گزینه‌های سفارشی TRD و Modellista برای تویوتا C-HR

آن دسته از مالکان ژاپنی تویوتا C-HR که خواهان استایل گیراتری هستند تیونر داخلی شرکت یعنی TRD به همراه Modellista طیف نسبتاً کاملی از گزینه‌های سفارشی سازی را عرضه کرده‌اند.

agg_white2-850x564-1
بخش توسعه‌ی مسابقه‌ای تویوتا دو پکیج مختلف را برای C-HR تدارک دیده که هر دو پکیج از عناصر منحصربه‌فرد تشکیل شده که در ترکیب با یکدیگر نمایی متمایز را ایجاد می‌کنند.

agg-r_white-850x564-1
اولین پکیج با نام استایل گیرا دارای سپر جلوی جدید با LED های روز روشن است. به علاوه در این مدل شاهد دیفیوزر عقب جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت و اسپویلر لبه‌ای روی درب پشتی نیز هستیم.


گزینه‌ی دوم که نام استایل نهایی را به خود گرفته دربردارنده‌ی قوس‌های چرخ مشکی، فلاپ های قرمز روشن، نمای جلوی متفاوت‌تر و رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی به‌صورت استاندارد است.

ext_yellow2-850x567

ext-r_yellow2-850x567
دیگر عناصر در دسترس برای این خودرو عبارت‌اند از پوشش‌های صندلی اسپورت، کنترل سیستم تعلیق، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، دکمه استارت/استاپ و محافظ‌های دستگیره‌ی درب‌ها.

interior_01l

parts_seat-cover-850x439
اما عناصر بازنگری شده‌ی ارائه شده توسط Modellista کمی چشمگیرتر به نظر می‌رسند. پکیج Elegant Ice Style دارای برخی از جزئیات کرومی، سپرهای جلو و عقب سفارشی و رکاب‌های جانبی جدید است.


کیت Boost Impulse Style aero نیز سپر جلوی کم ارتفاع‌تر، چراغ‌های LED روز روشن و رینگ‌های متمایز 17 یا 19 اینچی را ارائه می‌کند.

main_boostimpulse-850x435

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

11 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل فرشاد سجادیان
    فرشاد سجادیان
    سوابق: (559 دیدگاه) ,

    “استایل نهایی” از همشون زیباتر‌ و هماهنک‌تره. . .
    C-HR اونقدر خوش‌‌چهره هست که نیازی به بادی‌کیت نداره

    پاسخ
    1. رامتین
      سوابق: (813 دیدگاه) ,

      فقط قدرتش کمه. انگار 120 اسب و یه نسخه 142 اسبی فقط داره. امیدوارم نسخه های بالای 200 اسب هم عرضه شه.

      پاسخ
    2. N.I.M.A
      سوابق: (48 دیدگاه) ,

      به نظر من چهره استوک این ماشین مثل سری جدید خودروهای لکسوس بدون تیونینگ به قدری اسپورت و خوش بُرِش هست که نیازی به بادی‌کیت نباشه …

      پاسخ
  2. تصویر پروفایل سامان اذری
    سامان اذری
    سوابق: (1666 دیدگاه) ,

    خیلی خوشگله بدون نقص

    شاهین داش تو ترجمه قسمت اول TRD رو به اشتباه TDR نوشته شده

    پاسخ
  3. یوسف
    سوابق: (255 دیدگاه) ,

    من اون طرح زرد رو بیشتر می پسندم، اون یکی زیادی ظاهر ماشینو شلوغ کرده.

    پاسخ
  4. elemento
    سوابق: (6239 دیدگاه) ,

    خود ماشین به اندازه ی کافی زیبا هست…
    الان شبیه ماشین اسباب بازی شده.

    پاسخ
  5. nima
    سوابق: (148 دیدگاه) ,

    خدا وکیلی ما ایرانیا از نظر خودرو انگار تو عصر حجر زندگی میکنیم

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل ASA
    ASA
    سوابق: (346 دیدگاه) ,

    چراغای عقبش

    میدونید
    توهین نمیکنم
    ولی یا هوندا یه کاری کرده
    یا تویوتا

    پاسخ
  7. ارسلان
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    عقبش کپی محض از honda civik type r.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.