تویوتا

تویوتای الکتریکی رکورد زد

تویوتا همانگونه که دو هفته پیش قول داده بود، رکورد خودروهای الکتریکی در پیست نوربرگ‌رینگ (Nürburgring) را از آن خود کرد . . . .

Jochen Krumbach راننده خودروی الکتریکی EVP001 ، توانست مسیر ۲۰.۸ کیلومتری پیست را در زمان ۷ دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۷۹۴ صدم ثانیه طی کند؛ این زمان یعنی حدودا ۲ دقیقه سریع‌تر از پژو EX1 Concept که تا قبل از تویوتا رکورد دار پیست نوربرگ‌رینگ بود.

Toyota new EV Concept

البته مسئولین پژو هم به این اقدام تویوتا سریعا عکس‌العمل نشان دادند. آن‌ها معتقدند کلاس طراحی EX1 کاملا متفاوت از مفهومی EVP001 بوده و به همین دلیل توانسته موفق‌تر از پژو در پیست عمل کند. اگر کمی منصف باشیم، خواهیم دید که حق با پژوست ولی به هرحال در دنیای مسابقات تنها نمی‌توان با حرف به جایی رسید!  تویوتا برای ثبت این رکورد با تمام تلاش کار کرد و نهایتا نیز به نتیجه دلخواه خود دست یافت.

مفهومی تویوتا نشان داد که خودروهای الکتریکی نیز می‌توانند همچون خودروهای بنزینی ، توانایی حرکتی فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

Toyota new EV Concept
Toyota new EV Concept
Toyota new EV Concept
Toyota new EV Concept

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. رهام

    ۷ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (186 ديدگاه)

    خیلی پیشرفت کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    باز هم پیروزی دیگری از تویوتا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا