11 ویژگی جالب‌توجه تویوتا کمری 2018

تویوتا چند روز پیش در نمایشگاه دیترویت از مدل 2018 کمری (Camry) پرده برداشت. طراحی نو، شاخصه‌های پیشرفته امنیتی، رانندگی پویا، قوای فنی تازه‌نفس، ظرفیت‌های ارتباطی گسترده و فناوری‌های سطح بالا در زمینه‌های مختلف را می‌توان بخشی از شاخصه‌های اصلی این نسل دانست. اما در میان تمامی ویژگی‌های ریزودرشت، چند مورد جالب‌توجه وجود دارد که در ذیل بدان‌ها اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

طول و عرض بیشتر، ارتفاع کمتر
2018-toyota-camry-xse-v-6-front-end
نسل جدید بخاطر استفاده از پلتفرم TNGA در مقایسه با مدل پیشین به میزان 10 میلی‌متر طویل‌تر و 33 میلی‌متر عریض‌تر شده و ارتفاع آن 30 میلی‌متر کاهش پیدا کرده است. درنتیجه سقف و کاپوت نیز به ترتیب 25.4 و 38.1 اینچ پایین‌تر قرار گرفته‌ و موجب بهبود سواری و هندلینگ خودرو شده‌اند.

تعبیه بازوهای کنترلی در سامانه تعلیق تمامی مدل‌ها
2018-toyota-camry-hybrid-xle-front-three-quarters
به‌منظور ارائه تجربه سواری لذت‌بخش و فراموش نشدنی، سامانه تعلیق محور عقب تمامی مدل‌ها به بازوهای کنترلی مجهز شده تا در کنار بهبود فرمان پذیری و هندلینگ، راحتی موردنظر در سواری نیز تأمین گردد.

ادامه عرضه پیشرانه V6
2018-toyota-camry-xse-v-6-engine
برخلاف شایعاتی که تا همین چند وقت اخیر شنیده می‌شد، تویوتا عرضه مجموعه V6 را در مدل 2018 ادامه می‌دهد و قصد کنار گذاشتن آن را ندارد. بد نیست اشاره‌ای بکنم که بلوک 3.5 لیتری جدید موسوم به D-4S در کالبَد هایلندِر جدید، سیِنا و لِکسِس RX 350 به ترتیب ارقام زیر را ارائه می‌کند: 295 اسب بخار و 356.5 نیوتون‌متر؛ 296 اسب بخار و 356.5 نیوتون‌متر؛ 295 اسب بخار و 363.3 نیوتون‌متر.

پیشرانه پایه جدید Dynamic Force
2018-toyota-camry-hybrid-xle-rear-three-quarter
پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر پایه، نخستین عضو خانواده Dynamic Force است که از سامانه تزریق مستقیم و تزریق پورت (Port) بنزین، نسبت تراکم بالا و سامانه VVT-iE (همان VVT-i با کنترل الکترونیکی) بهره‌مند بوده و بازدهی دمایی آن 40 درصد می‌باشد. گفتنی است VVT-iE هم‌اکنون در بسیاری از پیشرانه‌های تویوتا و لکسِس وجود دارد.

جعبه‌دنده هشت سرعته استاندارد
2018-toyota-camry-xse-gear-knob
جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار که هم‌اکنون در مدل‌های هایلندر، سیِنا و لِکسِس RX 350 انجام‌وظیفه می‌کند، برای تمامی مدل‌های بنزینی کمری 2018 نیز به‌صورت استاندارد عرضه خواهد شد. این جعبه‌دنده در دنده‌های دوم تا هشتم از قفل مستقیم (direct lock-up) استفاده می‌کند تا اتلاف توان هنگام تبدیل گشتاور به حداقل برسد، شتاب‌گیری‌ها سریع‌تر انجام شود و بازدهی توان خروجی از پیشرانه افزایش یابد.

نسخه هایبرید قدرتمند و پربازده
2018-toyota-camry-hybrid-xle-front-three-quarter
برای نسل جدید کمری یک نسخه هایبرید با استفاده از بلوک درون‌سوز 2.5 لیتری چهار سیلندر خطی و یک عدد موتور الکتریکی در نظر گرفته شده است. برای مجموعه باتری دو گزینه لیتیوم-یون و نیکل-متال هیدرید قابل سفارش بوده و مجموع توان خروجی تحویل جعبه‌دنده CVT (به‌روزرسانی شده) می‌گردد. طبق ادعای کمپانی این نسخه نسبت به مدل پیشین قوی‌تر است و در بحث بازدهی با پریوس برابری می‌کند.

روح اسپورت و دوستدار طبیعت
2018-toyota-camry-xse-v-6-side-profile
جعبه‌دنده CVT در تریم SE به حالت اسپورت مجهز شده که حالت شش دنده را مشابه‌سازی کرده و قابلیت تعویض به‌وسیله پدال‌های پشت فرمان را نیز داراست. با انتخاب این گزینه قدرت خروجی از سامانه هایبرید افزایش یافته و شتاب‌گیری‌ها سریع‌تر انجام می‌شود. درنتیجه باور عمومی موجود درباره کند بودن خودروهای هایبرید را به چالش کشیده و به‌نوعی نقض خواهد شد.

ظرفیت بیشتر صندوق بار
2018-toyota-camry-xse-v-6-rear-three-quarters
به لطف بهره‌گیری از پلتفرم جدید TNGA مجموعه باتری از صندوق عقب به زیر صندلی‌های ردیف عقب منتقل شده است. درنتیجه مرکز ثقل خودرو پایین آمده و پایداری و پویایی بیشتری در رانندگی حاصل می‌شود. همچنین ظرفیت صندوق نیز افزایش یافته و فضای بیشتری برای حمل بار وجود دارد.

شاخصه‌های امنیتی فعال به‌صورت استاندارد
2018-toyota-camry-xse-v-6-interior
بسته Toyota Safety Sense از مدل 2017 به بعد در فهرست موارد استاندارد قرار گرفت. برای نسل جدید هم نسخه به‌روز آن موسوم به Toyota Safety Sense P در نظر گرفته شده که کروز کنترل انطباقی، نوربالای خودکار، هشدار خروج از خط حرکت، کمکی فرمان و سامانه جلوگیری از برخورد شامل هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابران پیاده را در دل خود دارد.

هدآپ دیسپلی هوشمند
2018-toyota-camry-xse-cabin
کمری جدید یکی از اولین سدان‌های اندازه متوسط دنیاست که هدآپ دیسپلی سفارشی داشته و حسی شبیه به کابین هدایت یک هواپیما در راننده القا می‌کند. صفحه 10 اینچی این سامانه اطلاعاتی مثل سرعت و نقشه موردنظر را روی شیشه جلو منعکس و راننده را از نگاه کردن به نمایشگر کنسول مرکزی بی‌نیاز می‌سازد.

ارتباطات آسان با Entune 3.0
2018-toyota-camry-hybrid-xle-center-stack-screen
نسخه تازه رابط کاربری Entune تویوتا امکان انجام ارتباطات بی‌سیم را فراهم می‌کند. از ظرفیت‌های آن می‌توان اطلاع‌رسانی وضعیت خودرو، استارت از راه دور، خودرویاب، قفل و باز کردن درب‌ها و … را نام برد. در مدل‌های چهار سیلندر و هایبرید، رهیابِ Scout GPS و نقشه‌های متحرک به‌صورت استاندارد در دسترس هستند. انواع شش سیلندر نیز از سامانه رهیاب پویای جدیدی سود می‌برند که قابلیت به‌روزرسانی دارد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امین قوام‌

نویسنده و گزارشگر حوزه خودرو

43 دیدگاه

  1. علی
    سوابق: (55 دیدگاه) ,

    یکی از خودروهای مورد علاقه منه.نسبت به پول پرداختیتون بهترین((( ابعاد در سگمنت خودش))) و یکی از مناسبترین کیفیتهاروو دریافت میکنید.واقعا با ارزش و ارزونه
    با تچکر

    پاسخ
    1. احسان(احسان سابق)
      سوابق: (2356 دیدگاه) ,

      این خودرو برای امریکایی ها مثل پراید واسه ماست. چون پرفروش ترین سواری تو امریکا هست

      پاسخ
  2. تصویر پروفایل سامان اذری
    سامان اذری
    سوابق: (1763 دیدگاه) ,

    این دیگه فوق العاده هست
    حرف نداره
    تالیسمان تازگیا خیلی شاخ شده بود (شاخش کرده بودند)
    خیلی دوس دارم یه بار اینو با تالیسمان مقایسه اش کنند

    پاسخ
    1. Viper ACR
      سوابق: (7089 دیدگاه) ,

      .
      تالیسمان در مقابل این یک بچه سوسوله که با تعریف و تمجید های الکی پدر مـادرش تو در و همسایه اعتماد به نفس کاذب پیدا کرده !!
      این نسل کمری خیلی زیبا شده. مثل همون مدل 2007 دوباره بر‌گشته به اوج.

      کمری 2007 تمیز و سالم رو با تالیسمان نو عوض نمیکنم.

      تالیسمان فقط قیافه ی خاص داره. اونم از جلو. همون قیافه ی خاص رو هم رنو اینقدر روی بقیه ی محصولاتش استفاده کرده که اگر اونا هم بیان ایران تالیسمان مثل سانتافه تکراری و خسته کننده میشه.

      (نظر شخصی)

      پاسخ
      1. رامین
        سوابق: (846 دیدگاه) ,

        خیلی رنو را دست کم گرفتیا. بر چه اساسی میگی تویوتا از نظر performane بهتر از رنوست؟ تفکرت از رنو مربوط به ال نوده لابد؟ اگه رنو آلپاین سوار شی به کمری میگی فرغون. گرچه در کل شرکت تویوتا بزرگترین شرکت دنیاست. هیچوقت فروش بیشتر، استهلاک کمتر دلیل بر برتری نیست وگرنه فراری بسیار محدودتر از تویوتا، خودرو میسازه.
        تویوتا محصولاتش مثه کمری، کرولا، یاریس و… که در ایران هم هستند، درسته با کیفیته اما از نظر عملکرد جالب نیستند و کلا کند هستند.
        ضمنا این کمری به ایران فقط در یک نسخه میاد که حدود 250تومن در میاد. در این رنج هم آلفا جولیا توسط آلفاموتور عرضه میشه که این خبر را مدیر شرکت آلفای ایران داد. بهرحال من موتور 280 اسبی ساخت ایتالیا با همکاری مهندسین فراری را ترجیح میدم به کمری ساخت استرالیا. شتاب 5 ثانیه در برابر 9 ثانیه.

        پاسخ
        1. Viper ACR
          سوابق: (7089 دیدگاه) ,

          آلفا تکلیفش مشخص نیست.
          فیات ممکنه بفروشش . برای تامین قطعات هم به مشکل میخوری.
          کیفیتش هم هیچ تعریفی نداره.
          ماشین اسپورت، تو ایران، باید مثل GT86 یا Miata باشه. باید وقتی گاز میدی بهش خیالت راحت باشه که موتور تحمل فشار رو داره. چیزی که من اصلا در مورد آلفا (تا زمانی که زیردست فیات هست) حس نمیکنم.

          یک زمان همین آلفا موتور 4C رو میداد 986 میلیون. بلانسبت شما یک عده ظاهر بین با شنیدن اسم فیبر کربن گفتند میریم سوپراسپرت فیبرکربنی بخریم !! با تکنولوژی فراری. شتاب 4.2 ثانیه. ولی کیفیت قطعات این ماشین به قدری بد بود که قبل از برجام و محدودیت واردات قطعه کسی جرات نمیکرد از خونه بیاردش بیرون و 20 کیلومتر ازش استفاده کنه. چون قطعاتش یک هزارم تویوتا دوام نداشت. از طرفی کمیاب هم بود و بازار سیاه درست شده بود براش.

          نقد و بررسی 4C در یوتیوب هست. منم در نمایندگی آلفا موتور سوار شدم. کابینش اینقدر تنگ و مزخرفه که نمیتپونی توش نفس بکشی. قدیمی، بی کیفیت و تنگ.
          من قدم یکم بلنده. ردیف جلو جا نمیشدم. باور کن داشبورد روی زانوم بود.

          .

          مهندسی فراری !! برای همین خوبه که جلوی دوستان و آشنایان باهاش کلاس بذاری. چهار پنحم مردم هم اصلا نمیدونن فراری چی هست.

          باز هم میگم مهندسی فراری و شتاب خوب وقتی به در میخوره که تعمیرکار و نمایندگی رسمی دم دستت باشه. غیر از اون با هزار سلام و صلوات باید ماشین رو استارت بزنی که یه وقت خراب نشه.

          مهندسی فراری واسه پیست خوبه. کوچه ها و خیابون های تنگ ایران که هر چهارراه صد تا افسـر هست و منتظرن تا 200 هزار تومن ناقابل جریمت کنن، به درد نمیخوره.

          من اگر یک روز پول ماشین اسپورت بخوام بدم تا وقتی در ایران هستم و وضع بازار و قطعه و تعمیرکار اینقدر افتضاحه ، فقط و فقط و فقط ماشین ژاپنی میخرم
          از شتاب 8 ثانیه ایش با خیال راحت استفاده میکنم. شتاب 5 ثانیه ای آلفا رو نمیخوام.

          .

          کسایی که آئودی آر 8 و پورشه 911 توربو میخرن ، اینقدر دردسر این ماشین ها به خاطر فناوری پیچیدشون بالا هست که مدام به نمایندگی مراجعه میکنن. دیگه وای به حال آلفا…

        2. تصویر پروفایل navidRR
          navidRR
          سوابق: (47 دیدگاه) ,

          آقا رامین جالبه که ماشین رو فقط تو اسب بخارو شتابش میبینین،اگر بنا بر شتاب باشه هیوندای هم یه ماشینی داره به اسم جنسیس کوپه !شتابش هم در حدود 5.3 ثانیه هست و مهم تر اون قیمتش که 150 ملیون میتونی بخری که خیلی خیلی ارزونتر از کمری هست ولی کلاس خودرویی جنسیس کجا و کمری کجا
          پس لطفا از این به بعد یه خودرو در کلاس ریس جمو جور مثل آلفا رو با یه خودروی سدان خانوادگی نیمه لوکس مقایسه نکنیم دوست عزیز،خیلی ممنون

        3. رامین
          سوابق: (846 دیدگاه) ,

          navid rr شتاب جنسیس کوپه با توان 340 اسب بالای 6 ثانیه است، یعنی یه افتضاح. شما bmw328 با 100 اسب کمتر از جنسیس کوپه شتاب 5.8داره. یعنی ببین مهندسی هیوندا چقدر مزخرفه. کلا از هیوندا و کیا تعریف نکن در زمینه عملکرد، که موجبات خنده هست. همین سراتو کره ای مدل2017 با 173 اسب شتاب 10.5 داره که ساندرو ی 105 اسبی هم همین شتابو داره. ضمنا viper خان، همین هفته پیش یه gt86 آتش گرفت خودبخود. تعمیرات gt هم بسیار سخته. در نهایت اینکه در خیلی از شهرها میشه با سرعت بالا هم رفت. شما یه لامبورگینی بیار، مسافت 100کیلومتر در یک جاده آسفالت مناسب، بدون هیچ پلیس و ضمنا هر 5 دقیقه یه ماشین ممکنه رد بشه، با 300کیلومتر رانندگی کنیم. آدرس خواستی میدم.

        4. تصویر پروفایل navidRR
          navidRR
          سوابق: (47 دیدگاه) ,

          برادر من که اصلا از هیوندای تعریفی نکردمD=
          چه بسا که اصلا خوشمم نمیاد ازش اون مثالو زدم تا بدونین اونی که کمری میخره دنبال شتاب نیست!وگرنه گزینه های بهتری هست برای داشتن شتاب بیشتر
          فقط اینکه در تعریف ساخت خودرو آیتم های دیگه ای جز شتاب و اسب بخار سرعت هم در نظر گرفته میشه که سرعت و شتاب هم یه جز کوچیکی از یه مجموعه بزرگه (ایمنی،راحتی،کیفیت موتور،کیفیت قطعات،تکنولوژی ساخت و صد البته خدمات پس از فروش و تعمیرات)ولی مثل ایکه بقیه آیتم ها براتون فرقی نداره چجوری باشه
          و یه سوال اون کدوم جادس که 100 کیلومتر مسافت رو میتونین با سرعت 300km/hبرین؟؟داخل ایرانه عایا؟؟؟

        5. رامین
          سوابق: (846 دیدگاه) ,

          بله در ایرانه نوید خان. استان خراسان شمالی. ما یه سفر اونجا داشتیم. حدود 90 کیلومتر جاده آسفالته کویری. ما با مگان حدود 190تا رفتیم. اگه یه ماشین قویتر بود میشد سرعت بالاتر هم رفت. ولی خب بدلیل کویری بودن و نبود هیچ امکانات در جاده، اگه ماشین خراب شه، بدبخت میشه آدم. ضمنا از مگانم بسیار راضیم. قراره مدل2017 این خودرو هم بیاد که البته دو موتور 130اسبی 1.2لیتری توربو (مشترک با کپچر) و 1600توربو (205اسبی) که این موتور حتی قویتر از تالیسمانه. اما فعلا شنیدم موتور130اسبی میاد. اگه موتور205اسبی عرضه شه، یکی از گزینه هامه اگه بتونم تهیه کنم. در بررسی سایت car&drive مگان برتر از مزدا3 مدل2017 شد که واقعا جای تحسین داره. چون سالهاست در سگمنت کامپکتها مزدا3 عالی بوده و نشون میده رنو با توجه به همکاری با نیسان خوب پیشرفت کرده.

        6. سیاوش
          سوابق: (162 دیدگاه) ,

          به این مطلب باید م.لفه قیمت رو هم افزود مطمینم نسل جدید کمری زسر 270-280 قیمت نمی خوره یعنی 100 تومن از تالیسمان گران تر من بودم رنو می گرفتم 100 تومنم حالشو می بردم البته با احترام به برند تویوتا

      2. مجید
        سوابق: (554 دیدگاه) ,

        سلام رفیق!
        با این که این مدل و مدل 2007 خوشگل و عالی هستن موافقم ولی با بقیه ش!!!یه مقدار پیازداغش رو زیاد کردی!!!(خخخخخخخخخ)
        ببخشید!!!!ولی اهوی فرانسوی هم دوست داشتنیه و اصلا تو دو تا سبک جدا از هم هستن.
        شاد باشی!

        پاسخ
        1. Viper ACR
          سوابق: (7089 دیدگاه) ,

          سلام رفیق.
          بذار یه مدت از ورودش بگذره میفهمی آش دهن سوزی نیست.

      3. محمد جواد
        سوابق: (2 دیدگاه) ,

        شما برین همون تویوتا کمری2018تتون که انقدر بهش میبالینو بخرین
        من نمیگم تالیسمن بهتر از کمریه اما بدترش هم نیست

        پاسخ
      4. Delport
        سوابق: (71 دیدگاه) ,

        ینی ما ایرانیا خدایه جو گیر شدنیم.یا یه چیز یا کسیو یهو اینقد میبریم بالا میرسونیم به اسمون.یهو یه مدت بعدش همون چیز یا کسو جوری میکوبیم زمین که با خاک سیاه یکی میشه.جوری دارن واسه تالیسمان کامنت میذارن یکی اسمه ماشینو تو کامنتا حذف کنه فک میکنن دنا پلاسو نقد میکنن.دس بردارین از این اخلاق رو نرو

        پاسخ
        1. Delport
          سوابق: (71 دیدگاه) ,

          تو هر بحثی هم که همه دکتری دارن.از فلسفه تا پزشکی.ادعای ازاد اندیشی و دمکرات بودنم که همه دارن.اخه برادره من شمایی که کامنتات 3 رقمیه.هنوووز نباید اینو درک کنی که متشین مخصوصا طراحی سلیقه ایه.بد از اونم بودجه و جیب ادما.حالا بیا تالیسمانو با خاک یکسان کن.همه میدونن در کل کمری بهتره.مثه این میمونه بری تو خیابون یقه طرفو بچسبی که چرا زنت زشته ولی دوسش داری.خب عزیز زنه اونه واسه اون عزیزو زیباس.واسه تو که نیس

        2. Viper ACR
          سوابق: (7089 دیدگاه) ,

          Delport یا همون علی ،
          ” با تچکر ” یادت رفت ریفیق …

    2. تصویر پروفایل Alireza.GT86
      Alireza.GT86
      سوابق: (181 دیدگاه) ,

      تلیسمان ماشین خوبیه دوست عزیز ، البته منم قبول دارم که کمری هنوز سلطان این سگمنته و تلیسمان حتی کمری رو نگران هم نمیکنه ، ولی خب به نظر من اینطور که شما میگید هم ماشین بدی نیست ، سوسول هم نیست 😂 !

      پاسخ
      1. Viper ACR
        سوابق: (7089 دیدگاه) ,

        من که میگم هست …
        شما بگو نیست…
        من نگفتم ماشین بدیه…
        زیادی بزرگش کردن … من Optima رو ترجیح میدم.

        با این جمله ی آخر سیل دیسلایک ها روانه ی این کامنت میشه.
        اینقدر دیسلایک بدید که خسته شید. نظر من همینه !!

        پس الفراررررر . 😂😂😂

        پاسخ
        1. Delport
          سوابق: (71 دیدگاه) ,

          من علی نیسم قربون قدو بالات
          با تچکر
          Loool

      1. دکتر مملکت
        سوابق: (9 دیدگاه) ,

        یه سوال دارم ازتون دوستان.اگه ماشینی رو دوست دارید)تالیسمان یا کمری(واقعا نیاز نیست مورد تایید دیگران باشه تا شما بتونید اون رو بخرید.اگه از اون خوشتون میاد پس قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.چه بسا با کیفیت پایین تر باشه ولی چون خوشتون اومده،قطعا از کم و کاستی هاش چشم پوشی خواهید کرد!اگه قرار باشه دهن مردم رو راضی از خودتون نگه دارید ،قطعا غمگین و افسرده و زخمی و دچار بیماری های مختلفی خواهید شد.

        پاسخ
  3. Bee
    سوابق: (69 دیدگاه) ,

    ارتفاع لیور دنده اش رو ببینید و با لوگان مقایسه کنید،یا حتی داستر!
    جداً چرا اینقدر لیور دنده ماشین های داچیا بلنده؟ بیشتر شبیه دنده مینی بوس های قدیمی که از کف اتاق میومد بالا می خوره

    پاسخ
  4. heftekhar
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    میگن کمری مثل بستنی والینی میمونه ، با وجود اینکه وانیل کم هیجان ترین طعم بستنی هست اما هنوز هم بیشترین حجم فروش بستنی دنیا همین طعم وانیلیه !

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل فرشاد سجادیان
    فرشاد سجادیان
    سوابق: (638 دیدگاه) ,

    بهترین و جذاب‌ترین کمری چند سال اخیر 👌
    امیدوارم تویوتا‌ این سبک طراحی رو ادامه بده و دیگه از این شاخه به اون شاخه‌ نپره

    پاسخ
    1. مازیار
      سوابق: (5 دیدگاه) ,

      به نظر من کمری ۲۰۱۸ به زیبای مدل ۲۰۰۷ نیست چون جلوش خیلی شلوغ کردن و ابهت مدل ۲۰۰۷ از نظر ابعاد نداره

      پاسخ
  6. pooriya
    سوابق: (90 دیدگاه) ,

    هنوز ازعمر نسل قبلی کمری سه سال نگذشته بود که، فکر کنم تویوتا عشق رونمایی داره چی میشد میزاشتی دو سال دیگه رونمایی میکردی الکی نیست پس الان کمری نسل دهم هست چون معمولا هر سه سال تویوتا ی مدل میده بیرون تا میایی به قبلیه عادت کنی یکی دیگه میده

    پاسخ
    1. علي
      سوابق: (179 دیدگاه) ,

      اینم حرفیه برای خودش. تبریک میگم که از زاویه متفاوتی بررسی کردی .
      با تچکر

      پاسخ
  7. فيصل
    سوابق: (124 دیدگاه) ,

    اینقدر گفتن تویوتا آپشن نداره که الان اومده هداپ هم گذاشته رو پریوس و کمری. الان دیگه باید گفت تویوتا از همه بیشتر آپشن داره تو این کلاس. فکر میکنم این طراحی زیبا و آپشنها همه در راستای پاسخ به درخواستهای مشتریانش باشه. مخصوصا اوردن کلیدهای کروز روی فرمون رو فکر میکنم همه درخواست داشتن از تویوتا. تو لکسوس lc500 و ls500 هم همینکارو کرده.
    اون نقره ای که چراغهای عقبش ساده ترن هیبریدیه. چراغهای جلوش هم خیلی عالی شده led. عکسهای داخلش خیلی جذابیت داره مخصوصا پشت آمپرش
    http://www.caranddriver.com/photo-gallery/2018-toyota-camry-americas-favorite-sedan-is-all-new-official-photos-and-info#53

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل Alireza.GT86
    Alireza.GT86
    سوابق: (181 دیدگاه) ,

    انصافا قیافه ش خوب شده ، دیگه هم یه ماشین به اصطلاح پیرمردی نیست ، الان میانسالی شده ، البته خب یه ماشین خانوادگیه نه یه ماشین اسپرت ، ولی این نسلش محشر شده ، فوقالعاده ست ، ترکیبی عالی از یه ماشین خانوادگی و کاربردی با استهلاک پایین و روح اسپرت !!

    پاسخ
  9. احمد باقری
    سوابق: (4715 دیدگاه) ,

    کمری دیگه واقعا یه اسطوره شده.

    پاسخ
  10. sasan
    سوابق: (84 دیدگاه) ,

    من فکر میکنم تویوتا اینقدری که تو کیفیت پیشرفت داشته وتونسته حفظ کنه این مزیتو تو طراحی اندکی پسرفت داشته..نظرمن اینه که تویوتا به یک نقطه ی عطف و یک تحول اساسی درزمینه ی طراحی نیاز داره…این حرف منفی خورش ملسه ولی خب نظرم همینه.منفیها مرادریابید

    پاسخ
  11. محمدرضا
    سوابق: (147 دیدگاه) ,

    اسطوره مشکلش طراحی بود که اونم رفع شد. تغییر قیمت هم داره ؟ منظور بازار جهانی

    پاسخ
  12. امین
    سوابق: (97 دیدگاه) ,

    با تولید این مدل خوشگل و اسپرت
    خرید هرگونه خودروی دیگه در این کلاس حرام است 🙂

    پاسخ
  13. mohsen
    سوابق: (969 دیدگاه) ,

    اولین کمری هست که واقعا نام تویوتا بهش میاد

    پاسخ
  14. erfan
    سوابق: (235 دیدگاه) ,

    موتور و گیرباکسش ماله لکسوسه یعنی کیفت بسیار بالا. اگه پولشو داشتم بدون ١ ثانیه درنگ میخریدمشو ۵٠ سال ازش استفاده میکردم چون میدونم ۵٠سال عمر میکنه

    پاسخ
  15. erfan
    سوابق: (235 دیدگاه) ,

    الان کره ای بازا میان میگن نوشته ی پشتشو از ازرا کپی کرده خخخخخ یعنی کره ایا باید جلو این زانو بزنن و سکوت اختیار کنن و لیتر لیتر اشک بریزن 🙂

    پاسخ
  16. جواد
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    مدلای2011هم زشت بودن هم کم آپشن ولی خداییش این نسل و اونی که2015معرفی شدش عالیین. دیگه کره ای پسندا نمیتونن ایرادی ازش بگیرن.
    درضمن چرا اینقدر زود نسل جدیدیشو معرفی کرد تازه3سال بود که نسل جدیدش اومده .شده مثل مرسدس که هر4سال یه بار نسل جدید eرو معرفی میکنه

    پاسخ
  17. سیاوش
    سوابق: (162 دیدگاه) ,

    به نظرم طراحی بدنه اش و کنسولش ازین بهتر میباست می شد برای خودرویی با این اعتبار در جهان

    پاسخ
  18. محمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    این کمری میتونه اکورد رو دچار چالش بکنه …
    مسئله مهم اینه که با چه قیمتی تو بازار ایران وارد میشه … جالب اینه که قیمت مدل قبلیا بعد از اومدن مدل جدید 5 ملیون میاد پایین و قیمت مدل جدید 30 ملیون میاد رو قیمت اولیه مدل قبلی … سیاست هایی که ایران رو به سمت زوال میبره !!!!

    پاسخ
  19. رضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام
    دو ماهه تلیسمان مدل 2017 تحویل گرفتم .
    بلند مدت و نمیدونم که مثل کمری خواهد بود یا نه
    ولی تو همین مدت که استفاده کردم واقعا” ماشین خوبیه
    سواریش حرف نداره ، شتاب و قدرت خیلی خوب مخصوصا تو مد اسپورت ،ترمزش عالیه
    امکانات رفاهی خوبی داره و کابین زیبا و جادار و راحت
    با توجه به پولی که براش دادم به نظرم ارزشمند هست و دوستام که ماشینهای گرون قیمت تری از ماشین من دارندبعد از تست این ماشین ، امتیاز بالاتری نسبت به ماشین خودشون دادند .
    اگر الان تلیسمان با کمری 2016 ، بدون در نظر گرفتن برندشون و آینده بررسی کنیم ، مطمئنم تلیسمان با اختلاف برنده میشه .
    تغییر همیشه تو شرکتهای تولیدی هست و کمتر میشه محصولی رو پیدا کرد که همیشه صدر نشین بمونه و این هم میتونه برای محصولات تویوتا اتفاق بیوفته

    پاسخ
  20. محمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام به همه دوستان. چندنکته رو میخواستم بگم: 1-به نظر من تویوتا برای اینکه از رقبا عقب نیفته دست به یه کار احساسی زده و اونم طراحی نه چندان زیبای مدل 2018 کمری است. 2-این مدل پختگی مدل های 2007 یا مدل 2015 رو اصلا نداره 3- عدم خطوط هماهنگ در بدنه و داخل خودرو 4- جای گذاری آینه بغل به طرز افتضاحی روی بدنه خودرو 5- شلوغ کردن روی بدنه وعقب و جلوی خودرو باز هم به طرز ناشیانه 6- عدم طراحی مناسب چراغ های جلو وعقب و جلو پنجره و…. خلاصه این مدل کمری به نظر من بدترین طراحی را دارد.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.