تویوتا

تویوتا کمری ۲۰۱۶، میان‌سال دوست‌داشتنی

کمری به‌عنوان بخشی از نام تجاری تویوتا، از سال ۱۹۸۲ تاکنون در خط تولید این شرکت جای گرفته است. سدان میان رده‌ای که همواره موردتوجه خریداران بوده و چندین بار عنوان پرفروش‌ترین خودرو سال را به چنگ آورده است. این خودرو در سراسر زندگی‌اش چندین نسل را پشت سر گذاشته است و اغلب از نظر مکانیکی، سبک و فن‌آوری در حال رشد و بهبود بوده است.

2016 Toyota Camry
۲۰۱۶ Toyota Camry
ظاهر
در حال حاضر شاهد نسل یازدهم این سدان ژاپنی هستیم که فیس‌لیفت نسل قبلی‌اش است و عمده تغییراتی که توسط دکترین اسپیندل انجام شده شامل چراغ‌های جلو باریک‌تر و جلوپنجره مشبک بزرگ می‌شود که چهره جسورانه‌ای به آن بخشیده است. تفاوت‌های ظریف میان کمری، کرولا و آوالون نشان از یک DNA مشترک است.

2016 Toyota Camry
۲۰۱۶ Toyota Camry
2016 Toyota Camry
۲۰۱۶ Toyota Camry
در کابین
در داخل، کمری یک روند تکاملی را طی کرده است و تمامی تغییرات باعث شده تا کابین لذت‌بخش‌تر از مدل قبلی باشد. حفظ جاداری و راحتی در نسخه ۲۰۱۶ یک گام مثبت است.

2016 Toyota Camry Interior
۲۰۱۶ Toyota Camry Interior
2016 Toyota Camry Interior
۲۰۱۶ Toyota Camry Interior
2016 Toyota Camry Interior
۲۰۱۶ Toyota Camry Interior
مهندسی
تویوتا برای به چالش کشیدن امثال نیسان آلتیما، فن‌آوری این سدان خانوادگی را بالابرده و در حال حاضر از یک صفحه‌نمایش کاملاً قابل تنظیم چندرسانه‌ای همراه با ابزار قطب‌نما، سیستم صوتی JBL همراه ۱۰ بلندگو و مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی ازجمله کیسه هوای جانبی، پرده‌ای و کیسه هوای زانو برخوردار است.

2016 Toyota Camry
۲۰۱۶ Toyota Camry
در زیر کاپوت چه خبر است
زیر کاپوت کمری S یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری با توان ۱۷۸ اسب‌بخار قرارگرفته که در مدل‌های محدود SE و SE+ توان تولیدی به ۱۸۱ اسب‌بخار می‌رسد. گشتاور هم به ترتیب ۲۳۱ نیوتن‌متر و ۲۳۵ نیوتن‌متر است. کمک‌فنرهای جدید نقش مهمی در بهبود کیفیت سواری و چابکی این سدان طویل ۴، ۸۴۹ میلی‌متری بازی می‌کند.

2016 Toyota Camry
۲۰۱۶ Toyota Camry
جمع‌بندی
تویوتا کمری ۲۰۱۶ ویژگی‌های کیفیت، دوام و قابلیت اطمینان را از مدل‌های قبلی به ارث برده و حتی بهتر شده است. درواقع باید گفت بهترین کمری است که تا به حال عرضه‌شده، هرچند تنها یک تجدیدنظر در طراحی آن صورت گرفته اما در حال حاضر این سدان ژاپنی در اوج زندگی خود به سر می‌برد.

منبع: automiddleeast

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    واقعا آخر ماشین تویوتا کمری 2016 .سوناتاLFیک ماشین تقریبا چینی و بی کیفیت است من خودم سوناتا دارم ولی با جرأت میگویم فقط و فقط تیوتا کمری حرف از اپتیما نزن که بهتره بگم اپتیما نوعی گاری است

    موافقم 4
    مخالفم 1
  2. محمد

    ۱۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ما تو کیش تاکسی کمری ۲۰۱۶ داریم تا الان که حدود ۴۰۰ هزار کیلومتر راه رفته هنوز با صفر فرقی نداره اونم تو این هوای شرجی!!!

    موافقم 5
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا