بی ام و

برنامه‌های ب‌ام‌و برای نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی ۲۰۱۷

مجموعه مدل‌های جدید سری ۵ ب‌ام‌و قرار است در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ معرفی جهانی شوند. در مراسم معرفی ب‌ام‌و سری ۵ جدید همچنین از مدل جدید ب‌ام‌و M۵۵۰i xDrive نیز رونمایی خواهد شد. این خودرو با موتور قدرتمند TwinPower توربو، سیستم چهارچرخ پیش‌ران هوشمند xDrive با گرایش بیشتر به چرخ‌های عقب و سیستم تعلیق ام پرفورمنس، ب‌ام‌و M۵۵۰i xDrive جدید یک خودروی اسپرت چهار درب و سدانی قدرتمند می‌باشد که توانایی‌های شگفت‌انگیز و امکانات لاکچری را در یک پکیج ارائه می‌کند.

bmw-m550i_xdrive-2018-1024-02
ب‌ام‌و ۵۳۰e iPerformance که یک مدل پلاگین هیبریدی را از ماه مارس ۲۰۱۷ به آخرین نسل ب‌ام‌و سری ۵ اضافه می‌کند نیز قرار است در دیترویت رونمایی شود.

bmw-530e_iperformance-2018-1024-02
مجموعه مدل‌های سری ۶ ب‌ام‌و که فروش آن از بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد، مجموعه جذاب جدیدی را به لیست آپشن‌های این خودرو اضافه می‌کند. آپشن‌هایی که به‌طور اختصاصی برای ب‌ام‌و سری ۶ کوپه، ب‌ام‌و سری ۶ کانورتیبل و ب‌ام‌و سری ۶ گرن‌کوپه طراحی شده‌اند تغییراتی چشم‌گیر در طراحی ظاهری و همچنین کابین خودرو ایجاد می‌کنند که به‌وضوح شخصیت اسپرت این سه مدل لوکس را به نمایش می‌گذارد.

bmw-6-series-2018-1024-01
مدل مفهومی اسپرت شهری ب‌ام‌و “کانسپت X۲” که از آن با عنوان فرزند جدید ب‌ام‌و در سگمنت خودروهای کوچک یاد می‌شود هم قرار است در مهم‌ترین نمایشگاه خودرویی سال در آمریکا به عموم مردم معرفی شود.

bmw_x2_frontquarter_copy
سدان جدید ب‌ام‌و سری ۵ همچنین مشتریان کمپانی را به فاز بعدی توسعه نرم‌افزار ب‌ام‌و Connected آشنا می‌کند که با سرویس‌های دیجیتال جدید کمپانی بیش‌ازپیش کامل شده است. ازجمله این سرویس‌ها می‌توان به ب‌ام‌و Connected Onboard، یک صفحه‌نمایش شخصی‌سازی‌شده روی صفحه‌نمایش خودرو و Remote ۳D view اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا محیط اطراف خودروی خود را هر زمان از داخل گوشی هوشمند خود مشاهده کنند. علاوه بر این، نرم‌افزار ب‌ام‌و ConnectedDrive اکنون به‌عنوان بخشی از سرویس اطلاعات بهنگام ترافیک (RTTI) شامل امکان (Hazard Preview) پیش‌نمایش خطر نیز می‌باشد.

2017-bmw-530d-xdrive-dashboard
منبع: bmwblog

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. KING 918

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (217 ديدگاه)

    طراحی سری 6 .. ( 2017 ) واقعا خوب شده برازنده ست …..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سروش شیرازی

    ۳ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (77 ديدگاه)

    من یه سوال دارم ،این خارجیا که تو کشورشون قوانین سفت و سخت هستو خودشونم ادمای رعایت کنی هستن(یهو تخته نمیکنن ،تو شهر گاز نمیدن) و کلا ملو میرن و میان ،چه فرقی میکنه واسشون 4 سیلندر سوار شن یا 8 سیلندر!?تو اتوبان ها هم که همه رو کروزن و ثابت میرون،نیازی به شتابگیری یهویی ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۴ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مثل همیشه، پر تلاش و فعال.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا