آئودیبی ام ومرسدس بنز

پرفروش‌ترین خودروهای لوکس دنیا، ب‌ام‌و، آئودی و بنز

پرفروش‌ترین خودروهای لوکس دنیا با برند ب‌ام‌و فروخته می‌شوند. در سال ۲۰۱۴ همچنان ب‌ام‌و در رتبه نخست باقی ماند اما سایه دو هم‌وطن خود یعنی مرسدس و آئودی را به‌وضوح مشاهده می‌کند.

Audi S3, BMW 135i, Mercedes A45 AMG
Audi S3, BMW 135i, Mercedes A45 AMG
Audi S7, BMW 650i gran coupe, Mercedes-Benz CLS 550
Audi S7, BMW 650i gran coupe, Mercedes-Benz CLS 550
BMW در سال گذشته توانست با ۹.۵ درصد افزایش در تولید و فروش، در مجموع ۱,۸۱۱,۷۱۹ دستگاه خودرو به فروش برساند. این بهترین رکورد BMW نیز محسوب می‌شود. مدل‌های سری ۲ کوپه، سری ۲ اکتیو تورر و X4 نقشی اساسی در بهبود فروش مونیخی‌ها داشته‌اند. با این وجود، سری ۳ همچنان پرفروش‌ترین مدل ب‌ام‌و است. این خودرو با ۲ درصد رشد فروش، ۴۷۶,۷۹۲ دستگاه فروخته شده است. فروش سری ۵ با ۱.۷ درصد رشد به ۳۷۳,۰۵۳ دستگاه رسید. کراس آور X5 هم با رشد شگفت‌انگیز ۳۷.۴ درصدی، ۱۴۷,۳۸۱ دستگاه فروش داشت. ب‌ام‌و سری ۴ هم ۱۱۹,۵۸۰ دستگاه به فروش رسید. مدل‌های جدید i3 و i8 هم به ترتیب ۱۶,۰۵۲ و ۱,۷۴۱ دستگاه فروش داشتند.

BMW M3
BMW M3
2015 BMW 4-series gran coupe
۲۰۱۵ BMW 4-series gran coupe
BMW X5
BMW X5
BMW 5-Series
BMW 5-Series
سال ۲۰۱۴ برای آئودی هم وضعیت مطلوبی داشت. فروش ۱,۷۴۱,۱۰۰ دستگاه خودرو از این برند لوکس زیرمجموعه فولکس، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری برای تنوع محصولات و ارتقای آن‌ها مثمر ثمر بوده است زیرا ۱۰.۵ درصد رشد فروش محصولات آئودی نسبت به سال ۲۰۱۳ مشاهده می‌شود.

Audi A6 Avant
Audi A6 Avant
Audi Q5
Audi Q5
رشد ویژه آئودی علاوه بر خانواده A3 در انواع SUV این شرکت نیز دیده می‌شود. یک‌سوم از مشتریان آئودی، یکی از مدلهای Q3 تا Q5 را خریداری کرده‌اند.

Mercedes-Benz C-Class
Mercedes-Benz C-Class
Mercedes-Benz S-Class
Mercedes-Benz S-Class
رتبه سوم پرفروش‌ترین خودروهای لوکس به مرسدس بنز رسید. این شرکت با ۱۲.۹ درصد رشد، سال گذشته ۱,۶۵۰,۰۱۰ دستگاه خودرو فروخت. یک‌چهارم از فروش مرسدس به مدل‌های جدید جمع‌وجور آن نظیر کلاس A، CLA ، GLA و کلاس B اختصاص دارد. کلاس C نیز با فروش جهانی ۳۱۶,۷۹۲ دستگاه و کلاس E با فروش ۲۵۷,۵۷۱ دستگاه رده‌های بعدی را دارند. مرسدس کلاس S هم به‌عنوان بهترین روند فروش خودروهای لوکس جهان توانسته به آمار فروش ۱۰۳,۷۳۷ دستگاه دست یابد که ۸۲.۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۸۸ دیدگاه‌ها

  1. مرتضی

    ۲۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    حلبی های فراخونی نیستند؟؟ این همه زیر قیمت این همه تبلیغ این همه تقلید و بعدش این همه غلو در طراحی!! فقط دل از بعضی جهان سومی ها برد؟؟(جهان سوم محدوده جغرافیایی نیست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمید علی پور

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    از مسئولین محترم سایت می خواهم مرا رهنمائی فرمایند که خاطراتم را کجا می توانم ارائه بدهم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (969 ديدگاه)

    راستش نظر شخصی من اینه بی ام و شاخ ترین برند دنیاست وقتی اسم بی ام و می اد تمام جوان های دنیا همگی یک صدا عشقشون بی ام و رو صدا می زنند و اون چهره دلرباش که دل هر آدمی رو می بره و اون سواری جذابش دل هر راننده ای رو و لذت سواری باهاش حس آرامش بی نظیری رو به هر سرنشینی ارائه می کنه واقعا آئودی و بنز در حدش نیستند میزان فروشش واقعا بیانگر این موضوع ست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا