تویوتا

جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017

مدل ۲۰۱۷ تویوتا راو ۴ که در امریکا عرضه می‌شود تغییراتی را به خود دیده که دربردارنده‌ی به‌روزرسانی تریم ها و تجهیزات ایمنی اضافی است.

2017-toyota-rav4-limited-7
پکیج ایمنی تویوتا که بدون هزینه‌ی اضافی روی راو ۴ مدل ۲۰۱۷ نصب شده دارای سیستم‌های پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، کروز کنترل راداری دینامیک و نور بالای خودکار است.

2017-toyota-rav4-limited-4
به علاوه نسخه‌های بنزینی راو ۴ مدل ۲۰۱۷ تریم سطح بالای پلاتینیوم را نیز عرضه می‌کنند که وجه تمایز این مدل‌ها بدنه‌ی کامل رنگی و نشان‌های منحصربه‌فرد است. از امکانات خاص این مدل می‌توان به سیستم صوتی ممتاز Entune به همراه سیستم ناوبری و برنامه‌های یکپارچه و دوربین چشم پرنده با اسکن اشاره کرد.

2017-toyota-rav4-hybrid-12
این لیست همچنین دربردارنده‌ی صندلی‌های جلوی گرم شونده با تنظیم برقی ۸ جهته برای صندلی راننده، تریم SofTex، ورود و استارت بدون کلید، درب پشتی برقی ریموتی، نورپردازی محیطی، غربیلک فرمان گرم شونده، کف‌پوش‌های نرم و پروژکتورهای درب پلاتینیوم می‌باشد.

2017-toyota-rav4-se-3

مدل SE جدید که توسط تویوتا “قهرمان خانواده” خوانده می‌شود دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های LED و سپر جلوی منحصربه‌فرد با جلوپنجره‌ی لانه‌زنبوری است و به تازگی به خانواده‌ی راو ۴ هیبریدی پیوسته است. این نسخه همچنین دارای صندلی‌های SofTex با دوخت‌های متضاد، صندلی راننده‌ی برقی، رنگ مشکی کابین، تریم خاکستری مفرغی، پروژکتورهای رکاب درب‌ها، نشان‌دهنده‌های قرمز و صفحه‌نمایش رنگی ۴.۲ اینچی و… است.

2017-toyota-rav4-hybrid-2
قیمت تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۷ برای مدل ۲WD LE از ۲۴۹۱۰ دلار آغاز شده و به بهای ۳۶۱۵۰ دلاری در مدل ۴WD پلاتینیوم می‌رسد. بهای مدل هیبریدی نیز در مدل XLE از ۲۹۰۳۰ دلار آغاز شده و به ۳۴۰۳۰ دلار در مدل لیمیتد می‌رسد.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹۳ دیدگاه‌ها

  1. امير

    ۲۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جناب حاجیلو عزیز
    لطفا اگه امکان داره بگید چطور و از کجا می تونم خریدی موفقی همانند شما داشته باشم
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 2
  2. بهنام

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بنظرتون تو رنج قیمت ٣٣٠ میلیون
    چه ماشینى بصلاححه بخریم که ارزشش و داشته باشه
    ممنون از دوستان راهنمائى بفرمائید ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Meysam

    ۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ما خودمون rav4 داریم.به نظر من فقط محصولات خانواده تویوتا ارزش پول دادن داره.

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا