بیوک

بیوک اولین محصول با زیربرند جدید اونیر را معرفی کرد

همان‌طور که قبلاً در خبرها گفته شده بود و در پدال هم اعلام کردیم، بیوک قصد دارد زیربرندی بنام اونیر را جهت ارائهٔ تریم لوکس‌تر برای محصولاتش تأسیس کند. اونیر دقیقاً نقش دنالی جی‌ام‌سی را برای بیوک بازی می‌کند؛ یعنی یک زیربرند لوکس که برای نسخهٔ لوکس‌تر محصولات بیوک ارائه می‌شود. حال بیوک اولین محصول با زیربرند اونیر را معرفی کرده است. اولین خودرویی که با زیربرند اونیر ارائه شده است، مینی‌ون GL8 است. بیوک GL8 صرفاً در بازار چین عرضه می‌شود و به تارگی نیز نسل جدید آن معرفی شده است. بنابراین نسخهٔ اونیر GL8 هم فقط برای چینی‌ها ارائه می‌گردد. این مینی‌ون یکی از محبوب‌ترین خودروهای بیوک در چین است.

2016-buick-gl8-avenir-china

این مینی‌ون لوکس دارای یک رنگ منحصربه‌فرد بنفش، جلوپنجرهٔ لانه‌زنبوری با تیغهٔ کرومی بال شکل و رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی با طراحی منحصربه‌فرد است که آن‌را از نسخهٔ معمولی GL8 متمایز می‌کند. در داخل هم با یک سری از تجهیزات جدید مانند ۱۸ گزینهٔ نورپردازی، سقف از جنس جیر، کف‌پوش مخمل، لوگوی اونیر روی کنسول وسط، رودری‌ها و صندلی‌ها، تریم‌های گوناگون، صندلی‌های چرمی و تجهیزات معمولی مانند تهویهٔ خودکار چند منطقه‌ای، بر شخصیت خاص GL8 اونیر تأکید شده است.

بیوک هنوز مشخصات فنی GL8 جدید را منتشر نکرده است اما هنگامی‌که نسخهٔ معمولی آن در اوایل ماه جاری رونمایی شد گفته شد که به لطف استفاده از سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب، هندلینگ، سواری و راحتی آن بهبود یافته است. همچنین لیست موتورهای این خودرو هم هنوز مشخص نشده اما گفته می‌شود که این لیست می‌تواند شامل یک واحد ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با قدرتی در حدود ۲۵۰ اسب بخار باشد. بیوک GL8 اونیر جدید برای فروش در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) در چین عرضه خواهد شد.

2016-buick-gl8-avenir-china-2

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Nima

    ۱۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    هم خارجش هم داخلش عااالیه. بخصوص صندلی های ردیف دوم هم طراحی هم راحتیش حرف نداره. فکر کنین کادیلاک زیر شاخه لوکس(لوکس که نمیشه گفت باید بگیم مجلل)بزنه. اون وقت میشه رقیب بزرگ بنتلی و رولزرویس همون طوری که قبلا بود(دهه 70 و قبلترشایدم 80)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۱۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    چیز خیلی خوبی از آب در اومده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا