بی ام و

i8 فضایی با تیون انرژی موتوراسپرت

انرژی موتور اسپورت (ENERGY MOTOR SPORT)، تیونر ژاپنی، با تغییراتی که در i8 اعمال کرده توانسته این خودروی آلمانی را به شکل یک خودروی فضایی در بیاورد. این تلاش می‌تواند بازارگرمی جالبی برای i8 باشد. EMS i8 جدید را به‌عنوان نسخهٔ سایبری معرفی کرده است.

ENERGY MOTOR SPORT BMW i8
ENERGY MOTOR SPORT BMW i8
در تیونینگ i8 از پوشش کروم مات استفاده شده سهم بسزایی در بهبود ظاهر این خودروی اسپورت داشته است. با توجه به درهای بال مانند، در نگاه اول که با این خودرو مواجه می‌شوید بلافاصله یاد فیلم‌های تخیلی هالیوود با این تفاوت که i8 فقط به کمک رینگ‌های ۱۸ اینچی BBS و تایرهای پیرلی P Zero حرکت می‌کند.

ENERGY MOTOR SPORT BMW i8
ENERGY MOTOR SPORT BMW i8
ENERGY MOTOR SPORT BMW i8
ENERGY MOTOR SPORT BMW i8
ENERGY MOTOR SPORT BMW i8
ENERGY MOTOR SPORT BMW i8
استفاده از کیت یکدست EVO و ایجاد تغییراتی در سپر خودرو و نمای عقب این تفاوت را برجسته‌تر می‌کند. البته i8 استاندارد هم حس یک خودروی ماورایی را القا می‌کرد اما در i8 جدید این حس به شکل خاص‌تری بروز پیدا کرده است. با توجه به اینکه در قسمت مکانیکی خودرو هیچ تغییری صورت نگرفته است این سؤال پیش می‌آید آیا ظاهر جدید برای i8 واقعاً مناسب است یا نه؟

مترجم: صادق چولکی
منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. اشکان

    ۲۸ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (81 ديدگاه)

    یواش یواش داریم وارد عصری میشیم که قبلا فقط تو فیلم های تخیلی میدیدیم…..واقعا یه شاهکار طراحیه که حداقل 100 سال از طراحان ما جلو ترن…..اصلا ما طراح داریم???!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Danial

      ۲۸ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (466 ديدگاه)

      دوست گرامی داریم خوبش رو هم داریم فقط متاسفانه طراحان ما یا پارتی ندارن یا خانواده شهید نیستن که توی مراکز مخصوص بتونن فعالیت کنن در نهایت اگر هم روزی به اون محل مخصوص دست پیدا کنن انقدر مدیر بالای سرشون هست که تا 1000 سال دیگه هم نمیتونه طراحی که دلش میخواد رو پیاده سازی کنه من به شخصه الان تو شرکتی کار میکنم به همراه همکارم که 5 تا مدیر بالای سرمونه که هیچ کدوم دانششون درحد ما نیست درسته وایسادن رو سمون که مثلاً ما توش نکنیم اما به حدی دانششون کمه که امروز همکارم رفته دور دور با دوست دخترش به اینا گفته میرم ماموریت و اینا هم فک کردن زرنگن…
      ببین مشکل اینکه از پاییه خرابیم از پاییه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. reza

    ۲۸ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    شما پینین فارینا…وقتی هر طرحی ارایه می دیو پس میزنن…وقتی می گن این اشقالاییو که الان تولید می کنیم مردم می خرن…وقتی می گن طرحت مقرون به صرفه نیس!!!!!…طراح نداریم؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ali ayat

    ۲۸ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    اینقدر این ماشین جدید هست و سیستم موتور و برقیش پیشرفته هست که هیچ کس نمیتونه قدرت اونو به راحتی با گذاشتن دوتا توربوشارژ یا سوپر شارژ یا تعویض کیت و دست کاری ecuتغییر بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Rouzbeh

    ۲۸ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    این لامصب خودش تیون شده کارخونس . دست کاری کردنش خیلی سخته مخصوصا ظاهرش . دمش گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۲۸ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین باحالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. آرین

    ۲۸ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام
    معمولا اهل نظر دادن نیستم، به طور کلی تصاویر بیش از متون برام اهمیت دارن. نزدیک به دو ساله که روزی پنج شش بار از سایتتان بازدید می کنم. بنظرم رمز موفقیت سایتتون محتوا، دسترسی مناسب و خلوص نوشتار و تعامل با مخاطبانتونه. خیالتون راحت، مخاطب چیزای بیشتری نیز متوجه میشه.
    چند وقتی که دسترسی به محتواتون به خصوص تصاویر و لینکها محدود شده که کمی واسم آزار دهنده شده، دلیل اونو کپی دونستید. به نظرم هر کی پندار بدی داره، کارشو انجام میده حالا به حذف جاوااسکریپت یا با عضو شدن در پدال و ….
    به هر حال امیدوارم مانند هر وبسایت خبری خوب اولویت اولتون سهولت هواداراتون به دسترسی به اطلاعات مناسب باشه تا جلوگیری از فعالیت برخی افراد سودجو!
    از زحمتی که برای این سایت می کشید، تشکر میکنم. و میدونم چقدر سخته که یک سایت به تعداد بازدیدکنندگانش اضافه کنه. اما بدونید به راحتی هم میتونه در این دنیای رقابت از دست بدشون.
    با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. shahab

    ۲۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    i8یه شاهکار دیگه از بی ام وست که 30سال دیگه هم عظمتش رو از دست نمیده
    دمشون گرم با این طراحیاشون
    ملت همیشه در صحنه باز هم حماسه آفرینی خواهند کرد و رد 3روز گاری های باد کرده ی ویران خودرو رو خواهند کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. amir

    ۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بسیار عالیست، واقعا یه شاهکاره وجالبتر اینه که ژاپنی ها اومدند واین خودرو تیون شده رو بازم بهش حسابی حال داده اند واین کارهرکسی نیست. توی ایران پره از استعداد ولی کسی نیست ازشون حمایت کنه، اونهایی هم که کاره ای هستند چیزی حالیشون نیست و مشکل اینجاست که هر کس درجای واقعی خودش قرار نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. پوریا

    ۱۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    این ماشین دیگه خیلی اسپرته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا