بی ام و

تصاویر مخفیانه از ب ام و سری 2

نمایشگاه دیترویت در ماه ژانویه، جایی ست که یکی دیگر از محصولات جدید خانواده ب ام و به نام سری ۲ رونمایی خواهد شد. طبق سیاست نام گذاری جدید ب ام و این خودرو همان کوپه سری یک خواهد بود درست مشابه نام گذاری سری ۴.

BMW M235i
BMW M235i

تاکنون تصاویر جاسوسی مختلفی از این خودرو منتشر شده، اما عکسهایی که در آفریقای جنوبی و در حین ساخت کلیپ تبلیغی از این ماشین گرفته شده، بیشترین وضوح و کمترین میزان استتار را دارد.

BMW M235i
BMW M235i

به نظر می‌رسد که ب ام و از چراغ‌ها و طراحی جلوی نا متناسب سری یک دست برداشته و مدل کوپه آن را با استیلی شبیه سایر برادران بزرگ‌تر روانه بازار می‌کند. در زیر این پوسته آشنا و تکراری، موتورهای چهار سیلندر بنزینی و دیزلی در نظر گرفته شده که در مدلهای ۲۲۰i و ۲۲۰d ارائه می‌شوند. در عین حال مدل M235i هم با موتور شش سیلندر و توربوشارژر دوقلو، می‌تواند تولد یک بچه هیولا را نوید دهد. شتاب این مدل آخری برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها ۴.۸ ثانیه طول می‌کشد. در حالی که موتور آن ۳۲۲ اسب بخار نیرو تولید می‌کند که نسبت به M135i یک افزایش ۱۶ اسبی را نشان می‌دهد.

BMW M235i
BMW M235i

یک سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود مکانیکی نیز که در M135i وجود نداشت، روی این خودرو قرار گرفته که باعث شده پیست نوربرگ رینگ را از M1 کوپه سریع‌تر طی کند. هنوز اطلاعات کاملی از مشخصات و تجهیزات این خودرو اعلام نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    ملت مریضن …
    باو چرا مخفیانه آخه؟؟ یه ذره صبر کنین
    نسل جدید و تحول یافته نیس که.. کوپه سری 1

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. km

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    خیلی شبیه همن نسل های جدید بی ام و….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. slr722

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    دقیقا…دقیقا…

    بی ام و دوست دارم خیلی زیاد…همیشه بهترین بودی و خواهی موند

    اما احساس میکنم تو طراحی داری خسته کننده یک نواخت پیش میری…

    همیشه خلاقیت خوبه…

    اینجوری طراحی کنی میشی مثل تویوتا افتابه لگنا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. فرامرز

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    به نظرم این تو نمای جلو و عقب با سری ۱ و ۳ و ۴ متفاوته. قبول دارم که طراحی هاش داره شبیه به هم میشه اما به نظرم داره بهتر میشه. من که از سری ۳ سمیری (نسل قبلی مدل های ۳۱۶ تا ۳۲۵) خوشم نمیومد زیاد اما سری ۳ جدید رو خیلی دوست دارم. سری های ایکس هم به نظرم طراحیش بهتر شده. آی ۸ و سری ۶ هم که طراحی عالی دارن!
    خب آئودی هم داره همین مسیر رو میره (سری های ۳ تا ۸ کم و بیش شبیه اند و سری کیو که بیشتر تو ابعاد تفاوت دارن) و مرسدس هم بعضی مدل های جدیدش با طراحی جدید چراغ و آرم بزرگ وسط جلو پنجره شبیه هم به نظر میرسن!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ali97

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (101 ديدگاه)

    slr جان
    هر کسی به یه برند علاقه داره ولی دلیل نمیشه به برندای دیگه(چه برسه تویوتا.پر فروش ترین ماشین سازیه دنیا)توهین کنی.
    اگه لگن بود مردم نمیخریدن
    نطر شخصیت رو هم لازم نیس همه جا جار بزنی
    پیشنهاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. عرفان

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (237 ديدگاه)

    erfan-s
    من فقط دلم واسه صنعت خودرو سازی مون و مردمی که حسرت میخورن میسوزه.

    گفتن دهه 60 ها بدترین ظلم بهشون شده ولی از نظر من بدترین ظلم به جوونای متولد 70تا76 شده که تو این وضعیت لجن زار خودرو گیر افتادن و باید از بنزین 700 تومن با ماشین بی کیفیت استفاده کنن.
    دهه 60 ها وقتی تازه گواهی نامه گرفته بودن، با پراید هاچ بک کره ای درجه 1 و بنزین 100 تومن عشق و حال دنیا رو میکردن اما الان………..

    من خودم یه دهه 70 هستمو دارم میبینم هم سنم چجوری داره حسرت میخوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    انصافا دیگه خیلی تکراری شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. mojtaba..designer

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    مسیح گیرم حرف تو درست…
    این حرفارو برو به لگن ساز های خودمون هم بگو..بگو سایپا و ایرانخودرو برادرهات یه ذره رو طراحی کار کنن…این همه پول طراحی رو جای دیگه خرج نکنن.!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mojtaba..designer

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    مسیح تو که این همه رو طراحی حساس تشریف داری همین حرف هایی رو که زدی رو برو به برادران گرامی تو ایرانخودرو و سایپا اینا بگو…
    بگو چرا یه خودرو که پلت فرم هاچ بک رو داره(پژو206)اونو تو همون پلت تبدیل به یه ماشین سدان میکنن که تو هیچ سگمنتی جا نداره(206 SD) بعد همین اس دی رو بر میدارن چراغای جلو و عقبشو یکم تغییر میدن با فرم داشبورد با بی شرمی تمام اسمشو میذارن خودروی ملی(رانا)؟؟؟؟؟
    پلت فرم ملی؟؟؟؟!!!!!
    اصلا معنای پلت فرم و سگمنت هارو میشناسین ؟؟؟؟؟
    آخه چرا به شعور مردم توهین میکنین..
    مسیح این حرف هارو بزن تو که به طراحی bmw ایراد میگیری……………………………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. فقط سری۳

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (129 ديدگاه)

    مسیح ۱دفعه بهت لایک دادم .ولی باید بگم اشتباه کردم . اخه بی ام و چیش بده که بره تغییر بده تغییر زمانی خوبه که ماشین نه محبوب باشه نه فروش بره وقتی همه حال میکنن (البته به غیر از بعضیها)خوب چرا تغییر عمده بده .واقعا عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امین

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    عشق است و BMW
    حیف که شبه مگر نه یه داااااااااااااد میزدم
    خیلی ازت راضیم BMW
    به امید پیشرفتت
    همیشه دوست داشتنی بمونی
    داغون شدم!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. امین

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    تویوتا افتابه لگنه ؟ ای خدا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. HASSANBMW

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (396 ديدگاه)

    یه چیزی تو مایه های m3 و m4!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ali97

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (101 ديدگاه)

    الان من در راستای نظرات همین مطلب فهمیدم تولید و فروش مکلارن از تویوتا بیشتره و تمام منابع اشتباه به عرض ما رسوندن و واقعیت اینه که مکلارن غول ماشین سازی دنیاست.
    واسه سلامتی دوستمون با این نظراتش صلوات.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سام*

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (218 ديدگاه)

    تویوتا با افتابه لگن سازی بازار خودرو دنیا رو تو مشتش گرفته….این یعنی این همه خریدار این ماشین از خاورمیانه گرفته تا امریکای شمالی و جنوبی و افریقا تا اسیا عقلشون نمیرسیده انتخاب بهتری کنن.واقعا نظر پر مغزی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محسن.د

    ۲۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    برو عمو تو اصلا مسیح نیستی چه قدیم چه جدید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. حسین(جاسم)

    ۲۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    ایول BMW بازم گل کاشتی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. zondar

    ۲۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    هندلینگ و دینامیک سری 1 ب ام و حتی از سری 3هم بهتره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. اشنا

    ۲۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    …اما سری 2
    معلومه bmw سهم بیشتری از بازار رو میخواد که دقیقا داره مطابق میل طرف داراش عمل میکنه چون دقیقا یادمه پارسال تو فیس بوک چقدر طرفدار های
    Bmw دوست داشتن سری یک کوپه مثل سری 1 هاچ بک نشه ( از لحاظ ظاهر) سری یک جدید فوق العاده اس از نظر مجله car and drive
    توی تست 5 تا خودرو اول شد !!!! واقعا بی ام و همیشه بهترین هارو میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. حشمت

    ۲۵ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اقای سام*
    اگه یه کم دقت کنی ماشین های بی ام و 3 یا 4 برابر تویوتا قیمتشونه
    مردم عقلشون میرسه چی بخرن ولی پولشون نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. علیرضا

    ۲۵ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (15 ديدگاه)

    خوبه نویسنده نوشت طراحی تکراری، اگر ملت چی داشتن واسه کل کل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    به نظر من میتونست این مدل رو طوری روانه ی بازار کنه که یاد اور مدل خاطره انگیزه 2002 باشه.ولی نکرد.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Mohsen61

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    با سلام قیمت این خودرو بین 33 تا45 هزار دلاره خودتون قضاوت کنید لگوی بی او دبلیو هم قیمت یک206 تیپ 2 اگه دلار قدیم حساب کنیم تازه با همین دلارم 100 اایران خودرو سایپا خجالت داره دیگه بسه به خدا تو مرگ این جونا شریکید ….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا