تسلاهفته نامه

6 هایپرکاری که کندتر از تسلا مدل S P100D هستند!

اگر کسی هنوز هم فکر می‌کند که خودروهای الکتریکی خسته‌کننده و کند هستند پس باید نگاهی به تسلا مدل S P100D و رکوردهای آن بیندازد.

new Tesla Model S P100D
این خودرو دارای قدرت ۷۶۰ اسب بخاری بوده و تمام گشتاور آن به‌صورت آنی در دسترس است بنابراین تسلا می‌تواند بسیاری از سوپرکارها و حتی هایپرکارها را در بحث شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت شرمنده کند! این سدان الکتریکی می‌تواند ظرف مدت ۲.۵ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

S P100D
اینجا ۶ هایپرکاری وجود دارند که در بحث شتاب کندتر از تسلا مدل S P100D هستند.

فراری لافراری
۲.۶ ثانیه

رئیس فراری سرجیو مارکیونه شاید ایده‌ی ساخت یک فراری الکتریکی را وقیحانه و شرم‌آور بداند اما حتی این هایپرکار ۱.۴ میلیون دلاری مارانللو نیز در بحث شتاب یک‌دهم ثانیه کندتر از تسلا است.

2014-ferrari-laferrari-front-three-quarters-motion-1

البته وقتی که این خودرو روی دور بیفتد، تنها ۴.۷ ثانیه طول می‌کشد تا به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است که به لطف وزن کم و گیربکس ۷ سرعته با تعویض‌های سریع چنین رکوردهایی ثبت می‌شود.

پاگانی زوندا R 2010
۲.۶ ثانیه

این خودرو در پیست نوربرگ رینگ زمان ۶:۴۷.۴۸ ثانیه را ثبت کرده که قطعاً یکی از بهترین زمان‌ها محسوب می‌شود چراکه زمان‌های ۷ دقیقه و حتی زیر ۷:۳۰ هم سریع در نظر گرفته می‌شوند.

Pagani Zonda R

تنها ۱۵ دستگاه زوندا R ساخته شده و با بهای ۲.۲ میلیون دلاری، این سوپرکار پیشرانه وسط یک پرنده‌ی نایاب است. پیشرانه‌ی خودرو از نوع ۱۲ سیلندر ۶ لیتری ساخت AMG بوده و اکثر قطعات آن از فیبر کربن است. شتاب جانبی زوندا R 1.62 جی است.

۲۰۱۳ Ultimate Aero SSC XT
۲.۶ ثانیه

نسخه‌ی SSC این خودرو نیز در خط مستقیم به‌طور دیوانه‌واری سریع بوده و رکورد حداکثر سرعت ۴۱۲.۲ کیلومتر در ساعت را بنام خود ثبت کرده است. نسخه‌ی مخصوص SSC XT از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۹ لیتری استفاده کرده و دارای قدرت ۱۳۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۳۶۱ نیوتون متری است.

SSC Ultimate Aero/TT

اما تسلا مدل S P100D در شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت سریع‌تر است. صفر تا ۱۶۰؟ آن را فراموش کنید. این هیولا در ۱۶ ثانیه از سکون به تندی ۳۲۲ کیلومتر در ساعت می‌رسد!

بوگاتی ویرون EB 16.4 2006
۲.۷ ثانیه

سریع‌ترین خودروی تولیدی فولکس‌واگن از پیشرانه‌ی ۱۶ سیلندر ۸ لیتری سود برده و بر این باور است که خیلی زیاد هرگز مافی نیست. این خودرو برای چندین سال رکورد حداکثر سرعت جهان را در اختیار داشته اما در بحث شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت کندتر از تسلاست.

bugatti-veyron-164-2006-1

البته ویرون در ۵.۷ ثانیه از سکون به تندی ۱۶۰ کیلومتر می‌رسد که ۰.۸ ثانیه سریع‌تر از سدان خانوادگی تسلاست.

کونیخزگ آگرا R 2012
۲.۷ ثانیه

این زیبای سوئدی دیگر هایپرکار پیشرانه وسط دیگری است که در بحث شتاب مغلوب تسلا می‌شود. قدرت ۸۱۰ اسب بخاری آن از پیشرانه‌ی ۵ لیتری تأمین می‌شود. این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه به چرخ‌ها فرستاده می‌شود.

Koenigsegg Agera R

شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو ۸ ثانیه است. ۵.۱ ثانیه هم طول می‌کشد تا آگرا R از سکون به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت برسد که از زمان ۶.۵۲ ثانیه‌ای تسلا سریع‌تر است.

مک لارن P1 2014
۲.۷ ثانیه

این هایپرکار میلیون دلاری رکورد زیر ۷ دقیقه‌ای را برای جهنم سبز ثبت کرده اما شتاب این خودرو کمتر از تسلا است. پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری این خودرو به همراه واحد الکتریکی قدرت ۹۰۴ اسب بخاری تولید می‌کند.

Mclaren P1

تسلا مدل S مشخصاً در لیگی که این هایپرکارها حضور دارند بازی نمی‌کند اما شتاب آن اثبات‌کننده‌ی عملکرد احساس‌برانگیز این سدان خانوادگی است.

منبع: autoguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹۳ دیدگاه‌ها

  1. enzo

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (321 ديدگاه)

    تو لیگ هایپر کارها شتاب 0 -100 اصلا ملاک نیست که بخوان بهش افتخار کنن

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      یادمون نره هوراکان همین ماشین رو در درگ شکست داد.
      در پدال هم میتونید سرچ کنید.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. علي

        ۱۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (969 ديدگاه)

        من نمیدونم برای اینکه ی برند نه چندان معتبر مثل تسلا رو بین مردم دنیا جا بندازن دست به همه کار میزنن. کم مونده برای نشون دادن برتری و محکم بودن تسلا ببندنش به نوک برج خلیفه دبی پرتش کنن پایین و ی قیاس با بقیه بکنن. انگار همه چی ماشین به شتابو سرعته. در ضمن ماشینای برقی وقتی تخت گاز باهاشون میری بطور عجیبی شارژ از دست میدن و کسی راجب مشکلات خودروهای کامل برقی حرفی نمیزنه نکنه بازار فروششون بهم بخوره. خدا نکنه قدرت رسانه ها بیوفته دست ی عده خاص.
        با تچکر

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. tesla

          ۱۹ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (176 ديدگاه)

          ببین خیلی نسوز عاقبت نداره

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. بنتلی

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          بله بله حرفتون کااملا درسته…فقط خودروی آلمانی خوبه … بقیه آشغالن!…و همچنین متقلب!
          نمیدونم واقعا چی بگم!…ولی خواهشا بس کن دیگه!…تسلا تو شتاب صفر تا صد فوق العادس و در این هیچ شکی نیس

          موافقم 0
          مخالفم 1
      2. AKBAR

        ۲۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (66 ديدگاه)

        مدل S دارای تیپ های مختلفی است ، به نظرم غیر از این تیپ ، سه تیپ دیگه P90D ، P80D ,, P70D رو هم داره و این مدل P100D خیلی جدیدتر و قوی تر از اونهای دیگه است و احتمالاً P70D یا P80D بودن . وقتی در دنیای هایپر کارها برای یکی یا دو ثانیه شتاب بیشتر اینقدر تبلیغ میشه ، اگه یک سدان خانوادگی استاندارد پیدا بشه که شتابش خیلی بیشتر باشه واقعاً شگفت انگیز است . خصوصاً اینکه اگر این خودرو رو در آمریکا خریداری کنید ، از امکان استفاده از شارژ رایگان مادام العمر تسلا در سراسر آمریکا بهره مند خواهید شد .

        موافقم 0
        مخالفم 1
    2. Ferrari Zonda SV

      ۱۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (479 ديدگاه)

      وای خدا ❤❤❤???
      شماره یک و دو رو نیگا???
      تا آمدنت ببینم و گفتنت بشنوم
      سرا پا همه سمع و بسر شدم
      من چگونه چشم توانم نگاه داشت
      کاول نظر به دیدن تو دیده ور شدم.
      .
      راشتی شماره2 عکس اول که مشکیه زوندا آر نیست،زوندا روولوسیون هست با رکورد6:30???

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Ferrari Zonda SV

        ۲۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (479 ديدگاه)

        تشکر از نویسنده عزیز آقای احمدزاده که هم وقت زیادی میذارن مقالات رو مینویسن.
        هم نظرات رو میخونن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. اروين

      ۲۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (8 ديدگاه)

      خوبه باز ٩١٨ نیست چون ٠تا صد رو تو ٢.٢ ثانیه مى ره و این لحاظ سریع ترین هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. tv

        ۲۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (225 ديدگاه)

        اخه صفر تا صد ملاک جالبی نیست … چون بایه ماشین 8 ثانیه ای پوز تمام این سوپراسپرتارو میشه زد … مسئله پیسته که تو چه زمانی طی میکنه … هندلینگش چقدر خوبه و از این حرفا

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. X5

      ۲۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (122 ديدگاه)

      از عکسوالعمل پدال خیلی خوشم اومد یکی از کاربرا گفت این عکس زوندا رولوسیون نیست عکس زوندا R سایت پدال بلافاصله همین نکته ریزرو اصلاح کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۱ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        درود به پدال

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      این لیست همه حرفه ای

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. کارال

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (22 ديدگاه)

    تسلا همینجوری پیش بره 0تا200 و صفر تا ۳۰۰ هم رکورد دار میشه . اوخ اوخ اون موقع دیدن داره . عاشق تسلام . ولی پراید را هم دوست دارم ?

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. mehran911

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2026 ديدگاه)

    آیا به ۹۱۸ ایمان نمی آورید ؟؟؟؟؟؟
    خودرویی که در سال ۲۰۱۰ در نمایشگاه ژنو معرفی شد و خیلی از اطلاعاتش درهمون سال در اختیار مردم قرارگرفت از اون زمان ۶ سال می گذره و هنوز ۹۱۸ حرف اول رو در شتاب میزنه
    ۹۱۸ میراث بزرگانی مثل ۹۵۹ و کررا جی تی و ۹۱۱GT1 و مدل افسانه ای ۹۱۷ و ۹۵۶ بود
    .
    طبق آماری که پورشه در سال گذشته منتشر کرد این برند بزرگ در طول تاریخ حضورش در مسابقات موتور اسپرت بیش از ۲۴۰۰۰ ( بیست و چهار هزار ) مقام قهرمانی در مسابقات کسب کرده دقت کنید فقط قهرمانی !!!!!!!!!!!
    به گفته پورشه هییییییییییچ خودرو سازی حتی فکر رسیدن به این رکورد رو هم نمیتونه بکنه .
    .
    ever ahead ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      عاشق این کامنت هاتم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۱۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        قربونت رفیق ?

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ferrari

      ۱۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1883 ديدگاه)

      میشه لینک اماری که درموردش صحبت کردین رو بفرستین با تشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۱۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        این آمار به قدری عجیب و غریب بود که خیلی از سایت های حوزه ی IT هم به اون پرداختن
        پورشه موفق ترین برند خودروساز در تاریخ مسابقات اتومبیل رانیست در این مورد شک نکن
        .
        .
        ی لینک میزارم و از دوستان می خواهم حتما بخوننش و بفهمن پورشه چقدر به بقیه برند ها فاصله داره در ضمن جالب هم هست
        .
        .
        این مربوط به سایت ردبول هستش که در همون مورد اول به بیش از 30000 (سی هزار) پیروزی پورشه در مسابقات موتوراسپورت پرداخته
        http://www.redbull.com/en/motorsports/stories/1331759118196/10-things-you-never-knew-about-porsche
        .
        ever ahead

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mehran911

        ۱۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        دوست عزیز لینکشو گذاشتم منتظرم تا پدال تایید کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          شما نمیخوای قبول کنی من بر خلاف خودت عاشق ماشین آلمانی هستم.
          وقتی بچه بودم BMW 2002داشتیم.
          سواری عالی و کیفیت کار بی نهایت اون ماشین در ذهنم هست.
          ازون موقع به ماشین المانی علاقمند شدم.
          برای علاقم 1000 دلیل دارم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. مجید.بهترین یا هیچ.

        ۱۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        مهران حرفاش سنده.
        لینک میخوای چکار.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. بنتلی

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          داداش بس کن دیگه …آخه چقد پ . خ ؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مجید.بهترین یا هیچ.

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          آخه چرا این کارو بکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی به من میرسه ؟؟؟؟؟؟
          من سابقم در پدال از مهران خیلی بیشتره.
          .
          .
          .
          مرد حسابی من نمیدونم چه جور آدمی هستی و چه اخلاقی داری !
          من و مهران با هم دوستیم.
          ازش کلی چیز ها یاد گرفتم. هر حرفی زده تو اینترنت سرچ کردم دیدم درسته.
          من نمیدونم در جریان زندگی شما پ. خ. چه قدر نقش داره و چقدر تو زندگیت به پ.خ. متوسل میشی و برات کار راه اندازه.
          من فقط این حرف ها رو از روی دوستی میزنم..
          با سامان، Elring ، بهنام طیبی ، کربونادو، میلاد فقط المان … هم همینطور حرف میزنم.
          .
          من در عمرم این کار رو نکردم. در مقابل معلم ها و استادام همیشه تلاش کردم بهترین نمرات رو بگیرم و هیچ وقت پ. خ. نکردم.
          حالا بیام اینجا پ.خ. که چی در بیاد برام ؟؟ پ. خ. کسی که در عمرم ندیدمش ؟؟ درسایتی که هیچ یک از کاربراش حتی سنشون رو هم نمیدونم. اگر هم بدونم اصلا برام مهم نیست
          .
          اگر شما در زندگیت به پ.خ. عادت داری من ازین کار متنفرم.
          .
          .
          در پست نیکو رزبرک هم به علی گیر دادی هیچ کس هیچ چی بهت نگفت.
          جلوی دهنت رو باز دیدی هر چی میخوای میندازی بیرون.
          .
          دوست خوب من خدا به اکثر انسان ها چیزی داده به اسم عقل و شعور.
          که ازش استفاده کنی بعد حرف بزنی.
          اگر احیانا ازین موهبت برخورداری با خودت فکر کن : (( چی از پ.خ. به مجید میرسه ؟ اصلا مهران چه جایگاهی داره ؟ کیه که من پ.خ.کنم ؟ ))
          .
          اگر تونستی فکر کنی و به نتیجه رسیدی بعد بیا این کامنت رو بذار.
          .
          واقعا ازت انتظار نداشتم.
          بعضی خیلی خوب و فهمیده جلوه میکنن.
          .
          پدال لطفا نظرمو تایید کن. برخلاف این دوستمون من توهین به کسی نکردم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. مجید.بهترین یا هیچ.

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          #اول_فکر_کنیم_بعد_حرف_بزنیم.
          #ادب
          #شعور
          .
          انشالله هشتگ های پدال هم به زودی راه بیافتن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mehran911

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          جناب بنتلی
          این چه حرفیه می زنید ؟!؟!؟!
          چرا توهین میکنید !؟!؟؟
          .
          آخه مگه من کیم ؟؟؟ !!!
          .
          .
          من و مجید عزیز رفیق هستیم و از خوندن نظرات هم دیگه لذت می بریم و خیلی وقتا از هم دیگه تعریف می کنیم همین .
          .
          من نمی دونم مشکل شما چیه و سوزش از کجاست !؟!؟
          .
          از زمانی که مجید عزیز اومده فضای سایت بهتر شده من این فضا رو بیشتر دوست دارم
          ممنون که هستی مجید عزیز

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. « مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          خیلی به من بَر خورد.
          آخه برای چی ؟ که چی بشه ؟
          منم راستش نسبت به این حرفا حساس نیستم.
          انا ازین دوستمون انتظار نداشتم.
          مهران جان من برای این دوستمون خیلی احترام قائل بودم.
          اصلا ازش انتظار نداشتم در مورد من همچین فکری بکنه.
          الان میاد میگه شوخی کردم.
          حالا منم اسم و آواتار پروفایلم رو عوض میکنم. 😉😉
          .
          .
          اتفاقا با حضور شما خیلی سایت خوب شده.
          اطلاعاتت در مورد پورشه خیلی کامله.
          من فقط از روی دوستی با شما اینطور حرف میزنم.
          مثل کربونادو، میلاد، بهنام، علی ، new great birtain ، …
          .
          وگرنه چندین بار یادت هست که باهات بحث کردم و تند حرف زدم.
          چون اعتقاد داری فراری بهتر از لامبورگینیه. 😉😉
          و منم کاملا باهات مخالفم. 😃😃
          اگر باز هم بگی فراری بهتر ازرلامبورگینیه در عین دوستی زیادی که با هم داریم جوابت رو میدم.!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. mehran911

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          ???
          مجید جان اتفاقا خیلی وقتا مخالفت کردن چیزه خوبیه باعث میشه آدم چیز یاد بگیره .
          .
          تو این چند سالی که تو پدال هستم از زمانی که من بودم و میلاد و محسن .د عزیز و محمد حسین و کسری و SLR 722 و مسیح یعنی حدود سال ۹۰ _ ۹۱ تا حالا همچین حرفی نشنیده بودم. قبلا جو پدال خیلی بهتربود اما الان …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. بنتلی

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          دوست عزیز من ا صلا حوصله بحث با تورو ندارم… نگران عقل و شعور من هم نباش …هیچ مشکلی نداره…یه فکری ب حال خودت بکن!…اولش اومدم محترمانه بهت بگم ولی انگار فایده نداشت…من از پ . خ متنفرم…ب حدی ک وقتی میبینم یکی این کارو میکنه حتی مو های سرم هم یکم سیخ میشه!…گفتی چ فایده ای برات داره این کار،همین برا منم سواله ک چ فایده ای داره برات؟!!!…شاید یه دلیلش اینه ک فضای سایت مسمومه…بعضیا از ترس دیسلایک و موج کامنت بقیه مجبورن بیخودی از همه خودروهای آلمانی تعریف کنن…یه دلیل این حرفم پست مربوط ب مقایسه چن تا خودرو بود ک طرف گفته بود از مکلارن بیشتر خوشم میاد بعد کلی دیس خورده بود…این چ معنی ای میده؟ طرف نمیتونه راحت نظرشو و سلیقشو بگه !…من نمیگم خودروهای آلمانی بد هستن ولی کسی مجبور نیست از همشون تعریف کنه و همه خودروهای آلمانیو دوس داشته باشه!…درمورد خودم هم باید بگم بخش بزرگی خودروهای مورد علاقم انگلیسیه و بقیه هم از کشورای دیگه ک چن تا خودروی آلمانی هم بینشون هس …و بازم میگم معتقدم خودروهای مورد علاقه یه ماشین باز واقعی محدود ب یه شرکت و یا کشور نمیشه
          درمورد کامنت من تو پست فرمول وان باید بگم من چیزی از خودم در نیاوردم و ب کسی توهین نکردم…یه قسمت از کامنت خودشو نوشتم و تهش فقط یه علامت سوال گذاشتم!…فقط همین!…درضمن همین علی ک تو داری جانب داری میکنی ازش از کامنت های زشتش خبر نداری…یه دفه تو بحث کم آورد آخرش بهم گف بیا حضوری همو ببینیم تا حالیت کنم!…ب یکی دیگه،فک کنم فقط انگلستان بود…گف تو رو با مردان انگلیسی در جای خلوت تنها میزارم ک حال کنی باهاشون و ب پای هم پیر بشین!
          تو اقد بچه ای ک وقتی یه واقعیتو میشنوی میری اسم کاربری و عکستو عوض میکنی!…اون عکسو گذاشتی ک چی بشه؟…فک میکنی مثلا من ناراحت میشم؟! …بنتلی و رولز همیشه انگلیسی هستن!…درضمن برام جای سواله ک چرا ننوشتی فقط آلمان فقط لامبورگینی؟!!!…اسم کاربریتو نوشتی فقط آلمان ک فوق لیسانس خود شیرینی و تظاهر بگیری؟!…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. « مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          بنتلی جان چند نکته
          جدا حدا مینویسم تا اگر طولانی شد حذف نشن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. « مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          اول اینکه من نگفتم خدای نکرده شما عقل و شعور نداری.
          من گفتم چرا از فکرت استفاده نکردی و حرف زدی.
          شما برای من خیلی احترام داری.
          دوم
          بنتلی جان خیلی وقتا دیدی راست اومدم صفحه ی فراری گفتم فراری هیچ وقت به لامبو نمیرسه. صفحه ی خودروی امریکایی گفتم خودروهای امریکایی کیفیت ندارن. در صفحه ی بنز گفتم BMW از بنز بهتره. بلانسبت شما و خودم هر گلابی میفهمه تو اون صفحه ها فقط دیسلایک در انتظارشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. « مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          :« یا از ترس دیسلایک و موج کامنت بقیه مجبورن بیخودی از همه خودروهای آلمانی تعریف کنن…یه دلیل این حرفم پست مربوط ب مقایسه چن تا خودرو بود ک طرف گفته بود از مکلارن بیشتر خوشم میاد بعد کلی دیس خورده بود…این چ معنی ای میده؟ طرف نمیتونه راحت نظرشو و سلیقشو بگه !! …..»
          .
          .
          پس میشه بگی کاربرد لایک و دیسلایک چیه.؟
          شما دیگه چه افکاری داری.!!
          بنده خدا ها فقط لایک و دیسلایک میدن.
          این حق رو هم ندارن.
          داد و بیداد شما وقتی باید در بیاد که بیان به طرفدار های ماشین های انگلیسی توهین کنن. دیسلایک چه بدی داره.
          شما نمیخوای قبول کنی همه مثل تو فکر نمیکنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. « مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          شما نمیخوای قبول کنی همه از مک لارن خوششون نمیاد.
          همه از ماشین های انگلیسی خوششون نمیاد. مثل کسی که از ماشین المانی خوشش نمیاد.
          همونطور که خیلی ها از ماشین المانی یا ایتالیایی یا لامبورگینی بدشون میاد. منم باهاش هیچ مشکلی ندارم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. « مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          محض اطلاعت میگم!
          من از مرورگر Apus Browser و Dolohin استفاده میکنم!
          حالتی دارن به اسم Save Data Mode و Picture of !
          سایت پدال خیلی سنگینه و من مجبورم در دیتا صرفه جویی کنم !!
          فقط متن واسه من بارگذاری میشه !!
          اصلا نمیفهمم چقدر لایک و دسیلایک خوردن کامنتا !!
          حتی اگر هم بفهمم پشیزی برای من ارزش ندارن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        13. « مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          حرف آخر.
          از هر کسی انتظاری میری.
          اگر یک کاربر تازه وارد یک همون علی معروف بیاد به من بگه پ.خ. اصلا ناراحت نمیشم. برام مهم هم نیست. جوابشم نمیدم. . چون اون دوستان تکلیفشون مشخصه. ازشون انتظار بیشتری نمیره.
          من اصلا از کامنت های ایشون خوشم نمیاد.
          برای اکثر کاربران هم مهم نیست
          .
          اما از شما خیلی بیشترانتظار و توقع داشتم.
          برای همین دارم ناراحت شدم.
          .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        14. « مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          یک نکته ی دیگه.
          من تا 2 ماه قبل از کروم استفاده میکردم..
          اون موقع خیلی بحث میکردم.
          توی صفحه ی ماشین های دیگه میرفتم و انتقاد میکردم.
          بعضی اوقات 70 دیسلایک در مقابل 5 لایک داشتم.
          مطمئنم بعد از احمد باقری ، مسیح ، توفیقی، و علی رکورد دیسلایک دست منه.

          اما برام این مهمه که حرفم رو زدم.
          همین الان با این اسم پروفایل مطمئنم در هر صفحه حداقل 5 یا 6 دیسلایک به کامنتام میدن. نمیتونم یک اسم همه پسند بذارم ؟؟! معلومه که میشه
          .
          ببخشید که اینو میگم ولی من و بقیه ی کاربرای این سایت از نظر اطلاعات و سواد ماشینی ( حتی باسواد ترینمون ) در حدی نیستیم که لایک و دیسلایکمون اصلا مهم باشه و نشانگر چیزی باشه.
          .
          .
          ************,,,,,,,,
          .
          اینا رو گفتم تا بدونی من و حدودا 75 درصد کاربران این سایت آلمان رو بهترین ماشین ساز دنیا میدونیم. واقعا عاشقشونیم. باید این رو قبول کنی. و سعی نکنی با دلایلی مثل جذب لایک و … توجیهش کنی.
          .
          اکر وقت کردی یک دور دیگه چیزایی که نوشتم رو بخون…
          نیم ساعت وقتمو گرفت. برام مهمه که منظورمو بفهمی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        15. Ehsan

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (191 ديدگاه)

          بنتلی جان پدال شده محل ارسال اسپم بعضی ها برای کامنت های بی ارزش و خالی از اطلاعات مفید جز تعصب و چرت و پرت چیزی که بدرد بخورکه استناد واقعی باشه نیست…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        16. بنتلی

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          مجید جان منم ازت میخوام دوباره نظرمو بخونی…گفتی لایک و دیسلایک برا چیه؟!…ب نظرم وقتی باید از دیس لایک استفاده کرد ک یه کامنت منطقی نباشه نه وقتی ک طرف سلیقشو گفته…درضمن من از خودروی آلمانی بدم نمیاد و چن تاشو هم دوس دارم…البته شاید باور نکنی حرفمو…درهر صورت من از شما عذر میخوام …واااقعا جدی میگم…فک کنم من درمورد شما اشتبا فکر میکردم …یکم عصبی شدم یه حرفایی زدم…کل خودروهای دنیا چ انگلیسی چ آلمانی ارزش ناراحتی شمارو نداره…ولش اصن…گفتم ک اشتبا فکر میکردم…فک میکردم از سر میل و خواسته خودت نظر نمیدی…امیدوارم ازم دلخور نباشی و منو ببخشی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        17. king 918

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          بچه ها بسه دیگه
          هم مجید هم مهران و هم شما بنتلی جان ازتون انتظار نمیره با هم بحث کنید و خدایی نا کرده کار به بی احترامی کشیده شه
          اینجا همه با هم رفیقیم و اکثرا پسریم و این حرفا برای مرد ها جایی نداره
          من اکثرا کامنت های دوستان رو خوندم تقریبا میدونم شخصیت بچه ها چجوریه
          حیف شما هاست ///

          موافقم 0
          مخالفم 0
        18. Elemento

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          بنتلی جان امیدوارم شما در صحبت کردنت بیشتر دقت کنی.
          من تا حالا از New great britain ( آواتار نولان ) هیچ حرف توهین آمیزی در مورد اشخاص نشنیدم. ممکنه گفته باشه لامبورگینی عقب افتادس یا خودروسازی آلمان فلان……. فدای سر خودم و خودش …… اصلا مهم نبوده و نیست و هیچ وقت نخواهد بود. برای همین من برای این دوستمون احترام زیادی قائلم.
          از شما هم همین شناخت و انتظار رو داشتم.
          برای همین ناراحت شدم.
          .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        19. بنتلی

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          مجید جان من ک عذر خواهی کردم!…درمورد شما اشتبا فکر میکردم …فک میکردم داری تظاهر میکنی …ولی خب گفتی ک واقعا عاشق خودروهای آلمانی هستی…برا همین میخوام منو ببخشی دادا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        20. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۲ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          من خودم شخصا حوصله جر و بحث ندارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. vahid porsche

      ۲۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (474 ديدگاه)

      خخخخ پ. خ و خود شیرینی یکی از خنده دارترین حرفایی بوده که اینجا شنیدم در کنار نظرات گوهر بار لرد احمد باقری .ظاهرا بعضیا اینجا پارانوئید دارن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۲۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        وحید جان امیدوارم بقیه هم مثل شما فهمیده باشن من چرا اینقدر ناراحت شدم.
        تقریبا از هر 10 تا کامنتی که من میذارم بهنام طیبی ( uss zumwalt ) میاد زیر 7 تاش نظر میده، تعریف میکنه ، تشکر میکنه و ازین حرفا.

        اما من هیچ وقت فکر نکردم دلیل این کار بهنام چیزی غیر از لطف و محبت میتونه باشه. اصلا به خودم اجازه نمیدم فکر دیگه ای بکنم چه برسه به این که جسارت پیدا کنم پشت سرش حرف بزنم.
        .
        البته من مثال زدم.
        در مورد بهنام طیبی عزیز :
        1 – من میدونم چقدر قلب مهربونی داره.
        2- بهنام خیلی بزرگتر ازین حرفاست.
        3- من و بهنام همدیگه رو دوست هم میدونیم
        4 – اون اصلا منو درست نمیشناسه. ( همه ی ما همینطور هستیم)
        5 – برای چی باید پ.خ. کنه ؟! که چی بشه ؟؟ به من نیازی نداره.
        6 – من کی هستم و چکار میتونم براش بکنم ؟
        7 – چی بدست میاره ازین کار ؟
        .
        متاسفانه مشکل من و بقیه اینه که دم از آلمان و ایتالیا و انگلستان میزنیم اما رفتارمون در حد مردم دور افتاده ترین کشور ها هم نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۲ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          من از شما سپاسگزارم مجید عزیز دل
          من بخدا قسم زیر هرکامنتی هم جواب دادم نیت تیکه انداختن و حاشیه سازی ندارم و نداشتم و نخواهم داشت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. بنتلی

        ۲۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (1626 ديدگاه)

        وحید مراقب حرفات باش…خودت اختلال شخصیت داری …من فک میکردم مجید جان داره تظاهر میکنه ولی خب اشتبا میکردم و به گفته خودش واقعا از همه خودروهای آلمانی خوشش میاد… برا همین آخرش ازش عذر خواهی کردم و فک نکنم اصلا این موضوع ب شما ربطی داشته باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Elemento

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          بنتلی جان
          بحث رو ادامه ندی بهتره. حیف وقت و انرژی خودت و بقیست.
          من شما رو بخشیدم.
          واقعیت اینه شما جزو بهترین دوستای من اینجا هستی. برای همین ناراحت شدم.
          چندین بار خواستم توی پدال برات درخواست دوستی بدم. اما نمیدونم چرا اسمت لینک نمیشه به پروفایلت . ( اسمت برعکس ام من bold نیست.) اگر شما تونستی این کار رو بکن من خوشحال میشم.
          من عاشق خودروهای آلمانی بودم و هستم. بنز ، BMW ، ائودی و پورشه ستاره های من هستن.
          خودروهای ایتالیایی رو اندازه ی المانی ها دوست دارم.
          خودروهای انگلیسی مثل جگوار ، بنتلی ، رولز ، مینی و حتی مک لارن رو هم خیلی دوست دارم. فقط به خاطر رقابتی که بین مک لارن و لامبو هست و پیروزی مک لارن در اکثر درگ ها ( متاسفانه !! ) به زبون نمیارمش !!😂😂
          حتی اواتارم مدتی لوگوی جگواربود.

          من چندین بار گفتم همه ی خودروسازان رو دوست دارم.
          تعجب میکنم چرا فکر کرده بودی از خودروهای آلمانی انقدر ها خوشم نمیاد.
          اما مهم نیست.
          حالا خودت متوجه شدی.
          من اگر جایی به خودروسازی انگلستان گیر دادم فقط به خاطر رقابت مک لارن و لامبو بوده !! وگرنه کیه که مک لارن یا جگوار بدش بیاد ؟؟!
          ارادت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۲ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          بنتلی جان بیخیال

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      درود به مهران جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. کامیاب

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (29 ديدگاه)

    ولی من درگشو با خیلی از سوپراسپرت ها(و نه هایپر ها)دیدم و مغلوب شده(البته با تفاوت اندک)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « مجید . فقط خودروسازی آلمان . فقط بنتلی و رولزرویس »

      ۲۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      درسته بعد از 150 کیلومتر عقب میفته.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. حميد

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    اخه میدونید موتور الکتریکی مستقیم قدرت رو به چرخها وارد میکنه باید هم شتابش خوب باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید.بهترین یا هیچ.

      ۱۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      درسته

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. king 918

        ۱۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        king 918

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. حسین

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (419 ديدگاه)

    خودرو های الکتریکی به خاطر انتقال گشتاور پیوسطه و بدون افت پتانسیل شتاب بهتریی میدن و جریان انتقال DC کمک شایان میکنه …ولی هیچ وقت لذت صدای موتور درونسوز رو منتقل نمیکنن و نحوه ی عملکردشون مثل خودرو هایی با گیربکس CVT هست .
    پ.ن : هیچ وقت تسلا به هندلینگ و تاپ اسپید هایپر کار ها نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حامد

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (188 ديدگاه)

    حیفه این جواهرات رو با تسلا مقایسه کنن!
    ارزش این ماشینها به صدم ثانیه ها نیست.به هنریه که توشونه
    یه فراری 250 یا استون دی بی 5 یا امثالهم هنوزم پر ارزش هستن. همه این هایپرا صد سال دیگه هم عشقن.حتی اگه تا اون موقع ماشینا باسوخت هسته ای کار کنن و صفر تاصدشون 0/0002 ثانیه باشه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      پاگانی که مشهور به هنری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. مهدی drift

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    توی 1/4 . 1/2 مایل و پیست همه این ماشینا تسلا رو شکست میدن پس کند تر نیستن
    اما تسلا 4 در هست و قیمتش هم خیلییییی کم تره پس توی کلاس خودش سریع ترین ماشینه و کسایی که درامد زیادی ندارن میتونن شتاب 2.5 ثانیه رو تجربه کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      کامنت قشنگی گذاشتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. ونوم

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    پدال جون اسم اس اس سی اومد اگه از مدل تواتارا مطلبی بنویسی ممنون میشم قرار بود خیلی وقت پیش فروشش شروع بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      تواتارا که اصلا تست نشد و خبری هم از فروش ش نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. bardia

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (181 ديدگاه)

    اولا که لافراری صفر تا صد طبق موتورترند ۲.۴ ثانیه میره
    دوما که شتاب ۰ تا ۱۰۰ تو این رده زیاد مهم نیست واقعا،حداقل ۰ تا ۱۶۰ رو باید با این ماشینا مقایسه کرد چون توی سرعت پایین بحث قدرت و سرعت نیست بحثه اصطکاکه که بخاطره وزنه زیاده تسلا و چهار چرخیش اصطکاکش از همه بیشتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید.بهترین یا هیچ.

      ۲۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      به نظر من شاید مناسب ترین معیار به جای 0 تا 100 کوارتر مایل باشه
      حدودا 425 متر.
      یعنی بگن در چه مدت 400 متر رو طی کرده و با چه سرعتی.
      مثلا koenigsegg وان 9.8 ثانیه با 260 کیلومتر.
      یا پورشه 918 10 ثانیه با 254 کیلومتر بر ساعت.
      این از 0 تا 100 خیلی بهتره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۱ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        0 تا 300 کوینخ زگ وان 11.9 ثانیه اعلام شد
        خیلی عالیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مجید.بهترین یا هیچ.

          ۲۱ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          یه مدته کمتر شده فعالیتت.
          ازت انتظار بیشتری بهنام جان.
          ما دلمون میخواد مثل گذشته همیشه کامنت هاتو ببینیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۲ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          ما مخلصیم مجیدجان
          دیگه شرمنده نبودم.ایام محرم دعوت بودیم با دوستان دورهمی ما هم اونجاییم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. Saied

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    تسلا واقعا معرکس.
    واقعا دنیایه ماشین روزی به مهندسیه تسلامدیون خواهد شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمد۲۰

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (85 ديدگاه)

    بنظرم شاید بهتر باشه 0 تا 100 رو بیشتر واسه ماشین های معمولی استفاده کنیم تا سوپر اسپرت ها.
    واسه ماشینایه سوپر اسپرت به 0 تا 200 بیشتر توجه کنیم.
    واسه هایپر کار ها هم به 0 تا 300 شون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      امثال هنسی ونوم-کنیخ زگ وان-بوگاتی شیرون و غیره بیشتر 0 تا 300 مدنظر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. new great britain

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    آخه ظلم تا چه حد کی تسلا رو با مک لارن کبیر مقایسه میکنه.
    خداییش دقت کنید تا چه حد طرح های منحنی تو ماشین استفاده شده که یکی از دلایله گرانیش هم همینه چون طرح های منحنی تو یک خودرو خیلی وقت گیر و هزینه بره.
    و گرنه اگه قرار بود عینه بقیه هایپرکارها طراحیه منحنی نداشته باشه قیمتش یک میلیون یا زیر یک میلیون بود.
    نمیدونم کجا شنیدم ولی میگفتن تو آلمان پی1 رو یک الگو میدونن برای هایپرکارها.
    یعنی باز من بیام درباره ی آئروداینامیکه فوق العاده پی 1 و مهندسی خارق العادش بگم؟
    نخیر نمیگم.
    چون حوصله ندارم بس که این چند روزه از مک لارن حرف زدم.و خسته شدم.
    اگه خدا بخواد به زودی دوباره از مک لارن حرف میزنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. new great britain

      ۱۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2777 ديدگاه)

      از قدیم گفتن هر هایپرکاری خواست با پی 1 کل بندازه باید بره با پدرش اف 1 با 28 سال سن بیشتر کل بندازه اگه چیزی ازش موند بعد بیاد با پی1 مقایسه بشه.(یه بزرگی)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. new great britain

        ۱۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2777 ديدگاه)

        سوتی بزرگ من( اف 1 با 28 سال سن!!!!!!!)
        اگه من که طرفداره مک لارنم اینطوری آمار بدم وای به حال دیگران.
        new great britain جان 24 سال نه 28 سال.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مجید.بهترین یا هیچ.

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          اون ” جان ” که به خودت گفتی منو کشته !!???

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Monster_alm

      ۲۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1131 ديدگاه)

      حال میکنم طرفدارای انگلیسی و مکلارن کم هستن ولی انقدر با فرهنگ و با دانش هستن که رو هوا چیزی نمیپرونن و ندیدم کسی از بچه های طرفدار انگلیسی به هیچ برندی از هیچ کشوری توهین کنن…واقعا دمت گرم داداش شما و امثال شما…به امید روزی که تعصب بی جا در ایران ریشه کن شه و یاد بگیریم به علایق دیگران احترام بذاریم…و بفهمیم که سایت ارث پدرمون نیست و همه حق نظر دادن دارن…نه اینکه تا یکی از علایقش گفت همه بریزیم بکوبیمش….کاری که دوستان طرفدار آلمان انجام میدن ( البته سو تفاهم نشه 80% دوستان آلمانی اینطور نیستن)
      به هر حال بیاییم این فرهنگ جا بندازیم به علایق هم توهین نکنیم…هیچ کدوم از این برند ها ارث پدری ما نیستن فقط علایق هستن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۲۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        واقعا امیدوارم فکرامون بزرگ بشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. new great britain

        ۲۱ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2777 ديدگاه)

        دمه شما هم گرم.
        فکر میکنم شما هم عینه من عاشق بازی های کامپیوتری باشین آدم هایی که بازی میکنن با کامیپوتر یا ایکس باکس یا پلی استیشن(البته فرقی نمیکنه).کمتر عصبی میشن و آدم های نرمال تری هستن.البته خودمو نمیگم کلا میگم(خودمو میگم.((:خخخ)
        البته برخلاف تصور دیگران بازی های کامپیوتری فوق العادن برای انسان.
        روانشناس ها میگن.
        البته دیده شده چندین نفر زدن چندین نفر دیگه رو کشتن بعد ازشون پرسیدن بازی های کامپیوتری هم انجام میدادین؟
        گفتن:بله
        من میگم هیچ ربطی به بازی های کامپیوتری نداشته همش برمیگرده به نوع تربیت خانواده و اخلاق و خصوصیات فرد بازی کننده.
        خیلی هستن تو دنیا میخوان جلویه بازی های کامیپوتری رو بگیرن.
        اینطور آدما هم تو آمریکا هستن هم تواسترالیا هم تو جاهایه دیگه.
        فقط میخوان جلویه بازی های کامپیوتری رو بگیرن.یکی نیست بهشون بگه هزارتا چیزه بد هست تو خیلی از کشورها چرا جلویه اون ها رو نمیگیرن بازی های کامیپوتری رو ضعیف گیر اووردین؟؟؟؟؟؟
        دلم پر بود گفتم این مطلب بی ربط رو بگم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Monster_alm

          ۲۲ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          new great britain داداش گل من خودم برنامه نویس و گیم دیزاینر هستم البته نه در حد اون غول های بازیساز دنیا ولی خیلی علاقه دارم و انجام میدم…از بچگی یکسره در حال بازی کردن بودم یه مدت گیمر حرفه ای بازی های آنلاین ولی خب سن و سالم زیاد شده الان علاقه به بازی کردن ندارم بیشتر دوس دارم بازی طراحی کنم…ولی یکسری کم و کاستی ها هست که نمیشه خیلی بطور حرفه ای کار کرد…از 9 سالگی هم عاشق مکلارن شدم وقتی برنامه قدیمی دیدنی ها داشت اف 1 نشون میداد میگفت سریعترین خودروی جهان…اون زمان کامپیوتر و اینترنت این چیزا نبود اما کارت بازی میکردیم عکساشو نگه میداشتم :)) 9 سال گذشت کامپیوتر که خریدم دیدم بابا دمش گرم این اف 1 که بچگی کلی باهاش حال میکنم با گذشت این همه سال هنوز غول نید فور اسپید هاست…جدی تر دنبالش کردم و هنوز عاشقشم…الانم 29 سالمه ولی همچنان کیف میکنم میبینمش

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      هیچ ظلمی نشده و بزرگش نکنیم بیخودی
      تسلا هم پیشرفت خیلی خوبی داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. GOD BLESS AMERICA

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    اصلا هدف از ساخت خودروی اسپرت الکتریکی مثل تسلا چیست؟
    چرا تسلا تلاش در حوضه ای دارد که نباید.

    مطمئن باشید هیچ ثروتمندی یه تسلا رو به جای خودرو های این لیست نمیخره.
    خودروساز الکتریکی باید تکنولوژی خودروهای پاک رو در اختیار مردم عادی بگذاره نه این که با لوکس سازی این تکنولوژی رو در انحصار ثروتمندان نگه داره.
    یه نگاه به محصولات تسلا نشون میده که فقط پز الکتریکی بودن رو میده و هدف آن نجات طبیعت نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. X5

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (122 ديدگاه)

    ولی این زوندا این لیست عجب صدایی داره ها هم از داخل هم از بیرون لامصب با روح روانت بازی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      کاملا موافقم باهات

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. Saied

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    به کامنت دوستان خیلی دقت کردم. دوستان از سر تعصب به ماشینی که دوس دارن طرف داری الکی میکنن. گرچه عشقه خود من پاگانی هوایر هست. ولی مطمئن هستم که الان مهندس های طراح این برند ها به فکر جبران این کمبود هستن. نه اینکه مثل ما ها دروغکی طرفداری بکنن .
    کاش ما أسر انی ها یکم به خودمون بیایم و بجایه بحث الکی ماشینی داشتیم که الان تو این لیست اسمشو میاوردن حد اقل. نه اینکه به ماشینی مثل تسلا ایراد میگرفتیم. واقعا مهندس های تسلا یک نابغه هستن و جامعه ی مهندسی ماشین به این برند مدیونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      اصلا چرا باید تعصب داشته باشیم؟؟؟؟؟
      که چب بشه؟؟؟؟؟ چه سودی برامون داره؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. AKBAR

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    خیلی ها مثل من تجربه چنین خودروهای پر شتابی رو ندارند ، ولی اگر دوست دارید چنین شتابی رو تجربه کنید و یا شاید تجربه کرده اید ، شتاب مدل P90D که یکم از این کمتر است دقیقاً مشابه شتاب TAKEOFF هواپیمای مسافربری AIRBUS است . اون لحظه رو به حافظه خود مراجعه کنید ، جالب است .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. قادر

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    مقاله جوندار و نظر های جالبی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. محمد زمانلو

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (129 ديدگاه)

    درسته که ربطی به مقاله ی بالا نداره ولی لینک خبر جذاب زیر رو بخونید و عکس رو مه با دقت تماشا کنین. فکر کنم باید لقب تاپ ترین ماشین دوست دنیا رو بهش اعطا کنن و گرنه بی انصافی هستش. آخه چه کسی غیر از یه ماشین دوست واقعی میاد وسط توفان «متیو» که همین چند روز پیش به آمریکا رسید، ماشینش رو این جوری بیاره داخل خونه اش!!!
    http://jalopnik.com/the-full-story-of-the-guy-who-pulled-his-bmw-m3-into-hi-1787624865
    خدایا درسته که از نظر بعضی اطرافینمان عشق ماشین بودن و جنون سرعت داشتن جرم بوده و هست ولی به همه ی ما ( پولدار و بی پول، ماشین دار و ندار) از اینی که هست عشق ماشین دوستی بیشتری عطا بفرما! آمین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۲۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      خیلی خبر جالبی بود. 👌
      من اگر ماشینی مثل M3 یا M5 داشتم و بیرون طوفان میومد میاوردمش تو اتاق خوابم ؛ پتو روش میکشیدم تا سرما نخوره و براش کتاب میخوندم تا حوصلش سر نره. 😂😂😂

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elsevier

        ۲۱ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        عشق ماشین جرم نیست.
        حتی بد هم نیست.
        به شرط اینکه به افراط و تعصب کشیده نشه.
        به شرط اینکه از کار و زندگی نندازتت.
        99 درصد عشق ها اگر فکر و ذهنت رو بیش از حد اشغال کنن و سد راه پیشرفت و تعالی بشن و حس کنی عمرت داره در این راه تلف میشه باید بذاریش کنار و خودتو خلاص کنی. چون خیلی شانس میخواد تا قبل از این که همه ی زمان و وقت طلاییت از دست بره بفهمی و مسیر پیشرفت واقعی رو در پیش بگیری.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Elsevier

        ۲۱ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        ما جوون ها متاسفانه در سنی هستیم که خیلی احساسات و عواطف بر ما مسلط هستن.
        متاسفانه خصلت این سن همینه.
        علت مخالفت خانواده ها و بزرگتر ها با علایق جنون وار ما جوون ها به بعضی چیز ها مثل ماشین همینه. چون میدونن نتیجش بیشتر اتلاف عمر و زمانه. چون ازین سن ها گذشتن و تجربه دارن.

        فقط تعداد معدودی از این احساسات هست که به نظر من لیاقت اسم عشق دارن :
        1 عشق به خدا و قرآن و پیامبران و ائمه و بزرگان دین و سایر معنویات( اگر این عشق باعث بشه اون بزرگان رو الگوی خودت قرار بدی و از دستوراتشون اطاعت کنی مثلا دروغ نگی ، امین باشی ، مهربان باشی ، حق کسی رو نخوری و ظلم نکنی ، نماز بخونی ، از وقتت درست استفاده کنی، به نیازمندان کمک کنی ، و …) در این صورت خیلی ارزش داره. باارزش ترین عشق همینه.
        2 عشق به خانواده ( اگر برای رفاه و شادی و خوشحال کردنشون تلاش کنی. )
        3 عشق به کار
        4 عشق به علم و آموختن و یاد گرفتن
        5 عشق به میهن ( اگر در راه سربلندی و عزتش تلاش کنی.)
        .
        به طور کلی هر عشقی که باعث کمال و پیشرفت انسان بشه.
        .
        بدون این عشق ها زندگی انسان معنا نداره
        .
        اما عشق به ماشین و این جور مسائل مادی و بچگانه در 100 % موارد نتیجه ای جز اتلاف عمرت نخواهند داشت.
        دنبال علاقه و عشقی برو که به سعادت و کمالت کمک کنن. دنبال عشقی که برات خوشبختی و سعادت بیاره. نه این هوس های بچگانه و پسرانه.
        انسان در هر سنی و هر زمانی با عشق میتونه به بالاترین جا ها برسه
        اگه عشق به پرواز داشته باشی مطمئن باش اوج میگیری. ( این رو برای کسایی میگم که میگن دیگه از ما گذشته ) .
        به قول آقای خواجه امیری “هر چیز محال میشد با عشق داره میشه”. فقط همت میخواد.
        .
        .
        چون حرف از عشق شد گفتم در موردش تجربه و دیدگاه خودم رو به اشتراک بذارم. این تجربیات من بود. نمیگم به ماشین علاقه نداشته باشین. علاقه ی درست و متعادل..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۲ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          زندگی یعنی امید و عشق داشتن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      مرسی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. احمد باقری

    ۲۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    همه خوبن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. arash66

    ۲۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (433 ديدگاه)

    من متوجه نمیشم، چه ارتباطی بین یک ماشین تمام الکتریکی با یک ماشین احتراقی هست ؟
    میشه از لحاظ عملکرد دو سیستم متفاوت رو مقایسه کرد ولی نمیشه دیگه یکی از این دو را به یکی دیگه برتر دانست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا