تویوتا

اولین رانندگی با تویوتا هایلندر 2014

حدود یک دهه قبل، تویوتا هایلندر یکی از پیشگامان عرصه‌ی خودروهای SUV بود و رقابت شدیدی با لکسوس RX داشت. با توجه به این که این خودرو دیگر در سایه‌ی لکسوس قرار ندارد و با تهدیدی از جانب سایر خودروها مواجه نیست، هم اکنون نیز با قرار گرفتن در بازار رقابتی این نوع خودروها، هایلندر شانس زیادی برای تبدیل شدن دوباره به خودروی موفق سال‌های گذشته در کلاس خودروهای SUV را به‌دست آورده است.

2014 Toyota Highlander Limited Platinum
۲۰۱۴ Toyota Highlander Limited Platinum
در نسل سوم این خودرو، طراحی بیرونی هایلندر با ترکیب نشانه‌هایی از رقبای اصلی خود تکامل یافته است، به گونه‌ای که طراحی بخش‌های کناری و پشت آن بسیار شبیه جیپ گرند چروکی بوده و کاپوت ضخیم و امکانات سازگار با محیط زیست آن از کیا اسپورتیج الهام گرفته شده است. حتی واضح‌ترین خطوط آن اندکی کدر و راکد هستند.

2014 Toyota Highlander Limited Platinum
۲۰۱۴ Toyota Highlander Limited Platinum
طراحی داخلی هایلندر ۲۰۱۴ نسبت به مدل قبلی خود تغییرات زیادی داشته است. وجود یک داشبورد تمیز و نرم ساخته شده از مواد اولیه‌ی مرغوب و یک صفحه‌ی نمایش لمسی استاندارد، مشکلات و ایرادهای موجود در مدل ۲۰۱۳ این خودرو را جبران می‌نماید. امکانات کامل تکنولوژی کمک راننده هم اکنون قابل دسترسی می‌باشد.

2014 Toyota Highlander Limited Platinum Interior
۲۰۱۴ Toyota Highlander Limited Platinum Interior
بدنه‌ی خودرو جدید است، ولی موتور خودرو نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است. ردیف سوم صندلی‌های استاندارد کاملاً امن و امان است، و می توان گفت که این یک ویژگی با ارزش در بین خودروهای SUV است که مشتری‌ها را ترغیب می‌کند تا برای داشتن صندلیهای بیشتر این خودرو را خریداری نمایند. به منظور کمک به هایلندر برای رقابت با سایر خودروهای این کلاس، تویوتا بسیاری از ایرادها و اشکالات مدل قبلی را برطرف نموده است.

شتاب گیری، هدایت فرمان، ترمزگیری و هندلینگ هایلندر ۲۰۱۴ مانند یک تویوتا کمری با ارتفاع بلندتر و سنگین‌تر می‌باشد، البته بدون شور، پرخاشگری یا هوشیاری واقعی عملکرد در نظر گرفته شده. با توجه به ریشه‌های مشترک آن با خودروهای سدان، این موضوع نتیجه‌ای است که تویوتا در طول این مسیر پیش بینی کرده بود.

با موتور V6 اختیاری، که مسئولان تویوتا انتظار دارند که بیش از ۹۶ درصد سفارشات خودرو شامل این موتور خواهد بود، هایلندر هیچ وقت اذیت نخواهد شد، هرچند گفته می‌شود که این خودرو شتاب و سرعتی مانند فورد اکسپلورر اسپورت نخواهد داشت. به نظر می‌رسد موتور چهار سیلندر فقط در مدل پایه‌ی محور جلو LE وجود خواهد داشت، ولی آن نیز لایق توجه و بررسی است. در جاده‌هایی با شیب‌های متناوب مانند جاده‌های مونتری کانادا، که ما هایلندر را آنجا تست کردیم، گشتاور اولیه‌ی خودرو این امکان را به وجود می‌آورد تا در تمام طول روز پدال گاز را فشار دهیم.

مدل هیبریدی این خودرو با وجود مجموعه موتور بنزینی-الکتریکی با ۲۸۰ اسب بخار نیرو، به عنوان قدرتمندترین هایلندر حال حاضر شناخته می‌شود. همچنین، در مدل هیبریدی سیستم ترمز احیاکننده‌ی اضافی وجود ندارد، بنابراین راننده باید تلاش زیادی انجام دهد تا بتواند رانندگی با صرفه ای داشته باشد.

یکی از برنامه‌های جالب در بین مجموعه‌ی نرم افزارهای هایلندر مکالمه‌ی آسان راننده می‌باشد، یک تکنولوژی با نام جالب که با استفاده از یک میکروفون تعبیه شده امکان برقراری ارتباط بین راننده و سرنشینان صندلیهای عقب را فراهم می‌کند. این قابلیت در کنار آینه‌ی پیشگیری تاشو هایلندر تنها پیشرفت بزرگ در نشان دادن تسلط کامل راننده بر تمامی بخش‌های خودرو در حین رانندگی می‌باشد.

هایلندر جدید به عنوان یک جهش و پیشرفت در مقایسه با مدل قبلی که جایگزین آن می‌شود محسوب می‌گردد، ولی به نظر می‌رسد که این خودرو در میان بازار مملو از خودروهایی که می‌خواهند خود را متمایز از بقیه نشان دهند دچار سقوط و کاهش میزان فروش خواهد شد. (مانند بیوک Enclave، هیوندای سانتافه و غیره…)

تویوتا محدودیت‌های مشخصی را در تغییر شکل هایلندر در پیش گرفته است و مخالف اجرای تغییرات چشمگیر و قابل توجه و تلاش برای جذب مشتریان کاملاً جدید می‌باشد. در مراسم معرفی هایلندر ۲۰۱۴، تویوتا به اندازه‌ کافی اعتماد به نفس داشت که با قرار دادن یک هایلندر ۲۰۱۳ در کنار مدل جدید آن میزان پیشرفت مدل ۲۰۱۴ در یک دوره را به همگان نشان دهد، در حالی که معمولا بیشتر خودروسازها ترجیح می‌دهند که هنگام معرفی یک محصول جدید، مخاطبانشان مدل‌های قبلی آن را به فراموشی بسپارند.

هایلندر جدید نسبت به مدل‌های قدیمی خود پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته، اگر چه بسیاری از قطعات خود را از همان مدل‌های قدیمی به ارث برده است. در طول خط ساحلی کالیفرنیای شمالی و درست قبل از غروب آفتاب، با صدای بلند سیستم صوتی اختیاری JBL و سانروف پانورامای باز، همه‌ی شرایط کاملاً مناسب هستند تا. اگر هنوز آخرین تلاش تویوتا شما را خیلی تحت تأثیر قرار نداده است از خودرو رضایت کامل داشته باشید.

[jwplayer mediaid=”56162″] زمانی که یک خودرو به اندازه‌ کافی بهتر شده است تا بتواند میزان فروش بازار را تغییر دهد ولی هنوز قادر نیست تا علاقه مندان رانندگی را به خود جذب کند حالتی عجیب و نادر به حساب می‌آید. در مورد هایلندر ۲۰۱۴، به نظر من این خودرو به اندازه‌ی کافی صلاحیت و لیاقت دارد تا بدون سر و صدا و استرس فروش روزانه‌ خوبی به‌دست بیاورد، و به نظر می‌رسد به راحتی خواهد توانست طرفداران خود که چیز بیشتری نمی‌خواهند را جذب کند. [دانلود ویدئو]

مشخصات هایلندر و هایلندر هیبریدی ۲۰۱۴:

پیشرانه ۲.۷ لیتری چهار سیلندر خطی – قدرت ۱۸۵ اسب بخار – گشتاور ۱۸۴ پوند فوت – انتقال نیرو: گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک – دیفرانسیل جلو – مصرف سوخت: ۱۱.۷۶ شهر و ۹.۴۱ بزرگراه – قیمت پایه: ۲۹ هزار دلار
پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر V شکل – قدرت ۲۷۰ اسب بخار – گشتاور ۲۴۸ پوند فوت – انتقال نیرو: گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک – دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل – مصرف سوخت: ۱۲.۳۸ شهر و ۹.۴۱ بزرگراه – قیمت پایه: ۳۱,۸۰۰ دلار

هیبریدی: ۳.۵ لیتری شش سیلندر V شکل – قدرت ۲۳۱ اسب بخار – گشتاور ۲۱۵ پوند فوت – بعلاوه موتور الکتریکی ۴۵ کیلووات مجموع قدرت ۲۸۰ اسب بخار انتقال نیرو: CVT دو دیفرانسیلمصرف سوخت: ۸.۷ شهر و ۸.۴ بزرگراه – قیمت پایه: ۴۶,۳۷۰ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    زشت زشت زشت زشت زشت زشت

    .
    .همین

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. سامان

      ۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (147 ديدگاه)

      زیگما جان سلیقه هر فرد محترم ولى همانطور که مشاهده مى شود اکثراً مخالف این هستند این خودرو زشت است.
      من شخصاً به نظرم میاد این مدل یکى از طراحى هاى تویوتا است که اکثراً مى پسنداند.
      هرچند تویوتا همیشه در طراحى کمرى نسبت به رقبا بهتر بود به جز نسل آخر که رقبا بهتر بودند. ولى در این ماشین و مدل هاى دیگر تویوتا فکر کنم واقعاً تویوتا زحمت کشیده خودرو هاى دوست داشتنى و قابل قبولى را طراحى کرده.

      که تازه در مورد تویوتا کمرى واقعاً جاى تبریک دارد که با وجود کوتاهى در طراحى نسبت به رقبا باز هم کمرى از سوناتا، اپتیما، آکورد و دیگر رقبا فروش خیلى بهترى داشته.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. e.scamp

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1877 ديدگاه)

    حالم بخم خورد اه اه اه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. زیگما

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    چند چیز
    1.طراحی عقبش خیلی شبیه اوتلندر هست
    2.نمیدونم چرا تویوتا جدیدا علاقه داره واسه نمای جلوی خودرو هاش سبیل بذاره؟پرادو 2014 رو نگاه کنید.سبیل کلفته.این سبیلش یکم نازک تره
    3.طراحی داخلیش به هم ریخته و شلوغه
    4.موفقیت گذشته رو نخواهد داشت.
    5.حیلی خیلی دیر فروشش شروع شد.فکر کنم 9 ماه یا بشتر هست معرفی شده.ماشینی مثل جی ام سی یاکون 2015 اوایل پاییز رونمایی شد و اوایل 2014 به بازار میاد یعنی 3 ماه!تازه مثل این نیست که همه چیزاش با مدل قبلیش یکسان باشه.
    امیدوارم ایمنیش مثل کرولا نباشه….

    انتظار دیگه ای نداشتم.این نیز بگذرد…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. "amir|"

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (728 ديدگاه)

    زشت و بدترکیب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. SAEED

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    خیلی خوشم اومد،خیلی نازه،ی هیولاست!!!!البته موتور 2.7 اصلاً ب این ماشین نمیخوره!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محسن.د

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    یکی به من بگه دلیل اینهمه شاسی بلند تو محصولات تویوتا چیه؟!؟! و آیا میشه بینشون رتبه بندی کرد؟!؟! لندکروز،پرادو،هایلندر،4runner،FJ،RAV4 و…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      مثل سامسونگه محسن جان . شونصدتا گوشی اندروید میده بیرون همش هم لنگه همه . اپل کلا دو مدل عرضه میکنه با همون دو مدل بازار خودشو میگیره تو دستش دادار دودور هم نمیکنه . تویوتا هم داستانش مث همون سامسونگه . بعد میگه ما بزرگترین کمپانی هستیم!!! بله شما بیکارترین کمپانی هستی که واسه یه کلاس صدتا ماشین میدی بیرون در باطن هم هیچ فرقی ندارن . راو4 اوتلندر هایلندر اف جی کروزر لندکروزر پرادو 4رانر فورچونر … بقیش هم یادم نیست تازه لکسس هم بهش اضافه کن همه مث هم . انگار مطمئن نیست از موفقیت مدلهاش ، هی مدلهای مختلف میده اگه این نشد اون یکی محبوب شه ، اعتماد به نفس نداره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید

        ۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        البته معمولا از نظر قابلیت های آفرودی ، تویوتاها خوب از آب در میان

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. امین

        ۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (433 ديدگاه)

        حمید جان اتفاقا هم در طراحی و هم در قابلیتاشون باهم دیگه متفاوت هستن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. PEUGEOT

        ۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (999 ديدگاه)

        کم لطفی نکن حمید جان. درسته طراحی های تویوتا ضعیفه ولی نسبت به پرادو و لندکروز قشنگتر شده. البته چراغ های جلوش یه حالت شبیه ix35 هست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. مهران

        ۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        حرفت درسته ولی اینم درنظر بگیر که این مربوط به اصالت هست تویوتا هم یه موتور خوب داره که طراحی اش مال آفرود هست و مداوم داره تغیرات توش میده دلیلی نداره که ازنو بخاد طراحی اش کنه مدلfg cruse (اگه درست نوشته باشم) از زمان جنگ جهانی همین قیافه رو داشته و مدام توش تغیرات جزیی میده تا الان که به اینجا رسیده این پشتوانه اعتبارش هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. امین

      ۲ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (433 ديدگاه)

      محسن جان من عاشق همین تنوع محصولاتی تویوتا هستم
      .
      .
      راو 4 = کراس اوور جمع و جور یا شهری
      هایلندر = اس یو وی متوسط
      اف جی کروز = اس یو وی متوسط
      4رانر = اس یو وی متوسط
      پرادو = اس یو وی متوسط (لندکروز با بدنه کوچکتر و برای شرایط اب هوایی نامساعد از جمله خاورمیانه)
      سکویا = اس یو وی بزرگ (برای کشور های مخصوص)
      لندکروز = اس یو وی بزرگ
      .
      .
      لکسوس RX = کراس اوور متوسط
      GX = اس یو وی لوکس متوسط
      lx = اس یو وی لوکس بزرگ
      .
      .
      من حسابش که کردم تویوتا به تنهایی بدون در نظر گرفتن مدل های هیبریدی 20 ماشین مختلف داره. اگر بخوایم با لکسوس سایون و بخشی از سوبارو در نظر بگیریم نزدیک 30 40 تا مدل داره.
      .
      .
      به این میگن کارخونه…
      به نظر من این هایلندره خیلی هم زیباست. طراحی پشتش خوبه. فقط نمیدونم تویوتا چرا جدیدا کنسول وسط ماشین رو کشیده تولید نمیکنه؟؟
      بقیه مشخصاتش هم مثل همیشه خوبه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید

        ۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        امین جان خودت داری میگی از هر کلاس سه چهارتا داره ، آخه اگه شما مطمئنی از محصولت چرا بیای چهارتا اس یو وی متوسط بزنی ؟؟؟ چه لزومی داره ؟ چرا رنجروور فقط یه دونه است؟ چون به اندازه کافی محبوب هست احتیاجی نداره ده تا هم کلاس بده بیرون که رقابت کاذب درست کنه بگه هر کدوم برد در واقع باز هم من بردم ، اون مطمئنه خود رنجروور به حد کافی خوب هست . در ثانی منم گفتم اس یو وی های تویوتا معمولا خوبن تواناییشون هم خوبه ولی همین موتور 2.7 رو چند تا اس یو وی تویوتا هست؟قوی هم نیست ولی هی اصرار میکنه رو این موتور ، یا اون 4 لیتری معروف که رو اف جی هست رو پرادو و لندکروزر 6 سیلندر هست رو … هست . آخه چه لزومی داره؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

        ۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (745 ديدگاه)

        راو4 کراس اور جمع و جوره؟

        ابعادش به کراس اوور متوسط شبیه تره ها…

        شایدم من اشتباه میکنم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امین

          ۲ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (433 ديدگاه)

          نسل جدید راو4 نسبت به نسل قبلش بدنه بزرگ تری داره ولی هنوز توی کلاس کراس اوور جمع جور هم رده اسپورتیج هست.مثل سانتافه 2014 که اس یو وی متوسط هست ولی جایگزین وراکروز شده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. محسن.د

        ۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        آخه بیش از هفت-هشت مدل فقط شاسی بلند (بدون لکسوس ها)؟!؟!

        امین جان با تمام احترامی که واسه تویوتا قائلم! ولی تنوع، یه حدی داره!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امین

          ۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (433 ديدگاه)

          محسن جان بازار یابی یعنی همین دیگه.
          شما اگه یه ماشین میخوای که فقط باهاش گردش گری های ماجراجویی کنی اف جی کروز خوبه.
          اگه یه ماشین افرود میخوای که خانوادگی هم باشه با یه قیمت مناسب 4رانر خوبه
          اگر میخواین هم لوکس باشه هم خانوادگی و هم افرود لندکروز خوبه
          هایلندر نیمه لوکس و نیمه افرود هست با یک قیمت مناسب
          راو4هم که کاملا شهری هست
          تویوتا همه قشری رو در نظر گرفته.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. km

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    آقا ایراد الکی نگیرید دیگه… تنها عیب این ماشین موتورشه که هیبریدش قابل قبوله. طراحیش واقعا خوبه و نسبت به نسل قبلش خیلی خوب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. فرزاد

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    کاراییش رو نمی دونم چه جوری هست ولی از لحاظ شکل و ظاهری اشغال هم بندازی حیفه به اون اشغال!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      فرزاد جان ما لندکروز داریریم خیلی عالی وخوبه تویوتا تونسته جواب خودشو بده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. جواد

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    چیز قابل توجی ارایه نکرده فقط اسم تویوتا یدک میکشه وصد البته همین برای فروشش کافیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    کلا تو شاسی بلند های زشت تویوتا فقط راو4 چهره قابل تحملی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احسان(احسان سابق)

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    خوشکل نیست و جذابیت نداره اما هایلندر یه شاسی بلند خانوادگی هست و نیازی نداره شکل جوون پسند و دخترکشی داشته باشه(البته اگر هم داشت خیلی بهتر بود!).داخلش هم معمولی اما از عکساش معلومه که داخلش فضای باز و زیادی داره و برای هدفی که ساخته شده مناسبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. سعید

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قشنگ قشنگ قشنگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. بهادر

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کسانی که واقع بین نیستن لایق محصولات ایران خودرو و سایپا هستن یکم فک کنین تویوتا از هیوندای و کیا مونده….زمانی که تویوتا ماشین میداد بیرون هیوندای و کیا داشتن آب بازی میکردن خواهشا یکم فکر کنین بعد نظر بدین…….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. sami

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    تویوتا محشره… آخ نمی گه لاکردار

    هیچ گرونی بی علت نیست.. مثلا لندکروز 8 سیلندر تو بازار به مرز 500 میلیون تومان رسیده و کیا موهاوی 8 سیلندر زیر 195 میلیون!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. شهروز

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    فقط تویوتا مرگ نداره… عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حامد MASERATI GT

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    فنیش عالیه اما داخلش جالب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. آرمین 66

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (238 ديدگاه)

    حالم بهم میخوره از ماشین های ایرانی همش تکراری شده 206 که برای 13 سال پیشه پژو 405 برای 25 سال میشه پژو پرشیا 13 سال میشه سمند هم فقط چراغاشو عوض کردن 12 سال پراید هم 25 سال تیبا که عقبش با جلوش همخونی نداره 40 ساله پیکان وانت داره تولید میشه که فقط سپر عقب جلوشو تغییر دادن دنا هم که همون سمند چراغ جدیده رانا هم بدنش 206 صندقداره ماشین های ایران خودرو و سایپا خیلی بدرد نخورن عقب مونده ام صنعت خودرو سازی ما برمیگرده به 40 50 سال که هیچ پیشرفتی نکرده با تشکر از با تجربه ها ؟…………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محسن

    ۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    واقعا زیباست این ماشین قیمتش 90 تومنه اقایون ایراد بگیر بعد 206 اتومات اشغال ایران خودرو 55 نومنه
    شایدم شماها از مهندسین تویوتا بیشتر حالیتونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      ایراد زیاد داره ولی چطوری به خودت اجازه میدی تویوتا رو با 206 مقایسه کنی؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مهدی

      ۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      جدی این ماشین 90 تومنه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟اشتباه میکنی بابا تو وضع فک نکنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. احسان1

      ۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (113 ديدگاه)

      محسن جان با دلار زمان شاه حساب کردی شده 90 تومن این تا بخواد (اگر)برسه ایران قیمتش فکر کنم به 300 میلیون برسه الان یاریس صندوقدار صفر 96 میلیونه (بازار ازاد)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن

        ۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (24 ديدگاه)

        احسان جان منظورم قیمت واقعی این ماشینه که با دلار 3 تومنی میشه 90 تومن.
        حالا دولت چقدر بگیره و وارد کننده عشقش بکشه چقدر روی این ماشین بخوره بماند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

      ۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      از 140 داره تا 175-80 اگه 90 بود که دیگه کسی مگان النترا و از این جور چیزها نمیخرید…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. ئmehdi

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرم قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. ESI

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    فقط طراحیش خوبه همین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. PRC

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (42 ديدگاه)

    مصرف سوخت دو تا موتور رو با هم مقایسه کنید، با وجود 700 سی سی اختلاف حجم، مصرف سوختشون تو بزرگراه که یکیه تو شهرم فقط حدود 0.6 لیتر فرق می کنه. چرا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PRC

      ۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (42 ديدگاه)

      ببخشید 800 سی سی اختلاف

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. بهزاد

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    طراحی ساده و زیبا.
    دلیل استفاده از موتورها بر روی مدلهای گوناگون تویوتا کاهش هزینه ها هست و هیچ خودروسازی(تولید انبوه) وجود نداره که موتورهای تولیدیشو بر روی مدلهای متنوع خودش به کار نبره.
    اگر قرار بود هر خودروسازی برای هر مدل موتور و گیربکس و متریال منحصر به اون خودرو رو را قرار میداد که خودرو ارزانی در کار نبود و بهره وری به شدت کاهش پیدا میکرد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. محمد

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    4رانر شاسی بلند معمولی؟؟؟؟؟؟
    افی جی هم معمولی؟؟؟؟؟؟؟
    گل پسرا این دوتا ماشین سلظان آفرودن متوسظ بحسابشون نیارین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. مجید

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    گویا شما دوستان تا حالا تویوتا سوار نشدین یا این برند محبوب خانوادگی در جهان رو نمیشناسید که اینطور نظرات خودتونو در موردش نوشتید. تویوتا بهترین ماشینارو چه در سدان یا کامپکت یا در اس یو وی میسازه. هر مدلی هم برای سلیقه و کار خاصی مورد توجه هست. تویوتا یعتی کیفیت راحتی اطمینان و ایمنی. درود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Ali 7

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عاشقشم
    خدایی این کجاش بده
    این قول زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. hero

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (593 ديدگاه)

    هایلندر زشته؟؟؟؟؟!!!!!!
    متاسفانه ما ایرانیا لحظه ای میبینیم لحظه ای میپسندیم لحظه ای متنفر میشیم
    تو این نظراتی که بالا خوندم هیچ نگاه عمقی وجود نداشت
    خطوط بدنه کاملا هماهنگ از جلو تا عقب
    قرار گرفتن چراغهای جلو عقب و جلو پنجره در بالاترین نقطه برای جلوگیری ودور ماندن از خاک و گل و آب رودخانه وتسلط کامل راننده در آفرود
    حتی دوستان به کلمه اوتلندر توجه نمیکنن که به چه معناست
    آیا این خودرو ساخته شده برای خودنمایی و پز دادن؟
    جالب اینجاست که همه دوستان در مورد قیافه نظر دادن و بحث فنی وجود نداشت!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. علی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    من عاشق ماشینهای تویوتا هستم من تجربه رانندگی با فولکس واگن توارگ و سانتافه وراکروز سوناتا رو دارم ولی باور کنید هیچکدوم اینا جایه پرادو رو نمیده چرا باور کنید یکبار با توارگ در اتوبان به برف خردیم ماشین اینقدر عاجز شد که قیرقابل قبول بود در مورد وراکروز بعد ۶ماه از صفری پوست چرم فرمان و صندلی ها شروع کرد به صایده شدن وحشتناک که حاکی از کیفیت بسیار پایین ماشین های کره است ولی پرادو هیچکدوم این مشکلات رو نداره چیزی که من توارگ دیدم ماشین رو آسفالت تمام عیار نیست پس زندباد تویوتا که ماشیناش واقعا کارامد وبا کیفیت هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا