تویوتا

نسخه‌های ویژه کمری و کرولا در راه شیکاگو

تویوتا، هفته آینده از نسخه‌هایی ویژه از کمری و کرولا در نمایشگاه خودروی شیکاگو، رونمایی خواهد کرد. این دو مدل از نگاهی اسپرت تر در طراحی بیرونی و داخلی سود خواهند برد.

2015 Toyota Camry Special Edition
۲۰۱۵ Toyota Camry Special Edition
یک سال از تجدید نظر عمده تویوتا در سدان محبوب کمری می‌گذرد. در سال ۲۰۱۶، مدل لیمیتد این خودرو از ظاهری پویاتر بهره خواهد برد. این مدل بر اساس مدل SE می‌باشد و مواردی چون چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی به رنگ مشکی و نقره ای براق، چراغ‌های عقب، نشان تولید محدود و دو رنگ مرواریدی بلیزارد و آبی استریک متالیک جدید در آن تغییر کرده‌اند.

2015 Toyota Camry Special Edition
۲۰۱۵ Toyota Camry Special Edition
درون کابین هم دوخت، تریم و نشانگرهای آبی رنگ با ایجاد کنتراستی خاص با رنگ تیره زمینه، صندلی‌های اسپرت و کف‌پوش خاص به همراه لیستی از تجهیزات نظیر سقف بازشونده، سیستم صوتی Entune و سیستم هوشمند استارت بدون کلید و شارژر بی‌سیم برای ابزارهای همراه نظیر گوشی‌های هوشمند، از جمله موارد قابل ذکر می‌باشند.

2015 Toyota Camry Special Edition
۲۰۱۵ Toyota Camry Special Edition
در زیر کاپوت، تغییری به وقوع نمی‌پیوندد و همان موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری که با یک گیربکس نسبتاً قدیمی ۶ سرعته خودکار، جفت شده به ایفای نقش می‌پردازد.
همانند کمری، کرولای نسخه ویژه هم از ظاهر و باطنی با مشخصاتی نیز تغییرات کمری بهره می‌گیرد. همچنین تجربه رانندگی با آن به لطف سیستم تعویض دستی دنده از طریق شیفترهای پشت فرمان، ترمزهای دیسکی عقب و حالت رانندگی اسپرت بهبود یافته است.

2015 Toyota Corolla Special Edition
۲۰۱۵ Toyota Corolla Special Edition
2015 Toyota Corolla Special Edition
۲۰۱۵ Toyota Corolla Special Edition
این نسخه از کرولا هم از چرخهای ۱۷ اینچی آلیاژی، سه رنگ جدید بدنه، تریم داخلی با دوخت و کنتراست قرمز و تجهیزات اختیاری نظیر سیستم ناوبری و سقف بازشونده الکتریکی بهره می‌گیرد.

2015 Toyota Corolla Special Edition
۲۰۱۵ Toyota Corolla Special Edition
2015 Toyota Corolla Special Edition
۲۰۱۵ Toyota Corolla Special Edition
قرار است نسخه ویژه کمری در تیراژ ۱۲ هزار دستگاه و کرولا در تعداد ۸۰۰۰ دستگاه ساخته شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. لاکی استریک

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (192 ديدگاه)

    عاشق نسل جدید کرولا هستم واقعا تویوتا یکم طراحیش ضعیف بود که اینم خوب شده دیگه حرفی برای گفتن نمیزاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. REZA

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      کرولا قشنگه ولی کرولا امریکا اشغاله

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. 4MATIC

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        کرولا واقعا ماشین اشغالیه از نظر رخ واپشن ولی تو کیفیتش حرفی نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سجاد

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (64 ديدگاه)

          این به قول شما “آشغال” پرتیراژترین خودروی تولیدی (تولید بصورت مداوم) تاریخ خودروسازیه!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ارمان

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          اقایون زشته اینقدر از کلمه اشغال استفاده نکنین رخ ماشین کاملا سلیقه ایه اینجوری که نمیشه حرف زد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. سجاد

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (64 ديدگاه)

          چیکار داری؟
          بعضی میخوان عقده نداشتن این ماشینها رو اینجوری باز کنن . . .
          ولشون کن بذار فحش بدن .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. PEJMAN

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (15 ديدگاه)

        ASLAN MARG BAR AMRIKAY JAHAN KHAR

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. 4MATIC

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1054 ديدگاه)

          نه برادر اخه این ماشین همچین مالی هم نیست که کسی بخواد عقدشو داشته با شه منم قبول دارم که خیلی بادوام وبا کیفیت وکم استهلاک و….هستش ولی نه از رخش ونه از مقدار اپشنش خوشم نمی اد

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      ارتفاع کرولا چرا مثل suv :)

      طراحی های الانش خوب شده ولی اونجوری هم نیست که بگیم حرفی واسه گفتن نمیذاره، مخصوصاً سپر دهن گشاد جلوش که اصلاً همخوانی نداره با هیچ جای بدنه

      کمری توی طراحی باید جلوی اپتیما و حتی سوناتا لُنگ بندازه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. 4MATIC

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        واقعا از کمری 2015 خوشم می اد هم طراحی داخلیش خوبه وهم خارجیش منتهی اگه با قیمت مناسب عرضه بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. سعید

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1484 ديدگاه)

        اپتیما زیباتر از بقیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. shahryar

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (237 ديدگاه)

      به نظرم الان طداحی نیسان چه از نظر داخلی و خارجی بهتر از تویوتاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. REZA

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    این مدل کرولا چه قدر زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 4MATIC

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1054 ديدگاه)

      ینی اونا یی که به رضا دیس دادن مخالف حرفشن ؟؟؟؟
      ینی کرولا خوشگله؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. E 36

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    عقب کمری خیلی خوب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AliZeus

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    واقعا من یکی موندم پرا تویوتا یه تکونی به خودش تو زمینه طراحی خارجی نمیده!
    طراحی و آپشن و یکم بهبود بده واسه کره ای ها تهدید جدی میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (99 ديدگاه)

      داداش تهدید بشه واسه کره ای ها ؟؟!!! مگه الان ماشین های تویوتا یا ژاپن پایین تر از کره ای ها هستن که اگه فلان کار بکنن تهدید بشه واسه کره ای ها ؟؟؟
      جایگاهی که تویوتا در جهان داره آرزوی کره ای هاست :)

      طراحی خارجی هم سلیقه ای…همین سوناتا اینقدر از طراحیش تعریف میشد اما به دلیل طراحی اغراق آمیز و خسته کننده در مدل جدیدش با ظاهری سنگین تر طراحی شد…مدل قدیمی تویتا از نظر طراحی بیرون خوب نبود…ولی طراحی جدیدش عالی به نظر شخصی من…از نظر آپشن هم آپشن نداره ولی کیفیت و ماندگاری چند برابری نسبت به کره ای ها داره..آپشن ماشین های چینی هم دارن :)))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AliZeus

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (420 ديدگاه)

        بله، روشنه الان تویوتا چندین قدم جلوتره..شما جلوی پاتو می بینی ولی من دارم 100 متر اون طرف ترو میگم!
        بنظر من، ده سال دیگه کره ای ها و تویوتا دست به یقه خواهند..
        همانطور که سامسونگ اومد و با اپل و سایر شرکت ها فناوری هم رده شد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. بهزاد

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2372 ديدگاه)

          صنعت خودرو نسبت به سایر صنایع از محافظه کاری بیشتری برخورداره و شرکتها برنامه ریزی های سنجیده تری دارند و اینطور نیست که به یکباره با چند نوآوری بشه رقیبان رو نابود کرد.
          برای درک بیشتر موضوع کافیه به 2 بازار آمریکا و اروپا نگاهی بندازیم که شرکت های کوچک تر ژاپنی مثل مزدا و میتسوبیشی و سوبارو روند رو به رشدی بیش از میانگین رو تجربه میکنند و اگر این رشد ادامه دار باشه بدون شک 2 شرکت کره ای در این بازارها به جای نیسان و هوندا و تویوتا باید با اونها دست و پنجه نرم کنند!
          ساختن خودرو زیبا کار سختی نیست اما راه برای نسل بعدی بسیار دشوار خواهد شد چون معلوم نیست که جانشین بتونه همان زیبایی و وقار رو داشته باشه و مورد اقبال عموم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حسین

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          درود. با نظر آقا امین و آقا بهزاد موافقم. یه نکته اینکه تویوتا در طراحی محصولاتش و استفاده از امکانات بسیار محتاط عمل میکنه. طوری که در هیچ مدلی از محصولاتش، امکاناتی فراتر از کلاس اون خودرو رو قرار نمیده. اما هیوندای یکم پا رو فراتر میذاره و آپشنهایی رو ارائه میده که گاها در اون کلاس مورد انتظار نیستن. دلیلش هم جلب توجه بازاره. اما به قول آقا بهزاد، اگر یک اتومبیل کاملا بی نقص تولید بشه و همه چی تمام باشه، کار برای نسل بعدش بسیار دشوار خواهد بود. من استناد میکنم به این اصل از کتاب «جرات در اصول هفت گانه تجارت» نوشته لوتس – رابرت (مدیر (فکر کنم سابق) کرایسلر) : «کیفیت زیاد باعث نابودی شما است»

          البته هیوندای هم با این کارش (ارائه امکانات و آپشنهای زیاد) باعث نمیشه که کارش برای نسل های بعد سخت تر بشه. چرا که نواقصی داره که حالا حالاها باید به رفعشون ادامه بده و هنوز خیلی مونده تا ماشین بی عیب تولید کنه:
          «به نظر می‌رسد دوران سخت‌کوشی هیوندای به یک نتیجه مناسب رسیده است. هیوندای سوناتای ۲۰۱۵ یک نسخه بهینه‌سازی شده و بازنگری شده از نسل قبل این خودرو است. امّا به این منظور، هیوندای شرایط را چندان تغییر نداده و در بهینه‌سازی زیاده‌روی نکرده است؛ چیزی که هنوز هم کلید ادامه موفقیت در این صنعت است … از دیگر مشکلات ثابت هیوندای، عدم توانایی آن در ساخت و بهینه‌سازی یک سیستم فرمان مناسب بوده که در مدل جدید سوناتا نیز تا حدودی برطرف شده است.» منبع: پدال

          مشکل فرمان تا حدودی برطرف شده و هیوندای شرایط را چندان تغییر نداده و در بهینه‌سازی زیاده‌روی نکرده است.

          همه اینا رو گفتم که بگم زیاده روی اصلا خوب نیست. وگرنه ساختن یه تویوتا با آپشنهای زیاد و کامل کار سختی نیست. تویوتا مثل لاک پشتیه که با خرگوشها مسابقه میده و همیشه برنده ست. (قصد اهانت به خرگوشها رو هم ندارم) آهسته و پیوسته رفتن همیشه نتیجه داده و میده

          اگه جواب بدین خوشحال میشم
          مخلص همه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. 4MATIC

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1054 ديدگاه)

          تا چند سال دیگه کره جلوی زاپن عرض اندام می کنه
          این خط—————-
          این نشون@

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. MPS

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (76 ديدگاه)

          برادر شما تو دیدگاهت یه تجدید نظر کلی بکنی بد نیست..شما یه سفر به اروپا تشریف بردین متوجه میشین که صنعت این چیزی که شما از تو ایران بهش نگاه میکنی نیست..محصول کره ای تو اروپا فروش نمیکنه..کسی که فناوری رو مهندسی معکوس میکنه هیچ وقت به خالق اون فناوری نمیرسه..کره صنعتش وابسته به کشورهای دیگست..امتیاز هیچ فناوری با خودش نیست..این کمپانی ها اگه روزی بزرگ بشن روزیه که دیگه کاملا آمریکایی شدن و دیگه کره ای نیستن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. amin

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (99 ديدگاه)

          عزیزم یک زمانی آزرا 2007 با کمری 2007 تو ایران بررسی میکردند میگفتند آزرا بهتر هرکی هم میگفت فقط به خاطر شتابش میگفت که اونم به دلیل 600CC حجم بیشتر موتورش بود اونجا وقتی با دلیل میگفتیم کمری بهتر هیچ کس قانع نشد هرکی هم شد گفت هیوندای اول راه 10 سال دیکه صبر کن ببین اسمی از تویوتا نیست…الان تقریبا 8 سال گذشته هنوز که هنوز آزرا از نظر کیفی نرمی و ماندگاری و فروش انگشت کوچیکه کمری هم نشده !!! شما ماشین فقط به آپشن میشناسی و حس میکنین بقیه کارخونه ها بیکار می ایستند تا کارخونه هایی امثال هیوندا بیان جلو بزنن…برا مثالت هم اصلا وارد این حوضه نشو که تخصص بنده هست و واسه نقضش همینو بگم شاید رو کاغذ s5 و اپل جفتشون حسگر اثر انگشت داشته باشن…اما در عمل حسگر اپل که یک سال قبلتر رو گوشی اپل بود بهتر و دقیقتر از S5 عمل میکنه…فاصله مشخصات روی کاغذ با عمل یک دنیاست ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. erfan

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    کمری خیلی از طراحی قبلیش بهتر شده ولی کرولا به نظرم نسل قبلیش قشنگ تر بود الان زشت شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Ahmad..F12

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    طراحی داخلی خیلی به نسبت خارجی زیباتره و اصلاً به هم نمیخوره

    فقط رنگ مرواریدی بلیزارد چیه دیگه نشنیده بودم!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. TerraByte

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (116 ديدگاه)

    ای خدا !! تو نمایشگاههای خارجی این متشینها رو رونمایی میکنن ، بعد نمایشگاههای ایران رو آدم میبینه گریش میگیره

    مثلا آخرین دستاوردهایی که توی نمایشگاههای خودرو ایران رونمایی شده تیبا2 و سایپا151 بوده :|

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ehsan

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    کلا تویوتا در طراحی خارجی محافظه کارانه عمل میکنه ، به نظرم زیاد هم نمیشه ایراد گرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. hero

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    طراحی هیجان انگیزی ندارن!
    ولی با کیفیت بالای خودشون غولهای آمریکایی رو از پا درآوردن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ساسان.م

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (338 ديدگاه)

    کمری GLX هم شیفتر پشت فرمان داره؟ 1 خروجی اگزور داره یا 2 تا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. بهزاد

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    حسین جان به نکات بسیار خوبی اشاره فرمودید.
    یکی از پدیده هایی که امروزه در صنعت خودرو شاهدش هستیم که اگر بگیم تناقض شاید بیراه نگفتیم.
    بدین صورت که برخی خودروسازان تمام تلاششون معطوف به زیبایی ظاهری میشه و در این کار هم موفق عمل میکنند اما ظاهر خودرو با عملکردش همخوانی نداره!
    ظاهر بسیار هیجانی و جوان پسند ولی عملکرد فنی معمولی.
    یا از اونور به یکباره مسیری که در اون هستند رو تغییر میدهند و از تولید خودروهایی با ظاهری گیرا و جوان پسند به سمت سادگی و وقار بیشتر حرکت میکنند که همگی این عوامل باعث میشه تا روند رشد کند یا متوقف بشه و این از اشتباهات رایج در این صنعت بوده که همواره شاهدش بوده ایم.
    یکی از خوبی های صنعت خودرو این هست که اشتباهات رو میشه با تغییرات ساختاری برطرف کرد و در مسیر درست قدم گذاشت و از اشتباهات درس گرفت و نابود نشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. بهروز

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نظر خاصی ندارم چون من حتی قدرت خرید پراید رو هم نخواهم داشت ولی خیلی علاقه به ماشین های تویوتا دارم و هروز دنبال میکنم اخبارشو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    من نه تغییر ظاهری زود هنگام محصولات کره ایی رو دوست دارم و نه نه سیاست تویوتا .

    تویوتا از نظر من در بعضی مدلها کم کاری میکنه .

    من سیاست هوندا . مزدا . نیسان رو بیشتر میپسندم و قبول دارم .

    هرچند کره ایی ها در حال پیشرفت روز افزون هستند ولی فکر نکنم در دوام حریف

    ژاپنی ها بشوند . اما خب بازار های مهم به انها ، حالا بر اساس هر شرایطی روی

    خوش نشان داده .

    مثلا چراغ های عقب تویوتا یاریس از زبان طراحیه نیسان الهام گرفته شده که

    همانند بومرنگه .

    یا وقتی نمای جلوی یاریس سدان و کرولا رو با عقبشون مقایسه میکنم ، دلسر میشم .

    جلو نمایی کاملا عالی . اما عقب خالی از زیبایی و هیجان و گیرایی لازم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. میلاد جان من فکر میکنم حتما سیاستی پشت قضیه هست. چون واقعا نمیشه گفت تویوتا خودش متوجه این مسائل نیست. خودت بهتر میدونی که مرسدس بنز چقدر به خاطر طراحی های آقای واگنر مورد انتقاد قرار گرفت اما راهشو ادامه داد و طبق پیش بینی (پروفسور) گوردن واگنر، همه ی منتقدها شاهد افزایش فروش در محصولات بنز بودن. تویوتا هم حتما دلیلی برای انتخاب این سبک داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. بهزاد

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    حسین جان اگر شرکت های معظم تمام کمال تابع پیش بینی های کارشناسان و یا برخی بازخورد ها در مجلات یا محافل اینترنتی قرار بگیرند امکان شکست و عدم موفقیت براشون زیاد میشه!
    بعد از بحران مالی 2007 خیلی از شرکت ها تغییرات عظیمی رو پشت سر گذاشتند و با ظهور بازارهای جدید اهداف بزرگتری رو دنبال کردند و شراکت های جدیدی ایجاد شد و به دنبال اون ایجاد شاخه های طراحی و منحصر به فرد و الگو سازی و ایجاد نوعی مد برای تن پوش تولیدات خود.
    از اون زمان تا به حال چندین سال گذشته و پیش بینی هایی که هیچوقت به وقوع نپیوست!
    از ایراداتی که به موج طراحی در مرسدس و bmw وارد شد که کاملا برعکس شد یا از خودروهایی که آینده ای روشنی براش پیش بینی نمیشد مثل نیسان جوک و… یا همین ایراداتی که به طراحی های تویوتا وارد میشه ولی روند چیز دیگری بازگو میکنه.
    برداشت ها نسبت به سبک طراحی و عملکرد ها متفاوته و اکثر انتقادات درست هست ولی چیزی که برای شرکت ها اهمیت داره حضور و سوددهی هست و تا زمانی که محصولشون فروش بره نیازی به انقلاب و ریسک ندارند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. amirali

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (185 ديدگاه)

    با عرض سلام خدمت همه پدالی های محترم
    من تجربه رانندگی با خودروهای زیادی را داشتم و می تونم بگم برای نظر دادن در مورد خودروها حداقل باید یکسال باهاش زندگی کنی در همه شرایط اب و هوایی و در همه شرایط جاده ای و حتی روحی خودتون مثلا وقتی واسه گردش میری ؛ وقتی مخوای شتاب بگیری توی جاده با شیبهای مختلف و… ؛ اینکه به راحتی میایم اینجا و در مورد خودرویی که تا حالا سوار نشدیم نظر میدیم اونهم نظر انتقادی ، خیلی جالب نیست. مثلا یکی از دوستان د جایی نوشته بود مکلارنP1 اشغاله !! رو چه حسابی این نظر را میدی ؟ تاحالا سوار شدی ؟ با فرض اینکه سوار هم شده باشی با چه سو÷ر کار دیگه ای که تاحالا سوار شدی مقایسه میکنی ؟ چه مدت سوار این خودرو بودی ؟ برای طراحی همچین خودروهایی بیش از 40 سال تحقیق و ازمایش نهفته است . برای رسیدن به شتاب زیر 4 ثانیه دنیایی از علم و تجربه نیاز هست . برای داشتن نیروگاه 1 مکاواتی در عقب خودرویی مثل ویرون تجربه ای برابر یک قرن لازم هست . خواهش میکنم کمی در مورد نظرات بیشتر دقت کنید .
    کوچیک همه پدالی های عزیز
    امیر علی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. MPS

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (76 ديدگاه)

    دوستان پیشبین و آینده نگر ما در جریان باشن که با همین تفکرات جهان سومیشون باعث شدن که الان طرف پشت ماشین چینی میشینه ژست آمریکایی میگیره!..یک چیزی تو صنعت وجود داره به نام اصالت و ارزش..هروقت شما ازش سر دراوردین اوضاع مملکت ما درست میشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. امین

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    فقط یک کلام ختم کلام. ماشینهای کره ای خودشونم بکشن نمی تونند حتی دود اگزوز ماشینهای ژاپنی بشن. از هر جهت. والسلام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمدرضا ♥BMW♥

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    مگه مریضه ماشین خوشگلاشو میفرسته آمریکا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Shahin Crolla 2010

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    با عرض سلام
    دوستان لطفاچند ساعت رانندگی در جاده و شهر با پرادو،اوریون،کمری و کرولا ویاریس رو تجربه کنید در تمامی مدل هاراحتی صندلی مبل مانند عقب و جلوی تویوتا وشیشه های uv آن تو آفتاب شدید ،ارتفاع از زمین و نکشیدن کف تویوتا با رد شدن از دست اندازها و سرعت گیر ها،باور کنید به تمام آپشن های ماشین های رقیب خودش می ارزه وواقعا لذت رانندگی رو چندین برابر میکنه،لطفا فقط این سه تا امکان رو در یک مدل هم کلاس تویوتا با کیا یا هیوندا با هم مقایسه کنید.شاید مثل من بی خیال آپشنهای زیاد کره ای ها و ظاهر فریبنده اونهاها ،با قیمتی بمراتب مناسبتر از تویوتا بشید .
    با آرزوی بهترین انتخاب برای شما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. امین

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام دوستان من یه سوالی از اهل فن داشتم اونم اینه که کرولایی که تو ایرانه با کرولایی که الان تو این سایت هست و تو سایت رسمی تویوتا قیافش فرقق داره در حالیکه هردو 2015 هستن یا سر ما رو شیره میمالن یا کلا این مدلش ایران نخواهد آمد لطفا توضیح بدین ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا