تویوتا

لندکروزر و تغییرات در پرادوی 2014 [ویدئو]

تویوتا برای سال آینده فیس لیفتی نسبتاً عجیب و افراطی برای پرادو معرفی می‌کند. عمده‌ترین تغییرات به پوزه خودرو و طراحی تغییر یافته چراغ‌ها بر می‌گردد.

2014 Toyota Land Cruiser Prado
Toyota Land Cruiser Prado 2014

ما درباره نسل چهارم لندکروزر پرادو سری ۱۵۰ که اواخر سال ۲۰۰۹ معرفی شد صحبت می‌کنیم و نباید این خودرو را با لندکروزر بزرگ‌تر V8 اشتباه گرفت.

چشمهای بیرون زده پرادو با چراغهای LED، چراغهای عقب پله ای شکل، افزودن قابلیتهای خارج از جاده، درب عقب بزرگ همانند خودروهای ون، اسپویلر عقب، نوارهای عمودی جلوپنجره و سپر ضخیم و ضربه گیرهای جلو و تغییر محل پلاک از اصلاحات انجام شده‌اند.

کابین نیز دست‌خوش تغییرات و بروز رسانی هایی در تجهیزات و امکانات شده و یک سیستم سرگرمی ارتقا یافته از جمله موارد قابل توجه است.

در مورد پیشرانه هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده ولی موتورهای V6 سه و چهار لیتری احتمالاً با بهبودهایی روی این ماشین همچنان به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. فرهاد

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان من خودم عاشق پرادو هستم مخصوصا جدیدش که از نظر من قیافش هم خوبه و امسال تصمیم دارم یه ٢٠١۴ بخرم . در مورد دوستانى که پرادو رو با ماشین هاى کره اى مقایسه میکنن باید خدمتشون عرض کنم : حتماشاسى بلند کره اى رو سوار شن و پرادو رو هم همینطور در ضمن این سوارى باید جاهاى مختلف انجام بشه مثلا چیتگر براى بالا پایین و پیچو خمش و اگه ماشین دوستتون باشه و جیگرشو داره براى گل وشل و خامش هم بیابونهاى شهریار رو توصیه میکنم برگشتنى تو اتوبان هم یه گاز بده بعد مقایسه کنید و بعدش خرید کنید . اونوقت متوجه میشن که چرا پرادو یه سر و گردن نه فقط از ماشین هاى کره اى بالاتره بلکه در حد شاسى بلنداى با اسم و رسم دار هم هست . با تشکر فرهاد

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. reza

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام داداش فرهاد ما که پول نداریم از این کارا بکنیم با عکساش خوشیم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمید

    ۲۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان
    من از قیافه و هیکل و امکاناتش و رخ این ماشین خیلی خوشم میاد تو ایران این ماشین رغیب نداره
    ولی قابل ذکر که تویوتا پرادو ولندکروز تو سیستم انتقال قدرت مشکل دارن حالا fj رو نمیدونم، ولی دیفرانسیل و هرزگرد و گیربکس این ماشین با هم هماهنگ کار نمیکنن عملکرد ضعیفی دارن
    میتونم با دلیل بگم،،،،،، این ماشین در مقایسه با رنجرور یا لندرور دیفندر تو آفرود ضعیفه و به نسبت زود تر تو گل و شن و برف و یخ گیر میکه و نسبت به وزن سنگین این ماشین که 2.5 تن هست واقعا ضعیفه
    میتونید با یه سرچ تو یوتویوب پیدا کنید range rover vs land cruise prado

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. عادل

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان و علاقمندان پرادو
    من همین تعطیلات با پرادوی یکی از فامیلامون که اربیل زندگی میکنن چند روز رانندگی کردم عجب ماشینی بود تصمیم گرفتم انشالله حتما بخرم ولی به نظرم هنوز 2014 وارداتش ممنوعه به ارزوی خریدن پرادو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد_

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اگر کلی نظرات رو نگاه کنیم خواهیم دید تقریباً اکثر دوستانی که نظر میدن به ظاهر ماشین اهمیت میدن تا بقیه جوانب اون.خداییش زیبا پرقدرت و کاملاٌ مناسب خانواده اس، قیمتش هم که همچین ارزون هم نیست.در یک کلام محشره….ولی مت ایرانی ها هرچیزی رو که ببینیم امکان نداره ازش راحت بگذریم و ایرادی نگیریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمیدرضا

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین عالیه و تو شیب نوردی از همه ماشینا بالا تره من که با کاپرا تا حالا فقط پیش پرادو کم آوردم.خیلی عجیبه این غول 2 تنی چقدر خوب خودشو بالا میکشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. amir

    ۲۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    باسلامخدمت دوستان من میخام شاسی بلند بخرم به نظرشما کدوم یک از این ماشینا رو بخرم:ix55/موهاوی 8سیلندر/پرادو ممنون مبشم نظر بدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامین

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ix55نه قدرت بدنه داره نه قدرت موتور .موهاوی سریع لش میشه یعنی از هم میپاشه به درد نمیخوره فقط ظاهر داره و بهش میگن 8 سیلندر.
      اما تویوتا هم از لحاظ قدرت بدنه هم قدرت موتور و هم اپشن عالیه .شایدقیمتش بیشتر باشه اما میرزه.هرچقدر پول بدی همون قدر اش میخوری.
      به نظر من پرادو.
      من از پیشکرده خوردم حرف نمیزنم تحقیق کردم و بعد جواب شمارو دادم .
      چون خودمونم الان پرادو داریم مدل 2014
      سواریش فوق العاده هست .
      من هرچی از این ماشین بگم کمه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. نفس

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اقا رضا انرژی مثبت بده,ایشالا که در اینده میخری
    مگه ما چیمون از اینا کمتره
    منم پرادو خیلی دوس دارم. به امید اون روز.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. خدا نظر جوادي

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من پورشه رو ترجیح میدم.چون هم هندلینگش خوبه هم آپشناش بیشتره حتی توی آپشن های مشترک هم کارای آپشن های پورشه بهتره و دقیق تر عمل میکنه.ولی پراید یه چیزه دیگس اگه پول دار بشم حتما یدونه هاچ بک کره ای مدل هفتاد فولشو میخرم.الانم با همین پیکان جوانان گوجه ای بابام سر میکنم تا وقتش برسه پول دار شم.آخه حساب کردم اگه روزی 12 ساعت مسافر کشی کنم میتونم 150000تومن در بیارم که از این مقدار متوسط 50000 تومن در روز خرج خود ماشینه میمونه 100000تومن در روز.ماهی1000000تومنم که میره بابت کرایه الباقیشم میشه خرج خونه.قسطامم اگه بابام بده حساب کردم بعد از ده سال که عموم بمیره چون وارث نداره شاید بتونم با سهمم بخرمش.البته عموم آه در بساط نداره ولی یه بیمه عمر توپ داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. سامان شهني كرم

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    پرادو بی همتاس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا