»» معرفی رسمی تویوتا کمری 2012

تویوتا سرانجام تصاویر و مشخصات هفتمین نسل از تویوتا کمری را معرفی نمود. شما پیش از این در همین سایت تصاویر مخفی این خودرو و دو تصویر رسمی از چراغهای جلو و عقب را دیده بودید. حالا می توانید مشخصات و تصاویر بیشتر را ملاحظه نمایید.

toyota camry se 2012

2012 Toyota Camry

تویوتا کمری یکی از معروفترین سدانهای اندازه متوسط ژاپنی است که در نسل جدید خود تغییرات زیادی را بر خود نمی بیند. لااقل از نظر ظاهر چیز درخوری برای ارائه وجود ندارد. فرم کلی بدنه کاملا مشابه نسل پیشین است و شاید این نشانه کامل بودن نسل قبلی آن باشد.

toyota camry se
تمرکز تویوتا بیشتر روی عملکرد و مخصوصا کاهش مصرف سوخت بوده است. مدلهای هیبریدی در شهر 5.5 لیتر و در جاده 6 لیتر مصرف سوخت دارند. البته این میزان برای مدلهای LE و XLE متفاوت خواهد بود. نکته جالب شتاب 7.6 ثانیه ای برای مدلهای هیبرید است.

toyota camry se dashboard
موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر آن 178 اسب بخار قدرت دارد که 9 اسب بخار افزایش داشته است. موتور 3.5 لیتری شش سیلندر نیز 268 اسب بخار قدرت و 336 نیوتن متر گشتاور خواهد داشت.

2012 toyota camry se interior
فضای داخل اتاق تویوتا کمری 2012 اندکی بزرگتر و طراحی داشبورد اندکی اسپرت تر شده است.

toyota camry xle 2012
قیمتها نیز ثابت مانده اند و قیمت مدل پایه 22715 دلار اعلام شده و تنها مدل L دچار افزایش قیمت 710دلاری شده است. مدلهای LE, SE, XLE و هیبرید هم شاهد کاهش قیمت 200 تا 2000 دلاری بوده اند. گرانترین مدل تویوتا کمری با موتور شش سیلندر تنها 30 هزار دلار قیمت گذاری شده است.

toyota camry xle

toyota camry xle seat

toyota camry xle

۰۲
شهریور
۱۳۹۰

تویوتا   



14,147 بازدید کننده

۲۳ دیدگاه

  1. واقعا جای تعجب داره که تویوتا قیمت این مدل جدیدش رو زیاد نکرده !
    البته ماشین توسط نمایندگی بیاد تو ایران احتمالا افزایش قیمت نسبت به نسل قبل داره که نسل قبل تویوتا کمری رو دستشون باد نکنه .
    ظاهر خودرو زیاد تو عکسها واضح و مشخص نیست ولی احساس میکنم طراحان ژاپنی نسبت به نسل قبل همین خودرو یکم ضعف نشون دادن ، نسل قبلی خیلی خوشگل بود !!!
    پ.ن : تو مطلب نوشته که حجم موتور 2500 سی سی هستش در صورتی که نسل قبلش 2400 سی سی بود . اشتباه تایپیه یا تویوتا حجم موتور رو 100 سی سی زیاد کرده ؟

  2. به نظر منم مدل قبلیش شیک تر بود.این یه خورده کیا میزنه.از طراحی تویوتای معروف خبری نیست.

  3. به دولتمندان ایران عرض میشه که آیا به نظر شما و رییس جمهوری محترم این همه گرانی اتومبیل خارجی در کشور(بدلیل حمایتهای الکی دولت ازخودروسازی بی کیفیت داخلی و کسب درآمد دولت از این ناحیه)و بخور اجباری اتومبیلهای بی کیفیت و طراحی تکراری آزاردهنده ایرانخودرو و سایپاو… ظلم در حق ملت بزرگ ایران اسلامی نیست!

  4. به نظر من هر چقدر هم طراحی بدی داشته باشه بالاخره تویوتا کمری احتمال زیاد این هم مثل مدل قبل خوب از اب درمیاید

  5. قیافش ضایس !!!!!!
    نسل قبلیش خیلی خوشکلتر بود!
    از تویوتا بعیده تقلید کنه اما مثل اینکه کمی به هوندا شباهت کرده!
    من سوناتا رو ترجیح میدم اما حیف که بودجم به هیچ کدومشون نمیرسه اونم برای این مالیات الکی که بیخودی ماشینای خارجی رو گرون کردن تا محصولات بی کیفیت خودشون فروش بره.
    (همایت از خودروساز داخلی دشمنی با مصرف کننده داخلی)(زندهباد تولید کننده مرگ بر مصرف کننده) به من یه وقت فحش ندید فقط سیاست کشورمون رو نوشتم

  6. طراحی ظاهری و داخلی کمری جدید یک پله نسبت به مدل قبلی اون افت کرده.این رو هم نمیشه نادیده گرفت که سطح انتظار کل مردم دنیا از کمری بالاتر رفته بود که با دیدن مدل جدید به یاس مبدل شد!اسم تویوتا بیانگر کیفیت بالاست و همین کافیه تا هر چند از رقبای کره ای از لحاظ آپشن و امکانات ضعیفتر باشد اما افتخارات بیشتری کسب کند! مثل نسل قبلی.

  7. با سلام
    من فکر میکنم همین که از یه شرکت معروف وصاحب نظر عرضه شده شک نکنیم که خودروی تابی است

  8. سلام همگی باهم دعا کنید خدا بهم پول بده زودتر یکی ازاینا رو بخرم خیلی دوسش دارم

  9. لطفا فورا احساساتی نشین اما تریم داخلی کیا حتی با مدل های سراتو و اسپورتیج خیلی زیباتر هست زیاد طراحیش چنگی بدل نمیزنه کیفیتش بالاست اما طراحیش افت کرده

  10. سواری مدلهای قبلیش که عالیه. امکانات خوبی هم داشت. فقط حیف که یه مدلش برف پاک کنش سنسور نداشت.امیدوارم مدلهای دیگش وتونسل جدید برطرف شده باشه.قیافه وتیپ قبلی هم بهتر بود.

  11. مدلهای قبلی کمری خیلی خیلی زیباتر از مدل 2012 اون هست البته داشبوردش قشنگ تر شده ولی ما از تویوتا انتظار طراحی بهتری رو داریم ولی خدائیش این ماشین از نظر کیفیت توی تمام ماشینهای هم رده خودش حرف اول رو میزنه و اصلا قابل مقایسه با ماشینها کره ای نیست

  12. به صورت استاندارد 10 کیسه هوا داره. 100 سی سی افزایش حجم موتور استارد بدون کلید گریبکس 6 سرعته اتومات و کیفیت مثال زدنی در این کلاس. طراحیش محافظه کارانس و بعد از مدتی زیبا به نظر میاد. قیمتش از اکثر رقبا ژایین تره و بهترین هندلینگ رو داره و 8.4 جی نیروی جانبی رو تحمل میکنه و مصرف سوختش از کرولا هم کمتره. ماشین ایده آلیه

  13. من فکر می کنم یه آدم خیلی خیلی ناشی اینو طراحی کرده. البته جز تعداد معدود همه ماشینهای تویوتا طراحیشون قشنگ نیست و تو دل برو نیستند در عوض از نظر فنی حرف ندارند. ژاپن و کره درست نقطه مقابل هم قرار می گیرند.

  14. تویوتاکمری ماشین فوق العاده زیبایی هستش ولی هروقت اومدم که بخرم تیرم به سنگ خورده…توروخداقیمتهاروپایین بیارید…

  15. 4 ساله کمری دارم 150هزار تا کار کردم باهاش تازه صفر نبوده….هنوز جز روغن و لنت و…. چیزی عوض نکردم.با آزرا سوناتا قابل قیاس نیست.این مدل جدیدشم 110میلیون هستش دیروز تو نمایشگاه دیدم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن بصورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیر اخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط و تبلیغاتی پذیرفته نمی شوند. برای تفییر آواتار خود می توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.


تورهای لحظه آخری