جنرال موتورز

معرفی نسل جدید شورولت تراورز و جی‌ام‌سی تراین در نمایشگاه دیترویت

جنرال موتورز قصد دارد نسل جدید دو کراس‌اوور شورولت تراورز و جی‌ام‌سی تراین را در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ که در ماه ژانویه (دی‌ماه) برگزار می‌گردد، رونمایی کند. این خبر را یکی از افراد آگاه از برنامه‌های این شرکت گفته است. انتظار می‌رود فروش این دو کراس‌اوور در اواخر سال آینده آغاز شود؛ یعنی پس از آغاز عرضهٔ نسل جدید شورولت اکوئناکس که در ماه سپتامبر گذشته رونمایی شد.

نسل کنونی شورولت تراورز
نسل کنونی شورولت تراورز
نسل کنونی جی‌ام‌سی تراین
نسل کنونی جی‌ام‌سی تراین

هر سهٔ این خودروها (تراورز، اکوئناکس و تراین) قدیمی‌ترین کراس‌اوورهای جنرال موتورز محسوب می‌شوند که هنوز در ایالات‌متحده در حال فروش هستند. این سه خودرو از زمان ورشکستگی جنرال موتورز در سال ۲۰۰۹ تاکنون، نسل جدیدی را تجربه نکرده‌اند و به همین دلیل ایجاد تغییراتی اساسی در آن‌ها و عرضهٔ نسل جدیدشان فوراً موردنیاز بوده و در اولویت جنرال موتورز قرار دارد.

نسل جدید شورولت اکوئناکس
نسل جدید شورولت اکوئناکس

پس از ساخت نسل جدیدی از سدان‌ها و پیک‌آپ‌ها، جنرال موتورز در حال تغییر تمرکز خود به کراس‌اوورها است که در حال حاضر در بین پرطرفدارترین خودروهای صنعت خودروسازی قرار دارند. این شرکت اخیراً فروش نسل جدید جی‌ام‌سی آکادیا را آغاز کرده و همچنین انتظار می‌رود نسل دوم بیوک انکلاو را هم در یکی از نمایشگاه‌های خودروی پس از دیترویت آغاز کند. نسل کنونی انکلاو در سال ۲۰۰۷ معرفی شده است.

نسل کنونی بیوک انکلاو
نسل کنونی بیوک انکلاو

در بهار گذشته، نمونه‌های در حال آزمایش نسل جدید جی‌ام‌سی تراین دیده شده و تصاویر جاسوسی آن انتشار یافت. این تصاویر نشان می‌دهند که نسل آیندهٔ این کراس‌اوور کامپکت، برخلاف نسل فعلی، استایلی کمتر عمودی شکل خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که این خودرو بر اساس همان پلت‌فرم کامپکت جهانی جنرال موتورز که در سدان شورولت کروز بکار رفته است، ساخته شود.

تصاویر جاسوسی نسل جدید جی‌ام‌سی تراین
تصاویر جاسوسی نسل جدید جی‌ام‌سی تراین

در سوی دیگر، تحلیل گران انتظار دارند که نسل جدید شورولت تراورز نیز پلت‌فرم مشترکی با نسل جدید جی‌ام‌سی آکادیا ۲۰۱۷ داشته باشد. البته نسل جدید آکادیا به میزان چشمگیری نسبت به نسل قبلی کوچک‌تر شده است اما این اتفاق در نسل جدید تراورز روی نخواهد داد. بااین‌حال، تراورز جدید علیرغم عدم کاهش ابعاد، چند صد کیلوگرم سبک‌تر از نسل اول خود خواهد بود. علاوه بر این، شورولت قصد دارد کراس‌اوور جدیدی را احتمالاً در سال ۲۰۱۸ جهت پر کردن شکاف میان مدل‌های اکوئناکس و تراورز تولید کند.

نسل جدید جی‌ام‌سی آکادیا
نسل جدید جی‌ام‌سی آکادیا

منبع: AutoNews

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۲۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    هم بیوک هم شوی و هم جی ام سی زیبا هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AK_007

      ۲۶ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (562 ديدگاه)

      دلیل ورشکستگی سال ۲۰۰۹ چی بود?
      همون جدا شدن همسر مدیر عامل که نصف داراییشو بُرد?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ونوم

        ۲۶ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (543 ديدگاه)

        به علت گرون شدن شدید قیمت نفت که تا صد و چهل دلار هم رفت و هم اینکه خودروسازای امریکایی یه مقدار کم کاری کرده بودن تو بحث مصرف سوخت و کیفیت ولی خدا رو شکر الان خیلی خیلی از این نظرها پیشرفت داشتن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. یوسف

    ۲۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (740 ديدگاه)

    نسل فعلی جی ام سی تراین خیلی خاصه ، با اینکه قدیمی شده هنوز هیچی از ابهت و خاص بودنش کم نشده، حیف که نسل بعدیش از این طراحی فاصله میگیره ( با توجه به تصاویر جاسوسی).

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا