گزینه‌های سفارشی TRD و Modellista برای تویوتا C-HR

آن دسته از مالکان ژاپنی تویوتا C-HR که خواهان استایل گیراتری هستند تیونر داخلی شرکت یعنی TRD به همراه Modellista طیف نسبتاً کاملی از گزینه‌های سفارشی سازی را عرضه کرده‌اند.

agg_white2-850x564-1
بخش توسعه‌ی مسابقه‌ای تویوتا دو پکیج مختلف را برای C-HR تدارک دیده که هر دو پکیج از عناصر منحصربه‌فرد تشکیل شده که در ترکیب با یکدیگر نمایی متمایز را ایجاد می‌کنند.

agg-r_white-850x564-1
اولین پکیج با نام استایل گیرا دارای سپر جلوی جدید با LED های روز روشن است. به علاوه در این مدل شاهد دیفیوزر عقب جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت و اسپویلر لبه‌ای روی درب پشتی نیز هستیم.


گزینه‌ی دوم که نام استایل نهایی را به خود گرفته دربردارنده‌ی قوس‌های چرخ مشکی، فلاپ های قرمز روشن، نمای جلوی متفاوت‌تر و رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی به‌صورت استاندارد است.

ext_yellow2-850x567

ext-r_yellow2-850x567
دیگر عناصر در دسترس برای این خودرو عبارت‌اند از پوشش‌های صندلی اسپورت، کنترل سیستم تعلیق، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، دکمه استارت/استاپ و محافظ‌های دستگیره‌ی درب‌ها.

interior_01l

parts_seat-cover-850x439
اما عناصر بازنگری شده‌ی ارائه شده توسط Modellista کمی چشمگیرتر به نظر می‌رسند. پکیج Elegant Ice Style دارای برخی از جزئیات کرومی، سپرهای جلو و عقب سفارشی و رکاب‌های جانبی جدید است.


کیت Boost Impulse Style aero نیز سپر جلوی کم ارتفاع‌تر، چراغ‌های LED روز روشن و رینگ‌های متمایز 17 یا 19 اینچی را ارائه می‌کند.

main_boostimpulse-850x435

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

12 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل فرشاد سجادیان
    فرشاد سجادیان
    سوابق: (638 دیدگاه) ,

    “استایل نهایی” از همشون زیباتر‌ و هماهنک‌تره. . .
    C-HR اونقدر خوش‌‌چهره هست که نیازی به بادی‌کیت نداره

    پاسخ
    1. رامتین
      سوابق: (846 دیدگاه) ,

      فقط قدرتش کمه. انگار 120 اسب و یه نسخه 142 اسبی فقط داره. امیدوارم نسخه های بالای 200 اسب هم عرضه شه.

      پاسخ
    2. N.I.M.A
      سوابق: (51 دیدگاه) ,

      به نظر من چهره استوک این ماشین مثل سری جدید خودروهای لکسوس بدون تیونینگ به قدری اسپورت و خوش بُرِش هست که نیازی به بادی‌کیت نباشه …

      پاسخ
  2. تصویر پروفایل سامان اذری
    سامان اذری
    سوابق: (1772 دیدگاه) ,

    خیلی خوشگله بدون نقص

    شاهین داش تو ترجمه قسمت اول TRD رو به اشتباه TDR نوشته شده

    پاسخ
  3. یوسف
    سوابق: (283 دیدگاه) ,

    من اون طرح زرد رو بیشتر می پسندم، اون یکی زیادی ظاهر ماشینو شلوغ کرده.

    پاسخ
  4. elemento
    سوابق: (7217 دیدگاه) ,

    خود ماشین به اندازه ی کافی زیبا هست…
    الان شبیه ماشین اسباب بازی شده.

    پاسخ
  5. nima
    سوابق: (150 دیدگاه) ,

    خدا وکیلی ما ایرانیا از نظر خودرو انگار تو عصر حجر زندگی میکنیم

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل ASA
    ASA
    سوابق: (481 دیدگاه) ,

    چراغای عقبش

    میدونید
    توهین نمیکنم
    ولی یا هوندا یه کاری کرده
    یا تویوتا

    پاسخ
  7. ارسلان
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    عقبش کپی محض از honda civik type r.

    پاسخ
  8. F.A
    سوابق: (54 دیدگاه) ,

    مدیران محترم ایرتویا، لطفأ CHR را با موتور قوی تر و حداقل 140 اسب بخار وارد کنید تا بتواند جوابگوی وزن 1460 کیلوگرمی آن شود؟! واقعأ موتور ١٢٠٠ سی سی با قدرت ١١۵ اسبی برای CHR خیلی ضعیفه؟! حیف نیست ماشین به این خوبی با این موتور ضعیف.؟!.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.