معرفی تویوتا راو4 Adventure جدید

تویوتا نسخه‌ای جدید از مدل محبوب راو 4 را با نام Adventure معرفی کرده است. این خودرو مناسب خانواده‌های جوانی است که نیازمند خودرویی با استایل خشن و ارتفاع سواری بالا بوده و می‌خواهند کمی ماجراجویی هم بکنند.

toyota-rav4-adventure-chicago-11
راو4 Adventure که در دو نسخه‌ی دیفرانسیل جلو (به همراه دیفرانسیل لغزش محدود اتوماتیک) و یا سیستم چهارچرخ محرک (کنترل گشتاور دینامیک) در دسترس بوده از پکیج Tow Prep به‌صورت استاندارد بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این خودرو می‌توان به رادیاتور ارتقا یافته و خنک‌کننده‌های بهتر روغن و مایع گیربکس و همچنین ارتفاع سواری بالاتر خودرو اشاره کرد.

toyota-rav4-adventure-chicago-4
راو4 Adventure به‌صورت استاندارد با سیستم کنترل نوسان تریلر، کنترل دستیار حرکت در تپه و TSS-P عرضه می‌شود.

toyota-rav4-adventure-chicago-14
در میان برجسته‌ترین تغییرات ظاهری خودرو می‌توان به قوس‌های چرخ‌های بزرگ، رینگ‌های 18 اینچی 5 پره‌ی مشکی، گاردهای کم ارتفاع‌تر بدنه، چراغ‌های جلوی مشکی، مه شکن‌های مشکی، ریل‌های سقف و نشان‌های Adventure اشاره کرد. تویوتا راو4 Adventure را می‌توان با رنگ‌های مشکی، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک، سفید و یک رنگ کاملاً جدید به نام صدفی Ruby Flare سفارش داد.

toyota-rav4-adventure-chicago-8
اما داخل کابین این خودرو شاهد پانل‌های منحصربه‌فرد، اهرم دنده‌ی چرمی، خروجی 120 ولتی در محفظه بار، محافظت‌کننده‌های رکاب Ruby Flare و کف‌پوش‌های تمام فصل با نشان Ruby Flare اشاره کرد.

toyota-rav4-adventure-chicago-9
تویوتا همچنین ویژگی‌های اضافه‌تر را بری مدل‌های معین راو4 2018 تدارک دیده است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از صندلی‌های جلویی گرم شونده و برقی، غربیلک فرمان گرم شونده، ضد یخ برف‌پاک‌کن.


تویوتا راو4 Adventure از ماه سپتامبر سال جاری در نمایندگی‌های شرکت در دسترس خواهد بود.

toyota-rav4-adventure-chicago-6

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

9 دیدگاه

  1. آرین
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    احترام تویوتا سرجاش، ولی واسه آفرود راو4 یکم زیادی سوسوله.

    پاسخ
    1. Mehran
      سوابق: (167 دیدگاه) ,

      دوست عزیز این بی نوا هم ادعای افرود بودن نکرده لاستیکاشو ببین، فقط گفته من یکم ادونچرم.اکثر اس یو وی های سبک ژاپنی یه نسخه ادونچر دارن مسه میتسو اوتلندر و ای اس ایکس و نیسان ترانو که همون برادر دوقلو( رنو داستر) هست

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل datsun
      datsun
      سوابق: (693 دیدگاه) ,

      خود کمپانی هم ادعایی رو آفرودش نداره
      مثلاً ما بیایم بگیم نیسان جوک چون شاسی بلنده باید آفرودش خوب باشه خوب معلومه که از پسش بر نمیاید چون واسه آفرود ساخته نشده ،اینا شاسی بلند های شهری اند که ادای شاسی بلند های واقعی رو در میارن فقط همین ،
      شاسی بلند واقعی یعنی لندکروز و پاترول که بااون سایز بزرگشون سواری و آفرود فوق العاده ی رو به نمایش میزارن،
      ببخشید دوستان که زیر کامنت اول جواب دادم.

      پاسخ
    3. ace
      سوابق: (7135 دیدگاه) ,

      به نظر من اتفاقا برای آفرود های سبک مثل زمین های خاکی ، شیب ها و سربالایی های تند، سنگلاخ و … بسیار هم مناسبه.
      آفرود داریم تا آفرود.
      برای هر منطقه ای ماشینی خاص به درد میخوره
      من با استفاده از لغت آفرود برای Rav4 مشکلی ندارم.

      پاسخ
  2. حميد
    سوابق: (994 دیدگاه) ,

    رینگهای مشکی با رنگ بدنه مشکی ، عجب جیگری میشه

    پاسخ
  3. فقط تویوتا و هوندا
    سوابق: (180 دیدگاه) ,

    دوستان به نظرتون طراحی داخلی راو 4 چطوره؟ زیادی سادست یا نه همین سادگی نقطه قوتشه؟

    پاسخ
  4. Matin
    سوابق: (231 دیدگاه) ,

    از این نسل راو ۴ خوشم نمی یاد بنظرم چراغ های جلوش بیش از حد کوچیکه منتظرم ببینم بعد کمری توی راو ۴ طراحیه شجاعانه می بینیم یا نه

    پاسخ
  5. رسول
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    اکثر شاسی بلند ھا البتہ با سایز تایر بالای ۲۲۵امکان افرود دارن اما ماشین ھای مثل راو باید کمی تغییرات انجام بشہ کہ آمادہ کہ یہ افرود سواری بشن کلا این سبک از اس یو وی ھا اینطورین

    پاسخ
  6. TRX
    سوابق: (125 دیدگاه) ,

    هرچقدر زبان طراحی نیسان روز به روز محشر میشه تویوتا….

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.