغ های زنون نمیشه (الان همه خودروسازان از این چراغ ها در امریکا استفاده میکنن تقریبا!)
      دلیل اینکه چراغ های لیزری ممنوعه، به این خاطره که ممکنه به علت قدرت روشنایی بالا دید راننده جلویی رو کم کنه و راننده روبرویی نتونه به خوبی ببینه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sadegh

        ۲ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        آره زیگما، مهمترین دلیلش همینه که خودت بهش اشاره کردی، ولی چیزی که ذهن منو مشغول کرده، اینه که چرا با وجود تکنولوژی چراغای هوشمند که نور رو روی ماشین روبرویی نمیندازه، چرا آمریکا به جای ممنوعیت چراغای لیزری، نمیاد استفاده از این تکنولوژی رو اجباری کنه؟؟ (البته الان دیگه اکثر خودوسازا دارن از این سیستم استفاده میکنن)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          یه ایمیل بزن به nhtsa و ازشون بپرس شاید جواب بدن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. sadegh

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          اینجوری شاید جواب ندن، حالا فردا اگه شد یه سر میرم سراغشون ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          متاسفم صادق جان ولی بازم مشکل دارم با این موضوع!
          طبق یک اصل، نور در خط مستقیم حرکت میکنه
          پس در این صورت پاشش نور به سمت شونه جاده نمیتونه ماشین های پشتی رو در حالی که نور به خاطر ماشین اولیه روبرو پایینه، مشخص کنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. احمدرضا بی ام و

        ۲ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (57 ديدگاه)

        زیگما جان اگه فیلمی که بی ام و منتشر کرده بود دیده باشی میبینی که چراغ های لیزری بی ام و وقتی ماشینی جلو میاد تا حد توان کج میشود تا چشم راننده اذیت نشود ویا خاموش میشوند

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          یعنی چی کج میشن؟ خب اینجوری که نور از جلوی راننده میره کنار! اینکه بدتر خطرناک تره که!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. sadegh

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          زیگما، نه اینکه به نور چراغ زاویه بده ها، در اصل وقتی ماشین روبرویی نزدیک میشه، همینجور متناسب با حرکت ماشین روبرو برد نور رو کم میکنه تا ماشین که رد شد دوبار به حالت اولش بر میگرده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          وقتی برد رو کم کنه راننده مسافت کم تری رو میبینه
          با عقل جور در نمیاد واقعا خطریه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. sadegh

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          ببخشید، یادم رفت اینو بگم، درواقع برد چراغ سمت ماشین روبرو رو کم میکنه، یعنی چراغ سمت شونه ی جاده، کاملا لاین خودتو روشن میکنه، برای اون لاین هم تا قبل از ماشین روبرو را روشن میکنه، درواقع جوریه که نمیزاره چیزی از دیدت خارج بشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. زیگما

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          ماشین روبرو رو روشن نمیکنه؟ خب اگه ماشین روبروی چراغاش خاموش باشه که ما ماشین روبرو رو نمی بینیم! بازم خطریه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. امیر

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (95 ديدگاه)

          زیگما جان شما فیلم رو ببینی کامل متوجه میشی.
          نور بالاست اما وقتی ماشین از روبرو میاد لامپ نور بالا طوری میچرخه که محدوده خودرو مقابل عملا با نور پایین روشن میشه و چپ و راست آن نور بالا.
          واقعا جالب بود فیلم رو ببینید متوجه میشید.
          ضمنا همینطور که اتوموبیل مقابل و شما حرکت میکنید چراغ هم متناسب با حرکت شما میچرخه و بعد که از کنار هم رد شدید برمیگرده سر جاش.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. زیگما

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          فیلم رو دیدم
          اگر خودروی روبرویی رو روشن میکنه، که پس نورش تو چشم راننده میوفته که ثابت شده خطرناکه
          اگر روشن نمیکنه، که خطرناک تره
          چون اگر در جاده دو بانده خودرویی از روبرو بیاد و چراغاش روشن نباشه، ممکنه شما باهاش شاخ به شاخ بشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. Ehsan

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          کلا از نظر زیگما خطریه :D :-/
          B-) چرا بعضی شکلک ها نمایش داده نمیشه ؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. iman458

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (5 ديدگاه)

          ینی چی کج میشه؟
          خاموش؟
          خوب اینطوری که راننده خود ماشین نور نداره و احتمال تصادف زیاد میشه
          خاموش یا کج نمیشه این تکنولوژی بحثش مفصله کلی نمیشه گفت دربارش

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. حسين

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          احمدرضا جان این فیلمی که میگی رو لینکشو بذار بی زحمت. مرسی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. امیر

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (95 ديدگاه)

          زیگما جان مگه تو جاده چطوریه؟
          از فاصله 150 متری شما نور بالا رو پایین میارید پس اگه چراغ طرف روشن نباشه نمیبینیدش؟
          حالا این تازه 1 درجه از اونم بالاتره یعنی خودرو جلویی با نور پایین روشن میشه در حالی که اطراف اون همچنان نور بالاست.

          در صورتی که در حالت دستی کقتی نور رو میزنید پایین اطرافو هم با نور پایین میبینید دیگه…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. sadegh

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          :) :) :)
          زیگما جان، خاموش که نمیکنه، به عبارتی تا حد ممکن نور رو پایین میندازه که ماشین روبرویی اذیت نشه، وقتی هم که ماشین رد شد به حالت قبلش بر میگرده
          اگه به نور چراغای ال90 دقت کرده باشی برد نور چراغ سمت راننده کمتره، ماشینای جدید یه همچین حالی دارن با این تفاوت که میتونن برد رو کم و زیاد کنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        13. زیگما

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          خب مگه حرف غیر منطقی میزنم؟
          دو حالت بیشتر نداره که هر دو حالت ریسکش بالاست
          چراغ های لیزری مزیت هایی نسبت به چراغ های معمولی دارن ولی ایراداشون خیلی بیشتره.
          صادق جان نور رو کم میکنه؟ پس احتمال خطر بیشتر میشه اگر نور کم بشه
          غیر از اینه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        14. زیگما

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          راستی شما میگید وقتی ماشین از روبرو میاد نور رو به سمت پایین میاره
          در این صورت اگر پشت سر ماشین روبرویی شما که داره به سمتتون میاد یه ماشین دیگه باشه، شما اونو نمیبینی!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        15. sadegh

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          اینو میخواستم تو همون کامنت بالایی بذارم ولی وقت ویرایشش تموم شد.

          نه اینکه حجم نور کم بشه، در واقع برد رو کم میکنه، یه چیزی مث نور پایین و نور بالا
          دادا زیگما خلاصشو بگم؛ از پاشش مستقیم نور روی خودروی روبرویی خودداری میکنه، (همونجوری که نور بالا چشمتو میزنه ولی نور پایین در اون حد اذیت نمیکنه)

          چراغی هم که سمت شونه هست جاده رو میتونه در حدی روشن کنه که بتونی ماشینای پشت سری رو ببینی

          (انتقال یه موضوع با متن گاهی سخت میشه، اگه پیش هم بودیم خیلی راحت تر میتونستم برات توضیح بدم)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        16. زیگما

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          صادق جان جوابتو اشتباهی در بالا دادم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        17. حسين

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          راستی لینک اون فیلمه رو که گذاشتی، این لینکم یه سری بزنید:
          http://www.netcarshow.com/volkswagen/2013-cc/800×600/wallpaper_75.htm

          http://www.netcarshow.com/volkswagen/2013-cc/800×600/wallpaper_76.htm

          موافقم 0
          مخالفم 0
        18. sadegh

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          زیگما جون، چرا متاسف؟؟! داریم با هم چیز یاد میگیریم.

          اجازه بده قضیه ها رو تفکیک کنیم.

          قبول داری هر ماشین 2 تا چراغ داره؟ یکی سمت راننده، یکی سمت شاگرد (چپ و راست)
          خب مسئله اینجاس که طرز پاشش نور هر دو چراغ با هم فرق میکنه
          اول چراغ سمت راننده؛ این همون چراغیه که داشتیم در موردش با هم بحث میکردیم، که گفتم برد نورش نسبت به حرکت ماشین جلویی کم زیاد میشه (حجم و میزان نور کم و زیاد نمیشه) شبیه یه چیزی مث ال90 ولی هوشمند

          حالا چراغ سمت شاگرد؛ داداش اینو میدونی که توی چراغا تعدادی لامپ هست (حالا یا LED یا کاسه ای) این چراغا یه زاویه هایی دارن که شکل کلیِ نورِ تولید شده رو شبیه حرف V میکنه، در واقع به همین خاطر هست که میگم میتونی ماشینای پشت سری رو هم تشخیص بدی، اگه نور چراغ فقط یه خط مستقیم رو روشن میکرد(مثلا مث لیزرهای اشعه ای) در اون صورت میشد بگی ماشینای پشت سری قابل تشخیص نبودن، ولی شکل و زاویه ی نور این مشکل رو حل کرده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        19. sadegh

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          زیگما عکسایی که حسین گذاشته جونِ حرف منو نشون میده

          متن منو که خوندی، یه نگاهی به اون عکسا بنداز، تقریبا گویای همه چیزن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        20. زیگما

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          صادق فیلم رو که دیدم به کلی قاطی کردم
          میخواهید فعلا بی خیال بشیم تا من یه ایمیل به nhtsa بزنم و ازشون بپرسم
          iihs هم شاید جوابمو بده

          به وزیر دادگشتری امریکا هم ایمیل بزنم شاید جوابمو بده!
          :))

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        اینو میدونم .

        مشکل این چیزی که گفتی رو خیلی وقته حل کردن .

        پشت اینه ها یک سنسوری گذاشتن که به محض دیده شدن ماشین رو به

        رو ، نور تا حد امکان میاد پایین .

        اما اگر یادت باشه چند وقت پیش این لینک رو گذاشتم . توی این

        مطلب نوشته شده :

        ((( در آمریکا استفاده از نور چراغ زنون قدغن است چه رسد به

        نور لیزری.)))

        اگر حرف من و تو درست باشه ، پس این جمله چی میگه ؟؟؟

        اینم لینک :

        http://asrekhodro.com/fa/page/43418/%D8%A2%D8%A6%D9%88%D8%AF%DB%8C+%D9%BE%D8%A7%DB%8C+%D9%82%D9%88%D9%84%D8%B4+%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF+.html

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. Zonda R

        ۲ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        ولی استفاده از زنون هم تو امریکا ممنوع هستش
        منبع سایت مجله ماشین در مطلب
        بالاخره audi برنده رقابت چراغ لیزری شد
        البته ممنوعیت زنون رو نمیدونم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          سلام زوندا جون،خوبی؟
          داداش در نهایت BMW بود که با تحویل اولین i8 مجهز به چراغ های لیزری،بازی رو به سود خودش تموم کرد! ائودی باخت!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      زیگما اینهمه سوال پیچ کردی مارو که چی ؟؟؟؟

      این فیلمو ببین :

      http://www.aparat.com/v/0JuRG

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      حتی اگر در این لینک بروی ، عکس مرسدس بنز GLA امریکا هستش که نسبت به

      مدل اروپاییش ، چراغاش ساده است . توی اون عکسی که دوتا GLA از نمای

      جلو در کنار هم هستند .

      http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/gla-2015/

      یا در این لین که دوتا استیشن ها از نمای کنار ایستادند . به چراغهاشون

      توجه کن . اون استیشن ابی چراغ هاش ساده است . اما ظاهرش اسپورته .

      یا به نوعه میشه گفت : سفارش امریکا . دقیقا برعکس اون مدل قهوه ایی .

      http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-c-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AA-%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B5/

      یک نگاهی بینداز

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۲ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        میلاد من نفهمیدم
        چرا این لینکارو گذاشتی؟
        چراغ های زنون که استفاده میشن در امریکا
        لیزری ها نمیشن
        یعنی منظورت اینه زنون استفاده نمیشه؟
        یه ذره توضیح بده
        همین جوری میای و لینک میذاری آدم قاطی میکنه خب

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          خودمم قاطی کردم . یک لینک دیگه گذاشتم که هنوز پدال

          تأیید نکرده . وایسا تا اونم تأیید بشه .

          پدال داداش اونم تأیید کن .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. زیگما

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    ببینید تولید در کارخانه شروع شده ولی عرضه اینترنتی و رسمی هنوز شروع نشده در امریکا!
    این به خاطر قوانین بسیار سخت گیرانه قدرال هست که یک خودرو قبل از عرضه به بازار باید از تست ها و آزمون های بسیار سخت گیرانه سربلند بیرون بیاد.

    الان تحویل این خودرو در اروپا آغاز شده ولی در امریکا هنوز تحویل داده نشده(البته تا الان)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. VAHID JINPACHI

      ۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (847 ديدگاه)

      یه نگاهی به این لینک ها بندازید کاملا متوجه می شید..

      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-s-class/1280×960/wallpaper_a2.htm

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    من حاضرم تمام تاریچه ی بنزو حفظ کنم . میشه منم استخدام بشم ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. shahryar

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من همیشه بنز رو دوست داشتم و عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. sadegh

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    سلام به همه ی بر و بچه های پدال.

    اولین c کلاس سال 1993 تولید شد (w202)، خیلی از ماشینای کلاس C خوشم میاد، مخصوصا مدل w203 که نیرو انتظامی و سپاه هم خیلی ازشون وارد کردن، هم خوشکلن و هم پرکار

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام صادق جون،داداش یه مدت نبودی نگران بودیم.ان شاالله که چیز خاصی نبوده.صادق چرا اینقدر آواتارات خوبن؟!
      راستی دوستان،با لطف خداوند و دعای شما حال پدربزرگم خیلی بهتر شده.از همتون خیلی خیلی ممنونم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sadegh

        ۲ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        سلام دادا شاهین، اول از همه خدا رو شکر که حال پدربزرگت خوب شد، جداََ خوشحال شدم.

        در مورد غیبتم هم، خدا را شکر دلیلش اتفاق بدی نبود، حقیقتش برای امتحانام بود، این اواخر یکمی سنگین شده بودن. بازم ممنون که به فکر بودی

        آواتارم هم که مال Matt Damon هستش، خدای فیلمای سه گانه ی بورن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۲ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          خب خدارو شکر که مشکلی نبوده داداش.امیدوارم که بیشتر و بیشتر توی پدال باشیم.ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. Alpha

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    کنسول وسطش خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. رضا

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    سی کلاس جدید در مقابل سری 3 مثل یک بیزینس من با شخصیت در مقابی یه ورزشکار حرفه ایه!
    فک نکنم مرسدس سی بتونه خریداران جوانتر رو در بازارهای جهانی به خودش جذب کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امید

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    یاد گذشته هایی که ندیدیم ولی شنیدیم بخیر اون موقع چه اتومبیلهایی و با چه قیمتهایی داشت اینجا مونتاژ میشد نمیدونم گذشتگان داشتن رویا میدیدن یا ما کابوس خوشبحالت بچه امریکایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. کافر مقدس

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    این که چیزی نیست ایران خودرو هم سی کلاس میزد . .

    اینقدر قشنگ میزد که خارجی ها هم متعجب بودن از آلایندگی ش و کیفیت رنگ مضخرفش:D

    رو آیینه هاش نوشته تمام اجسامی که میبینید ب شما نزدیکن LOL

    ولی خوده آلمانی ها فک کنم اولین اروپایی بودن که آمریکایی مونتاژ میکردن یه سری فوردها اصن ب فورد آلمانی معروفن

    خلاصه آمریکا و آلمان با هم دیگه کلی هم کاری دارن و ما جهان سومی ها خبر نداریم فقط بلدیم چماغ رو برداریم بکوبیم سرـه هم دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      البته کافر جان مرسدس بنز E کلاس بود .

      اون فوردهاییی هم که به فورد المان مربوط هستند ، از موتور V4 استفاده

      میکردند . البته بعضی هاشون .

      در مورد جمله ی اخرت هم باید بگم که اگر ادامه بدهیم میتوانیم بگوییم :

      مرگ بر کره ی زمین .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ساسان.م

        ۲ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (338 ديدگاه)

        میلاد موتور V4 چیه دیگه؟ منظورت 4 سیلندره؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . بله داداش گلم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. مرتضی

      ۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (849 ديدگاه)

      البته ایران دیگه جهان سومی نیست که هنوز بعضی جهان سومی ها از این موضوع خبر ندارن!!! یعنی به عبارتی!!! ایران جهان سوم نیست اما توش پره از ذهن های جهان سومی که به دشمن شماره یک کشور و دینشون که هیچ همه انسانیت عشق می ورزند!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. رسول

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (66 ديدگاه)

    اصل خودرو ساز اینه که خودرو هاش تو کشور خودش و زیر نظر خودش ساخته بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمد

    ۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    خودروهایی مثل بنز تحت لایسنس بنز تولید میشن فرقی نممیکنه تو چین تولید شن یا افغانستان و…
    بخاطر هزینه حمل و نقل و معافیت مالیاتی که دولت اون کشور به بنز و امثالهم میده اشتغال زایی و تشویق های دولت و معافیت های تولید و درامد و …. اقدام به تولید خودرو در کشور دوم وسوم و لاآخر…میکنند

    خودروهای آلمانی مثل بنز bmw وaudi و Porsche که تو آمریکا تولید میشن با کیفیتی که تو آلمان میشن هیچ فرقی نمیکنن.

    موفق باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. hero

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    کارخونش رو تو جای باصفایی گذاشتن!
    جون میده واسه سیزده بدر!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا