بی ام و

شاسی بلندهای M بیشتری در راه است

ب‌ام‌و در حال حاضر ۱۰ مدل ساخته و پرداخته‌ی بخش M را در سبد محصولات خود دارد اما در سال‌های آتی این میزان محصول افزایش خواهد یافت چراکه معاون فروش و بازاریابی مدل‌های M برنامه‌های این بخش برای گسترش محصولات را اعلام نموده است. درحالی‌که هنوز جزئیات مربوط به اینکه کدام مدل‌ها پکیج‌های M را دریافت خواهند کرد مشخص نشده اما این مقام بخش M گفته که شاسی بلندها جلودار این مسئله خواهند بود.

2015-bmw-x5-m-x6-m1
او گفته است:

کاملاً واضح است که سگمنت شاسی بلندها از ظرفیت‌های بالایی برخوردار بوده و شما در آینده‌ای نزدیک مدل‌های M بیشتری را خواهید دید.

احتمالاً اشاره‌ی او به X3 M است که پیش از این تصاویر جاسوسی آن در پیست نوربرگ رینگ ثبت شده بود. البته احتمال اینکه برادر کوپه یعنی X4 نیز پکیج‌های M را دریافت کند زیاد است. انتظار می‌رود که سومین نسل ب‌ام‌و X3 تا اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ آماده‌ی فروش شود و نسخه‌های M اواخر همان سال عرضه شوند. سورپرایز نخواهیم شد اگر ببینیم که در همان زمان نسخه‌های M مدل‌های X1 و X2 نیز عرضه شوند.

bmw-x5-m-x6
این مقام بلندپایه‌ی بخش M آشکار ساخته که ب‌ام‌و مدل‌های M را تنها به این عنوان که قادر باشند با خودروهای پیست رقابت نمایند نمی‌سازد. او گفته که محصولات M ب‌ام‌و به اندازه‌ی مرسدس-ای ام جی بزرگ نخواهند شد و تأکید داشته که برای هر نسخه‌ی ساخت ب‌ام‌و مدل M نخواهیم داشت. معنی سخنان این است که سری ۲ اکتیو تورر دیفرانسیل جلو و برادر بزرگ‌تر ۷ نفره یعنی گرن تورر نسخه‌های M کامل نخواهند داشت، تصمیمی که به نظر درست می‌رسد. البته هر دو خودرو را می‌توان با پکیج M اسپورت سفارش داد.

2015-bmw-x5-m
مدل‌های داغ‌تر M پرفورمنس در راه هستند اما مقام مسئول ب‌ام‌و می‌گوید ب‌ام‌و نیاز به کار روی ارتباطاتی دارد که این خودروها ایجاد می‌کنند و البته اذعان می‌دارد خودروهای M پرفورمنس به‌طور کامل توسط عموم درک نمی‌شوند. جدیدترین نسخه‌ی M مدل M760i xDrive بوده که در حقیقت اولین نمونه از سری ۷ است که لباس M را بر تن می‌کند.

bmw-x5-m-x6-m1
منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. X SIX M

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (577 ديدگاه)

    مقایسه موتور ترند بین x6m و gle کوپه ای ام جی رو ببنید یعنی بنزو جوری خجالت زده میکنه که اگه من بودم دیگه تو فکر ساختن suv کوپه نمیُفتادم ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. reza-a

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (420 ديدگاه)

    اینکه همه ی مدل های یک کارخونه مدل عملکرد بالا داشته باشن خوبه
    اما اینکه مثلا برای یک suv بخان مدل سریع تر بسازن بد نیست ولی بهتره مدل با قابلیت خارج جاده ای بهتر بسازن
    کلا M-POWER خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    و باز هم رو به جلو.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. TRX

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (317 ديدگاه)

    نمیدونم این حجم از ابهت و زیبایی چطور میتونه به این هماهنگی در بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا