بررسی جیپ گرند چروکی تریل هاوک

نسخه‌ی تریل هاوک جیپ گرند چروکی بیشترین تمرکز را روی قابلیت‌های آفرود داراست.
پیش از این می‌دانستیم که قابلیت عبور جیپ گرند چروکی استاندارد از مسیرها سخت قابل مقایسه با هر شاسی‌بلند ممتاز است. خب هدف نسخه‌ی تریل هاوک چروکی چیست؟

2017 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
2017 Jeep Grand Cherokee Trailhawk

نام تریل هاوک پیش از این در مدل‌های رنگید و چروکی بکار رفته و البته توجهات بیشتری را به خود جلب کرده است. درحالی‌که هر نشان مخصوص نیازهای متفاوتی را برآورده می‌کند اما هر دو خودرو تلاش داشته‌اند تا خودرویی قابل را به سطحی بالاتر ارتقا دهند و برای خریدارانی که دنبال سطوح بالاتری از پرفورمنس و البته قابلیت آفرود هستند جیپ مدل‌های خوبی دارد.

2017 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
به همین منظور گرند چروکی تریل هاوک تعدادی از بازنگری‌ها را به منظور تمرکز بیشتر روی قابلیت‌های آفرود دریافت کرده است. برای شروع می‌توان به لاستیک‌های مخصوص گوودیر و همچنین سیستم تعلیق بازنگری شده‌ای اشاره کرد که ارتفاع بیشتری از سطح زمین داشته و مفصل‌بندی اکسل را بهبود بخشیده است.

2017 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
علاوه بر این حفاظت بیشتری از ساختار زیر بدنه را شاهد هستیم. همچنین رکاب‌های فولادی تقویت شده و سپرهای سفارشی نیز به همراه جلوپنجره‌ی اصلاح شده در تریل هاوک دیده می‌شوند. ورودی‌های روی کاپوت، نشان تریل هاوک و رینگ‌های آلیاژی منحصربه‌فرد ظاهر خشن خودرو را تکمیل می‌کنند.

2017 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
جیپ با اضافه کردن سیستمی خاص سرعت خودرو را در هنگام آفرود تنظیم می‌کند. این مورد به همراه ویژگی‌های عادی‌ای چون انتخاب‌کننده‌ی مسیر 5 حالته، دیفرانسیل عقب لغزش محدود و کنترل صعود از تپه گرند چروکی تریل هاوک را به مدلی توانا تبدیل کرده است. همچنین برنامه‌های کامل آفرودی به سیستم اطلاعات سرگرمی U-Connect اضافه شده و مواردی از قبیل زاویه اکسل و فشار روغن را نشان می‌دهد.

2017 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
تست جاده‌ای خودروی موجود تنها به بزرگراه‌های نوادا محدود شده بود اما در همین زمان نیز ما به خاطر نبود صدای جاده و لاستیک شگفت‌زده شدیم. البته در سرعت‌های بالا هنوز هم صدای باد و پیشرانه به کابین نفوذ می‌کند اما این میزان برابر با صدای موجود در یک خودروی استاندارد است.

2017 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
ما همچنین تنها به پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری 282 اسب بخاری دسترسی داشتیم. این پیشرانه از نبود رفاه و آسایش در مقایسه با پیشرانه‌های توربوی مدرن در عذاب است.

2017 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
بخش اعظم وقت ما با گرند چروکی تریل هاوک در برخی از نواحی صحرایی نوادا سپری شد. ارتفاع افزایش یافته‌ی خودرو به این معنی است که ریسک کمتری برای برخورد کف با صخره‌ها وجود دارد و البته حالت شنی رانندگی باعث می‌شود تا دور پیشرانه بالا نگه داشته شود.


در داخل جاده تریل هاوک به وسیله‌ی رقبای جدیدتر خود در مواردی چون سواری و هندلینگ مغلوب می‌شود. اکثر رقبا می‌توانند در زمین‌های گلی نیز خودی نشان دهند بعلاوه این‌ها از دینامیک جاده‌ای فوق‌العاده‌ای که هیچ جیپی نمی‌تواند همانند آن را نشان دهند بهره می‌برند. در این بازه‌ی قیمتی نیز کیفیت کابین و راندمان این خودرو در پسِ برخی رقبا قرار می‌گیرد. اگر مجذوب گرند چروکی تمام آمریکایی هستید ما توصیه می‌کنیم که تریل هاوک را فراموش کرده و مدل پایه‌ی لیمیتد پلاس را سفارش دهید.

2017-JeepGrandCherokeeTrailhawk-21


بی‌شک این خودرو برای همان چیزی که طراحی شده مناسب و احساس‌برانگیز است. این خودرو به آسانی از مسیرهایی که شاسی بلندهای لوکس در عبور از آن‌ها به مشکل برمی‌خورند رد می‌شود؛ اما باید گفت گرند چروکی استاندارد همه‌ی آن چیزی که از یک آفرودر خوب را متصور هستید تأمین می‌کند و البته ارزش بهتری نیز دارد.

مشخصات جیپ گرند چروکی تریل هاوک

قیمت: 43,990 دلار (پایه)
پیشرانه: 6 سیلندر 3.6 لیتری بنزینی
قدرت/گشتاور: 295اسب بخار/352 نیوتون متر
گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 7.2 ثانیه (تخمینی)
حداکثر سرعت: 190 کیلومتر در ساعت (تخمینی)
مصرف سوخت: 12.8 لیتر در هر صد کیلومتر (تخمینی)

[دانلود ویدئو]
منبع: autoexpress

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

33 دیدگاه

  1. (ali (CHEVY NOVA
    سوابق: (1956 دیدگاه) ,

    این ماشین معرکس و جیپ از بابت فروش این ماشین سود زیادی رو بدست اورد
    فروش جیپ پارسال به2/000/000 عدد رسید که موفقیت بزرگی بوده برا جیپ و بیشترین فروش مربوط به چروکی و رانگلر بود
    این هم از داخل متن دراوردم
    (( این خودرو به آسانی از مسیرهایی که شاسی بلندهای لوکس در عبور از آن‌ها به مشکل برمی‌خورند رد می‌شود؛ اما باید گفت گرند چروکی استاندارد همه‌ی آن چیزی که از یک آفرودر خوب را متصور هستید تأمین می‌کند و البته ارزش بهتری نیز دارد.))
    جیپ تو افروود فقط2 رقیب داره اونم لندروور هستش و تویوتا لندکروزر و بقیه شاسی بلند سازان هم یا بهتر بگم اونهای که 2 روزه شدن شاسی بلند ساز همینطوری هستن گوشه کنار برا خودشون چون استهلاکشون زیاده وفقط لوکس هستند
    اسم استهلاک میاد نظرها میره سمت کمپانی……. که همه میشناسندش

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل MPH
      MPH
      سوابق: (408 دیدگاه) ,

      مرسدس کلاس جی یکی از قابلترین آفرودرهای جهان
      لازم به تایید تو هم نیست تمام آفرود بازا میدونن

      پاسخ
      1. (ali (CHEVY NOVA
        سوابق: (1956 دیدگاه) ,

        من منظورم بنز نبود که
        منظورم رقیب پر استهلاکش بود که هموطنش هست
        بعد کدوم افرود بازا میدونند که میگی؟؟؟؟؟؟؟؟
        افرود بازها همیشه 3 مدل رو انتخاب میکنند بیشتر
        جیپ. لندروور و تویوتا لندکروز اگه ندیدی برو تو اپارات و ببین که افروود بازا چه مدلهایی رو همیشه میپسندند
        اونی که جی کلاس رو انتخاب میکه همون فردی هست که راحت تو یه چاله گیر میکنه و تو خود متن هم این حرف گفته شده
        (( این خودرو به آسانی از مسیرهایی که شاسی بلندهای لوکس در عبور از آن‌ها به مشکل برمی‌خورند رد می‌شود))

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل MPH
          MPH
          سوابق: (408 دیدگاه) ,

          جی کلاس گیر میکنه؟؟؟
          پس تو اصلا با این ماشین آشنایی نداری
          تو یوتیوب برو کلیپهاشو ببین
          دلیل اینکه آفرودبازا زیاد این ماشینو انتخاب نمیکنن قیمتشه
          G500 بالای 100هزاردلاره!!!
          چندتا رنگلر میشه باهاش خرید؟؟؟؟

        2. (ali (CHEVY NOVA
          سوابق: (1956 دیدگاه) ,

          همین رو میخواستم بگی
          قیمت
          پس زمانی که اسم جیپ . لندروور و لندکروز رو میارم نپر وسط حرفم و اسم جی کلاس رو بیار
          شما هم وقت کردی برو یوتیوب فیلمهای افروود جیپ رو ببین
          تازه قیمت مهم نیست قابلیت افروود مهمه که جی کلاس در حد اون 3 ماشینی که نام بردم نیست افروودش
          اگه قیمت رو ملاک قرار میدی که بوگاتی باید سلطان افروود باشه
          برو چند تا فیلم افروود ببین تا متوجه بشی چی به چی هست

        3. تصویر پروفایل MPH
          MPH
          سوابق: (408 دیدگاه) ,

          باز که زدی جاده خاکی….
          بوگاتی؟؟؟؟؟؟؟
          منظورش از ماشینی که گیر میکنه اس یو وی های کادیلاک بودن وگرنه جی کلاس با گیر کردن غریبس
          چند فیلم از یونیماگ و زتروس هم ببین تا بفهمی آفرود سنگین چیه

        4. تصویر پروفایل MPH
          MPH
          سوابق: (408 دیدگاه) ,

          من خودم خیلی رپتور رو میخوام ولی برو کلیپهاشو ببین این عربا تو آفرود چقدر به تمسخر میگیرنش با تویوتاهاشون
          …..
          تا حالا چند مورد دیدم.یکیش که با رپتور رفت تو آب و زیادم نبود ولی ماشین خاموش شد و دیگه روشن نشد
          …..
          اگه کسی تا حالا با جی کلاس گیر کرده باشه ناتوانی خودشه نه ماشین
          کما اینکه بوده کسی با لندکروزر گیر کرده موهاوی درش آورده!!!!
          …..

        5. (ali (CHEVY NOVA
          سوابق: (1956 دیدگاه) ,

          من نزدم جاده خاکی
          شما مثل هم قطارات همیشه تو جاده خاکی هستی
          شما گفتی با پول جی کلاس میشه چندتا رانگلر خرید که داری اینجا قیمت جی کلاس رو برتر میبینی تا قابلیت رانگلر رو
          منم گفتم اگه به قیمت بوگاتی سلطان افروده
          بعدش شد ملاک که رپتور تو اب خاموش شد؟؟؟
          شد ملاک که لندکروز گیر کرد و موهاوی درش اورد؟؟؟؟
          شما 10000 تا برتری لندکروز و جیپ رو نمیبینی رفتی 2 تا مورد دیدی که اینطور شده و داری همون رو ملاک قرار میدی؟؟؟؟؟؟
          دوستان خودشون همه چیز رو میدونند نیاز به این چیزها نیست

        6. تصویر پروفایل MPH
          MPH
          سوابق: (408 دیدگاه) ,

          منظورم این بود که اگه یه بارم دیدی ماشینی گیر کرده دلیل بر بد بودن اون نیست شاید ایراد راننده داشته
          اگه قیمت جی کلاس هم رده جیپ بود که جیپ باید چند دهه پیش مرخص میشد
          جی و رنجروور هم لوکسن هم آفرودر ولی کسی که فقط واسه آفرود میخواد خب لازم نیست اینارو بگیره با اون قیمتهای بالا میره یه چیز معمولی میگره
          اون فورد رو مثال زدم و کلی گفتم
          ما نزدیم جاده خاکی شما تو چند دهه پیش زندگی میکنی
          یه کادیلاک داری که فعلا زیر لکسوسه!!!!!!
          لکسوس:شرکتی که کسری از تاریخچه کادیلاک رو هم نداره

        7. تصویر پروفایل پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)
          پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)
          سوابق: (1101 دیدگاه) ,

          کاملا با علی نوای عزیز موافقم.
          جیپ رانگلر با توجه به قیمتش کاملا بر جی کلاس سرتره.
          اتفاقا یه مقایسه هم هست بین لندکروز -جی کلاس(g550) و رانگلر.
          جی کلاس سوم شد با قیمته نجومیه 125هزار دلار.
          جالبه هم اسب بخار و گشتاور بیشتری داشت هم قیمت.ولی با این حال سوم شد.و رانگلر هم دوم.لندکروز هم اول.البته قیمت لندکروز 85 هزار دلار بود.و رانگلر فقط 45 هزار دلار.به نسبت قیمت جیپ عالیه.
          ادعایی هم نداره.فقط تنها عیبه رانگلر گیربکس کند و قدرت کمتر.
          (الان باز بعضی دوستان میگن مجلش آمریکایی قبول نیست.😭😭)
          http://www.motortrend.com/cars/toyota/land-cruiser/2016/jeep-wrangler-mercedes-benz-g550-toyota-land-cruiser-comparison/

        8. (ali (CHEVY NOVA
          سوابق: (1956 دیدگاه) ,

          درسته کادیلاک الان از لحاظ فروش پایین تر ازلکسوس هستش
          اما جالبه که لکسوس 26 ساله رقیب سرسخت بنز 125 ساله بی ام و 100 ساله و ایودی 100 ساله هستش
          پس به المانیها هم نناز که دیگه مثل گذشته نیستند
          در ضمن من که تو گذشته زندگی میکنم بهتر هست تا مثل شما تو خیالات زندگی کنم

        9. شاهین
          سوابق: (3279 دیدگاه) ,

          از بعضی از دوستان هم کلمه ی “استهلاک” رو بگیری دیگه حرف خاصی ندارن که بزنن…

        10. (ali (CHEVY NOVA
          سوابق: (1956 دیدگاه) ,

          واقعیت هست دیگه
          دیدید تو قسمت رقابت بی ام و و ایودی به این موضوع پرداخته شد
          چیزی هست که همه اون رو میدونند اما یه سری نفی میکنند واقعیت رو
          برید جلو در نمایندگی های بی ام و و از مکانیک ها و مالکین سوال کنید ببینید چی میگن در مورد استهلاک بالاش
          طرفداری الکی هیچ زمان نکنید از کسی خودتون سعی کنید واقعیت رو پیدا کنید و ببینید

        11. تصویر پروفایل MPH
          MPH
          سوابق: (408 دیدگاه) ,

          جیپ بزرگترین جنگ تاریخ رو با موفقیت پشت سر گذاشت!!!!
          تانک که بررسی نمیکنی
          نکنه با جیپ حمله میکردن
          درضمن
          آره لکسوس رقیب مرسدسه و میشه اونارو با هم قیاس کرد همونطوری که الان هیوندای رقیب تویوتاس
          آره لکسوس باعث دردسر مرسدس شد بخصوص اوایل اومدنش
          .
          .
          .
          .
          ولی
          هیچکدوم از آلمانیا زیر لکسوس نیستن اما کادیلاک با سابقه ای درخشان و سالیان دراز قدمت زیر لکسوسه
          .
          .
          .
          هرگاه از زیر لکسوس اومد بیرون بیا باهم حرف بزنیم
          البته اگه باز زیر جنسیس نرفته باشه!!!!!

        12. (ali (CHEVY NOVA
          سوابق: (1956 دیدگاه) ,

          اولا بحث ما کادیلاک نیست و شما اسم کادیلاک رو اوردی که بحث رو به بیراهه بکشونید اینجا بحث افرودهست
          دوما کادیلاک زیر لکسوسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میشه واضح تر توضیح بدید
          سوما در مورد تانک بحث نمیکنم در مورد افروود جیپ صحبت میکنم که تو جنگ خودش رو نشون داد و ثابت کرد
          چهارم هنوزم لکسوس دردسر ساز هست برا لوکس سازان المانی و تا چند وقت دیگه هم کره به اون اضافه میشه

        13. شاهین
          سوابق: (3279 دیدگاه) ,

          من چند سالیه که توی پدالم همیشه با دوستانی روبرو بودم که یا عموشون و یا داییشون ب ام و داشته که متاسفانه هزینه و استهلاک خیلی بالایی داشته بطوری که مجبورشون کرده اونو بفروشن و یه ماشین دیگه علی الخصوص لکسس بگیرن! الان هم اون افراد یاد شده بسیار از انتخابشون راضی هستن!
          یه عده از دوستان هم آشنای مکانیک دارن که وقتی به اونا مراجعه کردن دیدن چندین و چند ب ام و اونجا واسه تعمیر صف بستن و اتفاقا مکانیکشون هم میگه بله ب ام و استهلاکش بالاست.
          والا اینجوری که من نتیجه میگیرم اونایی که تو خیابونا ب ام و سوار میشن وجود خارجی ندارن! روحن!
          سنتونو هل بدید بالا برادران! چندین سال پیاپی ب ام و پرفروش ترین لوکس ساز دنیاست (امسال احتمالا بنز اول میشه). اینجوری که شما نتیجه گیری میکنین،فروش ب ام و باید کمتر از خیلیای دیگه بود در حالی که کاملا برعکس هست.
          خدمت اون دوستی هم که می فرماین ب ام و تازگیا شاسی بلندساز شده عرض می کنیم مدل های X ب ام و الان جزو پرفروش ترین های کمپانی هستن.
          حالا شما هی از “استهلاک” بگین!

        14. تصویر پروفایل (Daniel (just E46
          (Daniel (just E46
          سوابق: (432 دیدگاه) ,

          دوستان خواهش دارم بخونید.
          آقا علی منظورم شما نیستی و خودت میدونی که خیلی دوست دارم و کاری به این بحث شما ندارم ولی
          خدا لعنت کنه اونیو که پر استهلاک بودن رو چسبوند به BMW
          از ته دل میگم خدا لعنتش کنه بابت این شایعه.
          نمیخواستم بگم چون بعضی ها فک میکنن که دارم کلاس میزارم ولی پدرم 1 سالی هست که BMW سری 4 گرند کوپه پلاک منطقه آزاد گرفته و خدا وکیلی هیچ بدی ازش ندیده و مرتبا هم چک میکنه ماشینو .غیر از روغن که هر 3ماه عوض میکنه هیچ کاری و خرجی نداشته. والا به خدا من هیچ کجا غیر از این سایت ندیدم که بگن BMW استهلاکش بالاست یا خراب میشه.
          اما حالا فلسفه این شایعه بنزم اینه که چون BMWهای موجود در ایران زیاده و اکثرا دست جوان های ناشی و به دور از فرهنگ رانندگی می افته و از طرفی این افراد شنیدن که BMW ماشین پرهیجانیه و از طرفی میگن چون این ماشین خارجه و نیاز به بررسی نداره پس دیر بهش رسیدگی میکنن پس این دو موضوع منفی وقتی باهم جمع بشن نتیجه فاجعی به دنبال داره.
          ی مثال واستون میزنم
          یه آقایی BMW X6 داشت و جزو پولدارهای شهرمون هست ولی بویی از فرهنگ نگهداری از ماشین نبرده بود و خدا شاهده من شنیدم از مکانیک ماشینش و اون گفت 4 سال روغن این ماشین زبون بسته رو عوض نکرده و عین حیون روندش تا موتورش خراب شده و آخر هم بعد از سرهم کردنش یه ی بنده خدای از ماشین بی خبر فروختش.
          درد ما ایرانی ها همینه چون پشت یک مشت گاری میشینیم (خودم پراید دارم) و از فرهنگ ماشین و ماشین نگهداری و ماشین روندن خبر نداریم وقتی پشت ی ماشین خارجی میشینیم فک میکنیم دیگه این کامله و نیازی به نگداری نداره… .

      2. Built Tough
        سوابق: (99 دیدگاه) ,

        و ۱۰۰ البته فورد رپتور و در آینده فورد برانکو

        پاسخ
        1. (ali (CHEVY NOVA
          سوابق: (1956 دیدگاه) ,

          Built Tough
          کاملا درست میگید
          هنوز که هنوزه بعضی از کشورهای پر مدعا نتونستن با قیمت 60000دلار ماشینی مثل رپتور بسازند که جرمی کلارکسون هم که از ماشین امریکایی متنفر هست اون رو تحسین کردش
          بعد میگن جی کلاس
          اصلا جی کلاس چنده؟؟؟؟؟
          رپتور قابلیتهای افرودش 2 برابر جی کلاس هستش و قیمتش 1 به5 هست نسبت به جی کلاس
          واقعیت یه چیز دیگس

      3. ونوم
        سوابق: (543 دیدگاه) ,

        بله شما زیاد تو کوه و کمر با جی کلاس میری تجربه داری

        پاسخ
        1. (ali (CHEVY NOVA
          سوابق: (1956 دیدگاه) ,

          ونوم جان دادا چطوری؟؟؟ ولشون کن داداش من واقعیت رو هیچ زمان نمیشه انکار کرد

      4. elemento
        سوابق: (7217 دیدگاه) ,

        mph جان …
        چرا خودت رو خسته میکنی ؟؟

        G class یک ماشین آفرودر خاص و منحصر به فرده.
        اسمش رو کنار هیچ ماشینی نیار. چون شبیه هیچ ماشینی نیست.

        یک مسابقه تو یکی از کانال های عربی یوتیوب دیدم انواع و اقسام آفرودر های دنیا البته مدل های استوک جمع شده بودن.
        تو یک پیست با انواع و اقسام موانع.

        از اول شروع کردن ، از گودال آب یک متری و صخره های ناهمگون و تپه های شنی و به گودال های لجن و کوه … رسیدن.
        انواع و اقسام مدل های جیپ ، G class ، رنجرور ، لندرور ، لندکروزر ، BMW X5 ، GLS ، دورانگو، LX570 بودن.
        البته این ویدئو خیلی قدیمی بود. ماشین های این لیست عمدتا نسل های 2000 تا 2005 بودن.

        تک تک ماشین ها در مراخل مختلف حذف شدن. از آخر فقط 2 ماشین موندن. هر کاری کردن ، این 2 تا پا به پای هم جلو اومدن و هیچ کدوم دیگری شکست نداد.
        اون 2 ماشین : رنج رور و جی کلاس بودن.

        .

        به نظر من G class قوی ترین آفرودری هست که بشر تونسته بسازه.
        اگر به فیلم های مستند از نیروهای نظامی امریکایی دقت کنی ، کماندو های فوق سری امریکا مثل Delta force یا SEAL ها از G class استفاده میکنن. این کماندو ها حدود 20 سال فقط تمرین میکنن. بهترین میشن و از بهترین ها استفاده میکنن.
        ماشینی که دلتا فورس استفاده میکنه باید حریف هر کوهی بشه. نباید جایی گیر کنه. نباید خراب بشه. نباید صدمه ببینه.
        .

        مشکل G class فقط قیمت بالاست.
        البته به نظر من مشکل نیست ، به هر حال اینجور ماشین تاپ و برجسته ای نباید دست هر کسی باشه.

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل MPH
          MPH
          سوابق: (408 دیدگاه) ,

          به خاطر شما سکوت اختیار میکنم
          کاشکی بجای Gls مینوشتی Gl الان یکی میاد میگه اون زمان gls کجا بود!!!!
          ویدیو جدیدتر بوده چون اون سال هنوز gl ساخته نشده بود

        2. (ali (CHEVY NOVA
          سوابق: (1956 دیدگاه) ,

          جی کلاس هم قدمتش برا 1979 هست
          اما جیپ 1941 هست.لندروور 1948 و لندکروز هم 1949 اگه درست گفته باشم
          تازه جیپ جنگ جهانی دوم رو که بزرگترین جنگ تاریخ بود رو با موفقیت پشت سر گذاشت و تو کارنامش داره

        3. elemento
          سوابق: (7217 دیدگاه) ,

          کاملا درسته.
          آخه در اون ویدئو ، میگفت “ما قوی ترین و لوکس ترین شاسی بلند مرسدس رو آوردیم.”
          یادم نیست دقیقا کدوم سری شاسی بلند های مرسدس بود.
          فکر کنم پلت فرم X164 بود.
          اما شک دارم.
          گفتم یه وقت اشتباه نشه.
          واسه همین گفتم GLS . چون قوی ترین و لوکس ترین شاسی بلند مرسدس در حال حاضر GLS است (اگر جی کلاس رو بذاری کنار)

          منم راستش از تیپ بندی قدیمی شاسی بلند های مرسدس هیچ سر در نمیارم.
          خدا رو شکر از سال 2014 دیگه این تقسیم بندی کنار گذاشتن.
          از اسامی قدیمی شاسی بلند های مرسدس فقط ML-63 رو میشناسم !!
          اونم واسه این که سال 93 تو خیابون یک مشکی و تیون شده و البته گذر موقتش رو دیدم.
          باور کن ، پدر سوخته مثل تانک بود.
          4 لول اگزوز داشت ، هر کدوم اندازه ی لوله بخاری.
          تو کمربندی مشهد.
          انداخته بود لاین سرعت … لامصب ، جوری از ماشین ها سبقت میگرفت فکر میکردی بقیه واستاده هستن. از عقب فکر میکردی ماشین ها رو از جلوش بر میداره و میندازه کنار !!
          مثل سگ وحشی بود !

          من عاشق لندکروزم … ولی لندکروزر جلوش هیچ چی نبود.

        4. elemento
          سوابق: (7217 دیدگاه) ,

          امیدوارم این بحث های خنده دار و مسخره تموم بشه.
          .
          ماشین امریکایی هم دارای خصوصیات منحصر به فردی هستن.
          مخصوصا دوج و جیپ …
          .
          نظر من بیشتر به سمت ماشین المانی هست. شاید چون در عمرم ماشین امریکایی جدید ندیدم. متاسفانه.
          .
          اما هیچ وقت در مورد ماشین امریکایی از نیش و کنایه استفاده نمیکنم.
          .
          هر زمان هم بهشون اهانت بشه ، اگر باشم ، جواب میدم.
          .
          Jeep و کلا Chrysler شاسی بلند های معرکه ای میسازن.
          من خودم اگر باشم ، قبول دارم G class یک خودروی اسطوره ای هست ، اما واسه افرود هیچ وقت 150هزار دلار خرج نمیکنم.
          با نصف این پول یک جیپ یا یک F150 میخرم.
          .
          ماشین های امریکایی باید خیلی زیبا و جذاب باشن.
          مخصوصا نسل های جدیدیشون.
          ایراد کار ، اینه که متاسفانه این ماشین ها در جلوی چشم ما نیستن.
          برای همین جوون ها و ماشین باز ها باهاشون انس نگرفتن.

  2. تصویر پروفایل ASA
    ASA
    سوابق: (481 دیدگاه) ,

    واقعا عالی
    به شخصه با دیدن این فیلم، عاشقش شدم
    تا قبل از این زیاد علاقه به جیپ نداشتم ولی دوسش داشتم
    ولی الان دیدم که این ماشین یکی از بهترین خودروهایی هست که دیدم

    پاسخ
  3. elemento
    سوابق: (7217 دیدگاه) ,

    ایول جیپ.
    تبریک به امریکایی باز ها و ایتالیایی باز ها.

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل datsun
    datsun
    سوابق: (696 دیدگاه) ,

    فنیش عالیه
    طراحی و استایل فوق العاده س با دیدنش نمیدونم چرا یاد جیپ آهو افتادم
    آفرود هم که ویدئو گویای همه چیز است

    پاسخ
  5. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2357 دیدگاه) ,

    جیپ تنها برندیه که توی 6 سال گذشته هر ماه نسبت به ماه گذشته افزایش فروش داشته در حالی که همیشه توی آمارهای مختلف برندیه که بیشترین نارضایتی مشتری ها و بیشترین مشکلات رو داره! از نظر بسیاری از کارشناسان غربی هم برند جیپ مشکلات زیادی داره اما در نهایت عقیده دارن یکی از بهترین برندهاست!

    پاسخ
  6. امیرحسین
    سوابق: (334 دیدگاه) ,

    من رو با دست خودتون کفن کنین اگه دروغ بگم ولی گرند چروکی بیاد ایران عده کثیری هستن که میگن با وجود سانتافه عزیز خرید گرند چروکی با 50 درصد قیمت بالاتر ارزش نداره!!!!!مگه سانتافه چه از گرند چروکی کمتر دارد!!!!!!سانتافه سردکن دارد ولی گرند چروکی ندارد!!!!!!
    مهارت چیزیست که در اثر تجربه و ممارست بدست میاد و کمپانی جیپ مهارت اصلی اش قابلیت خارج جاده ایست

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.